Fijne mensen die meedenken met je wensen en de raambekleding wordt perfect gemonteerd!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Zeer vriendelijke mensen in de showroom die goed advies geven en alle tijd hebben. Deskundige inmeting, snelle levering en montage

Fijn en betrouwbaar bedrijf

Snelle info Marktconforme offertes Fijn en persoonlijk contact

Super goed en snel geholpen

Snel geholpen bij reparatie van jaloezieën.

We maakte een melding van ons probleem en al gauw werden we gebeld dat ze wilde langs komen. Super vriendelijke man heeft het opgelost en uitgelegd wat er precies aan de hand was.

Goede service en uitstekende monteurs

Goed advies, eerlijke prijs, perfecte montage. Bedrijf komt afspraken na.

klantvriendelijk behandeld, probleem opgelost

telefonisch overleg heeft geleid tot oplossing van probleem. Indien nodig doe ik graag weer een beroep op deze firma.

Goed advies, prettige begeleiding en goede service

Ik ben erg prettig geholpen in de showroom en daar werd alle tijd genomen. Kreeg bij inmeten goed kleur advies irt mijn interreur en heb de kleur van de gordijnen nog bijgesteld. Mij op de hoogte houden van mijn bestelling irt lever- en installatie tijd kon iets beter. Montage was wederom erg goed en professioneel.

Wat een service, van verkoop tot en met montage, in 1 woord "Geweldig..."

Weer wat spullen gekocht en opnieuw van A tot Z fantastisch geholpen.

goed, komen afspraak na.

duidelijke communicatie, afspraken en voordelige prijsafspraak.

Erg vriendelijke, kundige vaklui. Tevens prettige verkoopervaring.

Algeheel een fijne ervaring! Wel wat langere levertijden gehad dan initieel in de offerte stond, maar hierover werd goed gecommuniceerd. Wellicht wat meer marge qua levertijden aangeven in het begin maar zeker geen reden om minder te denken over de ervaring :). 10/10

Goede kwaliteit en goede service

Raamstyling geeft goed advies en alle tijd en ruimte om een keuze te maken uit de enorme collectie. Zeer klantvriendelijk en goede service.

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Zeer behulpzaam, kundig en vriendelijk personeel. Goede uitleg over producten en uitgebreid assortiment. Netjes geplaatst. Kortom: zeer tevreden!

Elke dag genieten van stijlvolle raamdecoratie

Vanaf het moment dat we bij Raamstyling binnenstapten zijn we ontzettend goed geholpen. Bram luisterde goed naar onze wensen en nam uitgebreid de tijd voor ons. Als we vragen hadden, konden we altijd mailen, bellen of langskomen en zelfs het lenen van de stalen was geen enkel probleem. Ook over de montage zijn we zeer tevreden en het resultaat is prachtig geworden! Wij kunnen Raamstyling zeker aanbevelen.

Wij zijn zeer positief over zowel de communicatie als de levering van onze jaloezieën.

Wij zijn erg blij met onze op maat gemaakte jaloezieën. Het personeel van Raamstyling is zeer klantvriendelijk en de snelle reactie op vragen hebben wij als heel prettig ervaren.

Geweldige service

Geweldige service

In het algemeen betrouwbaar bedrijf . Goede service. Een aandachtpunt. Betere communicatie . Als de leveringtijd van een product met maanden vertraagd, zal het leuk zijn om de koper te informeren.

Super van begin tot eind

Fijne begeleiding met uitzoeken en top montage

Fijn bedrijf, nette service

Zeer tevreden over Raamstyling!

We hebben sinds een week prachtige op maat gemaakte shutters voor onze driehoek ramen laten hangen. Er is door Raamstyling goed meegedacht en tijd genomen om voor ons tot een juiste keuze te komen. We zijn steeds goed op de hoogte gehouden per mail over de stand van zaken omtrent tijdsplanning. Vriendelijke personeel. Wat ons betreft een aanrader!!

Zeer kundig en professioneel personeel; vriendelijk en duidelijk

Hele goede en snelle service

Contact opgenomen met Raamstyling en zeer goed advies gekregen van eigenaar Bart. Hierna bestelling geplaatst. Duidelijke communicatie voor installatie! En een zeer nette monteur die heel snel en goed werk leverde.

Zeer tevreden over materialen, plaatsing, service.

Goede ervaring wat betreft levering en plaatsen.

Resedastraat 46 5644CK Eindhoven