super

supersnelle afhandeling en levering

Snelle en super product

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Geleverd op afgesproken tijd en goede kwaliteit

Materiaal ok, klantenservice minder.

Zondag 3/3 plinten (190 meter 70x12 mdf + 110 meter mdf deurlijsten) geselecteerd op de website, optie gelakt ral 9010 geselecteerd. Net gezien dat ik de verkeerde maat had besteld dus dit snel nog aangepast en bestelling geplaatst. Hierna opgemerkt dat door het aanpassen van de maat de optie "gelakt" tevens was gewijzigd naar "gegrond". Uiteraard is dit mijn fout en had ik de bestelling beter moeten controleren. Op maandag om 9u40 een mail gestuurd met de vraag of ik deze bestelling kon wijzigen naar "afgelakt" en hiervoor de meerprijs betalen. Tegen 17u00 kreeg ik mail terug dat het helaas niet mogelijk is om de order te wijzigen. Verder geen opties of mogelijkheden geboden tot annuleren van de order zodat ik een nieuwe bestelling kon plaatsen. Het materiaal zelf is 7/3 geleverd, wat snel is. De geleverde plinten zijn gegrond. vereisen aan de randen nog wat schuurwerk alvorens af te lakken. Niet alle plinten blijken onderaan recht te zijn. Ik heb er die bol zijn, en die hol zijn. Ik heb hier een lange waterpas tegen gehouden om te controleren. Verder niets noemenswaardigs. Het zijn uiteraard maar mdf plinten.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

prima plinten voor een eerlijke prijs

netjes afgeleverd en geheel volgens verwachtingen.

Vlotte levering

Snelle levering en goede bezorger

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle bezorging en precies wat ik bestelde

netjes ook de kit meegestuurd

Prima kwaliteit, prijs en snelle levering

Zocht plinten voor een goede prijs, Plintenstunter had de scherpste prijs, voorraad en binnen twee dagen geleverd. Werd voor levering netjes gebeld met de aankomsttijd! Ik ga hier zeker weer bestellen.

Mooie plinten

Strak en mooi!

Prijs kwaliteit verhouding is prima.

Dubbel gegronde plinten besteld, een aantal van deze plinten zijn vermoedelijk te vroeg op elkaar gelegd na te zijn gegrond, daardoor zijn diverse plinten beschadigd op de uiteinden. Deze heb ik eerst moeten herstellen, voor ik deze kon aflakken. Over het algemeen prima plinten, goede prijs kwaliteit verhouding. Ik zou er ondanks de beschadigingen wel weer plinten bestellen.

Snelheid en kwaliteit, upgrade keuken zeer geslaagd....

Onze keuken ziet er weer top uit na plaatsing van de aluminium plinten in titanium kleur boven het aanrechtblad. Kan zo in een woonmagazine ;-)

Alles is keurig verlopen en op tijd

Alles liep netjes

Zondermeer alles perfect verlopen

Mij eerste ervaringen bij Plintenstunter waren al perfect, ook nu weer alles zeer goede geregeld, ook de bezorgtijd is perfect geregeld. Wordt keurig van te voren gebeld.

Goedkope en goede plinten

betaalbare plintenen van goede kwaliteit.

Mooie gladde plinten

De bezorgers zijn uiterst voorzichtig bij het leveren voor mijn spullen. Heel correct!

Alles perfect verlopen, van bestelling tot levering!

Niettegenstaande wat negatieve beoordelingen toch bij Plintenstunter besteld, ik heb het me geen seconde beklaagd, goederen werden geleverd zoals er afgesproken werd, het telefoontje een half uurtje voor dat de bezorger aankomt is ook interessant!

Service goed en de verzendtijd was echt top

Echt super mooie plinten en goed afgelakt scheelt jezelf weer tijd De service is ook goed we hadden ze eerder binnen dan verwacht Woensdagavond besteld en maandag ochtend werden ze al geleverd Ga jullie zeker aanraden bij Familie vrienden en kennissen En als we er weer nodig hebben ook weer bij jullie bestellen

Prima spul voor prima prijs

Goede spullen. Tijdig geleverd zoals beloofd. Ook goede prijs kwaliteit verhouding.

Ik was eerst sceptisch vanwege ambivalente reviews op Trustpilot. Maar de concurrentie deed het steeds slechter op Trustpilot dus waagde ik een gok op de plintenstunter die 22 fantastisch mooie plinten in ral9010 hebben geleverd binnen 3 werkdagen voor de beste prijs inclusief plintenkit. Als ze altijd zo goed leveren denk ik dat ze de duurdere concurrentie er makkelijk uit concurreren. Vriendelijke bezorger ook trouwens!

Mooie plinten voor een goede prijs

Netjes op tijd geleverd

Snelle bezorging. Mooi product.

Ik ben heel tevreden.

Menigmaal besteld en altijd perfect geregeld

Afleveren uitstekend en kwaliteit perfect.

Overzichtelijk site en snelle persoonlijke levering

Precies geleverd wat ik heb besteld voor een goede prijs

Precies geleverd wat ik heb besteld voor een goede prijs.