Heel mooi

Ben heel blij hoe het geworden is

Mooi bedrijf

Ruime site met veel aanbod, koop er regelmatig .

Snel, vertrouwd en heel veel keuze!

Een overzichtelijke duidelijke site met heel veel keuze. Wij waren op zoek naar een urn van blinkend messing, nergens te verkrijgen! Gelukkig zijn wij gestuit op de site van de urnenwebshop waar we de keuze hadden uit vele modellen. Wij zijn heel erg blij met onze aankoop en onze geliefde heeft nu een prominente plek in een zeer chique urn

Prachtige koker

Mooie koker voor onze hond met zijn favoriete afbeelding , het bos

Super goede service

Mijn eerste bronzen mini urntje was helaas beschadigd. Kosteloos zeer snel een nieuwe gekregen met een retour bon om de beschadigde urn terug te sturen. Super blij met het urntje, echt heel mooi,

Na 14 werkdagen nog altijd geen levering ontvangen

Besteld op 18 augustus. Op 19 augustus een verzendbevestiging ontvangen, maar op 7 september nog steeds geen levering ontvangen.

We hebben vrijwel direct contact met u opgenomen: De door u bestelde katten urn stond helaas op een pallet vast bij de Engelse douane door vertragende Brexit perikelen. Kunnen wij niets aan doen. Alles duurt langer tegenwoordig. Ieder bedrijf kamp daardoor met backorders. Dat staat ook op elke pagina van onze website. Dat u daar geen boodschap aan heeft, prima. Wij hebben u daarom ook direct uw bestelbedrag terug betaald. Dat u ons desondanks een dikke onvoldoende geeft, siert u niet...

Ik ben gewoon heel goed geholpen!

Bestelling was snel klaar voor ophalen, verdere wensen prima opgelost.

Perfekt

Zeer snelle levering en prachtig produkt.

Ruime keuze, goede kwaliteit en snelle levering.

Eindelijk gevonden vat ik zocht. Hetgeen ze niet bij de uitvaartorganisatie beschikbaar hadden. Vervolgen stond er een kerving van 5 werkdagen echter was het de volgende dag al binnen. Top service.

mooie spulleen en een goede service

ik had 2witte led kaarsen gekocht..na 3 maanden ging eentje stuk..nu hebben we 2 oranje besteld..bij de opmerking had ik het defecte kaarsje vermeld..we hebben daarop gewoon een nieuwe gekrwgen bij onze nieuwe bestelling. Dat noem ik nog eens service

Super !!

Goede service , staan gelijk voor je klaar als er wat is. Snelle levering & de producten zijn gewoon geweldig. Echt een aanrader !!

Mooi product en snel geleverd. Super

Snel en gemakkelijk besteld en geleverd.

Zoals boven beschreven en dus een prettige ervaring met een webshop.

Netjes en op tijd

Redelijk snel geleverd. Duidelijke website.

De ketting is goed bezorgd

En het is een mooie asketting Nu donderdag gaat mijn hondje ingeslapen worden

de urn is prachtig om te zien en goede kwaliteit

Hallo, De urn die ik bij jullie heb gekocht is helemaal toppie. Het zag er prachtig uit en geheel naar mijn wens. De keuze om bij jullie te kopen is top. Hele goede services en heel snel gebracht. Echt een aanbeveling voor degenen die een urn nodig heeft Heel erg bedankt vriendelijke groet, Alie Jansema

Overzichtelijke website, snelle service, keurig verpakt.

Zie boven.

Mooi!

Hele mooie urn. Nog mooier als op de website.

Waardeloos

Volgens de site een artikel in voorraad besteld, en betaald. Nu 2 maanden later nog steeds niets ontvangen, na vragen krijg je als antwoord dat het twee weken langer kan duren ivm vakantie.. Broers en zussen hebben besteld via bol.com, die hebben wel gelijk bestelling ontvangen, dit was wel de laatste keer dat ik hier wat besteld heb..

We hebben vrijwel direct contact met u opgenomen: Het door u bestelde fotolijstje zat in een container vast in het Panama kanaal. Kunnen wij niets aan doen. Alles duurt langer tegenwoordig. Ieder bedrijf kamp daardoor met backorders. Dat staat ook op elke pagina van onze website. Bestelt u de volgende keer gewoon bij Bol.com, graag niet meer bij ons.

Zeer tevreden over assokkel met bronze musjes

Geweldige assortiment van urnen en beelden om het as in te bewaren. Site is overzichtelijk. Bestel en betaal gemak. Goede communicatie. Bestelling overeenkomt met de beschrijving en foto's op de site. Aan te bevelen

Zeer goed,correct geholpen

Urnwebshop,bedankt voor nette verpakking en snelle verzending,urn ziet er erg mooi uit,mooie rustplaats voor me allerliefste poes.Mvg Robert.

Netjes verpakt binnen 1 week in huis

goed verpakt en verzonden

Gewoon goed

Ik vindt dat alles goed is gegaan.

geweldig

Mooie webshop, met prachtige urnen. Snel geleverd en mooi produkt.

Over Urnwebshop.nl

Onze online gedenkwinkel biedt keus uit een unieke collectie handgemaakte urnen, asbeelden, assieraden, dierenurnen, graflantaarns en grafdecoratie. Tegen gereduceerde Internet-prijs krijgt u bij ons een origineel product. Begripvolle aandacht en assistentie. Persoonlijke service vanuit een goed hart. En een snelle, betrouwbare en veilige levering. Zoals dat hoort bij zulke emotioneel beladen artikelen. Da's voor u alweer één zorg minder... Urnwebshop.nl levert als essentiële winkel uiteraard ook uit in onzekere tijden van corona en crisis. Het kan door de huidige absurde omstandigheden alleen langer duren dan gepland. Houdt daar aub rekening mee! Urnwebshop.nl voldoet op alle punten aan de Geen Gedoe Garantie van de Consumentenbond. Mede door ruim 40.000 tevreden klanten (waardering: 9.3 en 9.7) zijn we de afgelopen 12 jaar diverse malen uitgeroepen tot Bedrijf van het Jaar.