Filter

10

Einfach nur perfekt

Wurmtabletten kamen schnell und zuverlässig.

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • Personal
  • Qualität
  • Kommunikation
  • Geschwindigkeit/Lieferzeit
  • Zuverlässigkeit
  • Fachmannschaft
10

Uitmuntend

Wat een gigantisch aanbod en dan ook nog eens een correcte en snelle verwerking van de bestelling !!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap
10

uiterst tevreden!

Een absolute service! Ik had per ongeluk de nieuwe bestelling met een oudere bestelling verward, dus teveel besteld. Meteen daarop een bericht gestuurd. Ik kreeg meteen een bericht terug dat ze de bestelling zouden aanpassen. Geweldig! Leveringstijd ook keurig! Alleen maar een groot compliment!

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap
8

prima

snelle levering, goede service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap
10

Alles prima, gerne wieder!

Gutes Sortiment, unkomplizierter Ablauf, schnelle Lieferung und guter Preis. Zahlung per Paypal wäre wünschenswert.

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • Personal k.A.
  • Qualität
  • Kommunikation
  • Geschwindigkeit/Lieferzeit
  • Zuverlässigkeit
  • Fachmannschaft k.A.
9

Juiste product

Ik had voor mijn dochter producten besteld en het is goed bevallen en ik kreeg de producten een dag later al thuis! Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap
10

Altijd goeie ervaringen met Gezondheidaanhuis.nl

Ik krijg altijd pakketjes op tijd en ik heb nog nooit problemen gehad. Dus een goeie service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap
9

Top.

Too

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap
10

Alles super

Alles super

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • Personal k.A.
  • Qualität k.A.
  • Kommunikation k.A.
  • Geschwindigkeit/Lieferzeit k.A.
  • Zuverlässigkeit k.A.
  • Fachmannschaft k.A.
10

Prima webwinkel

Vlugge levering, goeie prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap
9

goede snelle levering

doen wat ze zeggen

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.
9

alles in orde !!

OK !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap
8

Alles dik orde

Alles dik in orde

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap
9

Sehr gute Möglichkeit, günstig einzukaufen

Mann kann günstig und gut einkaufen, und bekommt gute Qualität

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • Personal
  • Qualität
  • Kommunikation
  • Geschwindigkeit/Lieferzeit
  • Zuverlässigkeit
  • Fachmannschaft
10

Goed

Tevreden over snelle levering en product is goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap
10

Grote voorraad met een goed zoeksysteem.

De afhandeling en levering zijn vlot en probleemloos. handig is ook de kwaliteitsaanduiding met sterren, waardoor je als ondeskundige voor goede kwaliteit kunt kiezen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.
10

Super

Große Auswahl an Markenprodukten, unglaublich schnelle Zusendung, gute Preise. Da werde ich noch öfters bestellen

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • Personal
  • Qualität
  • Kommunikation k.A.
  • Geschwindigkeit/Lieferzeit
  • Zuverlässigkeit
  • Fachmannschaft
10

snel, makkelijk, hebben alles.

De artikelen zijn handig te vinden, hebben gelukkig Bio artikelen. En een snelle levering, keurig verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap
10

Toller Service - Schnelle Lieferung

Die bestellten Waren waren zur vorgegebenen Zeit und die Waren waren absolut top. Vielen herzlichen Dank

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • Personal
  • Qualität
  • Kommunikation
  • Geschwindigkeit/Lieferzeit
  • Zuverlässigkeit
  • Fachmannschaft
10

Lieferung war sehr schnell.

Angebote sind sehr gut.

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • Personal
  • Qualität
  • Kommunikation
  • Geschwindigkeit/Lieferzeit
  • Zuverlässigkeit
  • Fachmannschaft
10

Uitstekend!

Bij vragen over een product ben ik teruggebeld en kregen persoonlijk passend antwoord

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap
10

Schnelle Lieferung!!!! Top!

Bin sehr Zufrieden! Danke!

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • Personal
  • Qualität
  • Kommunikation
  • Geschwindigkeit/Lieferzeit
  • Zuverlässigkeit
  • Fachmannschaft
10

Super schnelle Lieferung

Top kann man nur empfehlen. Kaufe dort auf jedenfall noch mal. Super Danke

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • Personal
  • Qualität
  • Kommunikation
  • Geschwindigkeit/Lieferzeit
  • Zuverlässigkeit
  • Fachmannschaft
10

Perfekte schnelle Lieferungen

Gute Auswahl und unkomplizierte Kommunikation und Zahlungsmethoden, schnelle Lieferung, alles Bestens

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • Personal
  • Qualität
  • Kommunikation
  • Geschwindigkeit/Lieferzeit
  • Zuverlässigkeit
  • Fachmannschaft k.A.
10

Super günstig, echt schnell und unkompliziert

Bin nur hier fündig geworden. Hanfsalbe war in ganz noordholland ausverkauft, hier gibt’s sie. Unkompliziert bestellen und dann per Überweisung bezahlt. In drei Tagen geliefert. Spitze! Kleiner Verbesserungsvorschlag: Paypal wäre schön.

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • Personal
  • Qualität
  • Kommunikation
  • Geschwindigkeit/Lieferzeit
  • Zuverlässigkeit
  • Fachmannschaft

Company details

4 Lorentzstraat A

Ede 6716 AD

0318 - 64 89 89

[email protected]

Kiyoh Recensioner

• Alla kunder kan lämna en recension, men alla recensioner måste följa våra användarvillkor och integritetspolicy
• Vi genomför både automatiska och manuella granskningar för att minimera förekomsten av falska recensioner.
• Recensioner som skickas in ”spontant” publiceras direkt online och granskas inom 72 timmar för verifiering.