Mooie schoenen mogen ontvangen en snelle levering . ook tijdens deze rare tijd heb ik het met 1 werkdag binnen. Ik zal zeker vaker bij jullie bestellen. Bedankt!

Fijne service

onwijs gave schoenen besteld en ook snel geleverd! Heel blij mee! Klantenservice is ook netjes met terug mailen !

Snel geleverd, goed verpakt

Dank!

Mooie schoenen en snelle Levering

Toffe sneakers, snelle levering

Heel tevreden over mijn aankoop. Toffe sneakers in de sale gescoord voor een topprijs! Snelle levering, ook in deze gekke tijd. Heel tevreden!

Snel, betrouwbaar en duidelijk

Binnen 2 dagen in huis . Alles was netjes ingepakt schoenen zagen er goed uit, en het complete proces liep erg goed. Ik raad zeker aan om hier schoenen te bestellen en ik ga het zeker nog een keer doen!

Super, alles gaat zoals het hoort en geen problemen dus echt top!

Fantastisch, het gaat zoals het hoort te gaan en komt netjes binnen

Prima prijs en snelle levering. Top dus!

Snel

Snel en gemakkelijk te kopen. Van alle sites die ik zocht, had ik het goedkoopste product.

Goede prijs, snelle levering

Ondanks de omstandigheden de schoenen toch snel in huis. Veel keuze voor jongens in maat 39 en een scherpe prijs.

Snelle service en mooie schoenen

Snelle, goede service!!!

Zelfs in de coronatijd had ik de schoenen snel thuis.

ik vind het top geregeld

ik vind het mooie sneakers en de levering was binnen twee dagen. (zoals aangegeven) topwinkel!

Snelle levering!

Mooie sneakers op de site, goeie korting en een snelle levering.

Slechtste koopervaring ooit

Bestelling na een week nog niet ontvangen. Uiteindelijk na een week gebeld. Blijkt mis te zijn gegaan met de verzending. Vervolgens de garantie gekregen vandaag de bestelling te ontvangen. Niets ontvangen. 9x gebeld, na 30 minuten in de wacht te hebben gestaan via de app geprobeerd. En nu maar wachten hoe lang dat duurt. Absoluut kansloos op deze manier. Bestel hier ook nooit meer.

Snelle levering!

Betrouwbaar en erg snel!

Ik kreeg mijn bestelling erg snel binnen.

Goeie schoenen voor een goede prijs

Goeie schoenen voor een goede prijs

Mooie collectie. Levering evenals retour heel makkelijk.

Overzichtelijke site, snelle levering, goede service met betrekking tot mail.

Betrouwbaar

Levering ondanks de Corona volgens afspraak. Zeer tevreden.

Levering zoals verwacht

Ik kreeg wat ik verwachte en ook snel. Ik heb een blij kind met nieuwe schoenen

Zowel de levering als de retour procedure zijn supersnel

Hele gave sneakers besteld voor een mooie prijs. De levering was snel. Helaas viel het materiaal tegen dus heb ik ze retour gestuurd. Binnen no time stond het geld weer op mijn rekening. Helemaal top.