Snel geleverd, prima kwaliteit

160 meter plint was snel geleverd. Kwaliteit is netjes en met een goede verstekzaag makkelijk te verwerken. Had graag een combi gehad met langere lengtes dan alleen 2.40 m. Lak laag is dun, erg dun waarbij ietsjes schuiven al tot beschadigingen kan leiden ... Dus voorzichtig zijn

Snelle levering en nette plinten

Levering was al na 2 dagen, alles is netjes afgeleverd en voor zover ik kan zien zonder beschadigingen. Het eerste gedeelte is afgerond en ziet er goed uit! Zeker een aanrader!

Gewoonnop tijd geleverd

Gewoon erg tevreden

bijna onbereikbaar, geen dienstverlenende partij

Plinten besteld... Krijg je smorgens om 05.00u een mail van hen dat ze die dag komen bezorgen tussen 1000-1400u, dat de chauffeur een half uur voor bezorging even belt en als er niet wordt opgenomen, wordt er een nieuwe bezorging ingepland. Wij die ochtend om 0600u direct een mail gestuurd dat bezorging die dag niet mogelijk is omdat er niemand thuis zal zijn. Ook die middag voor de zekerheid hen gebeld, maar we kregen een bandje dat ze te druk waren en niet kunnen opnemen. Komen we die avond thuis, staan alle plinten voor de deur in de stromende regen (het heeft die gehele middag geregend). Die avond een mail gestuurd n.a.v. bovenstaande. De volgende dag einde ochtend gebeld, na 30 minuten in de wacht als wachtende 2 toch maar opgehangen en nogmaals een mail gestuurd. Die middag opnieuw gebeld, na 20 minuten in de wacht opnieuw maar opgehangen. De volgende morgen kregen we eindelijk iemand te pakken, ze reageerde op de mail dat de gang van zaken niet was hoe het zou horen. Ze zouden de plinten allemaal kunnen omruilen, maar dat werd dan wel pas volgende week. Helaas was dit voor ons te laat, omdat de werklui op zaterdag de plinten erop moesten zetten. Verdere coulance, begrip voor de situatie of enige oplossing gerichte actie kwam er niet. We hebben de plinten maar bij een andere shop besteld, deze werden de volgende dag keurig bezorgd met een goede informatie.

Ziet er goed uit

Contact kan beter via telefoon niet te bereiken te lang in de wacht. Website via mobiele of tablet niet volledig, via PC wel en kan je de status van je bezorging in zien en krijg je wel antwoord op je mail. Bezorging eerste keer het zou tussen 10:00 en 14:00 uur zijn belde de chauffeur Belt om 14:52 en briefje in de bus om 15:03 2e keer wel tussen 10:00 en 14:00uur maar geen half uur van te voren een telefoontje. Verder tot zover ik kan beoordelen zien de plinten er mooi uit.

Fantastisch goede plinten, maar een hele slechte uitleg bij het uitzoeken van de hoeveelheid

Ik heb een lambrisering gekocht, maar de uitleg bij het uitzoeken van de hoeveelheid planken stond zo'n slechte uitleg, dat ik 2x heb moeten bestellen om de juiste hoeveelheid te krijgen en nu nog steeds niet genoeg heb. Ik heb 2x een mail gestuurd om uitgelegd te krijgen hoeveel ik moet bestellen, maar men ging er gewoon vanuit, dat ik een lambrisering van 122 hoog zou willen en daarvoor werd de hoeveelheid berekend. En natuurlijk wilde ik dus een hogere hebben, maar ging er niet vanuit, dat men mij de helft had uitgerekend....

Goede service en de plinten zijn goed van kwaliteit

Goede service en plinten zijn ook heel mooi en zeergoed dankjewel

Verschillende kleuren

‘ n paar plinten niet afgelakt daardoor zijn de plinten niet zo mooi!

geweldig

Goede plinten en snelle levering vriendelijke medewerker alles top kan ik aanbevelen

niet bereikbaar

Als leek heb ik een bestelling geplaatst voor lambrisering. De hoeveelheid meters had ik verwacht dat het de meters in de breedte waren waar ik de lambrisering nodig had en niet de hoeveelheid strekkende meter per plankje. Maar goed zal wel aan mij liggen. Vervolgens ze geprobeerd te contacten en nu al 2x dik 30 min in de wacht gestaan en 1x zelfs 1 uur en nog steeds geen contact. dus ik zit vanaf 1 juni al met drie plankjes ipv 3m aan planken.

Correcte levering en tijdig zoals beloofd

Aangenaam en aan te raden

Juiste producten op tijd geleverd

Juiste producten op tijd geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zeer snelle en correcte levering

Interessante ontdekking

Weer super geregeld

Weer super snel en netjes geleverd

Slecht

Verkeerde levering ontvangen van een heel ander bedrijf. Vervolgens is het onmogelijk om contact met ze te krijgen. Telefonisch en per mail onbereikbaar. Aangifte gedaan wegens oplichting.

Slechte kwaliteit

Afgelakte plinten besteld, beschadigd en de kanten zijn niet recht. Ook staan de plinten niet recht als je tegen de muur wil bevestigen, in het midden raakt het netjes de vloer en aan beide zijdes 1cm van de grond af... Niet tevreden dus..

grote keuze, scherp geprijsd, snel geleverd.

De bestelde plinten zijn snel geleverd. Zorgvuldige chauffeur. Plinten en eindstukjes zijn prima. De besteld hoge verstekbak is echter niet goed. De hoek onder 45 grdn. staat niet haaks op de onderplaat. Deze verloopt flink.

Troep Alles beschadigd niks opgelost

Ik ben al ruim een maand bezig om mijn plinten te krijgen. Eerste levering alles beschadigd plus 1 plint te weinig geleverd. Klacht ingediend ze zouden alles oplossen. 3 keer hebben ze een nalevering ingepland. 3 keer voor niks thuis gebleven. Telefonische niet te bereiken. (1 keer wel na ruim een uur wachten aan de lijn)Plinten zijn zoek geraakt bij de 2 nalevering. Vandaag de 3 nalevering weer niks gehad. Koop hier beter maar niet. Ik hoop dat ik mijn geld terug krijg. Want mijn plinten leveren daar geloof ik niet meer in. Het bedrijf doet zijn naam wel eer aan PLINTENSTUNTER.

top

Mooie plinten, snel geleverd!

Prachtige, kwaliteitsplinten

De plinten zijn heel mooi afgewerkt en vormen met de afgeschuinde bovenkant een elegante finishing touche.

Prima materiaal slechte communicatie

Prima spullen, maar werd bij mij niet goed geleverd. Niet telefonisch te bereiken. Fout wel prima gecorrigeerd. Prijs is laag dus moet dit maar accepteren.

Snelle levering, slechte kwaliteit

Ik heb afgelakte plinten besteld, extra voor betaald ook! deze zijn van minder goede kwaliteit dan wanneer ik ze alleen zelf in de grondlak zou zetten, vervolgens de lak zou vergeten en ze op de muur zou plakken. De verflaag is zo dun dat je met je nagel al de lak beschadigd waarbij je direct de grijzige ondergrond ziet. Helaas zijn ze telefonisch niet bereikbaar, nu afwachten of ze wel op mijn mail reageren.

Wacht nog steeds op mijn plinten

Heel slecht. Ben in staat op het op social media te gaan plaatsen. Wordt niet gecommuniceerd. Middag gewacht terwijl er niets kwam. Telefoon doet het niet, wordt niet gereageerd op mijn klacht. Na 2 keer krijg ik een mail terug dat het logistiek niet op orde is en dat het zo snel mogelijk komt. Wanneer? Wacht ondertussen al meer dan een week.

Value for money.

Duidelijke omschrijving, keurig optijd geleverd. Gelijk retouren meegenomen en binnen een week het bedrag op de rekening gestort. Chapeau.

Plinten zijn goed(koop)! Eigen vervoer met controle of het echt goed is wat geleverd wordt! Super!

Hoefsetuin 102

6601 HR Wijchen