Goede, snelle levering.

Twee traphekjes besteld via SafetyThings.nl. Waren hier goedkoper dan op andere websites. Producten waren makkelijk te bestellen en werden snel en naar behoren afgeleverd.

Bestellen ging makkelijk, snelle levering, goed product. Er kwamen ook nog 2 baby lepeltjes bij, of dit de bedoeling was weet ik niet, maar ze zijn wel super handig! :)

Snelle levering en goede kwaliteit!

Prima.

Jammer dat ik het niet echt kon volgen

Bestelling en levering prima, retourneren een verbeterpuntje

Bestelling, levering, kunnen volgen van de bestelling is allemaal prima in orde. Snel en duidelijk. Helaas was voor mij het bestelde traphekje niet wat ik zocht/goed passend was. Bij het retourneren moet je zelf de kosten betalen. Nou wordt het geleverd in een veel te grote doos (4 losse pakketjes in een grote doos waar erg veel ruimte nog over was). Bij het postkantoor kreeg ik te horen dat het qua gewicht nog binnen een bepaalde prijsklasse viel, maar wat maten van de verpakking betreft het in een duurdere prijsklasse kwam. Dat is best jammer, aangezien het me niet nodig lijkt dat het in zo'n grote doos verzonden wordt. Kosten kwamen voor mij op 13,25 uit om het te retourneren.

snelle service en goede afhandeling

veel keuze, voor een betaalbare prijs en een snelle levering

Te duur en niet knap te montereb

We kwamen bij jullie uit omdat we een traphekje met hoek nodig hadden. In vergelijking met een gewoon traphekje is het hekje die we bij jullie hebben besteld buitenproportioneel duur. Komt bij dat het allerminst stevig is en niet mooi gemonteeŕd kan worden, als de trap niet exact 90 cm breed en 20 cm diep is. Lijkt niets op de foto. Ook het sluitsysteem is heel lastig en niet met 1 hand te bedienen, wat wel handig is als je een baby in je andere arm hebt.

Snel geleverd, heel tevreden :)

Alles prima aangekomen en opstijf zoals aangegeven bij bestelling. Helemaal goed. Bij mijn bestelling kreeg ik wel geen automatische ontvangst e-mail, dus contacteerde ik de klantendienst. Ook had ik geen account aangemaakt dus ik kon mijn order niet volgen. Nadien een account aanmaken helpt niet de order wordt dan niet bewaard (zelfs al gebruik je hetzelfde e-mail adres). Desalniettemin kwam alles in goede orde aan en ben tevreden met het product.

Super service. Snelle reactie en goed geholpen. Product was snel in huis!

Nadat er iets fout gegaan is met de eerste levering, is dat snel en goed opgepakt. Het werd goed opgelost en de nieuwe levering was snel binnen. Al met al zeer tevreden!

Altijd even vriendelijk en behulpzaam

Heel geordend en fijn advies!

Wij hebben ons traphekje besteld bij SafetyThings. Deze website als als enige een goede deal voor dit hekje inclusief extensionset. Heel goed over nagedacht. De website is gebruiksvriendelijk en bestellen ging gemakkelijk. Het enige puntje dat ik heb gevonden is dat ik vind dat er van te voren wel meer duidelijkheid mag zijn over de zendtijd. Verder communiceren ze wel top over de verzending na bestellen.

voldoende, een redelijke ervaring

zeer slecht, onaanvaardbaar