Mooie producten en perfecte levering!

Mooie producten en perfecte levering!

Vlot en correct

Alles verliep zoals vermeld op de site. De levering ging vlot en de bezorger was zeer vriendelijk.

Alles correct !

Alles correct !

Eerste indruk goede kwaliteit

Eerste leveringsafspraak zijn ze niet langs geweest zonder melding. Voor de rest alles in orde

De koppelstukken zijn niet geleverd. Nu moesten we iets anders regelen.

We moesten als nog ergens anders koppelstukken gaan halen. Hopelijk worden die gecrediteerd.

Correct

Correcte prijszetting en levering

Top service!!

Super service!

Snelle levering van een goed product

Goede communicatie met de chauffeur. Helaas is het bedrijf zelf telefonisch slecht bereikbaar.

Gekregen wat ik had verwacht.

Keurige aankoop bevestiging op mail en Snelle levering.

Makkelijk en vriendelijk

Makkelijk te bestellen. En de bezorger was erg vriendelijk.

Duidelijke website. Nette levering.

Duidelijke website en vriendelijke chauffeur bij levering.

Goed , alleen jammer van de kit

De beloofde twee kokers kit waren er niet bij geleverd .

mooie plinten

Levering zoals afgesproken goede prijs/kwaliteit

Snel geleverd,goede kwaliteit.

Ik had 15 plinten (12 afgelakt 9016) besteld waarvan 1 beschadigd was, die wordt nog omgeruild. De rest ziet er super mooi glad en strak uit. Erg tevreden mee.

gewoon goed voor die prijs

ik heb 14 plinten besteld waarvan 1 te beschadigd was om te gebruiken ... de lak is niet echt supersterk

Alles volgens verwachting geleverd

Alles volgens verwachting geleverd

Snel

Goede selectie, goede prijs kwaliteit. Half stertje eraf omdat er tussen de verschillende pakketten toch kleur verschil was. Wit beetje anders.

Snel geleverd, mooie plinten!

Plinten werden snel geleverd, en zagen eruit zoals verwacht. Daarnaast zat er tot onze verrassing ook ‘kit’ bij om de plinten te bevestigen. Goede service!

Goede kwaliteit, snelle levering en vriendelijke bezorgers.

Vlotte levering en goede kwaliteit

Binnen 3 dagen geleverd door eigen chauffeur. 1 plank was niet optimaal door een kwast, maar wordt op verzoek vervangen.

Prima prijs en plinten!

De prijs was gunstiger dan Hornbach en ik kreeg er nog gratis hi-tack montage-kit bij ook!

Ik ben tevreden over de plintenstunter, mooie plinten voor een goede prijs

Goede levering, netjes verpakt. Wel waren sommige plinten wat beschadigd. Goede ervaring, voor herhaling vatbaar

Ruime keuze, goede prijs en snelle levering

Helemaal prima! Aanrader!

Bestellen eenvoudig, levering later dan afgesproken

Prima product, duidelijke website. Levering aangekondigd en gebeld, alleen werkelijk uren te laat zonder bericht.