Prima aankoop

Mooie plinten, prima prijs kwaliteit verhouding

Geen bestelling ontvangen

Ik heb geen bestelling ontvangen. Ze reageren niet op mail en zijn telefonisch niet bereikbaar.

Snelle levering en prima plinten.

Ik heb pas ca. de helft besteld en moet nog starten met plaatsen. Definitieve bevinding na volgende bestelling dus maar het ziet er prima uit.

correct , vriendelijk en op tijd

zeer goede service en je wordt opgebeld zodat er zeker iemand thuis is

Alles keurig verpakt en snel geleverd

Levering

Er zou vrijdag geleverd worden. Ze zouden 30min van te voren bellen. Niet gebeld en plinten zijn alsnog nier geleverd

Snelle correcte levering

Redelijk

Afgelakt in de kleur 9010 besteld. Het lijkt en voelt als grondverf. Wel netjes en snel geleverd .

Net als de vorige keer ben ik weer zeer tevreden over de snelheid en de correcte afhandeling van mijn bestelling.

Snel

Snelle reactie via de mail en snel geleverd!

goede producten en goede service

Prima op tijd geleverd en netjes bezorgd. goede kwaliteit

Voldoende keus, snel en betaalbaar

Eenvoudige site met ruim voldoende keus. Ruimte voor eigen inzicht. Snelle levering met vooraf afstemming. Prima prijzen.

Uiterst tevreden met mijn bestelling, en levering hiervan

Mijn bestelling werd, zoals afgesproken op de afgesproken dag(deel) bezorgd en naar tevredenheid heb ik deze dan ook ontvangen.

Van bestelling tot levering prima

Prima kwaliteit eiken plinten tegen een goede prijs.

Correcte firma

Alles heel goed , Prima service , Grote Dank

levertermijn wordt niet nagekomen

Plinten gingen geleverd worden op donderdag 15/2/24 tussen 10u en 14u, maar geen levering gezien. Diezelfde dag nog gebeld, maar er was blijkbaar een technisch probleem met de vrachtwagen. Er ging contact genomen worden met de chauffeur om ons te verwittigen wanneer we dan wel de levering mochten verwachten. Niets meer gehoord sindsdien. Zaterdag een mail gestuurd en vandaag dan nog maar eens gebeld, kwartier in de wachtrij gehangen, en uiteindelijk de boodschap ontvangen dat we voor morgen nog niet op de planning staan. Voorlopig beloofd voor woensdagmorgen?! Hopelijk dan wel.

Netjes, snel en behulpzaam

Netjes, snel en behulpzaam

Top plinten!

Kwalitatief goed plinten, mooie prijs en erg vriendelijk bezorgt!

Levering in de tijd wat er op de website stond, Vooraf netjes opgebeld door de chauffeur wanneer hij er zou zijn, En mooie plinten, dus het werk kan weer doorgaan. We hebben al eerder plinten bij de Plintenstunter besteld en toen ook erg tevreden over de levering.

Vriendelijk, zeer snel delivered!

Zeer tevreden!

Super snelle service

Snel, vriendelijk en bereikbaar

Keurig conform Planning

Zeer snelle levering

Ze bellen je op juist voor de levering. Misschien kan de verpakking iets beter ter bescherming tegen vuil.

Gewoon vermijden

Een bestelling van standaard plinten geplaatst op 1/02 (niet gelakt), levering werd bevestigd voor 7/02 (dus al langer dan de belofte van 2-3 werkdagen). De dag van levering blijken de plinten plots niet op voorraad, maar ze zouden begin de week erop aankomen. Ondertussen zijn we 15/02 en geen teken van levering. De telefoon wordt ook gewoonweg niet opgenomen. Plintenfraude was een betere naam geweest.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.