Goede snelle levering. En mooie plinten

Fijn bedrijf

Goede communicatie Goede prijs kwaliteit Snelle levering Kortom een fijn bedrijf

Prima prijs/kwaliteitsverhouding en correcte levering.

De eerste keer dat ik bij plintenstunter een bestelling heb gedaan. Ik ben zeer tevreden over de levering, en de prijs/kwaliteit is zeer goed.

Slechte communicatie

Ik kwam erachter dat ik de verkeerde hoogte van de plint had besteld. Eerst een mail gestuurd en direct daarna telefonisch contact opgenomen waarin mij verteld werft dat ze gingen proberen de bestelling om te zetten en ze mij op de hoogte zullen houden wat niet is gebeurd. Nu is de bestelling al ingepakt zonder dat ik bericht heb gekregen dat de bestelling is ingepakt.

Goedemorgen, Wat vervelend om te horen dat u de verkeerde maat besteld heeft. Mijn collega heeft u gevraagd om een e-mail te sturen voor wat betreft een wijziging omdat wij dit niet telefonisch aan mogen nemen. Daarna mogen wij dit pas opvolgen. Nu heb ik alles afgezocht in de mailbox en kan ik niets vinden van een ontvangen e-mail. Ik hoor graag van u waar dit naar toe verstuurd is en vanaf welk e-mailadres. Graag ontvang ik een kopie van de verstuurde e-mail zodat ik kan kijken wat ik voor u kan betekenen. Met vriendelijke groet, Plintenstunter

Totaal gebrek aan service en flexibiliteit

Plinten besteld - en finaal wordt er een leverdag voorgesteld. We laten weten dat deze niet past voor ons, maar een andere dag blijkt niet mogelijk. Of ze elders kunnen leveren. Dus stellen wij voor de levering op de geplande dag maar een ander adres te doen (10km verder), maar dat is "niet op de leverroute" (al lijkt 10km afstand op een rit van Nederland naar België me niet onoverkomelijk, en was er helemaal geen probleem geweest indien de levering direct van dit adres gevraagd was). Vervolgens een dag geen reactie meer, tot ik de morgen van levering zelf bericht krijg dat dit "nu niet meer geregeld kan worden" en dat ik dat dan misschien zelf met de chauffeur kan onderhandelen??? Sorry Plintenstunter, in tijden van bloeiende e-commerce is dit qua flexibiliteit absoluut ondermaatse service, waarmee ik jullie ook geen lang leven beschoren zie... Misschien lukt het nog wel om éénmalig klanten te lokken met basisprijzen, maar een trouw en tevreden klantenbestand zal op deze manier nooit lukken. Blij dat dit hoofdstuk is afgesloten, ons zie je in elk geval niet meer terug. De rest van onze verbouwing zullen we met professionele spelers afronden.

Goedemorgen, Ik begrijp dat de situatie vervelend is geweest voor u. Ik wil u de werkwijze uitleggen zodat u misschien meer inzicht krijgt in de werkwijze. Wij zijn afhankelijk van een leverancier en hebben dit daardoor niet zelf in de hand. • Wanneer wij een order inplannen betekent dit dat zij op die dag genoeg orders in uw regio hebben om een route vol te maken. Op basis van het opgegeven afleveradres maken zij een route voor de chauffeur. Wij rijden niet dagelijks in elke regio in Nederland en Belgie. • Zodra ik een e-mail krijg van de klant met de melding dat het niet kan of dat het op een ander adres geleverd moet worden moet ik kijken of het in de bestaande route past. Wanneer we alternatieve adressen door krijgen van onze klant moet dit dus in de huidig gemaakte route passen. Zoals u zal begrijpen paste de opgegeven adressen niet in de bestaande route aangezien deze 10 km uit de bestaande route lagen lagen. Dat wil zeggen dat de chauffeur 20 km om zou moeten rijden. De reden waarom we op de dag van levering hebben aangegeven met de chauffeur te overleggen is dat hij op deze dag het beste kan inschatten of de route voorspoedig loopt. we hebben gezien dat de levering gelukt is dus we zijn blij dat het ondanks alles toch geleverd is bij u en we hopen dat u plezier heeft van de plinten. Met vriendelijke groet, Plintenstunter

Excelente service, snelle levering en vlotte communicatie! Het menselijk aspect is bij dir bedrijf nog aanwezig en dat doet veel! Ik kon niet aanwezig zijn bij de levering, er werd onmiddelijk nagedacht over veilige lever opties en die zijn ook waargemaakt! Dikke pluim naar het bedrijf en de medewerkers!

Mdf plinten besteld, afgelakt. Ziet er keurig uit en was binnen aangegeven termijn van levertijd voor maatwerk bezorgd. Wij kregen 7 minuten voor levering een telefoontje, maar dan nog keurige service!

aanrader!!

scherpe prijzen voor alle soorten plinten snelle afhandeling & levering vlotte communicatie je krijgt op voorhand duidelijke info wanneer je bestelling wordt geleverd + ze bellen ook ng eens een halfuur op voorhand er werden eerst verkeerde plinten geleverd, maar dit werd erg snel rechtgezet. tevreden klant :)

Zeer teleurgesteld! hoop dat het nog goed komt!

De levering was al een heel gedoe. Men beveelt zelfs meerdere keren aan, om hun route te kunnen blijven volgen, om je dure product onder je carport of oprit te leggen. Je hebt immers toch al betaald? Fijn, hebben langskomers, dus klus materiaal? Maar kwam goed. De plinten. Een paar die ik wel besteld heb. Maar veel die ik niet besteld heb. En niks mee kan. Er zitten tevens veel gaten en knuisten in de plinten. Dat ziet er niet uit voor hoe ik ze nodig heb. Als ik ze al kon gebruiken. En hoort dat wel? Gemaild, geen reactie! In dit geval: “goedkoop” is duurkoop! Plintenstunter ik ben zeer teleurgesteld en financieel echt iets wanhopig. Ik hoop toch echt dat we dit gaan oplossen!

Beste Lianda, Allereerst onze welgemeende excuses voor de verlate reactie. Wij hebben uw e-mail ontvangen en hebben hier ondertussen op gereageerd. Wij zullen ervoor zorgen dat de hoeklijsten met spoed worden omgeruild. Wij hopen het op deze manier positief te kunnen afsluiten. Nogmaals onze excuses! Met vriendelijke groet, Plintenstunter Melissa Jansen

Top bedrijf

Ik heb voor de Plintenstunter gekozen vanwege de overzichtelijk site met prijzen. Ook op welk dag de bezorging zal zijn kan je goed via de site volgen. Een dag voor de levering een mail en een half uur voordat de chauffeur er is een telefoontje. Het pakket was zorgvuldig en goed verpakt. Nadat we bijna alles verwerkt hadden met de goede bijgeleverde montagekit kwamen we erachter dat de geleverde kleur niet degene was die we besteld hadden. Foto van kleurenwaaier met de kleuren op plint gestuurd. Er werd meteen actie ondernomen om het op te lossen. Normaal wordt de partij teruggenomen en dan in de juiste aflak kleur gespoten. Dat kon niet meer omdat ik alles bijna al verwerkt had. Er is in overleg een bedrag teruggestort waar wij zeer tevreden mee zijn

Goede website, goede prijs/kwaliteit en snelle levering.

Wij hadden al een paar keer een bestelling gedaan voor onze woning maar hadden nog iets meer nodig. Dit werd door Helma fantastisch opgelost en zonder extra verzendkosten geregeld. Hartelijk dank voor de goede service.

Mijn ervaring met plintenstunter is super! Mijn vragen werden zeer snel beantwoord. En de gratis staal van de pvc plinten kwam ook snel! Uiteindelijk besteld en werden de plinten wederom snel en keurig geleverd! Bezorger was vriendelijk en legde even uit welke kit voor het lijmen was en welke voor het afkitten was. Door mijn eigen fout was de (gratis) meegeleverde kit niet voldoende (Ik maakte strepen i.p.v. dotjes) maar na een mailtje gestuurd te hebben, kreeg ik zeer snel antwoord dat ze gratis twee tubes na zullen sturen. Super service! Kortom: Ik ben zeer tevreden en voor de bovenverdieping zal ik hier weer bestellen! Alleen dit keer dotjes maken i.p.v. strepen :))

Alles top geregeld, duidelijke website en snelle levering. De plinten werden netjes afgelakt geleverd. Reageren snel per mail en denken graag mee. Een aanrader dus!

Tijdbesparend, goedkoop en goed geadviseerd!

Na telefonisch contact kreeg ik goede adviezen voor mijn bestelling. Goede prijs en na ontvangen van de bestelling makkelijk te plaatsen met de toolkit!

Goed, aflevering snel en op tijd

Wij hebben 2 x besteld. 1e keer prima foutloos en op tijd De 2e keer was de levering ook op tijd maar de beloofde kit zat er niet bij. En omdat de plinten direkt erop moesten na levering had het ook geen zin om te bellen en daarop te wachtenhettie

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Goede service, snelle levering en de chauffeur belde toen die onderweg was. Wat maakte dat ik niet de hele dag hoefde te wachten.

Prima kwaliteit

Mooie kwaliteit plint. zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker de goedkoopste op het internet. Netjes bericht wanneer het geleverd zou worden.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Gelakte plinten besteld voor een goede prijs. De kwaliteit was goed, dus heb niks te klagen. Chauffeur belt wanneer hij onderweg is naar je, dat vond ik zelf erg prettig zodat ik niet heel de dag thuis hoefde te zijn.

Top kwaliteit voor de beste prijs

Geen gehoor! Vreemd!

Vrijdag 23 augustus plinten binnen gekregen. Ze waren beschadigd en niet goed dekkend geverfd!!! Meerdere malen gebeld, maar krijg telkens te horen dat het nummer op het moment niet in gebruik is.

Beste Sharon, Wat vervelend dat u beschadigde plinten heeft ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Graag ontvang ik van u wat foto's via e-mail op info@plintenstunter.nl zodat we uw klacht kunnen gaan oplossen. Wilt u daar uw ordernummer bij vermelden zodat we het allemaal snel op kunnen pakken? Voor wat betreft de bereikbaarheid kan ik alleen zeggen dat het erg druk is geweest met het telefoonverkeer. Helaas zijn wij inderdaad tot de ontdekking gekomen dat onze klanten dan deze melding te horen krijgen. Hier word aan gewerkt om dit in het vervolg te voorkomen. Excuses hiervoor! Ik wacht uw e-mail met foto's af zodat we de klacht op kunnen gaan lossen voor u. Met vriendelijke groet. Plintenstunter

Snel geleverd en prijs kwaliteit ok

Besteld via site. Voor die prijs kan je ze zelf niet schilderen. De uiteinden zijn niet altijd even proper afgewerkt maar is een detail. De plintenkit die je er bij krijgt is niet voldoende. 3 tubes gekregen 5 nodig!

Slecht

Levering niet volgens belofte website

Beste Mathijs, Wat vervelend dat er iets niet is goed gegaan met de levering van uw order. Ik hoor graag van u om welk ordernummer het gaat zodat ik kan nakijken waar het mis is gegaan zodat we dit in het vervolg kunnen voorkomen en ik kan kijken of ik u eventueel ergens in tegemoet kan komen. Ik ontvang deze gegevens graag op info@plintenstunter.nl. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Plintenstunter

Prima product gekocht, maar achteraf slechte service

Het spijt me dit te moeten zeggen, maar ik vind de service echt waardeloos. We hadden ons verrekend en kwamen daardoor een stukje toplijst van de lambrisering te kort. (35cm) Natuurlijk contact opgenomen met plintenstunter en gevraagd of ze bijvoorbeeld een reststukje konden opsturen. Dit was helaas niet mogelijk. Ik moest een hele nieuwe toplijst bestellen + verzendkosten van 15,- betalen. Totale kosten zouden dan 30,- zijn voor een stukje toplijst van 35 cm. Ook geen enkele tegemoetkoming. Een beetje klantvriendelijk bedrijf zou gewoon een stukje opsturen. Desnoods via de leverancier iets proberen te regelen. Sterker nog; ik heb contact gehad met een ander bedrijf en zij sturen ons kosteloos een stukje op! En dat terwijl wij de lambrisering elders hebben besteld. Dat noem ik service. Jammer plintenstunter.... gemiste kans!

Goedemorgen, Ik snap dat het voor u vervelend is dat ik niet een stukje van 35 cm kon naleveren. Wij hebben informatie gevraagd bij de leverancier maar zij doen dit niet voor ons vanwege het feit dat het hen ook geld kost en dat dat in rekening word gebracht. Ik begrijp dat het vervelend is dat maar wij kunnen de producten zo goedkoop aanbieden vanwege het feit dat we niet altijd extra diensten kunnen verlenen. Onze excuses voor het eventuele ongemak maar ik ben blij dat u over alle overige zaken wel tevreden was.

Wel drie weken moeten wachten

Zeer teleurstellend, het was dan wel vakantieperiode, maar 3 weken voor een paar wit gelakte plinten vind ik veel te lang , op site stond dat de plinten klaar waren voor verzending maar toen moest ik nog 10 dagen wachten op levering. Tevens niet 100 procent strak gelakt en met lak die makkelijk beschadigd/geheel afgestoten wordt. Plintenstuntelaar ipv plintenstunter wat mij betreft

Goedemorgen, Dank u wel voor uw reactie. Op het moment dat u de bestelling gedaan heeft stond de melding op de website dat de levertijden langer zijn dan normaal. We hebben u via de e-mail ook aangegeven dat we werken met 50% van de mensen om 100% van de orders weg te werken en dat het hierbij ook om de chauffeurs gaat. Ook hebben we vorige week te maken gehad met extreme hitte. U bent netjes vooraf geïnformeerd met betrekking tot de levertijd. Voor wat betreft het feit dat de plinten niet strak gelakt zijn heb ik helaas niets van vernomen. Ik wil u vragen om hiervan foto's op te sturen naar info@plintenstunter.nl zodat wij uw klacht kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Plintenstunter

matige kwaliteiet op tijd geleverd

Vertoont wel nog vlekken na grondlaag. Eindlaag is dus zeker nog nodig. Materiaal wel vlug geleverd.

Goedemorgen, U geeft aan dat uw plinten vlekken vertonen. Ik ontvang hiervan graag een aantal foto's zodat ik kan kijken wat ik eventueel voor u kan betekenen. Deze kunt u sturen naar info@plintenstunter.nl Wilt u bij de e-mail uw ordernummer vermelden? op basis van de naam die u heeft ingevuld kan ik namelijk geen order vinden. Bij voorbaat dank