Gewoon goed

Tip, zorg ook in uw assortiment voor geheel platte plinten, dus ook aan de achterzijde. Niet iedereen, ik denk de meeste, heeft die kabelgoot niet (meer) nodig. Nu zie je een gedeelte van die kabelgoot bij de deurposten, dus moet je dat ook weer kitten

Geweldig, snelle levering

Afspraak is afspraak, de chauffeur belt netjes een half uur voor aankomst. Helemaal top.

Gewoon goed

perfect !

snelle en correcte levering

Snelle en goede aflevering

Wij hadden nog en paar vragen en hebben telefonisch contact gehad.Kregen een vriendelijke mevrouw aan de telefoon. Werden op de dag van bezorging keurig van te voren gebeld. Vriendelijke en behulpzame bezorger.

uitstekend

top!! duidelijke communicatie en goed product

makkelijk uitzoeken en bestellen. snel bezorgt prima kwaliteit

Perfect!

Mooie plinten, snelle verwerking!

perfecte service

Snel en goed, mooi vooraf gebeld, gewoon fijn

Goed en snel geleverd.

Goed en snel geleverd. En half uur van te voren gebeld is ook heel fijn

super alhoewel....

super maar 1 element was geschonden

Goeie service, duidelijkheid omtrent bezorging en deze was ook uitstekend.

super fijne site met snelle levering

Had veel plinten en lijsten nodig. Makkelijk te bestellen. Best snel geleverd. Goede service en ook goede kwaliteit. Hoewel de grondlak wel iets dikker mag. Snel erdoorheen geschuurd.

Snel geleverd aan een goede prijs

Makkelijke site Correcte prijzen

De chauffeur heeft t allemaal naar achteren gesjouwd hele vriendelijke man Plinten waren netjes

Zeer professionele en snelle afhandeling van mijn bestelling!

Positief en flexibel, rekening houdend met mijn opmerkingen.

Zeer positieve " eerste keer "

Zeer scherp in prijs, correcte levering.

Prima en vlot geleverd.

Duidelijke site uitstekende prijs kwaliteitsverhouding.

Ik had verwacht dat het 2 weken minimaal zou duren, maar na 3 dagen alles al binnen. Keurig afgeleverd, met vooraf een telefoontje.

Besteld en snel geleverd super

Na bestelling te hebben gedaan werden mijn artikelen snel en netjes afgeleverd

Top, zeer goede service

Klantvriendelijkheid en service gericht

Prima, alleen verzend-verpakking verdiend misschien wat aandacht

Prima service en product, alleen de verzend-verpakking dmv wrap-folie verdiend misschien wat aandacht want per verpakking zijn de uiteinden van de twee buitenste plinten vrijwel allemaal in meer of mindere mate beschadigd door transport. Hoop dat dit jullie wat input geeft om de service nog verder te verbeteren.

Perfect!

Scherp geprijsd, ruim assortiment en goede communicatie. Bestelling werd netjes zoals afgesproken geleverd.