Snelle levering en de plinten zijn prachtig gespoten in Ral 9010. Ook superhandig dat er kokers lijmkit bijgeleverd worden. Mijn klant was ook zeer tevreden over het eindresultaat.

Keurig op afspraak geleverd

goede prijs/kwaliteit, makkelijk besteld en snelle service

goede prijs/kwaliteit, makkelijk besteld via de website en de plinten worden snel geleverd (binnen 3 dagen).

Keurig geregeld en op tijd geleverd

Snel, uitstekende kwaliteit en prettig geprijsd

Keurige en snelle levering voor een zeer nette prijs, zeker een aanrader om via deze website te kopen. Kees Terlouw Vianen

Ontzettende goede prijs kwaliteit verhouding

Top prijs, top product en een top service!

Het is jammer dat de plinten beschadigd zijn, waardoor je verplicht bent ze te lakken.

Supersnel geleverd en goede kwaliteit

Plinten in kleur (RAL9010) besteld. Op de site stond dat de levertijd 9 tot 11 werkdagen kon bedragen. Na 2 dagen kreeg ik al een verzendbevestiging en de vervoerder belde netjes van te voren voor aflevering. Plinten zijn keurig netjes verpakt afgeleverd. Er zat meerdere kitkokers bij voor het plakken van de plinten. Tip: Het zou fijn zijn als jullie ook (acrylaat)kit in kleur verkopen, als je de plinten in kleur besteld (met de gedachte dat je ze niet nog hoeft te verven) is het handig dat je ook de bovenkant (naad bij de muur) kan afkitten met - in mijn geval - RAL9010 kit.

goed gegrond, en degelijke plinten, de high tack als extra is top !! tevreden

goed gegrond, en degelijke plinten, de high tack als extra is top !! tevreden

Blij met onze aankoop!

Mooie plinten voor een hele leuke prijs! Ook nog eens inclusief kit en 2x gegrond. Snel en persoonlijk binnen een week afgeleverd. Bedankt!

Prima product voor een scherpe en redelijke prijs

Snel gezocht, ruime keuze en prima plinten. Bezorging is snel geregeld.

netjes ingepakt en optijd gebracht

Top spullen en goede service

Door een misverstand moest de bezorger langer wachten dan nodig voor de bestelling kon worden aangenomen. Heel irritant voor hem vond ik, maar hij was heel begripvol, vriendelijk en geduldig. Echt een compliment!

Correct en op tijd geleverd

Wel voldoende

Van de 11 bestelde plinten ontbrak er eentje. Die laatste komt nog verwacht ik.

Goede ervaring

Voordat ik ging bestellen heb ik telefonisch contact gehad met een medewerker en werd goed en vakkundig geholpen.

Goede communicatie en prima product.

Het bestelproces was duidelijk, de communicatie over de levering was duidelijk. De levering was prima en en geleverde product voldeed geheel aan de verwachtingen.

Mooie betaalbare plinten

Prima product voor een mooie prijs. Plinten zien er goed uit.

Wederom een tevreden klant

Wederom zeer tevreden met de geleverde plinten. Mooi op kleur gespoten netjes en snel geleverd.

Goed geregeld!

Mijn ervaring met plinten stunter is heel goed! Snelle levering en de bezorgers zijn niet te beroerd om te helpen met de plinten naar binnen te tillen. Helemaal top dus.

Dikke prima !

Alles is netjes verlopen van bestellen tot aflevering , kwalitatieve plinten ik beveel plintenstunter aan .

Besteld enn op tijd geleverd volgens afspraak.

Snelle service. Vriendelijke bezorging en product precies volgens omschrijving. Helemaal top dus!

Jammer van de beschadigingen

Wij hadden op korte termijn plinten nodig, dus uit de voorraad plinten besteld bij plintenstunter.nl want die zouden snel bezorgd kunnen worden. Dit duurde helaas alsnog een week maar ze hebben netjes gemaild met de bezorgdatum en zoals op de website beloofd, wordt er een uurtje voor aankomst gebeld met de aankomsttijd. Prima tot zover.. Helaas kwamen we er tijdens het uitpakken van de bestelling achter dat een stuk of vier plinten beschadigingen hadden. Als je ze in een RAL kleur besteld verwacht je geen diepe beschadigingen in het hout, erg jammer dus en ook niet makkelijk bij te werken.