Duidelijke website, snelle levering

Op de website is duidelijk wat de verschillen zijn tussen alle plinten. Duidelijke specificaties. Verder een snelle levering inclusief montagekit. Erg fijn dat alles compleet geleverd wordt. Verder nette plinten niets op aan te merken.

Helemaal top

Alles volgens afspraak…wat een fijn gevoel.

Snelle levering, strak in de grondverf, duidelijke communicatie

Plinten zijn snel geleverd. Ze stonden netjes in de grondverf. Eén keer aflakken was voldoende. Chauffeur belde netjes een kwartiertje voor levering. Alles perfect geregeld!

Snelle levering en een hele goede prijs en mooie kwaliteit

Prima verlopen vriendelijke bezorger

Plinten besteld gelijk betaald. Snel geleverd met kit erbij top. Net iets te weinig, maar top dat je dat erbij kreeg. Super bedrijf aan te bevelen.

Prima kwaliteit en snelle levering

Mijn wensen zijn telefonisch heel netjes afgehandeld.

Top geregeld allemaal!

Besteld, volgende dag een bevestigingsmail met daarin de leveringsdatum. Vervolgens op de dag zelf word je een half uur op voorhand gebeld zodat je weet dat ze er aan komen.

TOP SERVICE

Super!! Héél overzichtelijke site met genoeg keus gemakkelijk om te bestellen en héle scherpe prijzen. Voor het bezorgen bellen ze een half uurtje van te voren op dat ze eraan komen in één woord GEWELDIG!! Chapeau Plintenstunter ga zo door

Doen wat ze zeggen!

Bestellen ging eenvoudig. Plinten voldeden volledig aan de omschrijving. Informatie over de verzending was prima. De levering was keurig binnen de aangegeven termijn. Zeer content met het eindresultaat!

Tijdig en naar verwachting

Snelle levering vriendelijke chauffeur

Mooie plinten, netjes geleverd

+ zie boven

Snelle reactie en en snel geleverd

Na de bestelling kreeg ik snel een mail dat het in orde werd gemaakt. Voordat de plinten geleverd worden krijg je van tevoren een belletje.

alles zoals het hoort, prima geregeld.

Online een bestelling gedaan, goede prijs, goed geregeld en keurig netjes geleverd !

Super!!

Mooie plinten, nog mooiere prijzen en super snelle levering!!!

Redelijke kwaliteit

De plinten waren her en der beschadigd en smerig!

Vriendelijk geholpen aan de telefoon en er werd goed rekening gehouden met mijn wensen mbt de levering.

Goede en snelle ervaring!

Goed geregeld.

Doen wat ze beloven.

Prima produkten en goede snelle levering.

Makkelijk

Makkelijk bstellen en op tijd leveren top

Geen idee

Ik heb geen idee aangezien men nog niet heeft geleverd.

Aanrader!

Top service. Ze houden je op de hoogte, snelle levering en duidelijke instructies.

Afspraken worden niet nagekomen

Ik zou een half uur voor levering gebeld worden en dat is niet gebeurd. De bestelling zou gisteren geleverd worden op het doorgegeven adres maar ik weet niet of de levering al gedaan is.. En ik vroeg ook naar een officiële factuur met mijn btw nummer die ik ook nog niet ontvangen heb… Zal de eerste een de laatste keer zijn dat ik bij jullie bestelde.

Op tijd geleverd , vriendelijke chauffeur en vooral 1/2 uur op voorhand gebeld om mij ophoogte te houden van de leveringstijd. Top service

Netjes bij de buren bezorgt. Alleen was de chauffeur telefonisch niet te bereiken