Een fijn bedrijf die meedenkt,snel van dienst is en oplossingsgericht werkt.

Onze gordijnen in het hele huis zijn een kers op de taart. Prachtige kwaliteit en samen met het deskundige advies van Raamstyling tot de juiste kleuren en materialen gekomen.

Fijn bedrijf

Prettige samenwerking, snelle reactie en komen afspraken netjes na.

Top, goede service voor redelijke prijs

goede service en advies. Ze denken goed mee

Goede ervaringen, komen afspraken na en als iets niet goed is, wordt het opgelost

Snel en professioneel geholpen

Ik had al eerder een bestelling gedaan en voor mijn nieuwe huis dacht ik meteen weer aan Raamstyling. Eerst had ik nog vergelijk gedaan online, maar ik kwam er al snel achter dat ik toch fysiek het product wilde zien en voelen. Dat kon via een afspraak met Bram op zaterdag. Op dat moment kwamen we er al uit met een fijn en ook persoonlijk gesprek. Een week eerder dan beloofd kwamen de jaloezieën binnen en hingen ze al!

top kwaliteit fijne service

Met elke stap in het bestellen en hangen van onze raambekleding werd actief meegedacht en service verleend. Deze is stapsgewijs gehangen en ter overbrugging kregen we zelfs nood raambekleding gehangen zodat de privacy gewaarborgd was. Geheel gratis. Waar vind je tegenwoordig nog zo'n service.

een enrome meerwaarde voor ons huis !

Erg professioneel bedrijf, met uiterste zorg geplaatst & vakundig inzicht en advies!

Prettige en geduldige en aandachtige samenwerking tussen klant en bedrijf!

Heel tevreden over : de service en de behulpzame medewerkers Eerlijke uitleg en nauwkeurige controles!

Service gericht en meedenkend.

Zeer goed ontvangen in de zaak met uitstekende productkennis en advies. Prettige samenwerking voor en na de aankoop. Installatie verliep uitstkend.

Net bedrijf

Goede klantenservice, vriendelijk en behulpzame monteur.

Het aanbevelen waard!!

Geweldig mooi en een goede service

Goeie service, als er iets nog niet helemaal perfect is wordt er gewoonweg aan gewerkt tot het perfect is.

Opvolging van de order is goed verzorgd. De vertraging van de levering werd op tijd gecommuniceerd. Herstelwerkzaamheden werden vlot en goed uitgevoerd, Raamstylling neemt verantwoordelijkheid als hun leverancier in gebreke is. After sales is kortweg top.

Fijn & persoonlijk advies

Zonder nadruk op wat ‘mode’ is nemen ze ruim de tijd om te vinden wat passend is. Na het ontvangen van de offerte wordt ruim de tijd genomen om je keus definitief te maken. Bij het inmeten werden ook de gekozen stoffen nogmaals meegenomen. Resultaat is prachtig geworden, ik kan het iedereen aanraden om bij Raamstyling je raamstyling te kiezen.

Van voor tot einde top service

Bij herhaling nog steeds uitmuntend

Goede service, prachtige gordijnen, goede begeleiding door Bram bij aanschaf

Fijn bedrijf

Drie jaar geleden zowel gordijnen als jaloezieën gekocht bij raamstyling in Eindhoven. Destijds erg goed geholpen en snelle levering. Met het eindresultaat waren wij meer dan tevreden. Nu drie jaar later nog steeds goede service wanneer ons gordijn gemaakt moet worden. Daarom raden wij raamstyling ook aan bij anderen.

Uitstekende service en een goed productgroepen

Wij zijn fantastisch geholpen en hebben een prima prijs betaald vergeleken de concurrentie, Onze raamdecoratie is van zeer goede kwaliteit, kortom dik tevreden! Ga zo door Raamstyling, thanks!

Hele goede ervaring met dit bedrijf. Aardig aan de telefoon en snelle service. Daarnaast ook goede producten!

Top service from beginning to the end!

We are super happy about the service and products offered by Raamstyling! We received very good advice on the best options for us and we end up choosing a mix of jalozieen (blinds), rolluiken (electric shutters/blinds) and normal curtains. They came to our house to measure everything and to place it afterwards. All the employees are very knowledgeable and very neat workers. We definitely recommend Raamstyling for anyone looking for an excellent service and beautiful products for a good price!

Fantastische kwaliteit en service geleverd door een professioneel team met hart voor de klant

Raamstyling neemt echt ruim de tijd voor je. Afspraak gemaakt, wensen goed doorgesproken, meerdere alternatieven en mogelijkheden besproken om vervolgens tot goede keuzes te komen. Bij het inmeten opnieuw een check of de gemaakte keuzes de beste zijn. Aanpassingen mogelijk. Plaatsing door zeer servicegerichte en kwalitatief goede medewerkers. Kortom, een bedrijf dat wij iedereen kunnen aanraden. Meer dan tevreden met het eindresultaat.

Goede service en snelle levering

Onze jaloezieën waren snel geleverd en geplaatst. Zelfs de gordijnen werden verhangen door Raamstyling. Prima!!!

Fantastische service

Complete raambekleding gekocht bij Raamstyling. Prettig en goed geholpen in de winkel en alles vakkundig en netjes geplaatst. Er was een plissé niet goed geleverd maar was snel opgelost. Ook heldere communicatie en afspraken werden nagekomen. Zeer tevreden!

Prettige service

Duidelijke communicatie, enthousiaste communicatie en fijne service!

Extra lange levertijd maar mooi product

Nieuwe gordijnen besteld. Ook het opmeten door Raamstyling laten doen. Bij levering bleken de gordijnen te kort! Hierdoor nog een maand langer wachten. Uiteindelijk alles netjes uitgevoerd.