fijn bedrijf

Erg prettig geholpen in de kleine maar super leuke showroom. Binnen 2 dagen stonden mijn badkamerspullen als op de stoep. helemaal tevreden.

Snelle levering, waren ook de enige met beschikbare voorraad.

netjes verpakt en snelle levering

^

Blij met mijn aankoop.

Product lag klaar in de winkel in Duiven en heb daar deze opgehaald. Leuke showroom niet heel groot maar leuke spullen.

super klantenservices

Ik had persoonlijk niks nodig op wat tips na, ondanks dat super snel en fijn geholpen via de mail. nogmaals bedankt

Robbers !!!!!

I order online 1 box tiles and recieved 2 boxes . The trucker refuse to take the box back. My customer than said to do add't tile work so I ordered another box and paid for it online only to cancel that order the next morning because the customer change his mind. Priggo decided not to cancel my order instead and take my money that I paid for the 2nd delivery to pay for the 2 Nd box that they sent on the first delivery ( which I never ordered) . They refuse to return my money or pick up the box. They lied to me repeatedly in my fone conversation and accuse me of trying to steal a box of tiles Do not do business with this business They are not honest, and they stole my money !!

• Would you recommend us? No

ruim aanbod en veel keus

ruim aanbod en veel keus

prettige manier wan zaken doen

duidelijke communicatie

prima bedrijf

gewoon goed

fijne en duidelijke communicatie

eerlijke, oprechte en snelle communicatie

Topservice

Wij hadden te kort aan lijm en voegmiddel maar moest nog in productie en zou weken duren . ( Evo starlike voeg en lijm ) Overal gezocht door het land en nergens te vinden . Nu hebben hun voor ons mee gezocht met man en macht en gelukkig nog 1 pot kunnen vinden , anders zou het nog 2 weken duren . Ons project moest natuurlijk af want we waren ons zwembad aan het betegelen met mozaïek . Nu komt het vrijdag as of zaterdag aan en kunnen we eindelijk alles afwerken. Het is nu super weer dus zo jammer dat we ons werk niet konden afmaken . Maar door de grote inzet van priggo gaat dit goed komen . Top service dus . Zo tevreden dat ik mijn vrienden het laat weten ! Als jullie dit lezen nog eens bedankt !

meedenkend personeel

ik en mijn vriendin waren het niet helemaal(totaal niet) eens met wat we wouden plaatsten op de woonkamer. na de zoveelste showroom gezien te hebben zijn we hier geslaagd. niet omdat mijn vriendin het toch eens was met wat ik wou maar door de goed gevonden middenweg van uit het personeel. serves was persoonlijk en meedenkend wat ons erg beviel. nogmaals bedankt gr. stevan en nikki

Fijn eerlijk bedrijf! Klantenservice erg meedenkend

Fijn geholpen ook na de verkoop!

Artikel was goed verpakt.

Artikel was goed verpakt.

Mooi product en snelle levering

Badmeubel gekocht bij Priggo. Snelle levering en goed verpakt. Transporteur kon hem alleen niet afpakken en binnen zetten i.v.m. corona. Dat was jammer maar daar kan de webshop op dit moment ook niets aan doen.

Fijne webshop

Tegels gekocht, snelle levering en goede prijs.

Erg goede ervaring met Priggo. Producten zijn keurig en snel geleverd.

Ga voor een alternatief! Webshop is niet aangesloten bij Webshop Keurmerk, zoals vermeld op de site.

Lang verhaal in het kort. Ik heb in de webshop van Priggo een bovendeel van een buitenkraan besteld. Daarbij ben ik zelf in gebreken gebleven in het melden van schade/gebruiksporen bij ontvangst en in het retourproces van het door mij onbruikbare artikel. Dit bedrijf houd zich aan z’n eigen regels en zijn niet aangesloten bij Webshop Keurmerk zoals zij aangeven op hun website. Wil je als klant gaan voor een betrouwbare webshop met artikelen zonder schade/gebruikssporen en een soepel bestel of retourproces kijk dan absoluut nog even verder voor een alternatieve webshop. Ik kan met 100% volle overtuiging zeggen dat ik een artikel heb ontvangen in de toestand waarin het is retour gestuurd. Het heeft mij gelukkig maar enkele tientjes en wat vertrouwen gekost. Ik hoop dat anderen dit bespaard blijft.

Beste Koos, We houden zich inderdaad aan de regels die hier voor staan. Ook vreemd dat u een artikel accepteerd die beschadigd en onbruikbaar is. We kunnen geen artikelen retour nemen met schade. We hebben ook telefonisch contact hierover gehad, echter ontkende u eerst de schade (dus het verhaal lijkt van uw kant te rammelen) tevens viel hier telefonisch niet eens op een normale manier over te communiceren. Mocht u nog steeds niet begrijpen, waarom wij de beslissing hebben genomen om het artikel niet te accepteren, dan leggen we u het graag nogmaals uit. Hierover mag u gerust nog contact met ons over opnemen. Vriendelijke groet, Piggo

Slechte voorlichting

Bededenktijd 14 dagen? Dus niet. Reacties op mail: geen. Neem je contact op: is het niet overeenkomend met wat er op de site staat. Advies,: Geen bestelling plaatsen bij PRIGGO om teleurstelling te voorkomen.

Prima bedrijf.

Ben goed telefonisch geholpen. Veel technische kennis.

Goed gehoplen

Online een badkamertegels besteld. Telefonisch support gekregen voor wat lastige vragen. Zat erg goed verpakt bij levering. Ga vast nogmaals hier bestellen.

Goede ervaring niks mis

primma

Mooie artikelen, goed

Snelle levering, goed geholpen aan de telefoon