Snel, goed, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Lang gezocht naar een kwalitatief goede adapter voor een 2.5" SSD ter vervanging van mijn HDD in mijn iMac. Bij Ikfix een goede stevige adapter gevonden. Goede prijs/kwaliteit verhouding voor deze aluminium AdaptaDrive van NewerTech. Makkelijk besteld en betaald en zeer vlot geleverd gezien de pakketdrukte rond de feestdagen. Top dus en daarom 5 sterren. Mocht ik weer wat nodig hebben, dan zal ik zeker weer even kijken op Ikfix. Fijne Feestdagen!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede en duidelijke service. Bedrijf heeft de zaken goed voor elkaar. Het geleverde product was helaas niet goed, maar dit werd ook snel en keurig afgehandeld.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste heer Knoops, onze retour procedure wordt door onze klanten erg gewaardeerd. Het vreemde is dat u niet gebruikt heeft gemaakt van onze retour procedure waardoor de 'klacht' hierover nogal vreemd is. U heeft ook geen contact met ons opgenomen hierover om te zien wat de eventuele opties zijn. Graag zien wij dat u alsnog contact met ons opneemt. U spreekt over een klein bedrag mbt de voorwaarden, maar ook hier hebben wij geen contact met u over gehad. Wij zien uw reactie tegemoet en hopelijk kunnen we samen een passende oplossing vinden. Mvgr, Ikfix

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle en betrouwbare levering , website goed overzichtelijk

Geen

goede service, goed behandeld

Pluspunten

- No-nonsens - Gerichte communicatie

Een vestiging in Hilversum