Mooie schoenen, goede afhandeling

snelle levering, leuke collecties niks aan toe te voegen.

Leuke sneakers, leuke prijs, snelle levering

Duidelijke site. Verzendkosten een euro.

Leuke collecties. Snelle levering!

Leuke collecties. Snelle levering. Niets aan toe te voegen ;)

Mijn nikes waren snel geleverd! Het bleek alleen toch net niet de juiste maat te zijn voor mij, maar omruilen in de winkel was geen probleem en kon snel ruilen naar de goede maat. Al met al een topservice, een winkel waar ik de volgende keer zeker weer mijn schoenen zal halen!

Prima shop

Niets op aan te merken, veel keuze en snelle verzending

Goed ondanks deze tijd.

fijne site om te bestellen

Producten worden snel en netjes aangeleverd. Retourneren gaat heel makkelijk.

Geleverd zoals toegezegd.

Alles wat de klant wenst

Via de whatsapp snelle reacties op vragen. Product zelfde dag nog verzonden. Doo de corona was het een dag later in huis. Maar werkt echt super!

Goede service en snelle levering

Ik ben tevreden over het product en de service en dit is ondanks de maatschappelijke omstandigheden snel geleverd.

Snelle levering top service!

Schoenen zijn de volgende dag keurig geleverd. Had ook een vraag over de schoenen en dezelfde dag nog keurig een terugkoppeling ontvangen! Jullie hebben er een nieuwe klant bij!

Fijn en betrouwbaar!!

Besteld, betaald en volgens afspraak op tijd geleverd, wat wil je nog meer!!

Top service!

Snel ontvangen een leuke korting

Makkelijk om te bestellen via de site, snelle levering.

Mijn sneakers waren snel geleverd.

Mijn sneakers waren snel geleverd. En zitten fantastisch.

Veel keuze en snelle verzending

2 paar schoenen besteld met veel korting. Helaas was de maat neit goed voor dochter, maar retourneren ging zonder problemen.

de Sneakers waren binnen twee dagen binnen en dat in de corona tijd.

Ben over alles tevreden, alleen vindt ik de site van Pim Sneakers is minder

Top in een woord

Snel geleverd, goed bij te houden d.m.v. Track & Trace en erg vriendelijk

Mooie sneakers en snelle service!

Levering verliep prima

Prima schoenen en de levering verliep goed.

Pfff...wat een gedoe!

Er staat duidelijk vermeld, "Gratis retour". Dat staat er echt! Ik had dus gekozen voor betalen met afterpay(light versie van paypal, paypal rules!). Schoenen voor mijn zoon besteld, blijken een maatje te klein te zijn. Maatje groter hadden ze niet, of in ieder geval niet voor een schappelijk prijs. Pakketje was bezorgd door GLS(wat een inferieur bedrijf is dat, OMG!). Pakketje werd niet bezorgt in het aanvankelijk aangegeven tijdvak, maar op het moment dat niemand thuis was, oftewel wij mochten het pakketje afhalen bij het dichtstbijzijnde GLS punt. Hoe dan ook, aangemeld voor retour, ik naar hetzelfde GLS punt, neemt die knakker wel mijn pakketje aan, maar krijg geen bevestiging(een zegel, thans zo noemt hij het), want die zijn op?? Dus opzoek naar een ander GLS punt, blijkt dat ik daar de tram voor moet pakken(eerst gebeld met desbetreffende GLS punt, you never know, straks hebben zij die "zegels" ook niet op voorraad), dus ik met de tram erheen, ben ik uiteindelijk een uur verder voordat ik weer thuis ben. Krijg vandaag een e-mail van afterpay, "Pimsneakers.nl heeft een bedrag in mindering gebracht op het betaaloverzicht voor je bestelling met ordernummer 2009130104. Dit kan zijn omdat je iets hebt geretourneerd of hebt afgesproken met de webwinkel. Er staat nu nog een bedrag open van € 5,00. Je hebt de tijd om te betalen tot en met 12-03-2020. Betaal het openstaande bedrag makkelijk en snel met onderstaande betaalknop." Wat is dat nou voor iets raars, dus nu moet ik morgen, want het is 17:00 uur geweest en zijn ze dus telefonisch niet meer bereikbaar, hier achter aan bellen. Pfff...sowieso, welk zichzelf respecterend webshop werkt met GLS?? We gaan het zien, wordt vervolgd...voorlopig een dikke onvoldoende.

Prima ervaringen

Goede prijs kwaliteit en prima levering

Goede service en snelle afhandeling bij retouren