Mooie plinten en goede service

Mooie plinten. Goede prijs. Nette afstemming over bezorgen en een dag van tevoren netjes een bericht van de chauffeur over bezorgtijd. Heel tevreden

Prima product

Goeie kwaliteit en afwerking volgens opgave. Snelle levering.

Tot nu toe besteld maar nog niets geleverd

Leveringsdatum werd vastgelegd en 2 dagen later telefoon dat er geen stock was en verwachting dat het een maand langer zou duren. Dus we wachten nog af

Top bedrijf

Al een paar keer plinten en deurlijsten besteld. En is elke keer nog goed geweest. Ook als je het afgespoten in kleur besteld is het goed. Fijn bedrijf!!!

Beste ervaring bij online bestelling. Levering verliep om van te dromen bezorger liet dagje voordien weten hoelaat hij er ging zijn en dag zelf een telefoontje 5min op voohand zoals het moet zijn. Bedankt Marcel voor de vlotte levering

Eenvoudig, duidelijk, snel en goedkoop.

Dit was voor mij de eerste keer en zeker niet de laatste keer.

Snelle levering, mooi op tijd.

Volgens mail zou ik gebeld worden op voorhand, zodat er dan zeker iemand thuis zou zijn. Ik ben gelukkig de hele tijd thuis gebleven, want er heeft niemand gebeld. Wel werd er geleverd in goede staat en bijna binnen de afgesproken tijd.

Bestellen ging vlot! Levering vlot! Prima kwaliteit

Na overleg Prima

Ivm met bestelling kant en klaar gelakte Plinten zou de levertijd stuk langer duren dan ik had verwacht. Na overleg is dit naar tevredenheid opgelost. Prima jongens bedankt.

Goede prijs en snelle levering, prima plinten en lijsten

De laatste ster heb ik niet gegeven, misschien een beetje flauw, maar de bezorger stond in de ochtend om 7:00 uur aan de deur! Da's best vroeg zeg maar. Blijkbaar stonden zij als eerste op het bezorglijstje. Ik heb er geen punt van gemaakt, want het is natuurlijk mooi als de plinten en deurlijsten op tijd bezorgd worden. Een tweede puntje is dat sommige plinten los komen. Ik gebruik steeds de meegeleverde montagekit. Misschien ligt het ook aan de muren bij ons, niet alle ruimten zijn goed geïsoleerd en het speelt alleen bij enkele niet geïsoleerde buitenmuren.

Bestelling geplaatst en is volgens afspraak op de juiste dag geleverd. Hele vriendelijke chauffeur.

Besteld en kreeg netjes bezorgd

Op tijd thuis bezorgd

Gewoon goed

Alleen 3 kokers montagekit is echte te weinig voor 15 hoge plinten

Top service, top levering

Goed!

Overzichtelijke site, concurrerende prijs, snelle levering en conform afspraak

Goede service en snelle levering.

Door goede service en snelle levering producten binnen enkele dagen in huis. Plinten stunter komt al zijn afspraken netjes na. Inmiddels al 2x bestellingen geplaatst. Enige minpunt vind ik dat sommige producten licht beschadigd (maar wel bruikbaar) zijn bij levering. Ook zijn niet alle plinten netjes recht, zodat dit wel eens problemen geeft bij montage.

Snel geleverd, goede prijs/prestatie verhouding

Besteld MDF plinten, afgelakt. Snel geleverd, prijs/prestatieverhouding is goed.

Komt afgesproken afspraken na

Mooie plinten en afgeleverd zoals besproken

Geleverd volgens afspraak

Prijs kwaliteit is goed. chauffeur netjes en correct. Geen klagen

Goede prijs, snel geleverd en zonder afleveringskosten.

Wat wil je nog meer? Werd nog keurig (want vroeg) gebeld "Over 20 minuten staan we voor de deur" - Tweede keer besteld bij Plintenstunter en weer dik tevreden.

Gewoon goed en niet duur!

Levering op tijd en zoals besteld!

Prima bedrijf

Prima product voor een prima prijs. Afspraken nagekomen en vriendelijke chauffeur die keurig half uur vantevoren heeft aangekondigd de plinten te komen brengen. Aanrader.

Alles snel volgens afspraak geleverd.

Netjes geleverd alleen niet op de afgesproken dag

Alles netjes geleverd. Alleen werd er in de mail een dag voor levering voorgesteld. En als dat niet uitkwam dan kon je dat doorgeven. Nou het kwam niet uit en 2 andere dagen doorgeven. Alleen helaas is hier iets mis gegaan en werd het toch op de eerste dag geleverd. Ze mochten het voor de deur neerzetten want het staat droog.