Precies geleverd wat ik heb besteld voor een goede prijs

Precies geleverd wat ik heb besteld voor een goede prijs.

Topservice

Scherpe prijzen, snelle levering door sympathieke medewerkers die dan ook op voorhand exact informeren over de aankomsttijd.

Snel geleverd en redelijk geprijst

Prima geregeld

Snelle levering, top

Snelle levering, goedkoper dan plintenfabriek.

Goede kwaliteit en goede levering!

Geverfde plinten van MDF besteld. Goede kwaliteit en netjes thuis afgeleverd. Het maakt het werk mooi af!

Goede prijs/kwaliteit

Snelle en correcte levering

Goede snelle levering en kwaliteit plinten

Goede snelle levering en kwaliteit plinten. Klein puntje: er werd in de mail gezegd dat ze voor 12:00 er zouden zijn, alleen niet vanaf welke tijd. Bij ons stonden ze al om 7:30 aan de deur, zo vroeg had ik niet verwacht. Misschien in de mail een tijdvak aangeven, bv tussen 7:00 - 12:00. Dan was dat net ff wat duidelijker. Voor de rest topservice en hele goede prijs ook.

Kwaliteit

Super goed materiaal Goeie communicatie Snelle levering

Prima aankoop

Mooie plinten, prima prijs kwaliteit verhouding

Geen bestelling ontvangen

Ik heb geen bestelling ontvangen. Ze reageren niet op mail en zijn telefonisch niet bereikbaar.

Snelle levering en prima plinten.

Ik heb pas ca. de helft besteld en moet nog starten met plaatsen. Definitieve bevinding na volgende bestelling dus maar het ziet er prima uit.

correct , vriendelijk en op tijd

zeer goede service en je wordt opgebeld zodat er zeker iemand thuis is

Alles keurig verpakt en snel geleverd

Levering

Er zou vrijdag geleverd worden. Ze zouden 30min van te voren bellen. Niet gebeld en plinten zijn alsnog nier geleverd

Snelle correcte levering

Redelijk

Afgelakt in de kleur 9010 besteld. Het lijkt en voelt als grondverf. Wel netjes en snel geleverd .

Net als de vorige keer ben ik weer zeer tevreden over de snelheid en de correcte afhandeling van mijn bestelling.

Snel

Snelle reactie via de mail en snel geleverd!

goede producten en goede service

Prima op tijd geleverd en netjes bezorgd. goede kwaliteit

Voldoende keus, snel en betaalbaar

Eenvoudige site met ruim voldoende keus. Ruimte voor eigen inzicht. Snelle levering met vooraf afstemming. Prima prijzen.

Uiterst tevreden met mijn bestelling, en levering hiervan

Mijn bestelling werd, zoals afgesproken op de afgesproken dag(deel) bezorgd en naar tevredenheid heb ik deze dan ook ontvangen.

Van bestelling tot levering prima

Prima kwaliteit eiken plinten tegen een goede prijs.

Correcte firma

Alles heel goed , Prima service , Grote Dank

levertermijn wordt niet nagekomen

Plinten gingen geleverd worden op donderdag 15/2/24 tussen 10u en 14u, maar geen levering gezien. Diezelfde dag nog gebeld, maar er was blijkbaar een technisch probleem met de vrachtwagen. Er ging contact genomen worden met de chauffeur om ons te verwittigen wanneer we dan wel de levering mochten verwachten. Niets meer gehoord sindsdien. Zaterdag een mail gestuurd en vandaag dan nog maar eens gebeld, kwartier in de wachtrij gehangen, en uiteindelijk de boodschap ontvangen dat we voor morgen nog niet op de planning staan. Voorlopig beloofd voor woensdagmorgen?! Hopelijk dan wel.

Hoefsetuin 102

6601 HR Wijchen