Levering nooit gebeurd

Levering werd uitgesteld, nadien 5 werkdagen niets meer van gehoord na meerdere contactpogingen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Echt een snelle en nette levering.

Een nette en snelle levering.

mooie plinten

Zoals beloofd snelle bezorging mooie plinten en gratis plintenkit.

Makkelijk te bestellen Snelle levering goede service

Geheel volgens afspraak

Hele dikke prima. Bestelling keurig geleverd volgens afspraak. Mooi plinten voor een goede prijs.

Prima bedrijf

Heb hier al vaker besteld. Aardig personeel, netjes geleverd. En natuurlijk goed geprijsd

Snelle levering, kwaliteit is goed

Snelle levering, kwaliteit is goed

compleet aanbod tegen scherpe prijs

Ruim aanbod, scherpe prijs en prima logistiek.

Snelle levering en goed product

Zeer tevreden.

Zeer tevreden. Plinten worden netjes verpakt en afgeleverd.

zeer goed

netjes alles op tijd afgeleverd

Plinten op kleur besteld en binnen 2werkdagen geleverd!! Prima prijs/Kwaliteit verhouding

Prima volgens afspraak

Keurig en snel geleverd binnen de aangegeven levertermijn.

Goede info, duidelijke communicatie en snelle levering,top!

Fijne website

Prima en overzichtelijke website met ruime keuze. Levering prima en op tijd. Jammer genoeg 3 lange kromme plinten erbij en om deze met kit vast te zetten is nauwelijks te doen.

keurig op tijd verpakt en afgeleverd

op tijd geleverd (chauffeur belt een 1/2 uur van tevoren), netjes verpakt en keurig afgeleverd. Kwaliteit is prima.

Ik heb zondag plinten besteld. Dinsdag ontvangen. Contact gehad met de chauffeur. Zeer vriendelijk. Netjes binnengebracht naar de plek waar ik het wilde. Top service. Plinten prima product.

Snelle levering. Goede communicatie

Goede plinten. Snel geleverd. Goede communicatie met de bezorger

Doen wat afgesproken is

Ze doen wat afgesproken is.

Snelle handige service

Je krijgt wat je ziet, snelle levering,

Alles prima verlopen vor de tweede keer. Prijs geweldig Kwaliteit super Levering buiten gewoon Hi tack kit precies goed Het mag gezegd worden als dingen goed gaan

Vriendelijk maar lange wachttijd aan de telefoon

Handige site, vriendelijke mensen, snelle en duidelijke levering. Echter bij het bellen naar de klantenservice voor het verzetten van de leverdatum heb ik eerst 15 minuten en daarna 42 (!) minuten in de wacht gehangen. Dit vind ik abnormaal.

Plinten besteld en heel tevreden

Plinten besteld. Goede kwaliteit plinten. Makkelijk online bestellen en geleverd op afgesproken tijdstip.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Slechte communicatie

Bij de eerste leverafspraak niemand gezien, tel contact opgenomen maar na 25 wachten de hoop opgegeven. Nieuwe datum per mail gekregen, nu wel geleverd.

Bestelling op Donderdag geplaatst en alles is netjes verwerkt en op de hoogte gehouden via mail. Zondagmiddag gebeld om een afspraak te maken levering Maandag tussen 12:00 en 13:00 perfect en keurig op tijd.