Snel geleverd goed contact

Dit was mij 2e bestelling bij plintenstunter . Super snel geleverd alles goed!

Plinten makkelijk uitgezocht en snel geleverd.

Snelle levering, alles compleet

gewoon netjes,snel en goed

zoals het hoort,goede kwaliteit ennnnnnnnnn nette levering door transport 100%

Keurig volgens afspraak geleverd

Prijs kwaliteit ok

Plinten eerder geleverd dan verwacht

Sneller geleverd dan verwacht. Helaas kon chauffeur niet bij ons huis komen waardoor ik mee moest tillen, dat was een beetje jammer al was de chaffeur vriendelijk. De plinten waren alleen niet echt goed verpakt. Dun laagje plastic wat op plaatsen al kapot was. Aangezien we afgelakte plinten hebben besteld had ik wel betere verpakking verwacht. We hebben ze nog niet geplaatst, ik hoop dan ook dat ze niet beschadigd zijn.

goede kwaliteit, mooie prijs

duidelijke website, snelle levering mooie plinten voor een hele mooie prijs.

Prijs/kwaliteit.....top

Snel en goed geleverd

Goeie prijzen , snel en netjes geleverd

Snel en afspraken worden nagekomen.

Snelle reactie bij retouren en vragen.

Service en kwaliteit

Snelle levering en top kwaliteit!

Mooie plinten en deurlijsten voor een mooie prijs. Snel geleverd en goed geïnformeerd over de levering. Met dank.

Prima plinten, goede prijs, duidelijke website. Service is erg goed: had verkeerde plinten besteld, mocht ze zonder problemen omruilen. Prettige communicatie met Tessa. Vlotte levering door vriendelijke en behulpzame medewerkers.

levering vond eerder plaats dan gepland.

Is mooi, maar 't zegt ook iets over de zorgvuldigheid/nauwkeurigheid van het planningproces. Komt bij dat de aankondiging < 10 min. voor de afleverinh plaatsvond. Voor het zelfde stond de bezorger voor een dichte deur; wat is dan het vervolg geweest??

Snelle vriendelijke en correcte levering

Alles perfect in orde

netjes verlopen

................

Weet ik niet

Kwaliteit plinten perfect alleen als jullie zeggen dat je een half uur van te voren belt moet je dat ook doen nu was er toevallig iemand maar dat wist ik niet had daarom de chauffeur uit willen leggen waar hij ze kon lossen

Correcte afspraak en service.

Goed.

zeer tevreden

correct en snel geleverd

Goede prijs, snel geleverd

Goede prijs, snel geleverd

Netjes afgeleverd op tijd gebeld

Prima materiaal

Materiaal is goed, levering niet conform afspraak.

gewoon goed

plinten gekocht op kleur snel afgeleverd en volgens mijn vrouw een zeer vriendelijke bezorger

Wat een top service

Vriendelijk , netjes van te voren gebeld.

Goed.

Mooie plinten, snelle levering.