Geweldig geholpen en snel geleverd

Had een verkeerde maat opgegeven en pas na het weekeinde dit kunnen melden. Was geen probleem en de week erop is alles geleverd. Prime service en een compliment waard.

Smallere panelen dan ik verwachtte maar dat is natuurlijk ook onze eigen schuld qua inbeelden

Prima plinten en snelle service.

De basic plinten voldoen aan de verwachtingen. Tot nu toe geen schade gezien, maar heb nog niet alles geverfd. Wel is de bovenkant van de plint niet de beste kwaliteit en daardoor moet je de plinten ook echt wel verven. Dat was ik toch al van plan en daardoor voor plintenstunter gekozen vanwege de scherpe prijzen. De bezorger deed er nog een extra montagekit bij, aangezien hij al dacht dat ik het niet ging redden met de standaard meegeleverde. Dat is nou eens meedenken ! Ook relatief snel geleverd, dus ik ben tevreden.

Snelle levering en een goede kwaliteit

Sneller geleverd dan verwacht een goede kwaliteit voor een goede prijs

Alles klopt!

Duidelijke site, snelle levering en keurig geleverd op de aangegeven dagdeel. Netjes van te voren gebeld door de chauffeur dat hij er aan komt.

Na bestelling snelle en correcte levering,zijn zeer goed op de hoogte gehouden van verloop tot lever

Super ervaring,zal de firma zeker aanraden bij iemand anders

Prima product, snel en goed bezorgd

Kunststof plinten snel gevonden op de internet pagina. Prijs-kwaliteit verhouding is prima. Berichtgeving is prima, niet te veel, niet te weinig. Vervoerder neemt een klein halfuurtje voor de levering contact met je op. Al met al prima verzorgd.

vlot besteld en geleverd

gemakkelijk besteld en op tijd geleverd

Plintenstunter...altijd correct en behulpzaam aan telefoon...goede informatie...alleen rare mail over bezorging waarna je weer moet gaan bellen om het in orde te krijgen...daarna goed opgepakt.

Makkelijk om te bestellen, en snelle correcte levering

Vlotte levering tegen een goede prijs.

Aanrader

Geweldige kwaliteit plinten en goede service

Wordt netjes gebeld, kwaliteit van de plinten is ook super goed, zeker een aanrader, had 100 meter plint besteld en alles is goed!

Mooie plinten en snel geleverd.

Mooie prijs voor afgelakt plinten. Netjes geleverd in plastic.

Ace +++ uitstekende service!

Bij plintenstunter een en ander besteld, tijdens montage (paar dagen na levering) kwamen we er pas achter dat niet alles geleverd was. Contact met hun opgenomen en zonder problemen hebben we het alsnog mogen ontvangen! Prima kwaliteit met een erg goede aftersales. Plintenstunter, bedankt voor jullie service!

prima netjes verpakt optijd geleverd

prima netjes verpakt optijd geleverd

Goed product, prijs/kwaliteit prima. Op tijd geleverd.

Prima plinten, netjes geleverd

Prima plinten, netjes geleverd

Zeer goed .. correct.. zee snel

Gewoon top!

Prima levering, ondanks vakantieperiode en covid toch zeer redelijke snelle levering

levering verliep super. Materiaal prima ingepakt en netjes afgeleverd, chauffeur was zeer vriendelijk en heelt alles naar wens geleverd. Hij belde 30 minuten van tevoren dat hij onderweg was. Materiaal ziet er goed uit, niets op aan te merken, plus 2 gratis tubes high tack lijmkit, die had ik hard nodig. Website zeer overzichtelijk, status update kan iets beter.

Mooi op tijd geleverd

Mooi op tijd geleverd, Chauffeur belde van tevoren wanneer hij bij ons zou zijn.

Duidelijk, makkelijk en betaalbaar.

Overzichtelijke site met duidelijke weergave van de vele keuzemogelijkheden. Prijzen zijn aantrekkelijk en vanaf 85 euro ook nog gratis montagekit en gratis verzending. Dat is uitzonderlijk voor materialen die vaak een afmeting van langer dan 2 meter hebben. Onze bestelling betrof afgelakte plinten die we bestelden in de vakantieperiode. Hierdoor was er wat een langere levertijd. Dit was voor ons geen probleem.

Prima product voor prima prijs

Alles netjes afgeleverd met wel wat langere leveringstijd vanwege covid. Uitstekend prijs kwaliteit verhouding.

Snel en correct

Mooi geverfde plint. Netjes verpakt en snel bezorgd. Zeer aantrekkelijke prijs. Top.

Prima producten geleverd

De plinten die ik heb besteld zijn van prima kwaliteit en de leveringsdatum en de leveringsafspraken zijn heel goed nagekomen.

Goede service op alle vlakken!

- Goede communicatie omtrent levering - Heel vriendelijke chauffeur - Degelijke plinten voor een scherpe prijs!