geen service bij producten die niet passen

1,5 maand geleden een nieuwe UV-lamp gekocht. Oude lamp meegenomen naar de winkel aangezien ik in de buurt kwam. Precies dezelfde lamp gekocht en aangezien het dezelfde was geen bonnetje aangenomen. Nu blijkt ook mijn ballast kapot te zijn. Via de webshop een ballast besteld maar paste niet. Deze was totaal anders dan op de afbeelding op de webshop. 2x een andere besteld maar ook weer totaal andere dan op de afbeelding van de webshop. Gebeld naar de klantenservice en een ballast laten adviseren. Ook deze klopte niet met de afbeelding en kwam zonder stekker. De vierde ballast besteld en ook weer anders dan de webshop. Weer gebeld verhaal nogmaals uitgelegd, blijft dat ze geen passende ballast hebben met stekker voor deze lamp. Maar de lamp terugnemen zodat ik een compleet nieuwe set kan kopen doen ze ook niet. Ruim een week verder, 2x contact gehad maar nog niet geholpen.

• Klantvriendelijkheid
  • Levertijd

Bedankt voor het delen van je ervaring en sorry voor de verwarring rondom je aankoop! Bij A2 Koi willen we altijd dat je helemaal tevreden bent met je producten. Het klinkt alsof er wat misverstanden zijn geweest met de bestellingen, en dat is natuurlijk het laatste wat we willen. Bij A2 Koi vinden we de tevredenheid van onze klanten uiterst belangrijk. We bieden een ruilbeleid waarbij u producten altijd kosteloos kunt ruilen, en het is zeker niet onze bedoeling om dit proces ingewikkeld te maken. We nemen uw feedback zeer serieus en zullen dit gebruiken om onze dienstverlening en communicatie te verbeteren.

Top, snel en goed.

Overzichtelijke webwinkel met veel voorraad. Had al eerder een bestelling geplaatst en ook nu maakte ze hun belofte waar. Later in de avond besteld en volgende dag in huis. Top service.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Levertijd

In de namiddag besteld via de webshop en de volgende dag al geleverd in België. Prima service.

• Klantvriendelijkheid

Score: 10

Snelle levering. Goede prijs.

Score: 4

IK MOEST HEEL LANG WACHTEN OP MIJN BESTELLING VAN 24/12/2023 EERST BEZORGT OP 06/03/2024 . IK HAD WEL EEN KLEINE TE GEMOED KOMING VERWACHT VOOR HEEL LANGE WACHTEN. DE COMINICATIE NAAR DE KLANT KAN BETER

Score: 2

Heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen

Score: 4

Product is op voorraad maar je moet aardig lang op verzending wachten.

Score: 10

Goede service Kan het iedereen aanraden

Snelle levering, prima product

Score: 10

Hele goede producten en snelle levering.

Score: 10

Super snel geleverd, top product!

Goed en goedkoop. Alles ok. Meer moet dat niet zijn

Score: 10

Vlotte en snelle service aan een goede prijs

Score: 10

Snelle levering, goede prijzen.

Score: 10

Goeie sevice en zeer Goeie prijzen en zeer vriendelijke klantenservice Ge kunt er alles aan vragen .en ge wordt direct verder geholpen

Zeer snelle levering

perfecte service

Score: 10

Vandaag besteld is echt morgen in huis. Top service

Goede kwaliteit

Score: 8

Levering was perfect maar… de unit was defect dus alsnog even bij A2koi langs voor een vervangende unit snel en schappelijk geregeld.gelijk even naar de ingekocht koi gekeken mooie variëteiten en kwaliteit voor elke beurs helaas voor mij vol is vol😂😂🤪👍

Mooi prijze

Score: 8

Was niet op voorraad, maar het visvoer kwam wel op de dag dat het beloofd was. Top

Score: 10

perfect geregeld en snel bezorgd, top.

Over A2KOI

A2KOI: Dé Koi- en Vijverwinkel in Nederland & België Ontdek de perfecte koi voor uw vijver bij A2KOI, de toonaangevende bestemming voor koi- en vijverliefhebbers in Nederland en België! In onze ruime webshop en onze indrukwekkende showroom in Kerkdriel vindt u alles wat uw hartje begeert voor uw koi en vijver. Bezoek Onze Showroom in Kerkdriel Onze showroom, met een oppervlakte van 1200m2, is een waar paradijs voor koi-enthousiastelingen. Hier treft u meer dan 56 bassins aan, gevuld met een uitzonderlijke selectie van Japanse koi van vooraanstaande kwekers. Laat u inspireren door de pracht en praal van deze vissen en profiteer van de deskundigheid van ons team, dat klaarstaat om al uw vragen te beantwoorden en u te helpen bij het selecteren van uw ideale koi. Alles voor Uw Vijver Onder Één Dak Bij A2KOI gaat onze expertise verder dan alleen koi vissen. Wij bieden een uitgebreid assortiment van producten om uw vijver in topconditie te houden: van koivoer en vijverpompen tot PVC-materialen, vijverfilters, en zelfs koi medicijnen. Ons deskundige team adviseert u graag over de beste keuzes voor uw vijver. Waarom Kiezen voor A2KOI? 30 Dagen Geld-Terug-Garantie: Winkel met vertrouwen en de zekerheid van onze tevredenheidsgarantie. A2 Spaarprogramma & Kortingen: Profiteer van ons loyale spaarprogramma en aantrekkelijke kortingen. Uitgebreid Assortiment: Kwalitatieve producten tegen concurrerende prijzen. Deskundig Advies: Persoonlijke begeleiding door onze vijverspecialisten. Uitstekende Klantenservice: Onze klantenservice wordt beoordeeld met een 9+. Beleef het zelf bij A2KOI, dé koi- en vijverwinkel van Nederland en België. Geniet van een onvergetelijke ervaring in onze showroom, waar de koffie altijd voor u klaarstaat, of bestel gemakkelijk online met de zekerheid van snelle levering en uitstekende service.