Mooie sierlijsten gevonden die je bij de gewone DHZ zaken niet krijgt

Mooie sierlijsten besteld en de dag vóórdat ze komen bezorgen, een keurig belletje gehad, om de bezorgtijden door te geven

super ervaring

super ervaring snelle levering aardige chauffeur prima

Mooie plinten en snelle levering en niet te vergeten een vriendelijke schauffeur

Veel soorten en maten plinten. Wij zochten wat bij onze plinten in huis paste. Was zeer makkelijk te vinden op de website. Plinten binnen enkele dagen ontvangen. Paste zeer goed bij de oude plinten.

Gewoon positief!

Goede keuze en schappelijke prijzen. Levering was ook vlot en goed georganiseerd.

Fantastisch product, makkelijk te verwerken!

Plinten nog niet ontvangen

Teleurstellend

Mooie plinten, prima service. Plinten netjes onder het afdak gelegd

Snelle levering , maar helaas niet compleet

De toezegging op de site dat de plinten inclusief montagekit wordt geleverd is niet nagekomen. Irritant en geen tijd meer om de discussie te starten. M.a.w. deze maar bij de locale bouwmarkt gekocht.

Gekregen wat we wilde,aan de telefoon vriendelijk tewoord gestaan,prima bedrijf

Mooie plinten en deurlijsten!

Erg tevreden met de producten. En Super tevreden over de bezorger. Erg behulpzaam en Enorm vriendelijk!!

Deskundig en klantvriendelijk geholpen

Zeer klantvriendelijk en deskundig geholpen! Mooie afgelakte plinten en snel bezorgd. Top!

Helemaal top

Goede kwaliteit spullen met een snelle levering

Eenvoudig bestellen - netjes geleverd

Hele ervaring was soepel en probleemloos Levering was top. Chauffeur belt netjes vantevoren en is vriendelijk en behulpzaam.

Mooie plinten

Gelakte mdf plinten besteld deze werden keurig en snel geleverd.

Goede info omtrent levering en snelle levering.

Zie bovenstaand

Niet goed

Niet geleverd op moment dat was afgesproken terwijl monteurs wachten op het materiaal. Vandaag 3e poging.

aanrader

binnen 3 dagen geleverd ,toppie

toffe ervaring

super vriendelijke leveranciers! dat mag ook wel eens gezegd worden!!

Correcte afhandeling

Correcte afhandeling

Nette levering maar kwaliteit schilderwerk kan beter

Plinten voorgegrond en afgelakt besteld. Top lak laag is wel erg dun en beschadigd ondanks het voorzichtig verwerken wel gemakkelijk. Vraag mij af hoe de plinten na een jaar uit zien.

Kwaliteit goed en Levering snel en zorgvuldig.

Kwaliteit Materialen voldoet aan de verwachting. Service en levering erg goed.

goede afspraken

dikke prima

Gekregen wat ik besteld had en de kwaliteit is goed

Mooi afgewerkt plinten voor een prima prijs.

Uitgebreid prima site waar het gemakkelijk was om te zoeken en te bestellen naar de gewenste produkten. Snelle bezorging en goede afstemming met de chauffeur, die de bestelling kwam afleveren. Ik beveel de plinterstunter zeker aan.