snel en betrouwbaar

een sous vide bestelt en verbazingwekkend snel geleverd. Apparaat werkt goed en kan het iedereen aanraden

Levering en verpaking top.

Zoals hierboven top, alleen de communicatie over de levering loopt overal naartoe, werd geleverd, stond in depot, nummer niet te vinden, was enkel aangemeld, tientallen verschillende berichten, antwoorden en uiteindelijk was ik toevallig thuis toen men belde met het toestel aan de deur, gek he?

Levering duurt echt langer dan de aangegeven 3 a 4 dagen

Tot nu toe wacht ik op de levering

Snel geleverd en voor een goede prijs.

Snel geleverd en voor een goede prijs. Zonder dat BOL gebeuren van €6 boven de prijs. Dus een normale prijs zoals iedereen op internet.

Alles goed ontvangen en werkt prima!

Alles goed ontvangen en werkt prima!

Zoals het hoort!

Goede interface, communicatie en levering!

Klantvriendelijk

Ik was ontevreden over een product. Het probleem uitgelegd daarna gratis een nieuw exemplaar opgestuurd gekregen. Super klantvriendelijk, bedankt!

Super bedrijf

Zeer snel met leveren, vandaag besteld volgende dag in huis.

Snel besteld, goede prijs, snel bezorgd!

Goed en snel

snelle service, nette verpakking, helemaal top

idem

TOP

Ik had de Mirakelbes besteld voor mijn vriendin die kanker heeft, als cadeautje omdat het eten niet smaakt. Van de diëtist mag ze het niet gebruiken. Mail gestuurd naar V-nix.nl of ik het terug kon sturen en geld retour kon krijgen. Krijg ik de volgende dag al een mail dat het geld terug gestort wordt en ik het niet terug hoed te sturen. Ik was helemaal verbaast en dankbaar. Dank jullie wel.

Anova precision cooker wifi

Perfect geleverd zoals belooft

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Nog geen ervaring opgedaan, maar alles ziet er perfect uit.

Beste, Verleden week vrijdag besteld en. Sedert woensdag heb ik het toestel in mijn bezit. Mvg Agnès

perfect

Niet next day delivery maar ruim op tijd. Alles zoals vewacht. Zou opnieuw hier bestellen. Zeer goede prijs ook

Snel en probleemloos

Na het lezen van verschillende recensies over deze webshop had ik twijfels of ik mijn VAVA babycam hier zou aanschaffen ofniet. Omdat V-Nix aangesloten is via thuiswinkel waarborg toch besteld. Bestelling was probleemloos en mijn bestelling kwam de dag erna idd netjes aan via Redjepakketje bezorging (goede live tracking tot aan de deur) Al om al had ik een Positieve ervaring

Deze bestelling was de eerste maal. Levering op dinsdag i.p.v. maandag maar dat was aan het slechte weer te danken, waarvoor begrip. Voor mij was dit totaal geen probleem. Wel een scherpe prijs voor mijn Anova toestel

The product is good

Unfortunately the delivery got postponed 3 times...

Goed geleverd

Na een herinnering mail direct actie en snel geleverd

Nette snelle levering

Bij het plaatsen van de bestelling is het mij niet opgevallen dat er alleen ‘s-avonds wordt bezorgd!

Goede prijs en levering op afgesproken tijdstip

Excellent service

n/a

Goedkoper dan elders

snel en mooie prijs

inkbird snel geleverd en goed op de hoogte van pakket Top

Goede ervaring

Snelle service, goed product

Voldoet volledig aan de verwachtingen. Super snel geleverd.

Idem

Grondzijl 16 9731DG Groningen

+31 (0)50 8200 269

Over V-nix.nl

Persoonlijke service sinds 2006! Voor 23:59 besteld, morgen thuis!