Geen gehoor! Vreemd!

Vrijdag 23 augustus plinten binnen gekregen. Ze waren beschadigd en niet goed dekkend geverfd!!! Meerdere malen gebeld, maar krijg telkens te horen dat het nummer op het moment niet in gebruik is.

Beste Sharon, Wat vervelend dat u beschadigde plinten heeft ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Graag ontvang ik van u wat foto's via e-mail op info@plintenstunter.nl zodat we uw klacht kunnen gaan oplossen. Wilt u daar uw ordernummer bij vermelden zodat we het allemaal snel op kunnen pakken? Voor wat betreft de bereikbaarheid kan ik alleen zeggen dat het erg druk is geweest met het telefoonverkeer. Helaas zijn wij inderdaad tot de ontdekking gekomen dat onze klanten dan deze melding te horen krijgen. Hier word aan gewerkt om dit in het vervolg te voorkomen. Excuses hiervoor! Ik wacht uw e-mail met foto's af zodat we de klacht op kunnen gaan lossen voor u. Met vriendelijke groet. Plintenstunter

Snel geleverd en prijs kwaliteit ok

Besteld via site. Voor die prijs kan je ze zelf niet schilderen. De uiteinden zijn niet altijd even proper afgewerkt maar is een detail. De plintenkit die je er bij krijgt is niet voldoende. 3 tubes gekregen 5 nodig!

Slecht

Levering niet volgens belofte website

Beste Mathijs, Wat vervelend dat er iets niet is goed gegaan met de levering van uw order. Ik hoor graag van u om welk ordernummer het gaat zodat ik kan nakijken waar het mis is gegaan zodat we dit in het vervolg kunnen voorkomen en ik kan kijken of ik u eventueel ergens in tegemoet kan komen. Ik ontvang deze gegevens graag op info@plintenstunter.nl. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Plintenstunter

Prima product gekocht, maar achteraf slechte service

Het spijt me dit te moeten zeggen, maar ik vind de service echt waardeloos. We hadden ons verrekend en kwamen daardoor een stukje toplijst van de lambrisering te kort. (35cm) Natuurlijk contact opgenomen met plintenstunter en gevraagd of ze bijvoorbeeld een reststukje konden opsturen. Dit was helaas niet mogelijk. Ik moest een hele nieuwe toplijst bestellen + verzendkosten van 15,- betalen. Totale kosten zouden dan 30,- zijn voor een stukje toplijst van 35 cm. Ook geen enkele tegemoetkoming. Een beetje klantvriendelijk bedrijf zou gewoon een stukje opsturen. Desnoods via de leverancier iets proberen te regelen. Sterker nog; ik heb contact gehad met een ander bedrijf en zij sturen ons kosteloos een stukje op! En dat terwijl wij de lambrisering elders hebben besteld. Dat noem ik service. Jammer plintenstunter.... gemiste kans!

Goedemorgen, Ik snap dat het voor u vervelend is dat ik niet een stukje van 35 cm kon naleveren. Wij hebben informatie gevraagd bij de leverancier maar zij doen dit niet voor ons vanwege het feit dat het hen ook geld kost en dat dat in rekening word gebracht. Ik begrijp dat het vervelend is dat maar wij kunnen de producten zo goedkoop aanbieden vanwege het feit dat we niet altijd extra diensten kunnen verlenen. Onze excuses voor het eventuele ongemak maar ik ben blij dat u over alle overige zaken wel tevreden was.

Wel drie weken moeten wachten

Zeer teleurstellend, het was dan wel vakantieperiode, maar 3 weken voor een paar wit gelakte plinten vind ik veel te lang , op site stond dat de plinten klaar waren voor verzending maar toen moest ik nog 10 dagen wachten op levering. Tevens niet 100 procent strak gelakt en met lak die makkelijk beschadigd/geheel afgestoten wordt. Plintenstuntelaar ipv plintenstunter wat mij betreft

Goedemorgen, Dank u wel voor uw reactie. Op het moment dat u de bestelling gedaan heeft stond de melding op de website dat de levertijden langer zijn dan normaal. We hebben u via de e-mail ook aangegeven dat we werken met 50% van de mensen om 100% van de orders weg te werken en dat het hierbij ook om de chauffeurs gaat. Ook hebben we vorige week te maken gehad met extreme hitte. U bent netjes vooraf geïnformeerd met betrekking tot de levertijd. Voor wat betreft het feit dat de plinten niet strak gelakt zijn heb ik helaas niets van vernomen. Ik wil u vragen om hiervan foto's op te sturen naar info@plintenstunter.nl zodat wij uw klacht kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Plintenstunter

matige kwaliteiet op tijd geleverd

Vertoont wel nog vlekken na grondlaag. Eindlaag is dus zeker nog nodig. Materiaal wel vlug geleverd.

Goedemorgen, U geeft aan dat uw plinten vlekken vertonen. Ik ontvang hiervan graag een aantal foto's zodat ik kan kijken wat ik eventueel voor u kan betekenen. Deze kunt u sturen naar info@plintenstunter.nl Wilt u bij de e-mail uw ordernummer vermelden? op basis van de naam die u heeft ingevuld kan ik namelijk geen order vinden. Bij voorbaat dank

Lang wachten op levering voorraadproduct.

Helaas lang wachten op levering voorraadproduct. 1,5 weken. Actie was dat er bevestigingskit bijgeleverd zou worden, kosteloos. Is inderdaad meegeleverd, 1 tube voor 25 M1 plint, veel te weinig dus!!

Goedemorgen, Dank u wel voor uw feedback. Zoals de melding op de website aangeeft zijn de levertijden in deze periode langer dan normaal. We werken met aanzienlijk minder mensen om u toch van dienst te kunnen zijn. Voor wat betreft de kit kan ik u melden dat dit voldoende zou moeten zijn bij correct gebruik. Hoe u dit het beste kunt gebruiken staat op de volgende pagina van de website vermeld; https://www.plintenstunter.nl/info.html Ik vertrouw u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

gord geregeld

Gelakte plinten goed, snel en netjes afgeleverd.

Plinten te vroeg ingepakt, gevolg allemaal witte punten in de lak

De levering was later als voorzien. De gelakte plinten waren te vroeg ingepakt, waardoor deze beschadigd zijn. De oplossingen die voorgesteld worden zijn mij ninziens niet degelijk en brengen alleen maar werk op voor ons zelf... Een van de mogelijke oplossingen is bvb we zullen u materiaal opsturen om te verven en te schuren, hoe belachelijk is dit voorstel. We kopen ze gelakt om al deze werken niet te moeten doen en nu zouden we het moeten opschuren en zelf herverven zonder een commercieële egemoetkoming.

Goedemiddag, Dank u wel voor uw tijd en moeite om ons te beoordelen. We hebben inderdaad geconstateerd dat u beschadigde plinten heeft ontvangen van ons. Daarvoor nogmaals onze welgemeende excuses. Mijn collega heeft u 3 opties aangeboden waaronder ook de optie zoals u heeft benoemd. Een andere optie die u is aangeboden is om de plinten op te halen en te herstellen of om de betaalde lak kosten te crediteren. U bent op dit moment nog met mijn collega in overleg hoe we elkaar tegemoet kunnen komen. Hierbij is een en ander ook afhankelijk hoeveel tijd u heeft. Ophalen en herstellen vraagt uiteraard meer tijd dan het crediteren van de lak kosten of het opsturen van de verfmaterialen.

Goedkoop en vlot geleverd

Ik koos voor gelakte plinten om mezelf wat tijd te besparen. De prijs is zeer vriendelijk ook de verzendkosten en je krijgt er nog een sympathieke gratis bus kit bij. Het leveren ging snel en soepel. Helaas is de prijs wel ook naar de kwaliteit van de plinten zelf, want diverse plinten hadden schoonheidsfoutjes en zo te zien bij de reviews gebeurt dit vaker. Ik heb ze wel gebruikt uit tijdgebrek. Klacht werd goed opgepakt, nadat ze foto's zagen van de plinten kon ik kiezen uit deels restitutie of materialen om het zelf op te lossen. Dat vond ik een nette oplossing. Aanbeveling: ja, maar de volgende keer zou ik toch alleen gegronde plinten kiezen en zelf gaan lakken want dan heb je het eindresultaat beter in de hand.

ALLES TIPTOP INORDE EN SUPER VRIENDELIJKE CHAUFFEUR BIJ LEVERING!!

Alles naar wens en vriendelijke chauffeur bij de levering!!

Netjes en snel

Hoogstaand materiaal en goed aangekondigde levering

Correcte afhandeling

Netjes en snel!

Waren alle sites maar zo correct. Bestellen is eenvoudig, via de e-mail wordt je netjes op de hoogte gehouden van je bestelling. En het allermooiste vind ik dat de chauffeur je op tijd belt wanneer hij komt die dag. Zo hoef je ook niet de hele dag thuis te zitten wachten. En last but not least: top plinten voor een uitstekende prijs👍🏽

Goede, oplossingsgerichte afstersales

Zeer goede service! Ondanks dat een aantal plinten aan de zijkanten minder goed afgewerkt waren en wat andere plekjes her en der gezamenlijk een goede oplossing gevonden en naar tevredenheid opgelost. Hierdoor zal ik wederom gebruik van de plintenstunter maken

Goedemiddag, Wij hebben contact met u gehad per mail en zijn ondertussen tot een overeenstemming gekomen. Wij hopen daarmee uw klacht te hebben opgelost.

Snelle ontvangst en exact de plinten die ik wou bestellen

Goede service , vriendelijk maar nu ik het nakijk blijkt hetnbevestigingsmateriaal er niet bij te zijn wat toch in de prijs vanaf 85 € zat inbegrepen . Ik had het bij levering moeten zien maar denk er nu dat ik ze wil gaan plaatsen pas aan. Voor de rest dik tevreden

doen hun best

Verkeerde hoogte maat ontvangen. Verschil in prijs terug gestort.Verder geen tegemoedkoming ontvangen. Verder beleefde mensen.Het kan gebeuren.

Goedemiddag, Dank u wel dat u de moeite heeft genomen om een reactie te plaatsen. Ik zie inderdaad dat er iets niet goed is gegaan bij de levering met betrekking tot de maat. Na overleg heeft u toch besloten om de kleinere maat te houden en wij hebben daarom het teveel betaalde bedrag aan u terug gestort. Een andere optie die wij u hadden aangeboden was om een paar dagen later de juiste maat bij u te leveren. Hier heeft u op dat moment niet voor gekozen en om die reden hebben wij u de creditnota toegezonden. Mochten wij u alsnog ergens mee van dienst kunnen zijn horen wij dit graag via e-mail: info@plintenstunter.nl

Erg goed ervaren

makkelijk te bestellen, binnen 5 dagen paar 100 mtr plint in huis.

Goede en snelle service

We hadden per ongeluk te veel besteld. Mochten de plinten die te veel waren retourneren. Erg blij met deze service!

Prima service en goed product.

Snelle levering geen op of aanmerkingen.

Top makkelijk en snel besteld en geleverd

Echt geweldig zo makkelijk als het bestellen ging en de chauffeur deed ook echt kwartier van te voren bellen dat hij eraan kwam .kortom top

Vlotte service, vriendelijk personeel.

De gehele bestelling verliep zeer vlot. Ook bij het leveren was het voor de chauffeur geen enkel probleem om op een ander huisnummer te leveren na telefonisch contact. Super!

Alles heel vlot verlopen

keurig geleverd wat gevraagd werd

Nette mooie plinten en op tijd geleverd goede verzending telefonisch van tevoren gebeld hoelaat de chauffeur er was.

Prima werk

Bezorgingstijdstip ruim van te voren aangekondigd. Een half uur voor bezorging belde de chauffeur nog eens dat hij eraan kwam. Prima service