Laden reviews...
Laden reviews...
0 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Ik heb in februari een carnavalsset geretourneerd Het kon even duren dat mijn retour verwerkt zou worden ivm de carnavals vakantie men had nl 3000 retouren te verwerken Na 7 mailtjes heb ik nog mijn geld niet terug gestort ontvangen op mijn rekening In een reactie op 17 maart vertelde men mij het snel over te boeken maar het is vandaag 2 april en ik heb nog niets mogen ontvangen bijna 6 weken verder Ik zou hier niet nog een keer bestellen Want de retour afwikkeling duurt veel te lang jammer!
Beveelt niet aan
10 April 2020
S
Nijmegen
Helaas was het door mij bestelde carnavals outfit uitverkocht, ze hebben me goed geholpen een passend alternatief product te vinden. De medewerker heeft ervoor gezorgd dat ik deze zonder bijbetaling heb ontvangen.
Beveelt aan
9 March 2020
Frans
Helmond
Snelle levering, klantvriendelijk contact en de retouren zijn netjes afgehandeld.
Beveelt aan
7 March 2020
Ingrid
Asten
ik heb een deel van mijn bestelling retour moeten sturen ivm niet de juiste maat. heel correct afgehandeld, geld snel terug op mijn rekening. heel fijn!
Beveelt aan
7 March 2020
Hans Verstegen
beek en donk
Ik ben erg tevreden over mijn carnavalsbestelling !
Beveelt aan
7 March 2020
Trudy verstappen
Rosmalen
Een duidelijke site met genoeg keuze! Snelle levering en netjes verpakt.
Beveelt aan
6 March 2020
Harm
Gemert
Op de webshop kon ik makkelijk de producten vinden die ik zocht. Ik heb nog contact met ze opgenomen en de klantenservice was super! Snelle levering en ook de dingen die ik retour heb gestuurd zijn prima afgehandeld.
Beveelt aan
5 March 2020
Roos
Gemert
Carnaval.nu heeft onze carnaval gered! Na bestellen was het de volgende dag al in huis.
Beveelt aan
5 March 2020
Wendy
Deurne
Alles naar volle tevredenheid. Artikel was exact als op de foto stond. Heb gebeld over een ander artikel en werd keurig geholpen. Ook in de drukke carnavalsperiode hadden ze alle tijd voor me. Ben dan ook zeer tevreden. Zeker wat de prijs betreft! Jos
Beveelt aan
3 March 2020
jose
den bosch
7 dezelfde items besteld en direct betaald. Helaas bleek een dag later dat deze niet op voorraad waren (raar dat je het dan kunt bestellen) en of ik wat anders wilde uitzoeken. Ik heb aangegeven mijn order dan te willen annuleren, aangezien we de items nodig hadden voor ons carmavalskostuum. Inmiddels 14 dagen later nog geen geld retour en geen reactie op de mail. Erg storend!
Beveelt niet aan
24 February 2020
Markaryd
Oudewater
Product de dag zelf nog teruggestuurd, paste net niet in de brievenbus. 10 euro kwijt aan terugsturen waar ik geen cent meer van terug krijg. In totaal 30 euro kwijt geweest en na een maand nog steeds geen geld terug. Product was niet als de fotos
Beveelt niet aan
24 November 2019
Manouk
Eerbeek
Beveelt niet aan
8 March 2019
Ella
Deventer
Beveelt niet aan
4 March 2019
Corien
Beveelt aan
1 March 2019
anoniem
Landgraaf
Pluspunten
snelle levering en reactie op vragen
Verbeterpuntensneller terugbetalen bedrag bij een retour zending
Beveelt aan
28 February 2019
Janny Lips
Pluspunten
Goede service bij telefonisch contact
VerbeterpuntenBetere productbeschrijvingen.
Beveelt aan
25 February 2019
MM Akkerman
Utrecht
Pluspunten
Prima service
VerbeterpuntenX
Beveelt aan
25 February 2019
Atie
Leerdam
Verbeterpunten
krijg pakketje niet binnen wordt niet meer gereageerd op mails
Beveelt niet aan
25 February 2019
anoniem
Pluspunten
Ik vind dat je de spullen die je besteld dat je die snel in huis hebt! Vind het fijn dat je niet lang hoeft te wachten. Ik vind het netjes dat de factuur erbij gedaan wordt.
Beveelt aan
24 February 2019
Mirte
Breda
Beveelt aan
24 February 2019
anoniem
Beveelt aan
24 February 2019
anoniem
Landgraaf
Beveelt aan
24 February 2019
Anita
Heesch
Beveelt aan
24 February 2019
Bep
Cadier en Keer
Beveelt aan
23 February 2019
Aria
Stevensweert
Beveelt aan
23 February 2019
Peggy
Den haag
Rietbeemdweg 4
5705BH Helmond
Branch
Automotive
Specializations
Onderdelen, Accessoires
Webshops