Pakket dag later

Pakket was dag later, maar dit kan ook aan de post liggen. Verder prima.

Hey Lars, Helaas hebben we de postbezorging niet zelf in de hand. Soms is het gewoon druk bij de postbezorgers, en kan het voorkomen dat het pakket een dag later word geleverd. Stukje overmacht voor ons, en voor de vele webshops die er zijn :)

Goed geholpen

Nette showroom met behulpzame mensen (die ook weten waar ze het over hebben)

Fijne webwinkel

Snelle levering en zeker niet te duur!

Goede ervaring

Niks aan te merken.

Met spoed tegels nodig, en binnen 2 dagen geleverd! Top

We hadden met spoed nog tegels nodig, omdat we zelf helaas te weinig hadden berekend. Na telefonisch goed contact te hebben gehad hebben we een mail ontvangen met een factuur van de tegels die we zochten. Dag later zat het al in transport en de dag erop waren ze keurig afgeleverd. Bij elk ander bedrijf hadden we hier minimaal 2 a 3 weken op moeten wachten. Dank voor de goede service (en wij komen zeker nog eens bij jullie terug!)

Alles netjes op tijd onvangen

Alles netjes op tijd ontvangen, spullen waren ook goed verpakt. Dank jullie wel!

Telefonisch ook goed geholpen

:) super

Geen problemen gehad.

Gewoon ok

Ben goed geholpen

Ik zat alvorens ik een bestelling deed met nog een hoop vragen. Contact per telefoon opgenomen, en alles was me goed uitgelegd. Spullen inmiddels ook binnen en alles ziet er netjes uit.

Dik tevereden!

Prima ervaring :)

Snel geleverd, vriendelijk personeel.

geen opmerkingen

Gewoon

Goede service, vlotte levering Bedankt!

Leuke acties dit bedrijf!

Leuke acties, en goede prijzen.

Prima ervaring niks op aan te merken

vriendelijke mensen, snelle levering.

Vriendelijke mensen en snelle levering.

Alles ok

alles is ok, echter pakket was dagje later, maar dit was de schuld van de postbezorger.

We hadden hier tegels besteld, die bij andere winkels minimaal 20% duurder waren. Tegels zijn binnen 2 dagen geleverd! Helemaal top goede service... Anderen waren 20% duurder en levering duurde ook nog eens minimaal 3 weken.

Alles op tijd geleverd volgens afspraak

Klantenservice gewoon goed

Niks op te merken