Snel

Snel geleverd.

Zoals gebruikelijk top

Reeds meerdere keren plinten besteld bij Plintenstunter en zoals gebruikelijk prima prijs, kwaliteit en service

Degelijke kwaliteit

Levering zoals het hoort. Behalve telefonische verwittigen 30min voor levering niet gebeurd.

Topservice

Plinten snel geleverd, kit was ook snel nageleverd. Zeer aantrekkelijke prijs

, prijs- kwaliteit zeer goed.en geleverd binnen 1 week

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snel geleverd product zoals verwacht prima

Snelle en goede service.

Wij waren op zoek naar plinten en bij plintenstunter.nl scheelde het veel qua prijs met andere aanbieders, in het begin een beetje sceptisch maar daar was achteraf helemaal geen reden toe. Goed geholpen, levering was zeer snel en een aardige chauffeur.

Snelle levering!

Woensdagavond besteld, zaterdagochtend bestelling afgeleverd. Plintneuten ontbraken bij de levering, hierover een e-mail gestuurd. Snelle reactie op de e-mail dat deze z.s.m. worden nageleverd. Goede service!

Goede levering.

3 maten plinten besteld die volgens de webshop op voorraad waren. Woensdagavond besteld, zaterdagmorgen geleverd. Chauffeur belde netjes een half uurtje voor levering. De plinten zien er netjes uit, zijn goed verpakt en komen met voldoende kit om ze te verlijmen.

Super prijs kwaliteit

Snelle correcte levering. Duidelijke makkelijke bestelsite

Zeer goede service

Zeer goed materiaal, uitstekende en snelle levering

mooie plinten..snel geleverd

alles tip top

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Correct en degelijk product.

Verzorgde aflevering binnen een redelijk termijn

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snel geleverd en ziet er super uit

De plinten zijn erg mooi, afgelakt. Snel geleverd en goede communicatie met de bezorger.

Snelle levering,netjes verpakt

Snelle levering Sneller dan verwacht waardoor ik niet thuis kon zijn op de levertijd/dag. Even mailtje gestuurd en contact met de chauffeur voor levering op ander adres. Dat was geen probleem. Kortom top. Plinten zelf zien er ook goed uit

Makkelijk besteld en snel geleverd.

Goede kwaliteit watervaste mdf plinten besteld en 2 dagen later al geleverd met gratis plintenkit. De afgelakte plinten waren goed gewrapt en zijn onbeschadigd aangekomen.

Vlotte service

Goede keuze en vlot bezorgd.

Vlotte levering en nette plinten voor een mooie prijs

Eerst verkeerde maat plinten geleverd maar netjes opgelost door binnen een week de juiste pinten te leveren.

Slecht in de verf, goede prijzen.

Het is maar heel ligt in de verf gezet, bij de minste aanraking zit er een beschadiging op. Ook wijkt de kleur af van wat het moet zijn. Wij hebben RAL 9016 muurverf en plinten, maar de plinten lijken een stuk geler. Ik zou het eerder RAL 9010 geven.

Duidelijke website...goede en snelle levering

Kortom.....zeer goed

Levering nooit gebeurd

Levering werd uitgesteld, nadien 5 werkdagen niets meer van gehoord na meerdere contactpogingen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Echt een snelle en nette levering.

Een nette en snelle levering.

mooie plinten

Zoals beloofd snelle bezorging mooie plinten en gratis plintenkit.

Makkelijk te bestellen Snelle levering goede service

Geheel volgens afspraak

Hele dikke prima. Bestelling keurig geleverd volgens afspraak. Mooi plinten voor een goede prijs.