Snelle levering en scherpe prijs.

Een Inkbird duo bluetooth barbecue thermometer besteld. Keurig op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling. De bezorging door red je pakketje vond ik wat raar. Ik begrijp dat we tegenwoordig alles wat we bestellen de volgende dag in huis willen hebben maar om ruim 10 uur 's avonds nog bij de mensen langs te gaan?

Geen reactie en onvolledig product

Ik heb helaas het verkeerde product besteld. Een mooie Anova Wifi+bluetooth sous-vide stick. Niks mis mee, precies wat ik wilde, helaas is het met een UK stekker ipv een EU stekker. Onder aan de advertentie pagina was dit inderdaad vermeld in de leveringsomvang met twee letters ,UK. Mijn fout dus, maar in de leveringsomvang staat dat er ook een EU adapter bij zit, dus geen probleem. Een beetje raar maar toch een oplossing. Helaas zit er geen EU adapter bij en wordt er niet gereageerd op mijn e-mail en telefoontjes. Graag zou ik dit dilemma willen oplossen.

Zeer snelle en correcte evering naar Antwerpen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Voldoet aan alle wensen, snel bezorgd!

Voldoet aan alle wensen, had een bbq thermometer gekocht, vandaag besteld en IDD morgen in huis, discreet verpakt en je werd op de hoogte gebracht waar je pakketje was etc. Prima service!

Trage communicatie

Trage communicatie en er is een product met uk stekker opgestuurd

Goede service verleend.

Telefonisch door een heel vriendelijke dame geholpen.

If it aint broke, don't fix it. If it's broke, call V-Nix

Ik ben super blij met mijn Inkbird BBQ thermometer, maar helaas na een paar keer gebruik ging één sensor kapot. Eén mailtje aan V-Nix was genoeg - er wordt kosteloos een vervanging gestuurd. No questions asked. Zo hoort het.

Goeie service, maar je moet er wel achteraan zitten

Had een probleem met mijn sous-vide, en deze werd gewoon omgeruild zonder te veel moeite. Daar ben ik blij mee! Helaas moest ik wel vrij lang wachten op een reactie nadat ik hem had opgestuurd, en pas nadat ik contact opnam werd het verzenden van een nieuwe in gang gezet. De nieuwe had ook een UK stekker ipv NL stekker waardoor ik een adapter (wel meegeleverd) nodig heb (mijn originele was gewoon EU stekker).

Vlotte afhandeling

Super, besteld betaald en direct geleverd Goed verpakt

Supersnel

Er vlot werkende website, bestelling plaatsen ging heel vlot en levering was binnen 24 uur.

Besteld en de volgende dag in huis

Goed en snel

Goede prijs kwaliteit en snel bezorgd

Super kwaliteit en snel geleverd!

Ziet er heel mooi uit en ook heel netjes verpakt. Ik vond hem nog mooier in het echt dan op de foto's!

Snelle levering. Goede service na defect product. Snel vervangen door nieuw product

Top service!

Bij V-Nix recent een InkBird IBT-2x besteld Snel geleverd en zelfs na een defect in 1 van de probes werd er snel en efficient gehandeld via hun whatsapp contact nummer. vervangende probe is gratis onderweg! Ben al aan het kijken voor me tweede bestelling!

word niet de volgende dag verstuurd

op 26 apr besteld en betaald om 16:34 helaas werd het pas verstuurd op 28 apr nadat ik een email gestuurd had waar mijn bestelling bleef.

Spam

Waarom denken bedrijven toch dat mensen zitten te wachten op deze onzinnige beoordeling e-mails? Maak dit ook een opt-in in plaats van de mailboxen vol te spammen.

Gisteravond besteld, 24 uur later in huis.

Met de bevestiging van de aankoop ging het niet helemaal goed. Contact gehad via whatsapp. Daar werd het keurig geregeld

Op zondag besteld en de volgende dag al bezorgd. Was perfect te volgen via track and trace.

Zeer goed en overzichtelijk

Zeer goed en goede service

Snelle service en bezorging

Prima gewoon, hele traject in orde.

Prima snelle service

Handige website, makkelijk en snel bestellen. Goed product, netjes verpakt

Excellent service

I was impressed that there was an immediate response to a mail sent where I experienced problems with the item purchased. I have mailed the manufacturer to help resolve the problem and wait their response.

Anova Precision Cooker: een nieuwe kook-ervaring

Een prima apparaat, de Anova Precision Cooker. Werkt uitstekend, ook met Wifi/BlueTooth. Aanvullende informatie via de klantenservice werd snel en vriendelijk geleverd. Top-service van V-Nix. Wij zijn een nieuwe kook-ervaring rijker!

Verkeerde adres + Geopende verpakking + (Vermoedelijk) Beschadigd en/of Gebruikt Product.

1. VERKEERD GEADRESSEERD In email overleg was afgesproken de zending naar een bepaald postnl afhaalpunt gestuurd zou worden. Track en Trace werkte echter niet omdat het zendingsnummer en de postcode niet overeenkwamen. Dat bleek na een week dagelijsk proberen en een email aan support. Bij toeval maakt de postnl-software een fout waardoor ik zag dat men in weerwil van onze afspraak per email en ander afhaalpunt als adres had opgegeven. Daardoor mislukte Track & Trace in eerste instantie. Met het verzetten van afspraken, hetgeen maar net kon, was ik in staat op de dag dat het pakket teruggezonden zou worden, de zending toch nog op te halen. Fysiek zeer vervelend voor mij. 2. NIET NIEUW Geopende verpakking met beschadigingen daaraan en sticker met tekst: “Opened/damaged inc original package” Als ik een nieuwprijs betaal en het product wordt geadverteerd op de webstek als nieuw dan eis ik ook een nieuw product. Als iets verkocht wordt als beschadigd. tweedehands of zoals tegenwoordig gebruikelijk “refurbished” dan dient dat van te voren vermeld te worden. Heb persoonlijk ervaring met “refurbished, want kortgelden een identiek apparaat op amazon.de gekocht, maar dat werd keurig aangegeven als “refurbished” en de prijs was ongeveer de helft van de normale verkoopprijs. Ben goed bekend met het product zelf, heeft unieke mogelijkheden, maar niet betrouwbaar. Heb er al twee. Moet dus nu door de hele vervelende retourprocedure. Had door het goed verlopende email-contact een zeer. goede indruk van V-Nix, maar na de foutieve adressering (geen excuus ontvangen) en het zenden van een beschadigd product voor de nieuwprijs is mijn vertrouwen goeddeels verdwenen. Heb het apparaat echt nodig en het is in Europa moeilijk te krijgen, dat is extra vervelend.

Over V-nix.nl

Persoonlijke service sinds 2006! Voor 23:59 besteld, morgen thuis!