Snel en buitengewoon accuraat afgehandeld

Van begin tot het eind plezierige afhandeling

Een goed en snel bedrijf

Dennis de man met kennis

Dennis de monteur heeft op een hele mooie manier onze bamboe jaloezie opgehangen. Klasse!!!

Erg tevreden en snelle levering

Klantvriendelijk personeel, snelle levering en plaatsing. Wij zijn erg tevreden en bevelen raamstyling iedereen aan.

Heel prettig

Betrokken. Goed advies en de monteur ging pas weg nadat alles perfect hing.

Fijn bedrijf, snel geleverd en gemonteerd. Geen omkijken. Super

Fijn bedrijf, snel geleverd en gemonteerd. Geen omkijken. Super

Gaaf modern en klantvriendelijk bedrijf.

Ik had een prijs gewonnen via FB. Ze hebben hun best gedaan mij te vinden. Zo lief. Daarbij waren ze nog eens erg hulpvaardig bij het uit zoeken van de juiste raambekleding. Ze zijn modern, klantvriendelijk, gezellig en hun showroom heeft een prachtige uitstraling. Gewoon een top bedrijf.

Denken goed mee en mooi gemonteerd

Vakmensen!

Een zeer positieve prijs-kwaliteit verhouding

Raamstyling is betrouwbaar en goed in service. Als je een vraag hebt hoef je maar te bellen. Wanneer je op zoek bent naar raamdecoratie zou ik iedereen adviseren om Raamstyling.nl niet te vergeten. De prijzen liggen verrassend positief t.o.v. de bouwmarkten die stunten en de service van Raamstyling is uitstekend inclusief montage. Bij de bouwmarkt stopt de service bij de schuifdeur.

Prettig, duidelijk en vriendelijk!

Wij zijn super goed geholpen door het team van Raamstyling. Open en heldere communicatie, goede en snelle service!

Super service!

Ik ben heel tevreden met de jaloeziën en de service die ze hebben geleverd! Snelle levering en goed contact met Raamstyling!

Mooie jaloezieen, zeer goede service

Vanaf het eerste contact , vriendelijk en een zeer goede service!

Zelden zo'n persoonlijke en perfecte service meegemaakt

Van offerte tot montage perfect verzorgd!

Keuze, aanbod en advies zijn prima!

De ontvangst was spontaan en prettig. Het aanbod breed en we werden goed geholpen tijdens onze keuze.

Mooie materialen en goede service

Super fijn bedrijf

Goede prijs kwaliteit verhouding. Alles wordt netjes geleverd en geplaatst. We hadden een probleem met de overgordijnen dit werd snel en deskundig opgelost

Goede prijs en uitstekende service!

Zeker aan te bevelen!

Super service, meedenkend en snel

Heb al diversen keren aankopen gedaan via dit topbedrijf. Ook de pech dat een deel niet goed werkte en buitengewoon snel opgelost. Zeer tevreden vandaar vijf dikke sterren, dikke tien of hoe je het ook zegt. Ze komen langs voor advies en opmeten en ook ophangen kunnen ze verzorgen, ook de prijzen zijn zeer goed, alles van a tot z is dus goed. Nee heb geen aandelen bij dit bedrijf en ben gewin een fan. Edwin Studio76.nl

goed advies van Maikel, prettig en toegankelijk persoon

Mooie zwarte houten shutters laten plaatsen in ons huis. We zijn er heel blij mee.

Goed product, vriendelijke monteur, bij service achteraf minder klantgericht dan bij verkoop

Goede informatie bij verkoop, snelle reacties, vriendelijke kundige monteur, nazorg/service bij 'klachtje' helaas niet erg klant- en servicegericht, later wel op teruggekomen maar was een vervelende ervaring (jeugdige overmoed en onervarenheid misschien)

Toppie

Drie jaar geleden reeds zaken gedaan met Raamstyling. Prijs/kwaliteit super. Service geweldig en het belangrijkst,komt afspraken goed na!

Alles netjes en snel geregeld

Goede service!!

Ik zou raamstyling zeker aanbevelen!

Topservice

Topservice! Fijne mannen, werken zeer netjes... goede prijs, top kwaliteit en zeer snelle service binnen 4 weken hadden we alles al hangen. Vragen iedere keer hoe we wat willen en welke mogelijkheden er zijn. Leggen alles goed uit en geven tips! Aanrader!