Alles is keurig verlopen en op tijd

Alles liep netjes

Zondermeer alles perfect verlopen

Mij eerste ervaringen bij Plintenstunter waren al perfect, ook nu weer alles zeer goede geregeld, ook de bezorgtijd is perfect geregeld. Wordt keurig van te voren gebeld.

Goedkope en goede plinten

betaalbare plintenen van goede kwaliteit.

Mooie gladde plinten

De bezorgers zijn uiterst voorzichtig bij het leveren voor mijn spullen. Heel correct!

Alles perfect verlopen, van bestelling tot levering!

Niettegenstaande wat negatieve beoordelingen toch bij Plintenstunter besteld, ik heb het me geen seconde beklaagd, goederen werden geleverd zoals er afgesproken werd, het telefoontje een half uurtje voor dat de bezorger aankomt is ook interessant!

Service goed en de verzendtijd was echt top

Echt super mooie plinten en goed afgelakt scheelt jezelf weer tijd De service is ook goed we hadden ze eerder binnen dan verwacht Woensdagavond besteld en maandag ochtend werden ze al geleverd Ga jullie zeker aanraden bij Familie vrienden en kennissen En als we er weer nodig hebben ook weer bij jullie bestellen

Prima spul voor prima prijs

Goede spullen. Tijdig geleverd zoals beloofd. Ook goede prijs kwaliteit verhouding.

Ik was eerst sceptisch vanwege ambivalente reviews op Trustpilot. Maar de concurrentie deed het steeds slechter op Trustpilot dus waagde ik een gok op de plintenstunter die 22 fantastisch mooie plinten in ral9010 hebben geleverd binnen 3 werkdagen voor de beste prijs inclusief plintenkit. Als ze altijd zo goed leveren denk ik dat ze de duurdere concurrentie er makkelijk uit concurreren. Vriendelijke bezorger ook trouwens!

Mooie plinten voor een goede prijs

Netjes op tijd geleverd

Snelle bezorging. Mooi product.

Ik ben heel tevreden.

Menigmaal besteld en altijd perfect geregeld

Afleveren uitstekend en kwaliteit perfect.

Overzichtelijk site en snelle persoonlijke levering

Precies geleverd wat ik heb besteld voor een goede prijs

Precies geleverd wat ik heb besteld voor een goede prijs.

Topservice

Scherpe prijzen, snelle levering door sympathieke medewerkers die dan ook op voorhand exact informeren over de aankomsttijd.

Snel geleverd en redelijk geprijst

Prima geregeld

Snelle levering, top

Snelle levering, goedkoper dan plintenfabriek.

Goede kwaliteit en goede levering!

Geverfde plinten van MDF besteld. Goede kwaliteit en netjes thuis afgeleverd. Het maakt het werk mooi af!

Goede prijs/kwaliteit

Snelle en correcte levering

Goede snelle levering en kwaliteit plinten

Goede snelle levering en kwaliteit plinten. Klein puntje: er werd in de mail gezegd dat ze voor 12:00 er zouden zijn, alleen niet vanaf welke tijd. Bij ons stonden ze al om 7:30 aan de deur, zo vroeg had ik niet verwacht. Misschien in de mail een tijdvak aangeven, bv tussen 7:00 - 12:00. Dan was dat net ff wat duidelijker. Voor de rest topservice en hele goede prijs ook.

Kwaliteit

Super goed materiaal Goeie communicatie Snelle levering

Prima aankoop

Mooie plinten, prima prijs kwaliteit verhouding

Geen bestelling ontvangen

Ik heb geen bestelling ontvangen. Ze reageren niet op mail en zijn telefonisch niet bereikbaar.

Snelle levering en prima plinten.

Ik heb pas ca. de helft besteld en moet nog starten met plaatsen. Definitieve bevinding na volgende bestelling dus maar het ziet er prima uit.

correct , vriendelijk en op tijd

zeer goede service en je wordt opgebeld zodat er zeker iemand thuis is

Alles keurig verpakt en snel geleverd

Hoefsetuin 102 6601 HR Wijchen