conform afspraak uitgevoerd

Positief in woord en daad.

Dik Tevreden

Dik Tevreden

Goede klantenservice, direct en vriendelijk geholpen

Bij Raamstyling altijd goed geholpen qua klantenservice, bij kleine defecten of reparaties altijd snel en duidelijk geholpen, ook dit keer toen Plisse los liet is dit kosteloos gerepareerd. Top!

Goede service, ook buiten de garantie!

Wij hebben goede ervaringen met raamstyling. Fijne service en goede monteurs, zelfs buiten de garantietijd, en je betaalt zeker niet de hoofdprijs. Ik had bij installatie wel graag meer informatie gehad over het gebruik en het schoonmaken van de raambekleding (bleek bijv. dat we onze jaloezieën niet op de juiste manier gebruikten).

Alles weer prima.

Al heel vaak geweest, nu voor een kleine order, maar de service is ook dan prima. Afspraken worden heel goed nagekomen. Tot de volgende keer!

Kwaliteit, klantvriendelijk en oplossingsgericht!

Zowel advies als opties paste precies naar wat we op zoek waren.

Kwaliteit, vakwerk en alle tijd!

Twee keer onze keuze verandert en geen probleem!

Vakkundig en goed

Van begin tot einde goed werk geleverd.

Vlekkeloos.

Goede planning. Erop en erover. Dit is projectmatig erg prettig. Dik tevreden!

Top service , prijs en kwaliteit

Goede communicatie en alles verliep volgens plan. Installateurs werkte efficiënt en leverde goed kwa

Installateurs leverde uitstekend werk van goede kwaliteit

Fantastisch geholpen door kundige medewerkers

Wij kwamen naar aanleiding van een Google zoektocht terecht in de showroom van Raamstyling.nl, natuurlijk hadden we geen afspraak waardoor geen verkopers aanwezig waren op locatie. Er werd een medewerker naar ons verwezen, die ook wel wat kon vertellen over de diverse mogelijkheden. Wij zijn fantastisch geholpen door hem, kregen heerlijke koffie van ander collega. Na goede voorlichting een afspraak gemaakt op ons woonadres. Ook hier goed geholpen met het kiezen van kleuren de verschillende mogelijkheden. We zijn keurig op de hoogte gehouden per mail. Het telefonisch contact was goed. Erg prettige ervaring met raamstyling.nl Keep up the good work !

Heel fijn geholpen

Mooie kwaliteit raambekleding

Heel fijn geholpen

Mooie kwaliteit raambekleding

Leuke club echte professionals

Denken fijn mee, hebben verstand van alles rondom raamstyling

Zeer vriendelijk, netheid … gewoon perfect

Zeer tevreden over al mijn gordijnen, jaloezieën… zeer behulpzaam en mooiii toonzaal. Vriendelijk personeel.

Aanrader, zeer tevreden.

Ervaring met Raamstyling is in één woord geweldig. Vanaf het ontvangst in de showroom, de professionele begeleiding tijdens de vele keuzemogelijkheden tot aan de inmeting en het daadwerkelijk monteren. Raamstyling communiceert erg professioneel, komt haar afspraken punctueel na. En dat alles ruim binnen de vooraf ingeschatte levertijd.

Mooie producten op raamdecoratie gebied.

Prettig geholpen in de winkel en ook vakkundig en vriendelijke maar ook meedenkende monteur.

Zeer professionele bedrijf

Goed en snel service, heel vriendelijke mensen!

Prima ervaring

Ik werd enthousiast en kundig geholpen en zeer goed geadviseerd. Ik werd er vrolijk van en er hangen nu mooie gordijnen perfect op maat in al onze kamers.