Het pakje met de urn werd snel en correct geleverd. Het was zorgvuldig verpakt zodat de urn niet beschadigd kon worden. De urn was groter dan ik gedacht had maar wel heel mooi.

Prima ervaring.

Goed product, in goede staat afgeleverd. Ik heb nog nagevraagd welk formaat dierenurn ik nodig zou hebben, dat bleek niet helemaal te kloppen. Zou wel nogmaals een aankoop doen.

Snelle en correcte levering

Snelle levering van een mooi product Ik ben helemaal tevreden van wat ik heb gekocht en snel thuis heb gekregen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

ik ben zeer tevreden over de urn webshop. De bestelling was er zeer snel en heel zorgvuldig ingepakt dat de urn geen schade op kon lopen. De urn die ik heb bestelt ziet er mooier uit dan ik had verwacht.

Nette levering

Product in goede orde ontvangen goed en netjes verpakt en snelle levering top

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede sevice en snel binnen

Snel binnen gekregen en zelfs nog mooier als op de foto!

goed en snel geregelt

alles naar wens verlopen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Veel keus en snelle goede levering.

Nadat mijn broer urnen had besteld, was ik ook gaan kijken op de site. Het kostte wel een paar uren kijken, want er is zoveel keus.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hij is nog mooier als op de foto heel blij mee

goede webshop

Zeer snelle levering keurig verpakt. En de Urn was precies zoals het op de webshop stond. Zal zeker de volgende keer weer hier bestellen

Erg tevreden

Zeer goede en snelle service. De urn die we voor onze lieve hond hadden besteld was met zorg verpakt. De urn deed aan alle verwachtingen.

zeer positief

geen twijfel mogelijk door eerdere bestelling gedaan te hebben om ook nu weer te kiezen voor de vakkundigheid en profesionaliteit van urnwebshop.nl

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geweldige service. Goede kwaliteit en snelle levering. Wij zijn helemaal tevreden. Daarom een dikke 10!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hele mooie urn en assieraad. Topkwaliteit!!!

Super goede ervaring met dit bedrijf. Doen en komen na wat ze beloven. Goed bereikbaar voor vragen. Een dikke 10!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geweldig mooie urn. Ben er heel blij mee. Goede sevice.

Geweldig mooie urn. Ben er heel blij mee. Houd mijn geliefde man in mijn hart en in ons huis.

Perfect en op tijd.

Gemakkelijk, heldere informatie en betrouwbare levering.

Erg tevreden!

Het pakketje had ik erg snel ontvangen, Echt super! Het was goed ingepakt en ik vond het gedenkhart erg mooi! ben erg super blij mee en het heeft een mooi plekje gekregen speciaal voor mij allerliefste vader <3 Bedankt!!

Snelle goede levering!

Snel geleverd en goed verpakt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie beelden en fijne service

We hebben er 3 hele mooie boeddha's gekocht. Werden later geleverd dan verwacht maar ik werd daarover keurig gebeld. Helaas was 1 boeddha beschadigd en na een mailtje kreeg ik direct een nieuwe boeddha toegestuurd. We zijn er erg blij mee, niet alleen met de boeddha's maar ook met de service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, snelle levering en goed verpakt

Zeer duidelijke website, prachtige duo urn gekozen met de hand gemaakt, eeuwige verbintenis, zo voel ik het ook, al hoop ik nog lange tijd bij mijn kinderen te zijn, zal ik toch weer samen zijn/komen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en mooi product.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en een mooi klein hart voor de as.

Goede ervaring in het verleden vandaar weer bij jullie besteld

Prachtige Boeda urn.

Heel netjes afgewerkt en zeer snel aan huis afgeleverd Bedankt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goede service en geod opgeleid personeel

mijn vrouw/maatje (54) is helaas veel te vroeg weggenomen door de sluipmoordenaarsziekte. helaas was deze zo agressief dat ze na de diagnose maar 10 weken en 2 dagen mocht leven. daarom was ik ook opzoek naar iets speciaals te herinnering. dat vond ik bij urnwebschop. gedenkhart met waxine lichthouder en mini urn. mijn vrouw wilde geen urn op de schoorsteenmantel. dit is een mooi altenatief. ze hadden een tekst op een hartje dat was heel toepasselijk op ons. zo kan ik haar op een fijne manier blijven herdenken. Ik zat met een aantal vragen en heb toen gebeld. werd keurig te woord gestaan en kreeg de informatie die ik nodig had. echt hele goede service bij urnwebshop en ook zorgvuldig ingepakt. mijn hartelijk dank aan de medewerkers van urnwebschop

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Product goed verpakt en snelle servive

Over Urnwebshop.nl

Onze online gedenkwinkel biedt keus uit een unieke collectie handgemaakte urnen, asbeelden, assieraden, dierenurnen, graflantaarns en grafdecoratie. Tegen gereduceerde Internet-prijs krijgt u bij ons een origineel product. Begripvolle aandacht en assistentie. Persoonlijke service vanuit een goed hart. En een snelle, betrouwbare en veilige levering. Zoals dat hoort bij zulke emotioneel beladen artikelen. Da's voor u alweer één zorg minder... Urnwebshop.nl voldoet op alle punten aan de Geen Gedoe Garantie van de Consumentenbond. Mede door meer dan 24.000 tevreden klanten (waardering: 9.3 en 9.6) zijn we de afgelopen 10 jaar diverse malen uitgeroepen tot Bedrijf van het Jaar.

Filter op Taal