Top product voor een prikkie.

In vergelijking met hun concurrenten leveren ze een kwalitatief goed product voor een prijs die beduidend lager is. Tevens gratis plintkit. Ze leveren snel en de bezorger is zeer vriendelijk en geeft goed advies hoe deze te bevestigen. Bedankt en hele dikke DUIM

Gegronde plinten van 12 cm hoogte besteld. Ze zijn 4 werkdagen na bestelling bezorgd, goed verpakt en onbeschadigd. Helemaal tevreden!

Telefonisch contact gezocht over de aflevering. Vriendelijk en keurig tewoord gestaan en geholpen

Goed product, nette afwerking

Snelle levering, meegeleverde kit werkt ook goed.

perfecte en snelle levering

zie boven

Prima product

Mooie plinten, kleur zwart besteld, top product en snel bezorgd.

Prima spullen voor een scherpe prijs!

Had een partij plinten besteld, betaald en werd enkele dagen later afgeleverd op ons nieuwbouw-adres. Helaas bleek dat we enkele lengtes te kort kwamen om het plintenproject te kunnen afronden. Nog 6 lengtes bij besteld en betaald. Een mail gestuurd met het verzoek en de reden om snel te leveren. Drie (werk)dagen later werden de 6 lengtes afgeleverd en konden we weer verder. De plinten waren 2x gegrond en zijn daarna 2x afgelakt in de gewenste kleur. Het resultaat mag er zijn!

snel en netjes geregeld.

eenvoudig besteld via de website. volgens afgesproken tijd netjes afgeleverd. Plinten zien er mooi uit. super blij mee!

Top bedrijf en snelle levering

Na bestellen van de artikelen is de bestelling in een rap tempo goed geleverd en volgens afspraak. Zeer tevreden.

Aanrader!

Nadat ik in de bouwmarkten al diverse plinten en prijzen met elkaar had vergeleken, ging ik eens op internet kijken. Ik kwam uit bij Plintenstunter, welke een stuk goedkoper was. Nadat ik de vele positieve reviews had gelezen heb ik mijn bestelling geplaatst. Nog geen week later was het zover. Ik kreeg een telefoontje van de chauffeur dat hij onderweg was. Hartstikke fijn, omdat ik nog niet in mijn nieuwe woning woon en zo dus ook kon zorgen dat ik er op tijd was. De chauffeur heeft de plinten netjes in mijn garage gelegd. Twee plinten bleken te ontbreken, maar deze zijn een week later keurig nagekeverd. Helaas belde deze chauffeur pas toen hij al bij mijn woning was, maar hij heeft er netjes op mij gewacht. Het was mijn eerste bestelling bij Plintenstunter, maar het is zeker weten een aanrader!

Topservice, snelle levering

Snelle levering, niet te duur, duidelijke site

Precies goed en toch snel

Plinten waren precies goed en snel geleverd, sneller dan ze hadden aangegeven op de site. Chauffeur belde netjes kort van te voren.

Keurig

Keurig geleverd..mooi matriaal.en snelle levering

Alles zeer netjes verpakt en verzorgd prima materiaal top

Snelle levering vanaf een duidelijke website

Super snelle levering. Ideaal dat je ruim van tevoren gebeld wordt door de bezorger. Na kort gesprek achterthuis laten leggen. Ideaal en geen gedoe met nieuwe mails over volgend levermonent of ophalen bij een pick up plint.

zeer goed

Ik had vorig jaar voor de eerste keer een bestelling gedaan en deze verliep ook vlekkeloos. daarom plaatste ik terug een bestelling en ook deze is vlekkeloos verlopen. 1 min punt vorig jaar had ik 12 plinten besteld en kreeg ik 3 tube col erbij en waar ik mee toe kwam en nu bestel ik 23 plinten en krijg ik er ook maar 3 tube col bij waar ik waarschijnlijk niet me toe ga komen en ik er zelf nog zal moeten gaan kopen.

Helaas nog niets ontvangen

Bestelling geplaatst. Vervolgens ontving ik een mail waarin een leverdag en tijd werd benoemd. Op de dag van levering ontving ik een mail dat het product niet op voorraad was. Na telefonisch contact afgesproken dat ik teruggebeld zou worden om te horen wanneer het product wel geleverd kan worden. Sindsdien niets meer gehoord. Dus tot nu toe geen fijne ervaring. Hoop dat dit nog goedkomt.

Beste Christel, We hebben elkaar zojuist gesproken en ik heb je gelukkig kunnen melden dat we je bestelling weer op voorraad hebben en spoedig bij je komen leveren. Met vriendelijke groet, Klantenservice Plintenstunter

Sneller dan verwacht geleverd en netjes ingepakt

Goed, snel en tevreden

Een goede service duidelijke communicatie. Chauffeur zeer vriendelijk en behulpzaam

goed materiaal, nette prijs/kwaliteit

goede communicatie en levering.

Vlotte levering

Vlotte levering en mooi materiaal

afspraken nagekomen netjes voor levering even een telefoontje.

Correcte afhandeling

Tevreden klant

Zeer vlotte levering

Gemakkelijke bestelling en vlotte levering. Alleen spijtig dat ik 1 plint te weinig besteld heb, deze moet bij bestellen en nu wel leveringskosten moet betalen hiervoor. Anders 10 op 10 voor bestelling en levering. Kwaliteit nog te bekijken, ze zijn nog niet geplaatst.

Goede service, mooie plinten

Goede service, snel en ook een goede communicatie. Ik ben tevreden met mijn plinten, precies zoals ook op de website staan.