snelle levering, bezorging perfect

website gebruiksvriendelijk, snelle levering van de bestelling. bezorger was keurig op dit inclusief belletje dat hij er bijna was.

Snelle en prima levering met seintje vooraf

Helaas waren van de 45 plinten ongeveer 8 niet in zijn geheel te gebruiken, omdat de eerste 6 a 7 cm niet goed geschilderd waren. Verder geen opmerkingen. Netjes verpakt in hanteerbare porties.

slechte service

We hebben de plinten ontvangen op 18/07 - bij het leveren kom ik erachter dat de verkeerde is besteld. De koerier wilde ze niet meenemen. Het is vandaag 24/07 - ik heb 2x gemaild met de vraag wanneer de juiste word geleverd en de verkeerde word opgehaald - nog steeds geen reactie.

Enorm slechte communicatie

Heb een vraag gesteld over levertijd en krijg nul reactie. Wil ook iets retouren wat binnen 14 dagen aangemeld moet zijn. Inmiddels 4 uur in de wacht gestaan totaal en 6 mails verder en nog geen enkele reactie. Op KVK gezocht en gevonden dat er andere bedrijven onder dezelfde holding vallen dus deze gebeld. Wel iemand aan de telefoon gekregen die het intern ging doorspelen en zou terug gebeld worden maar wacht nog steeds. Niet aan te raden. Heb ook m’n order nog niet en wel betaald.

Wel betaald maar niets geleverd en onbereikbaar

Wij hebben de factuur direct bij de bestelling betaald maar sindsdien niets meer vernomen. Onze spullen zijn niet geleverd. Er staat weliswaar een telefoonnummer op jullie factuur maar jullie zijn telefonisch onbereikbaar. je komt in een wachtrij terecht met een nummertje maar je komt nooit aan de beurt. Werring & Schuler B.V. Den Dolder

Helft van de plinten was beschadigd. Klantenservice onbereikbaar.

De helft van de plinten had waterschade en dit heb ik meteen na bezorging gemeld. Telefonisch is de klantenservice onbereikbaar en per mail duurt het gemiddeld 3 dagen tot je antwoord krijgt. Ik wacht nu al meer dan 10 dagen op vervangende plinten, maar ik heb de hoop inmiddels opgegeven.

Veel te laat!

25 keer gebeld. Verschrikkelijk!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Geen bestelling ontvangen

Na 7 weken, nog steeds geen bestelling ontvangen!!!! Reageren niet op berichten. Oplichters!!!

Perfecte website, perfecte levering, perfect materiaal!

Via de zeer gebruiksvriendelijke website kan je makkelijk bestellen. Op de dag van levering wordt je netjes een half uur van te voren gebeld door de chauffeur. Het materiaal is allemaal zo verpakt dat er niet snel krassen op zullen komen. Dik tevreden ga zo door! Besseling Totaal Service

Prima plinten

Fijn dat de chauffeur tevoren belde hoe laat hij de volgende ochtend kwam bezorgen.

Verkeerde maat geleverd, lastig bereikbaar

Verkeerde maat plinten geleverd. Telefonisch niet bereikbaar. Via mail uiteindelijk antwoord gekregen dat ze het hadden doorgegeven aan de transporteur. Nog een mail gestuurd om te vragen wanneer ze ongeveer zouden worden omgeruild. Antwoord was dat de transporteur contact op zou nemen. Na anderhalve week toch maar de verkeerde maat gemonteerd.

Mooie plinten voor een goede prijs.

Snelle,vlotte en nette leveringen. Erg tevreden!

Niet bereikbaar, slechte communicatie

Telefonisch niet bereikbaar, dagen geprobeerd om planning van levering aangepast te krijgen, zonder resultaat. Op mail wordt steeds met een standaard antwoord gereageerd en krijg geen duidelijkheid of antwoord op vragen. Tot op heden geen levering en ook mijn geld heb ik nog steeds niet terug. Absoluut geen aanrader.

Zeer slechte klantenservice

Levering van de plinten was prima en snel. Echter mist de montage- en afdichtingskit. Voor vragen kun je alleen een contactformulier invullen, telefoonnummers zijn nergens op de website te vinden, knoppen zijn uitgeschakeld. Ergens in de mail een telefoonnummer gevonden (085-4890456), maar na meerdere keren meer dan een half uur in de wacht te hebben gestaan, dat ook maar opgegeven...

Mooie onderneming

Snelle levering, hoogwaardig product.

Altijd op tijd geleverd .goede service Top bedankt Plintenstunter

Ok

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snel en goed bezorgd

Mooie gelakte plinten.

Oplichters

2 keer besteld niks ontvangen en mijn geld ook niet terug.klanten service 2 uur wachten en niemaand.oplichter niks kopen van klote bedrijf

Snelle levering!

Snel besteld en geleverd

Niks geleverd, bedrijf onbereikbaar

Hier plinten besteld, maar nooit gelegd. Toen ik op de leverdatum belde voor een indicatie van de bezorgtijd, werd me verteld dat deze tussen 9.30 en 10.30 zou zijn. Rond 11 uur had ik nog steeds niets gehoord en besloot ik opnieuw te bellen. De medewerkster vertelde me dat ze de chauffeur zou bellen. Om de een of andere reden vroeg ze de chauffeur ook om te controleren of onze bestelling überhaupt in de bestelwagen lag. En, raad eens, onze bestelling was "heel toevallig" niet aanwezig in de bestelwagen. Vrijdag heb ik meer dan 2 uur in de wacht gestaan zonder enig resultaat. Vandaag gaf ik het na een half uur wachten op. Dit bedrijf is simpelweg onbereikbaar. Ik heb hier een aantal jaren geleden ook plinten besteld en alles verliep toen vlekkeloos. Daarom ben ik des te meer teleurgesteld en verbaasd over deze gang van zaken. Dit is onacceptabel.

Snelle levering! Mooie kwaliteit en veel keuze. Heel tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Bestellen

2 keer besteld allebei is fout ik wach al 1 week mijn plint is nog niet.ik vind die bedrijf is oplichters.wand ik had 10 keer en 2 uur wacht op lijn nog steeds niet contact

Dramatisch!

Via een vriend waar het wel goed ging besteld en direct betaald. Vervolgens netjes een levertijd doorgekregen(tussen 10:0-14:00) wat ik wel een hele brede levertijd vond om vrij te houden. Je zou een half uur van te voren gebeld worden en toen begon de ellende. Ik werd door helemaal niemand gebeld en belde dus zelf na 14:00 op en kreeg toen wel iemand aan de telefoon die me zei dat de chauffeur later is vertrokken en misschien later is. Vervolgens bel ik om 16:00 nog een keer en toen kreeg ik geen gehoor en heb ik gemaild. Direct een mailtje terug dat er de volgende dag met spoed een nieuwe afspraak word gemaakt. Na aanvraag van het liefst een zo snel mogelijke levering krijg ik een mail dat het diezelfde week sowieso niet meer gingen lukken. Hiermee vertrouwde ik de boel eigenlijk niet en ben ik weer gaan mailen dat ik de order graag wilde annuleren en me geld terug wilde. Toen kreeg ik een bevestiging dat het naar financiën was verzonden. In de hoop dat het snel teruggestort werd dacht ik na een aantal dagen toch even navraag te doen. Vervolgens is er NIEMAND te bereiken en er word op geen 1 mailtje meer geantwoord. Meerdere keren ruim 30 tot 60 minuten in de wacht gestaan en je schiet maximaal 1 plek op. Als klap op de vuurpijl kom ik op mijn nieuwe thuisadres aan en ligt er in de brievenbus een briefje dat ze om 11:00 langs zijn geweest, terwijl ze een half uur van te voren zouden bellen, die vrouw doodleuk nog zegt dat hij vertraging heeft en niemand kan bereiken en vervolgens krijg ik helemaal niks meer te horen. NOOIT doen dit. Er loopt al een klacht tegen ze en dat geld moet teruggestort worden.

De bestelling was niet compleet en foutief

Geen kit, Deurlijsten verkeerde maat geleverd. Kan gebeuren natuurlijk.. Maar probeer ze nu al een week te bereiken. kansloos. Ik sta nu tijdens het typen van dit bericht inmiddels 1 uur en 10 minuten op plet 2 te wachten. Pff. dit is echt niet ok.

Hoefsetuin 102

6601 HR Wijchen