Perfect!

Ik heb paar email contacten gehad met ze , en ze reageren heel snel op je vraag en ook duidelijk. Ze leveren goed spul . Levering was heel snel Geen min punten

Geweldige service! Top bedrijf!

Superbedankt voor de zeeeer vlotte levering!! hij past dus inderdaad geen probleem! top service, kom zeker bij jullie terug! lieve groet, lies.

prima product en snelle levering

prima product en snelle levering

Prettige kleinschalige webshop met toch een ruim assortiment

Ik had een tweetal traphekjes met wat uitbreidingen besteld en werd nog even gebeld door de persoon die mijn order aan het samenstellen was. Deze vroeg nog even na of ik inderdaad twee hekjes wilde maken, of dat ik een montageset was vergeten. Erg attent! Verder zijn ze naar mijn ervaring goed telefonisch bereikbaar. Dit is overigens de enige webshop die ik heb kunnen vinden waar je BabyDan Flex hekjes zelf kunt samenstellen. Overigens loont het prijstechnisch het om voorverpakte sets te kopen en deze dan uit te breiden. Levering ook snel, overigens.

Veel oplossingen, veel uitleg, paar verbeterpuntjes

Twee traphekjes besteld bij SafetyThings. SafetyThings biedt veel oplossingen aan voor uitlopende situaties. Door de uitgebreide uitleg en foto's kon ik uiteindelijk de juiste keuze maken voor een traphekje bij onze (uitstekende) trap. Op andere sites is de informatie nog wel eens te karig om een goede keuze te kunnen maken voor jouw (bijzondere) situatie. Verbeterpunten zijn er ook. Er zat bij één van de hekjes geen handleiding bijgevoegd. Met internet vind je uiteindelijk wel een digitale versie, maar toch een stuk onhandiger dan dat je er eentje op papier naast hebt (ja, ik heb de doos 25x omgekeerd om te kijken of deze echt niet ergens in/achter verstopt zat). Als je op werkdagen voor 15:00 uur besteld, wordt het pakket op dezelfde dag aangeboden aan de transporteur. Helaas levert deze transporteur niet in het weekend. Consequentie daarvan is, dat als je op donderdag na 15:00 uur besteld, het hekje toch pas op maandag wordt geleverd (ook al is het op voorraad). Dat doen andere webshops wel echt beter. Toch, in verband met volop keuze en bijhorende product-uitleg: aanbeveling!

Helaas een slechte ervaring

We hebben een ander artikel ontvangen dan besteld. Het bestelde artikel is nu ook niet meer zichtbaar op hun site. Na per mail contact te hebben gezocht met de verkoper helaas na vier dagen nog steeds geen reactie.

Goed meedenken, degelijke producten en snelle service

De situatie waar wij een hekje willen is vrij complex en SafetyThings heeft zó veel verschillende oplossingen... Er werd onvermoeibaar met ons meegedacht en toen we uiteindelijk hadden besloten welk hek het zou worden, kregen we alles supersnel thuisbezorgd. Complimenten!

Uitstekend!

Duidelijke website, alles goed beschreven. Snelle en goede levering!!

Niets op aan te merken.

Product zoals verwacht en snel geleverd.

Traphekje voor open trap met 2 deuren.

Super snelle reactie op de mail, en duidelijke uitleg. Traphekje kwam iets later i.v.m. Coronadrukte bij de postbezorger. Super tevreden, zwaar en degelijk materiaal. Makkelijk te installeren en veilig in gebruik. Wij zijn dik tevreden!

Gebruiksvriendelijke website

Op de website staat veel informatie over de traphekjes waardoor je een overwogen keuze kunt maken. De verzending ging ook heel vlot. Doe zo verder!

Safety Things heeft een duidelijke site, degelijke merk artikelen en zeer goede prijzen! De klantenservice wil ik apart vermelden; die is zeer goed; ook als het een probleem betreft buiten de invloedssfeer van Safety Things. Zij reageren snel (ook buiten werktijd!) en effectief. groet, Frank

klantvriendelijkheid en behulpzaam eerste klas!!

3 jaar geleden een XXL traphekje gekocht voor een open trap. prima materiaal, veilig en gemakkelijk te monteren. hier had ik 2 poortjes en tussenstukjes voor nodig. ik kreeg bij vragen onmiddellijk antwoord. ze zijn zeer vriendelijk en zoeken direct naar een gepaste oplossing en zoeken mee met jou! zelfs nu 3 jaar later had ik een klein stukje nodig dat was afgebroken ( blijven aanhangen met een kledingstuk) hier weer snel geholpen!! paar dagen later kreeg ik het stukje in mijn brievenbus. het koste me dus geen nieuw poortje en we kunnen er terug jaren tegen.

Fijn dat ik zo snel een onderdeel kan krijgen, dat door veel gebruik kapot was gegaan. Het onderdeel is inmiddels vervangen en het veiligheidshekje waar het voor was, werkt weer als vanouds.

Snelle levering maar hoge portokosten in rekening gebracht

Als je verzendkosten rekent voor een pakket (4.95) en het komt in een normale envelop met twee postzegels (1,82) is 4.95 wel erg veel....... Jammer een reden om niet iets kleins hier ooit meer te bestellen....

Goed advies, keurig verpakt en op tijd geleverd.

Uitstekend.

Goed passende traphekjes

2 mooie traphekjes besteld, snel geleverd en makkelijk te monteren. Wel jammer dat het ene hekje een mooi logo heeft van Babydan en de andere dit niet heeft terwijl dit hetzelfde hekje is. De hekjes passen goed ondanks onze moeilijke trap.

Prettig contact en goede levering

Vorig jaar al een goede levering van 3 traprekjes gehad. Nu hetzelfde rekje nog een keer maar helaas niet meer in diezelfde aanbieding. Keurig een alternatieve aanbieding gekregen en meteen kunnen bestellen. Zeer snelle levering.

Blij met mijn hekje

M+ hekje besteld. In eerste instantie niet voorradig, maar na mailtje bleek hij er wel te zijn, werd voorraad aangepast, kon ik bestellen en had ik het hekje de volgende dag in huis. Super service en snelle levering dus. Nadeel: ik vind het hekje wel prijzig. Of prijs-kwaliteit-verhouding OK is, zal moeten blijken met de tijd.

Een traphekje besteld: snelle levering, en precies volgens onze wensen. Een tevreden klant.

Super snel geleverd, zeer scherp geprijsd en hoge kwaliteit

Ik heb een traphekje besteld dat geklemd kon worden tussen twee muren. Past perfect, zit zeer stevig, is solide en van prima kwaliteit. Daarbij komt dat de prijs zeer scherp was. Hetzelfde product tegen veel hogere prijzen elders gezien. De levering was binnen één dag, dus ook daarover geen klagen.

Snel geleverd, goed prijs en kwaliteit

Snel geleverd en goede prijs!

Snelle levering, goede prijs en goede beschrijving van de artikelen.

Top! Snelle levering!

Snelle levering! In huis voordat ik het doorhad!