slechte service

Mijn bestelling is verkeerd bezorgd Niets gehoord wie er getekend heeft voor ontvangst !! Dus aankoop nog niet ontvangen na een week

Fijn apparaat snel geleverd

Heel tevreden. Zeer snel ontvangen. Dag eerder dan verwacht

Makkelijk besteld en uiterst stipt bezorgd

BBQ Thermometer makkelijk op de site besteld. Per mail op de hoogte gehouden omtrent de bezorging. Tijdskader was een 1/2 uur en 5 minuten voor levering een berichtje. Super nette bezorging op deze manier!

Alles goed maar pakketdienst faalde

De afhandeling van een bestelling verloopt goed. Daarna wordt er (te) veel gemaild over de aflevering, maar de dienstverlener laat op zich wachten. Dus dat stukje kan beter.

correcte en vlugge service

correcte en vlugge service

Correct.

Het product was voorradig en is snel geleverd.

verzending niet zo snel als beloofd.

Voor 15:00 besteld, vandaag verzonden.. dit staat op de site maar is helaas niet het geval.

Prima levering

Recensies gelezen en kwam veel azijnpissers tegen die “vreemde” klachten hadden. Antwoorden van V-nix sneden hout dus met ze in zee gegaan. Zaterdag avond laat besteld en maandag al binnen gekregen. Nette bezorgservice en pakketje in goede staat ontvangen. Tot nu toe zeer tevreden over V-nix!

Snelle levering en product zoals beschreven.

Voor het eerst besteld bij V-nix. Dus was beetje huiverig of het goed zou gaan maar super snelle levering en goed verpakte Ravpower filehub ontvangen. Heel mooi en handig apparaatje voor een erg mooie prijs.

Goede, eerlijke communicatie.

Problemen met de levering zijn vrij vlot opgelost.

Uitstekend !

Uitstekend !

Ondanks belofte niets ontvangen

Ondanks de vermelding op de website en de bevestiging van Red je pakketje op 22 december : Jouw pakket is bij ons aangemeld maar we hebben hem nog niet in handen. De verwachting is dat we hem vandaag bij je bezorgen. Vanaf 17:00 vandaag kun je jouw zending hier live volgen. Wij bezorgen op maandag t/m vrijdag van 17:00 tot 22:30. Niets ontvangen tot nu toe en geen actualisatie van de track en trace status.....

2 x gewacht - 2 x niet afgeleverd!!!!

goede communicatie maar slechte follow-up. 2 x voor niets thuis gebleven en nog steeds niets ontvangen.....

Je wordt via de mail keurig geinformeerd de voortgang. Zeer snelle afhandeling en levering. (dezelfde dag geleverd) Pakket service (Red mijn Pakketje) niet eerder van gehoord, maar zeer positief over de zeer snelle levering.

Goed en snel

Goed, snel en optijd!!

Snelle levering ondanks deze drukke dagen

Ondanks de drukke december dagen in Corona-tijd toch binnen 3 dagen voor de kerst de bestelling binnen. Wel geschrokken want tijdens het bestellen was het voorradig, de volgende dag echter niet meer. Waarschijnlijk had ik de laatste. Mail gestuurd en ik kreeg bijna direct de bevestiging dat het bij de koerier aangemeld was.

Jammer dat je geen contact kunt krijgen

openings tijden kun je niet bellen ..zijn gsloten. Whatsapp geen antwoord

Super tevreden en snelle service

23:00 besteld. Volgende dag al geleverd! Geweldig.

Snelle handeling en top tracktrace

Op zondag bestelling gedaan en maandag via "Red Je Pakketje" al binnen (status update doen die geweldig). En dat in Coronatijdperk! Blij verrast.

Levering niet gezien

De bestelling online liep vlot en idem voor de betaling. Maar na 4 dagen nog steeds geen levering te zien en ook niet terug te vinden bij DHL. V-nix nam ondertussen contact om het probleem uit te zoeken.

Snel bezorgd!!

Zoals besteld geleverd

De beste prijs en snelle levering.

De beste prijs voor bebaarde op internet en een zeer snelle levering. Uitermate tevreden.

Levering op tijd

Levering op tijd

Grondzijl 16

9731DG Groningen

+31 (0)50 8200 269

Over V-nix.nl

Persoonlijke service sinds 2006! Voor 23:59 besteld, morgen thuis!