Super fijne en persoonlijke service van A tot Z

Voor onze nieuwe woning waren we op zoek gordijnen. Vanaf het eerste moment werden we heel vriendelijk en persoonlijk geholpen met kiezen. Naast gordijnen vervolgens ook jaloezieën en horren gekocht waar we heel blij mee zijn. Door overmacht duurde de levering van de gordijnen langer dan gedacht. Ze hebben dit vervolgens heel netjes met ons opgelost en de gordijnen hangen nu prachtig. Ik zou Raamstyling aan iedereen aanbevelen, zeker wanneer je persoonlijke service belangrijk vindt.

Super meedenkende aardige montage mannen

Super meedenkende aardige nette montage mannen

Perfect!

Fijne afspraak in showroom gehad. Duidelijke uitleg gekregen. Ook de montage was super! Monteur werkt zeer netjes en kundig

Deskundig en zeer klantvriendelijk

Deskundige medewerkers, die goed luisteren en goed advies geven.

Snelle levering en vakkundig

Had gekozen voor jaloezieën en gordijnen na twee showroom gesprekken. Men is flexibel en na oplevering ook thuis nog advies komen geven en alles ingemeten. De monteur was vakkundig en heeft alles netjes gemonteerd. Ben erg blij met de kwaliteit en het hangt heel mooi. Het maakt het huis wel af.

Uitstekend top service

Heel goed geholpen goed geadviseerd netjes gemonteerd alles volgens afspraak zeker aan te bevelen

Super fijn bedrijf met vakkundige mensen

Snelle levering, goede vakbekwame mensen en netjes geïnstalleerd Kortom prima werk!

Top kwaliteit en super service

Wij hebben een aantal jaren geleden mooie gordijnen gekocht bij Raamstyling.nl. Nu was de rails wat stroef gaan lopen. Toen ik daarvoor langskwam, werd meteen de actie ingezet om de rails te vervangen. En binnen een week heeft de monteur een nieuwe rails geplaats, nieuw systeem, loopt super soepel. Heel blij mee! Echt een super service van Raamstyling.nl Kan iedereen hen aanbevelen.

Super snel geregeld en top prijs/kwaliteit

Heel fijn hoe snel Raamstyling alles geregeld heeft!

Mooie aanvulling voor het huis perfecte kwaliteit

Perfecte jaloezie we zijn er echt blij mee dit is een prima website en een goede begeleiding tevens een perfecte opmeting en uitleg van het produkt korte levertijd, het installeren van de jaloezieën is netjes verlopen ook de uitleg is perfect vriendelijke medewerkers en prima monteur we zijn er blij mee.

Raamstyling is top!

Bram heeft ons eerlijk en duidelijk advies gegeven, alle mogelijkheden zijn besproken. Alle collega's zijn vriendelijk en er wordt snel gereageerd op vragen. De monteur is vriendelijk en heeft alles netjes achtergelaten. En natuurlijk netjes gemonteerd, met daarna nog een fijne instructie. Al met al top service!!

super service en fijne professionele afhandeling van order

super service en professionele afhandeling van order. Fijne mensen om mee samen te werken.

Ga er zeker nog terug voor als ik weer nieuwe gordijnen nodig heb.

Mijn jaloezie super snel gemaakt. In de ochtend gebeld en 1 uur later was de monteur er al. Top service

Kwaliteit en service goed maar communicatie kan beter

Mijn vrouw en ik zijn heel goed geholpen en tijdens onze keuze heeft Bram heel veel tijd voor ons genomen om tot een goed besluit te komen voor onze luxaflex. Ook voor verdere projecten voor schuifdeuren en badkamer had hij leuke ideeën. Het opmeten en monteren gingen voorspoedig en leuke sociale mensen over de vloer. Enig minpuntje was echter de communicatie tussen plaatsen order en montage. Het was niet duidelijk dat wij het gemonteerd wilden hebben en werd vanuit gegaan dat wij het op kwamen halen. Maar dit was geen probleem na opnieuw aangeven, ze stonden een dag later gelijk voor de deur. We gaan zeker voor ons komend project weer voor Raamstyling:)

Geweldig en meedenkend

Bij mijn moeder van 87 jaar gordijnen opgehangen ze was erg blij

Wat een fijn en vakbekwaam personeel! Alleen maar positieve ervaringen met raamstyling. Begon al met de verkoopmedewerker, daarna degene die kwam inmeten en toen de monteur. Super bedankt voor de prachtige gordijnen!

Prima bedrijf

Alles netjes gedaan en afgewerkt

Heel tevreden over advies en geleverde kwaliteit

Vakkundig advies waarbij wordt meegedacht aan wat kan binnen begroting. Vervolgens wordt alles geregeld en tip top verzorgd. Blij mee.

Positief

Super fijn geholpen in de showroom. Duidelijke uitleg over mogelijkheden en kwaliteit van houten jaloezieën. Waardoor we een goede keuze konden maken. Het wachten was de moeite waard. Montage was zeer vakkundig en werkt erg netjes. Het maakt ons huis echt af. Wij zijn erg blij met het resultaat.

Heel goed geholpen door Bram! In de zaak de wensen besproken en het resultaat is zoveel mooier dan verwacht.

Goede kwaliteit voor een nette prijs

Mooie producten voor een goede prijs. Komen afspraken na en werken erg netjes.

Goede spullen en fijne service

Kundige mensen en goed advies.

Geweldig, alles klopt van voorlichting tot en met levering en installatie.

Fijn bedrijf, hoogwaardige producten, prettige ontvangst, goede voorlichting, afspraken worden altijd nageleefd, prima montagepersoneel. Kortom alles op hoog niveau.

Super vriendelijk geholpen

Komt gemaakte afspraken na. Ook gied geholpen bij het kiezen van de kleur. Het enige minpuntje is dat ik had begrepen dat er niet in het kozijn geboord zou hoeven worden. En dat is bij een vast raam wel het geval. Uiteindelijk zitten de schroeven in de omlijsting van het raam en niet in het kozijn zelf, waar we ons uiteindelijk wel in konden vinden. We zijn er superblij mee!