8

Perfecte plinten voor een mooie prijs

Alles is naar wens gegaan, de plinten zijn perfect en prachtig. De levertijd wordt van tevoren niet gecommuniceerd, dat vond ik een minpunt. Bij mij werd er uiteindelijk na 13 dagen afgeleverd, wat op zich prima is, maar ik had dan graag een indicatie 'levertijd 2 weken' op de website gezien of iets dergelijks.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en goede service

Zelf was ik te laat met plinten bestellen tijdens onze verbouwing maar gelukkig konden we bij de Plintenstunter terecht die onze plinten alsnog op tijd heeft kunnen leveren. Gegronde plinten besteld en we hebben ze maar 1x hoeven lakken. Top kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
3

Verpakking voor transport is megawaardeloos

Verpakking is niet dikker dan huishoudfolie, boven-en onderkanten van 4 verpakkingen lambrisering lagen onbeschermd tijdens transport. Het interesseert ze in de werkplaats geen hol. Ik heb medelijden met de Klantenservice. Voor ons: eens maar NOOIT weer.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Anita, Graag wil reageren naar aanleiding van de foto's die u heeft gestuurd via e-mail. Ik begrijp uw reactie op dat er op de achterkant aan de de onderkant van de lambrisering kleine transportschade is. De producten die verpakt worden, worden zo verpakt dat mocht het onverhoopt voor komen dat het niet nadelig is voor het aanzicht van het product. De producten worden bijvoorbeeld met de achterkant naar boven getransporteerd. Dit doen wij omdat we graag de beste kwaliteit willen leveren aan onze klanten. Desondanks hoop ik dat het eindresultaat naar wens is dat u tevreden bent met het product. Met vriendelijke groet, De Plintenstunter

1

Zeer slechte ervaring

Nooit geen zaken meer doen met dit bedrijf. Wat een onprofessionele mensen, niet commercieel en totaal niet klant- en servicegericht. Plinten besteld die geleverd worden in verkeerde hoogte. Plinten werden gelijk mee retour genomen en er werd beloofd de juiste plinten de dag erna te leveren aangezien deze verkeerd gepickt waren door de orderpicker. 3 dagen erna nog geen plinten. Gebeld, gemaild en sms verstuurd maar geen reactie. Uiteindelijk nogmaals gebeld en kreeg te horen dat ze de plinten niet op voorraad hadden en ik weer een week moest wachten. De order heb ik toen geannuleerd, maar ik kreeg geen geld terug omdat ik met de eerste zending de kit aangenomen heb die ik er gratis bij kreeg. (Waardeloze en merkloze kit) Ik word dus op extra kosten gejaagd om de kit terug te sturen die ingekocht wordt voor nog geen €3 per koker. Een nette en commerciële afronding was geweest: hand in eigen boezem steken en die 2 kokers kit laten zitten. Aan de telefoon wordt je gewoon niet serieus genomen en voor gek versleten.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag Angelo, Ik heb van mijn collega's begrepen dat het inderdaad niet goed is gegaan. U heeft ondertussen op 16-12 van ons een creditnota ontvangen en ook meteen het geld op uw rekening terug gestort gekregen. Ik hoop dat het daarmee naar tevredenheid is opgelost en nogmaals excuses voor het ongemak. Fijne feestdagen gewenst, Taam Plintenstunter

2

Niet klantvriendelijk!

Van de zomer een eerste bestelling gedaan, zonder problemen verlopen. Nu moest er een nabestelling komen. In de webshop klik ik op 13 plinten in mijn maat. Onderaan verschijnt direct een totaalbedrag van €96. Mooi, want dan zit ik over de €85 grens waarbij de levering en je montagekit gratis is. In de haast gooi ik de betaling eruit, en wacht op de levering. Geen montagekit...ik neem contact op met de klantenservice. Wat blijkt: mijn bestelling bedroeg €82, maar door een stom systeem zie je niet het bedrag van de bestelde producten, maar het totaalbedrag inclusief verzendkosten. Dus op nog geen €4 na wordt zowel de levering als montagekit door mijn neus geboord. En ik snap dat het mijn eigen verantwoording is, maar een beetje klantvriendelijk systeem geeft aan “bestel nog voor €4 aan producten voor gratis levering en montagekit!” Maar helaas is plintenstunter niet zo klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Myra, Zoals reeds per mail aangegeven vinden we het vervelend voor u maar we kunnen niet honderden orders handmatig nakijken om dit soort dingen te zien. Er staat op de website vermeld wanneer u gratie kit ontvang én gratis leverkosten. Dit is ook zichtbaar in het winkelwagentje. U heeft ook de leverkosten betaald aan ons. Wel wil ik u bedanken voor de moeite die u heeft genomen om dit te melden. Ik hoop dat de mensen die dit lezen hierop gaan letten. Ik zal om u tegemoet te komen een kit per post laten nasturen maar hoop dat u in het vervolg ook u order controleert. Met vriendelijke groet, Plintenstunter

10

Uitstekend

Goede snelle levering. En mooie plinten

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn bedrijf

Goede communicatie Goede prijs kwaliteit Snelle levering Kortom een fijn bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima prijs/kwaliteitsverhouding en correcte levering.

De eerste keer dat ik bij plintenstunter een bestelling heb gedaan. Ik ben zeer tevreden over de levering, en de prijs/kwaliteit is zeer goed.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte communicatie

Ik kwam erachter dat ik de verkeerde hoogte van de plint had besteld. Eerst een mail gestuurd en direct daarna telefonisch contact opgenomen waarin mij verteld werft dat ze gingen proberen de bestelling om te zetten en ze mij op de hoogte zullen houden wat niet is gebeurd. Nu is de bestelling al ingepakt zonder dat ik bericht heb gekregen dat de bestelling is ingepakt.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen, Wat vervelend om te horen dat u de verkeerde maat besteld heeft. Mijn collega heeft u gevraagd om een e-mail te sturen voor wat betreft een wijziging omdat wij dit niet telefonisch aan mogen nemen. Daarna mogen wij dit pas opvolgen. Nu heb ik alles afgezocht in de mailbox en kan ik niets vinden van een ontvangen e-mail. Ik hoor graag van u waar dit naar toe verstuurd is en vanaf welk e-mailadres. Graag ontvang ik een kopie van de verstuurde e-mail zodat ik kan kijken wat ik voor u kan betekenen. Met vriendelijke groet, Plintenstunter

2

Totaal gebrek aan service en flexibiliteit

Plinten besteld - en finaal wordt er een leverdag voorgesteld. We laten weten dat deze niet past voor ons, maar een andere dag blijkt niet mogelijk. Of ze elders kunnen leveren. Dus stellen wij voor de levering op de geplande dag maar een ander adres te doen (10km verder), maar dat is "niet op de leverroute" (al lijkt 10km afstand op een rit van Nederland naar België me niet onoverkomelijk, en was er helemaal geen probleem geweest indien de levering direct van dit adres gevraagd was). Vervolgens een dag geen reactie meer, tot ik de morgen van levering zelf bericht krijg dat dit "nu niet meer geregeld kan worden" en dat ik dat dan misschien zelf met de chauffeur kan onderhandelen??? Sorry Plintenstunter, in tijden van bloeiende e-commerce is dit qua flexibiliteit absoluut ondermaatse service, waarmee ik jullie ook geen lang leven beschoren zie... Misschien lukt het nog wel om éénmalig klanten te lokken met basisprijzen, maar een trouw en tevreden klantenbestand zal op deze manier nooit lukken. Blij dat dit hoofdstuk is afgesloten, ons zie je in elk geval niet meer terug. De rest van onze verbouwing zullen we met professionele spelers afronden.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen, Ik begrijp dat de situatie vervelend is geweest voor u. Ik wil u de werkwijze uitleggen zodat u misschien meer inzicht krijgt in de werkwijze. Wij zijn afhankelijk van een leverancier en hebben dit daardoor niet zelf in de hand. • Wanneer wij een order inplannen betekent dit dat zij op die dag genoeg orders in uw regio hebben om een route vol te maken. Op basis van het opgegeven afleveradres maken zij een route voor de chauffeur. Wij rijden niet dagelijks in elke regio in Nederland en Belgie. • Zodra ik een e-mail krijg van de klant met de melding dat het niet kan of dat het op een ander adres geleverd moet worden moet ik kijken of het in de bestaande route past. Wanneer we alternatieve adressen door krijgen van onze klant moet dit dus in de huidig gemaakte route passen. Zoals u zal begrijpen paste de opgegeven adressen niet in de bestaande route aangezien deze 10 km uit de bestaande route lagen lagen. Dat wil zeggen dat de chauffeur 20 km om zou moeten rijden. De reden waarom we op de dag van levering hebben aangegeven met de chauffeur te overleggen is dat hij op deze dag het beste kan inschatten of de route voorspoedig loopt. we hebben gezien dat de levering gelukt is dus we zijn blij dat het ondanks alles toch geleverd is bij u en we hopen dat u plezier heeft van de plinten. Met vriendelijke groet, Plintenstunter

10

Geweldig!

Excelente service, snelle levering en vlotte communicatie! Het menselijk aspect is bij dir bedrijf nog aanwezig en dat doet veel! Ik kon niet aanwezig zijn bij de levering, er werd onmiddelijk nagedacht over veilige lever opties en die zijn ook waargemaakt! Dikke pluim naar het bedrijf en de medewerkers!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Mdf plinten besteld, afgelakt. Ziet er keurig uit en was binnen aangegeven termijn van levertijd voor maatwerk bezorgd. Wij kregen 7 minuten voor levering een telefoontje, maar dan nog keurige service!

  • Aanbevelen? Ja
10

aanrader!!

scherpe prijzen voor alle soorten plinten snelle afhandeling & levering vlotte communicatie je krijgt op voorhand duidelijke info wanneer je bestelling wordt geleverd + ze bellen ook ng eens een halfuur op voorhand er werden eerst verkeerde plinten geleverd, maar dit werd erg snel rechtgezet. tevreden klant :)

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer teleurgesteld! hoop dat het nog goed komt!

De levering was al een heel gedoe. Men beveelt zelfs meerdere keren aan, om hun route te kunnen blijven volgen, om je dure product onder je carport of oprit te leggen. Je hebt immers toch al betaald? Fijn, hebben langskomers, dus klus materiaal? Maar kwam goed. De plinten. Een paar die ik wel besteld heb. Maar veel die ik niet besteld heb. En niks mee kan. Er zitten tevens veel gaten en knuisten in de plinten. Dat ziet er niet uit voor hoe ik ze nodig heb. Als ik ze al kon gebruiken. En hoort dat wel? Gemaild, geen reactie! In dit geval: “goedkoop” is duurkoop! Plintenstunter ik ben zeer teleurgesteld en financieel echt iets wanhopig. Ik hoop toch echt dat we dit gaan oplossen!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Lianda, Allereerst onze welgemeende excuses voor de verlate reactie. Wij hebben uw e-mail ontvangen en hebben hier ondertussen op gereageerd. Wij zullen ervoor zorgen dat de hoeklijsten met spoed worden omgeruild. Wij hopen het op deze manier positief te kunnen afsluiten. Nogmaals onze excuses! Met vriendelijke groet, Plintenstunter Melissa Jansen

10

Top bedrijf

Ik heb voor de Plintenstunter gekozen vanwege de overzichtelijk site met prijzen. Ook op welk dag de bezorging zal zijn kan je goed via de site volgen. Een dag voor de levering een mail en een half uur voordat de chauffeur er is een telefoontje. Het pakket was zorgvuldig en goed verpakt. Nadat we bijna alles verwerkt hadden met de goede bijgeleverde montagekit kwamen we erachter dat de geleverde kleur niet degene was die we besteld hadden. Foto van kleurenwaaier met de kleuren op plint gestuurd. Er werd meteen actie ondernomen om het op te lossen. Normaal wordt de partij teruggenomen en dan in de juiste aflak kleur gespoten. Dat kon niet meer omdat ik alles bijna al verwerkt had. Er is in overleg een bedrag teruggestort waar wij zeer tevreden mee zijn

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede website, goede prijs/kwaliteit en snelle levering.

Wij hadden al een paar keer een bestelling gedaan voor onze woning maar hadden nog iets meer nodig. Dit werd door Helma fantastisch opgelost en zonder extra verzendkosten geregeld. Hartelijk dank voor de goede service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Mijn ervaring met plintenstunter is super! Mijn vragen werden zeer snel beantwoord. En de gratis staal van de pvc plinten kwam ook snel! Uiteindelijk besteld en werden de plinten wederom snel en keurig geleverd! Bezorger was vriendelijk en legde even uit welke kit voor het lijmen was en welke voor het afkitten was. Door mijn eigen fout was de (gratis) meegeleverde kit niet voldoende (Ik maakte strepen i.p.v. dotjes) maar na een mailtje gestuurd te hebben, kreeg ik zeer snel antwoord dat ze gratis twee tubes na zullen sturen. Super service! Kortom: Ik ben zeer tevreden en voor de bovenverdieping zal ik hier weer bestellen! Alleen dit keer dotjes maken i.p.v. strepen :))

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Alles top geregeld, duidelijke website en snelle levering. De plinten werden netjes afgelakt geleverd. Reageren snel per mail en denken graag mee. Een aanrader dus!

  • Aanbevelen? Ja
10

Tijdbesparend, goedkoop en goed geadviseerd!

Na telefonisch contact kreeg ik goede adviezen voor mijn bestelling. Goede prijs en na ontvangen van de bestelling makkelijk te plaatsen met de toolkit!

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed, aflevering snel en op tijd

Wij hebben 2 x besteld. 1e keer prima foutloos en op tijd De 2e keer was de levering ook op tijd maar de beloofde kit zat er niet bij. En omdat de plinten direkt erop moesten na levering had het ook geen zin om te bellen en daarop te wachtenhettie

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Goede service, snelle levering en de chauffeur belde toen die onderweg was. Wat maakte dat ik niet de hele dag hoefde te wachten.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima kwaliteit

Mooie kwaliteit plint. zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker de goedkoopste op het internet. Netjes bericht wanneer het geleverd zou worden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede prijs kwaliteit verhouding

Gelakte plinten besteld voor een goede prijs. De kwaliteit was goed, dus heb niks te klagen. Chauffeur belt wanneer hij onderweg is naar je, dat vond ik zelf erg prettig zodat ik niet heel de dag thuis hoefde te zijn.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top service

Top kwaliteit voor de beste prijs

  • Aanbevelen? Ja
1

Geen gehoor! Vreemd!

Vrijdag 23 augustus plinten binnen gekregen. Ze waren beschadigd en niet goed dekkend geverfd!!! Meerdere malen gebeld, maar krijg telkens te horen dat het nummer op het moment niet in gebruik is.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Sharon, Wat vervelend dat u beschadigde plinten heeft ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Graag ontvang ik van u wat foto's via e-mail op info@plintenstunter.nl zodat we uw klacht kunnen gaan oplossen. Wilt u daar uw ordernummer bij vermelden zodat we het allemaal snel op kunnen pakken? Voor wat betreft de bereikbaarheid kan ik alleen zeggen dat het erg druk is geweest met het telefoonverkeer. Helaas zijn wij inderdaad tot de ontdekking gekomen dat onze klanten dan deze melding te horen krijgen. Hier word aan gewerkt om dit in het vervolg te voorkomen. Excuses hiervoor! Ik wacht uw e-mail met foto's af zodat we de klacht op kunnen gaan lossen voor u. Met vriendelijke groet. Plintenstunter

Kiyoh Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina