Alleen hier bestellen als je heel veel geduld hebt

Over de kwaliteit van de produkten heb ik nog geen oordeel omdat ik ze nog niet ontvangen heb. Die is naar ik hoop goed. Over de levertijd kan ik zeggen: Let niet op de kreet "snelle levering" op de website. Dit maken ze absoluut niet waar. Ze hebben van allerlei smoesjes waarom de spullen niet snel geleverd worden (nu natuurlijk de Corona crisis, heel veel chauffeurs ziek vertellen ze me) maar ik geloof er niets van. Volgens mij hebben ze maar 1 auto rijden voor de bezorging en die moet heel Nederland en Belgie doen. Orders worden zoveel mogelijk verzameld en pas bij voldoende aantallen verwerkt. Volgende keer betaal ik liever iets meer bij een ander bedrijf dat wel echt snel leveren kan.

Beste Arend, Onze leverancier rijd met gemiddeld 18 bussen door heel Nederland en België. Wij vinden het zelf ook erg vervelend dat we op dit moment de snelle levering niet waar kunnen maken. Helaas zijn verschillende collega's ziek. Wij moeten ons verder ook aan het RIVM houden en dus uit voorzorg maatregelen thuis blijven bij klachten. Onze chauffeurs komen door heel Nederland en België. Om hun en uw gezondheid te waarborgen sturen wij hen niet te weg op als zij klachten ervaren. Ik hoop enigszins nog op uw begrip. met vriendelijke groet, Sam Valentijn

Top plinten

De plinten zijn helemaal top. Goed op tijd afgeleverd en nog een mooie prijs ook. Wat wil je nog meer.

matige aftersales

Prima aluminium plinten, mooi materiaal, op tijd geleverd Helaas bij 5 x 2 meter slechts 1 setje eindstuk besteld. nalevering van 1 setje kan alleen via de website en er wordt 15€ bezorgkosten gerekend!!! Dus matige aftersales....

Goedemiddag, U heeft vandaag inderdaad gesproken met een collega van ons en wij hebben bij u aangegeven dat we de verzendkosten kunnen halveren. Mocht u daar alsnog gebruik van willen maken kunt u ons een e-mail sturen met het bijbehorende ordernummer zodat we dit voor u in gang kunnen zetten. Verder zijn we blij dat u tevreden bent over de geleverde plinten. Met vriendelijke groet, Plintenstunter

prima plinten prima levering

Goedkoop, maar matige kwaliteit

Afgelakte plinten besteld maar de lak is zeer kwetsbaar. Bij het zagen ontstaan direct krassen. Dat beloofd weinig goeds voor de levensduur van de plinten. Ik zou niet weer afgelakte plinten bestellen.

Beste Joeri, Wat vervelend dat er bij het zagen krassen zijn ontstaan. Over het algemeen kunnen onze plinten wel tegen een stootje. Graag willen we met de post een liter verf naar je toe sturen zodat je eventuele schade kan bij werken. Als je hier mee akkoord gaat hoor ik het graag. met vriendelijke groet, Sam Valentijn Plintenstunter

Snel geleverd, goede prijs mooi product

Zijdeglans zwarte plinten 19cm hoog. Mooi product. Wel vreemd, in strijklicht zien sommige plinten er niet mooi uit, maar als ze aan de muur zitten zie je er niets van.

2 weken wachten en geen plinten

Ik wacht inmiddels 2 weken op de plinten. Staan nu ingepland voor volgende week, maar wij hebben komend weekend een verjaardag en willen graag onze woning opruimen/plinten plaatsen... Telefonisch niet bereikbaar. In afwachting van een oplossing.

Goedemiddag, Ik begrijp heel goed dat het vervelend is dat u de plinten nu na het weekend gaat ontvangen maar er zit op de plinten een levertijd van 10-14 werkdagen. Wij komen bij u op de 11e werkdag leveren zie ik. Morgen rijden wij niet bij u in de regio, dat heb ik al geprobeerd en u heeft zelf ook met onze leverancier gesproken.Sorry dat ik u niet kan helpen de plinten voor de verjaardag van uw dochter binnen te hebben. met vriendelijke groet, Sam Valentijn

Superservice en zeer klantgericht bedrijf

Mijn eerste bestelling verliep super. Snelle en correcte levering en goed materiaal. Door een meetpunt van mijn kant kwam ik enkele plinten tekort. Door het beperkte aantal plinten waren de verzendkosten bijna net zo hoog als de kosten voor de plinten. Plintenstunter heeft mij hiervoor de bezorgkosten terugbetaald. Wederom blijk van een grote klantgerichtheid. Waren alle bedrijven maar zo! Plintenstunter bedankt voor de superservice.

Product voldoet aan verwachting!

Mooie plint voor een nette prijs. Keurig verpakt binnen een redelijk tijd geleverd.

nette plinten tegen redelijke prijs

Levering te volgen; duurde langer dan verwacht, maar 't was ook een kleine bestelling

Goed en snel

Makkelijk te bestellen, en snel in huis

Slechte levering

Kwamen niet opdagen wanneer er geleverd zou worden. Claimde dat ze gebeld hadden, maar ik had geen gemiste oproepen. Vervolgens is de levering een week opgeschoven. Op de dag van levering werd er 5 min van te voren gebeld met de mededeling we zijn er zo en bent u er niet rijden we door. Kort om een slechte levering. Wij hebben nog contact gehad met de klantenservice en daar kregen we een grote mond.

Beste Guido, Wat vervelend om te horen dat de levering niet goed verlopen is. De afspraak is inderdaad dat wij 30 minuten van te voren bellen en wanneer dit door omstandigheden later is, de chauffeur moet wachten op aanwezigheid. Ik zal dit zeker met de desbetreffende leverancier bespreken. Bedankt voor uw feedback, wij zullen dit zeker meenemen. Mocht ik nog iets voor u kunnen betekenen hoor ik dit graag. Met vriendelijke groet, Sam Valentijn

Snel goedkoop en goede kwaliteit prijs verhouding.

Snel goedkoop en goede kwaliteit prijs verhouding.

Geen serieus bedrijf naar zijn klanten

Deel 1 van 2. Voorheen klant bij de firma gekophout.nl voor al onze plint bestellingen. Deze firma is iets duurder dan plintstunter.nl maar betere kwaliteit plint, snelle levering en afspraken zonder verrassingen of ergernissen achteraf. De bestelling bij de plintstunter.nl was niet moeilijk, gewoon 17 stuks standaard rechte plint in de maat 12x55 mm en gelakt in RAL 9010. Kwamen plintenstunter.nl (ook plintenfabriek.nl) op internet tegen, de prijzen liggen een fractie lager en de montagekit en verf krijg je er “gratis” bijgeleverd. Hebben hier dus maar eens de gelakte plinten besteld voor dit werk waarvan de planning vast lag. Nergens op de site van plintstunter.nl of tijdens het bestelproces stond iets over langere levertijden vermeldt, sterker nog, in de kop bovenaan op hun site staat zelfs met grote koeienletters “snelle levering”. Vol vertrouwen hier 30 december besteld, vlak na de kerstdagen met de jaarwisseling in aantocht wat wellicht 1 of 2 extra dagen vertraging zou kunnen opleveren maar die waren mee gecalculeerd in onze planning bij dit werk, geen vuiltje aan de lucht. Later bleek ons dat men niet dicht was tijdens de feestdagen. Je zou vanwege het ontbreken van elke info over langere levertijden verwachten dat de er dus voorraad is, zelfs van de standaard gelakte plinten met een standaard kleur als RAL 9010. Nogmaals, er stond verder ook niets vermeldt dat dit anders was gedurende het hele bestel proces. Bij onze andere leverancier gekophout.nl heeft men gewoon voorraad in de standaard gelakte kleuren en levert men binnen enkele dagen is onze ervaring tot nu toe. De verwachting en planning was dat levering hier dus ook vlot en efficient zou verlopen anders zou het vermeldt staan en hadden wij voor de vorige leverancier gekozen natuurlijk. De website en het bestelproces van de plintstunter.nl ziet er overigens prima uit.

Beste Dirk, Ik had je graag even via de telefoon gesproken maar helaas kreeg ik je niet te pakken. Graag zou ik wat willen toelichten na aanleiding van jouw klacht. Op de plinten die u besteld heeft zit een levertijd van 10-14 werkdagen. In de tijd dat u ze besteld heeft stond er op onze site vermeld dat de levertijd kon uitlopen door de feestdagen. Echter is uw bestelling alsnog op de 12de werkdag geleverd. Wij geven toe dat we inderdaad uw e-mail zijn kwijt geraakt. Omdat er meerdere mensen gebruik maken van de mailbox is deze helaas zoek geraakt. Dit is erg slordig van ons en hiervoor willen wij u onze excuses voor aanbieden. Als laatste wil ik kenbaar maken dat Kiyoh geen platform van ons is. Dit is een platform waar consumenten hun review op kunnen schrijven net zoals ervaringen.nl. Kiyoh maakt echter gebruik van een quarantaine van 25 dagen voor een review online komt. Dit zodat in die 25 dagen een klacht al kan worden opgelost. Met vriendelijke groet, Sam Valentijn

Mooie plinten

Mooie plinten en nette levering. Ik werd keurig gebeld wanneer de koerier komt

Prima zaak. Plinten netjes geleverd. Misschien een kleine tip om tussen de plinten dun filt papier te doen. Om 100%schade vrij te blijven. Nu worden ze koud op elkaar gelegd. Met als gevolg tot beschadigingen met transport(bij ons niet gebeurt trouwens). Verder de productie van de plinten op de hoogte stellen naar de klant toe. Dit omdat er nogal levertijd op zit. Veel mensen zijn daar te ongeduldig voor. Verder top bedrijf.

Nette plinten, netjes afgewerkt. Goede prijs kwaliteit verhouding

Levering plinten was ook super, na bestelling wel wat lang moeten wachten, maar er zaten ook de feestdagen tussen, chauffeur was erg vriendelijk en hielp zelfs om ze binnen te leggen.

Probleemloos, prima kwaliteit, afspraak=afspraak.

Is prima, ik zou het zo weer doen.

Helemaal goed!

keurig en snel geregeld

Voor het eerst wat besteld, lastig pakketje omdat het zo lang is. Toch kwam alles keurig en netjes ingepakt aan.

Doen wat ze beloven!

Mooie prijs voor prima plinten. Gevraagd of de plinten eerder geleverd konden worden dan de aangegeven tijd en ook dat is gebeurt. Vriendelijke en behulpzame bezorger, keurig op de aangegeven tijd. Niets anders dan lof! Dikke voldoende!

De juiste plint aan een correcte prijs!

Mooi afgewerkte plint, tijdige levering en een matige prijs.

Top product tegen top prijs.

Een hele mooie plint,in kleur 9010, zonder minpuntjes. Levering ondanks grote drukte toch lekker vlot. Aflevering in mijn garagebox zonder dat ik er bij was. Behulpzame chauffeur. Alles, de hele keten, is soepel geregeld.

Prima levering

Goede communicatie en in de juiste kleur geleverd.

Prima levering.

Misschien zou er bij de deurlijsten ook aan de achterkant een sparing voor de kit gemaakt kunnen worden. Net zoals bij de plinten. Verder geen op of aanmerkingen. Keurig netjes geleverd volgens afspraak.