Alles compleet geleverd, goede prijs

Mooi materiaal snel geleverd

Alles werd netjes gecommuniceerd en geleverd zoals gevraagd.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Een afspraak maken en niet nakomen is "not done"

Er wordt een afleverdag en moment afgesproken, dan zorg je dat er iemand op de bezorging zit te wachten en zonder een vorm van bericht komt er NIEMAND ook geen bericht van we gaan het niet halen... echt helemaal waardeloos, ook moets ik na dagen zelf erachteraan bellen hoe het nu zit met mijn beatelling, ik zat te twijfelen of aangifte doen of toch hun maar gaan bellen, dat laatste gadaan.. Nu een nieuwe afspraak, maar om eerlijk te zijn heb ik er geen vertouwen in, geen enkele afspraakbevestiging gekregen... Zeer zeer zeer slecht, zal er nooit meer zaken mee doen. Ook het advies van mij om met deze partij geen zaken te doen.

levering was uitstekend

gewoon goed zoal het hoort

Geen enkel probleem gehad.

Geen enkel probleem gehad, gewoon op tijd geleverd wat ik had besteld.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Top service, bij kapotte levering snel nieuwe plinten geleverd gekregen

Wij hebben bij kapotte levering snel nieuwe plinten geleverd gekregen vanuit Plintenstunter, zo konden we de opdracht snel en netjes afmaken.

Tevreden over het materiaal

Bij levering de gratis lijm vergeten afgeven denk ik. Chauffeur zal dit later gezien hebben en ze op mijn oprit gezet hebben. Met gevolg dat mijn vrouw deze heeft plat gereden.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

2x plinten besteld 2x beschadigd geleverd.

Overal beschadigingen op elke plint aanwezig. Na deze retour te hebben gestuurd weer beschadigde plinten gekregen.

Prima kwaliteit. Zeker aan te bevelen.

Alles conform afspraak en goede kwaliteit geleverd.

levering volgens afspraak!

plinten netjes verpakt en afgeleverd door een vriendelijke chauffeur die een half uur voor aankomst zich telefonisch meldde!

Positief

Goed product voor een schappelijke prijs.

Snel makkelijk goed geleverd en betaalbaar

Prima bedrijf

Overzichtelijk website, snel geleverd en goede kwaliteit.

Zoals altijd niets op aan te merken precies volgens afspraak.

Prima kwaliteit en service voor een goede prijs

Snel geleverd, goede service en kwaliteit. Supervriendelijke medewerkers bij levering.

Goede prijs kwaliteit

Snel besteld, erg makelijk. Binnen een week in huis en super vriendelijke EIGEN bezorger die netjes even vtv belt en helpt sjouwen. Dus niet zo'n onbetrokken bezorg dienst die je pakketjes effe lekker in de voortuin dondert waardoor de helft beschadigd is en snel weer weg.

Zeer en zeer slecht

Bij bestellen staat 2/4 werkdagen leveren. Inmiddels zijn we 8 werkdagen verder en tot op heden nog steeds niks binnen. Telefonisch zeer slecht te bereiken, op sommige momenten anderhalf uur in de wacht en geeft het bandje aan: “ er zijn twee wachtende voor u” Dan krijg je na anderhalf uur iemand aan de lijn, die aangeeft dat je binnen 15 minuten terug wordt gebeld met een oplossing. Inmiddels al 24 uur verder en nog steeds geen oplossing! Mails worden niet beantwoord of pas om 21:00 uur in de avond, waar je vervolgens ook niks aan hebt! Al met al klantenservice zeer en zeer slecht. Wordt eerder gestunt met die achterlijk lange wachttijden dan met de plinten zelf. Nooit bestellen !

Goede service snel geleverd!

slechte naservice , eens verkocht ben je de pineut

Had enkel een factuur gevraagd na de levering , dit was blijkbaar te lastig en moeilijk om te doen , volgens mij is het luiheid en te makkelijk geld maken , heb daarmee een andere leverancier genomen waar ik wekelijks plinten aan bestel , daar is dat blijkbaar geen probleem .....

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Zeer teleurstellend

Plinten zijn goed. Maar leverancier heeft niet uitgeleverd. Geen bericht!! Plinten stunter onbereikbaar. Ergste is dat er niemand een excuus berichtje stuurt Ik zal nog steeds aanbevelen maar ben zeer teleurgesteld

Uitstekend bedrijf een aanraden voor iedereen.

Plinten worden zoals afgesproken geleverd op de indien afgesproken datum. Als er geen datum wordt afgesproken gaat het ook zeer vlot u wordt steeds op hoogte gehouden indien er eventueel wat vertraging is. De vrachtwagen chaffeur zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Goede prijs/ kwaliteit verhouding

Enige nadeel: zonder contact bij de voordeur achtergelaten.

Mooie en nette plint

Levering prima, kwaliteit plint goed prijs vond ik hoog

Mooie plinten Keurig verpakt Snelle levering

prima bedrijf. Alles goed op orde.

alles goed ontvangen en goede kwaliteit.

102 Hoefsetuin

Wijchen 6601 HR