Verkeerde maat geleverd, lastig bereikbaar

Verkeerde maat plinten geleverd. Telefonisch niet bereikbaar. Via mail uiteindelijk antwoord gekregen dat ze het hadden doorgegeven aan de transporteur. Nog een mail gestuurd om te vragen wanneer ze ongeveer zouden worden omgeruild. Antwoord was dat de transporteur contact op zou nemen. Na anderhalve week toch maar de verkeerde maat gemonteerd.

Mooie plinten voor een goede prijs.

Snelle,vlotte en nette leveringen. Erg tevreden!

Niet bereikbaar, slechte communicatie

Telefonisch niet bereikbaar, dagen geprobeerd om planning van levering aangepast te krijgen, zonder resultaat. Op mail wordt steeds met een standaard antwoord gereageerd en krijg geen duidelijkheid of antwoord op vragen. Tot op heden geen levering en ook mijn geld heb ik nog steeds niet terug. Absoluut geen aanrader.

Zeer slechte klantenservice

Levering van de plinten was prima en snel. Echter mist de montage- en afdichtingskit. Voor vragen kun je alleen een contactformulier invullen, telefoonnummers zijn nergens op de website te vinden, knoppen zijn uitgeschakeld. Ergens in de mail een telefoonnummer gevonden (085-4890456), maar na meerdere keren meer dan een half uur in de wacht te hebben gestaan, dat ook maar opgegeven...

Mooie onderneming

Snelle levering, hoogwaardig product.

Altijd op tijd geleverd .goede service Top bedankt Plintenstunter

Ok

Snel en goed bezorgd

Mooie gelakte plinten.

Oplichters

2 keer besteld niks ontvangen en mijn geld ook niet terug.klanten service 2 uur wachten en niemaand.oplichter niks kopen van klote bedrijf

Snelle levering!

Snel besteld en geleverd

Niks geleverd, bedrijf onbereikbaar

Hier plinten besteld, maar nooit gelegd. Toen ik op de leverdatum belde voor een indicatie van de bezorgtijd, werd me verteld dat deze tussen 9.30 en 10.30 zou zijn. Rond 11 uur had ik nog steeds niets gehoord en besloot ik opnieuw te bellen. De medewerkster vertelde me dat ze de chauffeur zou bellen. Om de een of andere reden vroeg ze de chauffeur ook om te controleren of onze bestelling überhaupt in de bestelwagen lag. En, raad eens, onze bestelling was "heel toevallig" niet aanwezig in de bestelwagen. Vrijdag heb ik meer dan 2 uur in de wacht gestaan zonder enig resultaat. Vandaag gaf ik het na een half uur wachten op. Dit bedrijf is simpelweg onbereikbaar. Ik heb hier een aantal jaren geleden ook plinten besteld en alles verliep toen vlekkeloos. Daarom ben ik des te meer teleurgesteld en verbaasd over deze gang van zaken. Dit is onacceptabel.

Snelle levering! Mooie kwaliteit en veel keuze. Heel tevreden.

Bestellen

2 keer besteld allebei is fout ik wach al 1 week mijn plint is nog niet.ik vind die bedrijf is oplichters.wand ik had 10 keer en 2 uur wacht op lijn nog steeds niet contact

Dramatisch!

Via een vriend waar het wel goed ging besteld en direct betaald. Vervolgens netjes een levertijd doorgekregen(tussen 10:0-14:00) wat ik wel een hele brede levertijd vond om vrij te houden. Je zou een half uur van te voren gebeld worden en toen begon de ellende. Ik werd door helemaal niemand gebeld en belde dus zelf na 14:00 op en kreeg toen wel iemand aan de telefoon die me zei dat de chauffeur later is vertrokken en misschien later is. Vervolgens bel ik om 16:00 nog een keer en toen kreeg ik geen gehoor en heb ik gemaild. Direct een mailtje terug dat er de volgende dag met spoed een nieuwe afspraak word gemaakt. Na aanvraag van het liefst een zo snel mogelijke levering krijg ik een mail dat het diezelfde week sowieso niet meer gingen lukken. Hiermee vertrouwde ik de boel eigenlijk niet en ben ik weer gaan mailen dat ik de order graag wilde annuleren en me geld terug wilde. Toen kreeg ik een bevestiging dat het naar financiën was verzonden. In de hoop dat het snel teruggestort werd dacht ik na een aantal dagen toch even navraag te doen. Vervolgens is er NIEMAND te bereiken en er word op geen 1 mailtje meer geantwoord. Meerdere keren ruim 30 tot 60 minuten in de wacht gestaan en je schiet maximaal 1 plek op. Als klap op de vuurpijl kom ik op mijn nieuwe thuisadres aan en ligt er in de brievenbus een briefje dat ze om 11:00 langs zijn geweest, terwijl ze een half uur van te voren zouden bellen, die vrouw doodleuk nog zegt dat hij vertraging heeft en niemand kan bereiken en vervolgens krijg ik helemaal niks meer te horen. NOOIT doen dit. Er loopt al een klacht tegen ze en dat geld moet teruggestort worden.

De bestelling was niet compleet en foutief

Geen kit, Deurlijsten verkeerde maat geleverd. Kan gebeuren natuurlijk.. Maar probeer ze nu al een week te bereiken. kansloos. Ik sta nu tijdens het typen van dit bericht inmiddels 1 uur en 10 minuten op plet 2 te wachten. Pff. dit is echt niet ok.

Snel geleverd, prima kwaliteit

160 meter plint was snel geleverd. Kwaliteit is netjes en met een goede verstekzaag makkelijk te verwerken. Had graag een combi gehad met langere lengtes dan alleen 2.40 m. Lak laag is dun, erg dun waarbij ietsjes schuiven al tot beschadigingen kan leiden ... Dus voorzichtig zijn

Snelle levering en nette plinten

Levering was al na 2 dagen, alles is netjes afgeleverd en voor zover ik kan zien zonder beschadigingen. Het eerste gedeelte is afgerond en ziet er goed uit! Zeker een aanrader!

Gewoonnop tijd geleverd

Gewoon erg tevreden

bijna onbereikbaar, geen dienstverlenende partij

Plinten besteld... Krijg je smorgens om 05.00u een mail van hen dat ze die dag komen bezorgen tussen 1000-1400u, dat de chauffeur een half uur voor bezorging even belt en als er niet wordt opgenomen, wordt er een nieuwe bezorging ingepland. Wij die ochtend om 0600u direct een mail gestuurd dat bezorging die dag niet mogelijk is omdat er niemand thuis zal zijn. Ook die middag voor de zekerheid hen gebeld, maar we kregen een bandje dat ze te druk waren en niet kunnen opnemen. Komen we die avond thuis, staan alle plinten voor de deur in de stromende regen (het heeft die gehele middag geregend). Die avond een mail gestuurd n.a.v. bovenstaande. De volgende dag einde ochtend gebeld, na 30 minuten in de wacht als wachtende 2 toch maar opgehangen en nogmaals een mail gestuurd. Die middag opnieuw gebeld, na 20 minuten in de wacht opnieuw maar opgehangen. De volgende morgen kregen we eindelijk iemand te pakken, ze reageerde op de mail dat de gang van zaken niet was hoe het zou horen. Ze zouden de plinten allemaal kunnen omruilen, maar dat werd dan wel pas volgende week. Helaas was dit voor ons te laat, omdat de werklui op zaterdag de plinten erop moesten zetten. Verdere coulance, begrip voor de situatie of enige oplossing gerichte actie kwam er niet. We hebben de plinten maar bij een andere shop besteld, deze werden de volgende dag keurig bezorgd met een goede informatie.

Ziet er goed uit

Contact kan beter via telefoon niet te bereiken te lang in de wacht. Website via mobiele of tablet niet volledig, via PC wel en kan je de status van je bezorging in zien en krijg je wel antwoord op je mail. Bezorging eerste keer het zou tussen 10:00 en 14:00 uur zijn belde de chauffeur Belt om 14:52 en briefje in de bus om 15:03 2e keer wel tussen 10:00 en 14:00uur maar geen half uur van te voren een telefoontje. Verder tot zover ik kan beoordelen zien de plinten er mooi uit.

Fantastisch goede plinten, maar een hele slechte uitleg bij het uitzoeken van de hoeveelheid

Ik heb een lambrisering gekocht, maar de uitleg bij het uitzoeken van de hoeveelheid planken stond zo'n slechte uitleg, dat ik 2x heb moeten bestellen om de juiste hoeveelheid te krijgen en nu nog steeds niet genoeg heb. Ik heb 2x een mail gestuurd om uitgelegd te krijgen hoeveel ik moet bestellen, maar men ging er gewoon vanuit, dat ik een lambrisering van 122 hoog zou willen en daarvoor werd de hoeveelheid berekend. En natuurlijk wilde ik dus een hogere hebben, maar ging er niet vanuit, dat men mij de helft had uitgerekend....

Goede service en de plinten zijn goed van kwaliteit

Goede service en plinten zijn ook heel mooi en zeergoed dankjewel

Verschillende kleuren

‘ n paar plinten niet afgelakt daardoor zijn de plinten niet zo mooi!

geweldig

Goede plinten en snelle levering vriendelijke medewerker alles top kan ik aanbevelen

niet bereikbaar

Als leek heb ik een bestelling geplaatst voor lambrisering. De hoeveelheid meters had ik verwacht dat het de meters in de breedte waren waar ik de lambrisering nodig had en niet de hoeveelheid strekkende meter per plankje. Maar goed zal wel aan mij liggen. Vervolgens ze geprobeerd te contacten en nu al 2x dik 30 min in de wacht gestaan en 1x zelfs 1 uur en nog steeds geen contact. dus ik zit vanaf 1 juni al met drie plankjes ipv 3m aan planken.

Hoefsetuin 102

6601 HR Wijchen