Bestelling 2 weken te laat

Helaas werd de bestelling 2 weken later bezorgd dan gemeld op de website. Klantenservice is zeer slecht bereikbaar met een telefonische wachttijd van 30 minuten.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Bezorger liet de plinten buiten staan. De gratis 2 lijm worden nog nagezonden.

Fijne leverancier tegen goede prijzen

Via website bestellen en snel leveren is een aanbeveling. Het is jammer dat er geen wijziging meer mogelijk was na ingave van de order. Al met al was het goed zaken doen.

Wat moet je weten als je hier besteld?

Afgelopen week een bestelling geplaatst bij Plintenstunter. Zelf wat foutjes gemaakt in de berekening, maar al met al: wat een slechte toko. Ofwel er werken een aantal totaal incapabele mensen, of ze werken heel goed met het grijze gebied om je “legaal” zoveel mogelijk geld af te troggelen. Lambrisering wordt verkocht in lengte meters. Niet in strekende meters muur. Voor degene die nog nooit lambrisering gekocht heeft: lambrisering klikt in elkaar, dus de plank van ongeveer 14cm wordt dan 13,5cm. Daarna meet je het aantal strekende meters muur en tel je het aantal planken uit. Ik heb hier 8 meter muur ingevuld (klein kamertje). Samen met 8 meter sierlijsten en plinten. Mijn fout, maar laten we eerlijk zijn: het is niet heel moeilijk om de beschrijving bij het invoerveld op de website aan te passen. Of een controle in het mandje te gooien. Bij levering ontvang ik dus 7 planken. De koerier vertelt mij dat dit heel vaak gebeurd. Als de koerier dit weet, dan weet degene die de order in het magazijn klaar legt dit ook! Gebeld met de helpdesk en na ongeveer 20 minuten in de wacht het probleem uitgelegd. “Dit gebeurd helaas wel vaker meneer”, “U bent waarschijnlijk niet de laatste deze week waarbij dit overkomt”. Wat raar, de telefonist kent het probleem dus ook? De nieuwe bestelling kon pas een week later geleverd worden (niet zoals de 1-3 geadverteerde dagen van de website). Bij navraag kon ik het ook ophalen als ik na de bestelling een email zou sturen. Dat moest wel op een ander adres, namelijk het adres van “bouwmarkt Plintenfabriek”. Voor degene die iets fysieks willen afhalen, dit adres wordt nergens op de website of factuur vermeld. Wel bijzonder als ze ook niet telefonisch bereikbaar zijn (zie vele andere reviews). Toch maar een nieuwe bestelling gedaan, waarbij ik rekening moest houden met een werkmaat van 13,2cm en niet de 14cm die op de website staat. Zet dat dan op de website? Overigens was de 13,2cm nog steeds fout, want nu het eenmaal op de muur zit is

Product van goede kwaliteit en levertijd precies zoals gepland. Aanbevolen bedrijf

Super snel en volgens afspraak

Het hebben een ruime keuze en een duidelijke website

Alles gewoon goed

Per ongeluk ons huidige adres opgegeven ipv het project adres, geen probleem ze hebben het gewoon op juiste adres geleverd. het was er snel en volgens afspraak!

Snelle levering. Mooi product

De plinten werden snel geleverd. Zien er goed uit. Ik had 2 extra plinten besteld om zeker te weten dat ik niet te weinig had. Maar heb er ook dik 2 over. Dus je kan het omreken systeem goed vertrouwen.

Geen reactie op telefoon, sporadisch op mail

Ik heb een bestelling gedaan twv 250€ maar deze is niet geleverd. Nu wordt mij verteld dat deze wel geleverd is. Dit is niet het geval. Ik hoop heb inmiddels ongeveer 6x gemaild en 1x reactie gehad. Ik hoop ten zeerste dat mijn geld zsm wordt overgemaakt dan kan ik mijn review wellicht nog enigszins aanpassen.

ontgocheld

dag van levering werd er vastgesteld dat het bestelde artikel niet voorradig dus nu wachten en hopen dat het in orde komt

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Slecht, bestelling geplaatst 30 april, nog steeds niks binnen.

Levering binnen 1 tot 3 werkdagen staat er vermeld, 30 april besteld nu 12 mei nog niks? Vorige week werd ik gebeld door de chauffeur dat hij mij moest teleurstellen omdat mijn order niet in zijn bus aanwezig was. Zelf 2x er achter aan gebeld, na meer als een half uur in de wacht 1x werd ik er uit gegooid en de 2de keer had ik eindelijk iemand te pakken die zou het naar het magazijn doorsturen, tot op heden nog niks vernomen. 2 weken verder…

Levering niet op tijd, niemand te bereiken

Levering van onze plinten stond gepland tussen 10u en 15u. Men zou ons een half uur op voorhand bellen. Om 15u nog steeds niemand gezien of gehoord. Verschillende malen klantendienst proberen bellen maar nooit iemand aan de lijn gekregen. Rond 16u eindelijk iemand aan de lijn. Meteen daarna belde de chauffeur dat hij er binnen 10 min zou zijn. Jammer dat we niet even van op de hoogte werden gebracht van de vertraging en er niemand bereikbaar was.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Komen hun afspraken niet na en zijn slecht te bereiken

1 tot 3 dagen levertijd waarmee ze adverteren op hun website is niet haalbaar. We zitten nu al anderhalve week te wachten op onze plinten. Telefonisch zijn ze vrijwel niet te bereiken. Anderhalf uur in de wacht staan is geen uitzondering om iemand te spreken. 1 ster is zelfs nog te veel!

Slecht

Ze komen hun afspraken niet na en als je ze probeert te bereiken zijn ze onbereikbaar, inmiddels al een uur in de wacht.

Duidelijke website, snelle levering. Wordt afgeleverd waar ik het vraag.

Keurig geleverd

Mooie plinten

Bestelling geplaatst en betaald geen antwoord op e mails, telefoon neemt niemand op

Wil u! alstublieft kontakt met mij opnemen op het nr +32 473 955 659. Uw klantendienst antwoord niet, telefoon wordt niet opgenomen, Watt moet ik doen, help mij wat is dit toch.

Zéér snel geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle service en een super enthousiaste bezorger. Top!!

Snelle service en een super enthousiaste bezorger. Top!!

Prijs en levering top, afwerking minder.

Prijs is onverslaanbaar, levering snel en netjes, goed verpakt en zonder beschadigingen. Wij hadden de afgelakte plinten, dat laat op een aantal plekken wel echt te wensen over. Dekking is niet gelijkmatig. Wel gemonteerd, we wilden de kamer immers af hebben. Als tip dus: check dit direct na levering even. Bijgeleverde (gekochte) kit werkt gewoon goed, onzin om duurdere te kopen

Verwachting meer dan waargemaakt!

Geleverd op het juiste moment, plinten van topkwaliteit.

Leveringsdatum onbekend en geen contact met support mogelijk

Op de leveringsdatum speciaal thuis gebleven, maar geen levering ontvangen. Vervolgens geen informatie ontvangen over nieuwe leveringsdatum, ook niet na een aantal werkdagen. Telefonisch is de klantenservice pas bereikbaar na een uur in de wachtrij en kan men vervolgens geen helderheid geven over de leverdatum. Men geeft aan dat er per mail bericht volgt over de leveringsdatum, maar stuurt vervolgens geen mail.

Ze zijn mooi recht goed ingepakt Goeie service

makkelijk te bestellen en snel geleverd

102 Hoefsetuin

Wijchen 6601 HR