Goede service en prachtig aandenken

Juist in deze moeilijke tijd, werd de verzending van het beeldje naar het juiste adres snel en zorgvuldig geregeld.

Produkt zoals verwacht, snel geleverd, goed verpakt.

Produkt online besteld, de extra's in de mail door gegeven. Een week later was de urn met afbeelding en naam van mijn hondje in huis. Boven verwachting zo mooi. De mailwisseling van bestellen tot leveren is correct. Produkt goed ingepakt. Ik ben er heel blij mee! Raad het iedereen aan hier te bestellen.

Heel attent en rekening houdend met wensen.

Toen het product dat ik bestelde niet onmiddellijk geleverd kon worden kreeg ik hier bericht van en werd een alternatief geboden. Ik wilde echter graag het bestelde en dit kwam dan ook binnen de afgesproken tijd. Heel erg mooi!

Mooie kwaliteit

Prachtige mini urn met rode rozen. Snelle levering, zware kwaliteit.

Mooi sierraad erg blij mee

Navraag gedaan wanneer het sierraad binnen zou komen. Netjes en vriendelijk uitleg dat het gemaakt moest worden in atelier. Daarna alles ontvangen erg blij mee.

Super snel geholpen

Een ontzettend mooi urntje gekocht voor onze overleden kat. Ik dacht dat er iets mis was gegaan met de levering. Wat achteraf niet zo was want het was netjes geleverd bij de buren. Alleen die hadden niets gemeld......beetje jammer... Maar 1 mailtje gestuurd werd gelijk contact opgenomen. Meneer was super aardig en snel. Meneer had gelijk contact met de pakketdienst opgenomen van hoe of wat. Toen ik er achter kwam dat het bij de buren stond gelijk laten weten want Meneer had wel alles super keurig gedaan. Ontzettend mooie collectie. Goede en super snelle service. En heel goed geholpen.

Ik had een rozenkwarts hart besteld maar kreeg een wit hart, ook mooi maar niet geheel wat ik voor ogen had. Gebeld met Andrew en het was geen probleem. Product 1om1 omgeruild en binnen paar dagen in prima staat het rozenkwarts hart. Erg tevreden. Ben vriendelijk geholpen. Tevens een fijne webshop om te zoeken

goede webwinkel

Mooie producten, goede en snelle klantenservice.

What you see is what you get

Ik bestelde een kattenurn met bedrukking en kreeg deze geleverd binnen een korte termijn. De urn was mooier dan op de verkoopsafbeelding

Uistekend

Als ik ooit weer een urn zou moeten bestellen in de toekomst dan is het zekers weer bij jullie mooie website en uitstekend levering ! Bedankt vriendelijk groetje Inge Van Munster

Zorgvuldig geleverd

Twee kleine ledkaarsjes in een hele grote doos met veel opvulplastic. Beetje overdreven. Verzendkosten zijn stevig.

Meer dan tevreden

Bij aankomst bleek het urntje mooier dan wij gedacht,zijnmeer dan tevreden.

Vriendelijk en behulpzaam

Helpen je echt netjes en zijn heel vriendelijk en behulpzaam. De urn is heel mooi en netjes

Goed, netjes, snel

Nvt

Mooi kokertje voor de as van mijn man

geweldig

ondanks veel verdriet , kunnen we het nu een plekje geven met dit mooie beeld , en is ze voor ons gevoel echt bij ons , de setvice en bezorging was heel snel en netjes!

Prachtig!!

De urn voor Diego is nog mooier in het echt. Wij zijn heel tevreden!!! Ook aan de telefoon heel vriendelijk! Bedankt!!!

Goede begeleiding tijdens het bestelproces. Zowel telefonisch als via de mail goed bereikbaar. Urn met gravure besteld. Eerst een voorbeeld gekregen van de gravure. Urn geleverd binnen 2 weken terwijl op de website levertijd 6 weken stond. Urn is heel mooi, we zijn er heel blij mee.

Top product

Ik heb een hanger in de vorm van een duif besteld. Was van Super kwaliteit en heel erg blij mee.

Nogmaals super bedankt voor alles

Vlotte en snelle afhandeling

Gemakkelijke keuze online Bestelling vlot verlopen en de verzendtijd was zoals aangegeven Product in heel goede staat ontvangen Mooier in het echt als op de website Mijn overleden papa staat nu in een mooie urne thuis bij ons mama...

super tevreden

super de urn was er snel .deze urn paste bij mijn man

Urn besteld en kreeg eerst via de app of hij zo goed was en binnen 7 dagen bezorgd ! Super

Zeer prettige en vakkundig bedrijf

Zeer prettige webshop als er toch wat is wordt het snel.en goed opgelost prettige samenwerking

Ik raad Urnwebshop.nl oprecht aan, mijn ervaring is zeer positief. Het advies wat ik kreeg was zeer kundig en de persoon erg vriendelijk. Het pakket wordt goed verpakt verzonden en kwam in goede conditie aan. Als service zat er een extra led kaars bij. Inmiddels heb ik de lantaarn geplaatst en deze staat erg mooi. Hartelijk dank voor het mooie eindresultaat.

Over Urnwebshop.nl

Onze Voordeelwebwinkels bieden U online (of fysiek in onze sfeervolle Gedenkwinkel in het centrum van het Noord-Brabantse Steenbergen) keus uit een unieke collectie handgemaakte urnen, asbeelden, assieraden, dierenurnen, graflantaarns en grafdecoratie. Tegen gereduceerde Internet-prijs krijgt u bij ons een origineel product. Begripvolle aandacht en assistentie. Persoonlijke service vanuit een goed hart. En een snelle, betrouwbare en veilige levering. Zoals dat hoort bij zulke emotioneel beladen artikelen. Da's voor u alweer één zorg minder... Urnwebshop.nl levert als essentiële winkel uiteraard ook uit in onzekere tijden van pandemie, oorlog en crisis. Het kan door de huidige omstandigheden alleen soms wat langer duren dan gepland. Houdt daar aub rekening mee! Urnwebshop.nl voldoet op alle punten aan de Geen Gedoe Garantie van de Consumentenbond. Mede door ruim 80.000 tevreden klanten (waardering: 9.3 en 9.7) zijn we de afgelopen 14 jaar diverse malen uitgeroepen tot Bedrijf van het Jaar.