Snel geleverd!

Snel geleverd, goede prijs. Half uur van te voren gebeld voor levering thuis, top!

Super geregeld

Goed en snel geleverd eerder dan gepland was

Super sympathiek !

Snelle en nauwkeurige levering. Correcte chauffeur. Goed materiaal!

Prima bedrijf

Prima prijs kwaliteit verhouding Komenafspraken goed na

TOP

Snelle levering, goede producten

Eenvoudig bestellen en keurige levering

tevreden

Plinten zien er goed uit en alles werd snel geleverd.

Kregen precies wat we besteld hadden. Werd netjes en snel afgeleverd.

Prima materiaal en goede levering

De plinten voldoen aan beschrijving op de site. Levering volgens afspraak. Half uur vooraf netjes gebeld door de chauffeur. Prijs voor materiaal en bezorging is netjes.

Ruime keuze en correcte levering

De bestelling via de website ging erg vlot. De keuzemogelijkheden zijn enorm waardoor iedereen wel iets kan vinden dat past bij elk interieur. De leveringstermijn was iets langer dan een week. Er werd een e-mail verstuurd met de leveringsdatum en een tijdslot. Dit werd correct nageleefd. De plinten werden los en onbeschermd geleverd, dit is misschien een puntje dat voor verbetering vatbaar is, maar overall zeer tevreden!! Echt een aanrader!

super service en communicatie

ivm werk kon ik afgelopen dinsdag niet tussen 10 en 14. Tot 11,15 was ik thuis had ik aangegeven. Gelijk mail terug met antwoord in theorie (verkeer etc.) zouden ze om 10uur er zijn. Om 8.45 telefoon dat ze er rond 9 uur al zouden zijn. Super dus. Ook nog de vraag waar ik de plinten wilde hebben. En netjes binnen gelegd. Ze mochten bij mensen binnen, zolang de afstand maar bleef. Dus ik was/ben helemaal blij. Ook het materiaal en kleur is perfect, zoals besteld.

Kunt geen dag van levering kiezen

Krijg je een mail als je niet kunt voor de levering kun je email stuuren. doe je dat netjes krijg je mail terug dat ze ECHT NIET IEDERE DAG DOOR NEDERLAND EN BELGIË RIJDEN ! echt slecht had ook andere week gekund op een andere dag

Beste Bas, Helaas is het niet goed geïnterpreteerd door de afdeling transport, waarvoor onze excuses. Ik ga dit dan ook met de afdeling transport bespreken dat ze het anders moeten communiceren en naar eventuele andere mogelijkheden op zoek gaan. Ik wil je daarom ook bedanken voor deze input, ik ga ermee aan de slag. Met vriendelijke groet, Klantenservice Plintenstunter

Communicatie was moeizaam, levering ook slecht

Communicatie via de mail gaat erg slecht, wel direct response maar kreeg het idee dat de tijd niet voor je genomen wordt om je vraag te beantwoorden. Bij levering mist een deel. Ben benieuwd wanneer dat nog nageleefd wordt.

Snelle en correcte service!

Mooie plinten, snelle en correcte service

Sneller dan verwacht

Plinten besteld die afgelakt moesten worden. Ik kreeg na bestelling een mailtje dat het ivm corona 15 dagen kon duren voor levering. Uiteindelijk waren ze na een week al binnen. Helemaal top!

Goede prijs en kwaliteit, levering volgens afspraak

We hebben afgelakte plinten besteld. Kwaliteit was goed en de prijs zeker ook. Levertijd was ca 3 weken, dit mag iets beter aangegeven worden op de website en bij het bestellen.

Heel goed.

Na het plaatsen van mijn bestelling kreeg ik het bericht dat plinten een levertijd hadden 15 werkdagen ipv de 8 werkdagen waar ik rekening mee gehouden had. Ik was dan ook heel blij dat de plinten uiteindelijk toch binnen 8 werkdagen geleverd waren. Top service. Bij mijn volgende project zal ik zeker weer de plinten bij jullie bestellen.

Prima firma!

Goed product, snel geleverd voor een scherpe prijs

Prima bedrijf

Prima bedrijf. Bestellen, betalen en leveren....geen fratsen of flauwekul.

Alles volgens afspraak, prima geleverd.

Alles volgens afspraak, prima geleverd.

Slechte service

Na bestelling een mail dat het 3 weken duurt! Helaas zag ik die mail niet binnen 24 uur, dus toen ik na 48 uur belde was er niks meer aan te doen. Dus ik vroeg of ze al in productie waren genomen, daarop konden ze geen antwoord geven, maar gezien grote aantal bestellingen waarschijnlijk niet. Moest echt rekening houden met 3 weken En ineens zijn ze er wel binnen een week. Omdat het 3 weken duurde heb ik bij gekophout besteld, levering 1 dag later! En top service Helaas nu voor €.200 aan plinten over.

Beste Jolanda, Fijn dat we elkaar zojuist gesproken hebben en ik je een oplossing aan heb kunnen bieden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak wat je hierdoor hebt gehad maar gelukkig kan dit opgelost worden voor je. Met vriendelijke groet, Klantenservice Plintenservice

Goede levering, netjes en correct

Alleen probleem met de website. Ik had plinten in 2 aflakkleuren nodig en moest daar 2 aparte bestellingen voor plaatsen

Snelle levering en goede prijs

Ik was opzoek naar mooie plinten voor onze 1e verdieping. De prijs van Plintenstunter.nl was erg mooi en je kreeg ook nog gratis montage-kit. De levering was sneller dan gedacht en het werd keurig afgeleverd.

Te late levering

Jammer dat het zo lang moet duren voor leveting

Beste Lieuwe, Helaas zijn onze levertijden wat opgelopen door alle drukte en coronamaatregelen, wij hadden dit ook graag anders gezien. Maar we willen graag goede producten leveren, maar zullen er zeker alles aan proberen te doen om de levering zo spoedig als mogelijk uit te leveren. Ik hoop wel dat het eind resultaat er wezen mag. met vriendelijke groet, Klantenservice Plintenstunter