Toppers !!!!

Andrew en Mike zijn toppers. Ze hebben ons geweldig geholpen bij het graveren van het jaguar logo op een mini urn(iets wat bij de urnenwinkel in ons dorp onmogelijk bleek te zijn) De jongens zijn begripvol, warm, meedenkend en zeer snel en correct in hun communicatie richting de klant. Dat is in deze tijd en situatie echt een verademing. Kortom wij zijn een meer dan tevreden klant en zullen jullie dan ook zeker aanbevelen. Nogmaals hartelijk dank !!! Simone & Eric Verhoeven Hilversum

N hele goede webshop, heel klantvriendelijk

Heb nu meerdere Artikelen besteld bij Andrew , n hele vriendelijke begeleiding in t uitzoeken van n Urn en grafaccesoires en altijd vriendelijke snelle mails terug. Altijd meedenken en beseffen hoe zwaar t is om voor iemand die zo n verlies moet verwerken toch n goede keus maakt. Overal antwoord en advies over. Ja groot compliment . Dank Andrew.

Goede service doch duur in verhouding met wat je krijgt

Aan goede service ontbrak het niet. Duidelijke mailwisseling om de keuze te bepalen. Toch wel iets teleurgesteld over andere model dan op de website staat aangegeven en ook het wat simpele afdekplaatje waarmee het gaatje in de urn moet worden afgedekt. Daardoor een minder goed gevoel van prijs kwaliteit verhouding. Ziet er simpeler uit dan de prijs doet vermoeden en de verwachting die je dan hebt.

Mooi aanbod en zeer klantgericht

Er is een heel mooi aanbod op de webshop. Heel veel keuze en echt mooie dingen die goed omschreven zijn. Bij vragen is er een heel vlot contact met “echte” mensen (geen chatbots), heel snel, vriendelijk en duidelijke antwoorden. Ook een correcte en veilige levering. Zeker een aanrader.

Heb niks binnen gekregen

Staat dat ik hem Binnen heb gekregen maar niks is binnengekomen

Uw katten urn is zaterdagochtend door ons verstuurd. U heeft het urntje volgens de Track & Trace op woensdag, om 15.15 uur, in ontvangst genomen. Hoezo niks binnen gekomen? Dat PostNL er langer over gedaan heeft, in plaats van 24 uur, daar kunnen wij echt niets aan doen of veranderen. Door grote drukte rondom Moederdag waren de bezorgtijden verlaat en aangepast stond ook in uw Track & Trace. We begrijpen als geen ander uw frustratie daarover.... het is immers een emotioneel beladen product. Maar om dan maar te stellen dat u niets ontvangen heeft... U bedoelt: ik heb het te laat ontvangen. Op onze mailtjes of ons herbeoordelingsverzoek heeft u helaas tot op heden niet gereageerd.

Prachtig urn

Ben super tevreden

Degelijk en mooi ontwerp!

We zijn heel erg tevreden! Boven verwachting goed.

Goed service en snelle levering

Ik ben goed geholpen door de medewerker die mij op verzoek een aantal foto’s van exemplaren van de urn stuurde zodat ik een goede keuze kon maken. Deze medewerker informeerde mij hier tevens telefonisch over. Na mijn keuze gemaakt te hebben had ik mijn aankoop binnen twee dagen in huis.

Ik heb 2 Slapend Boedha urn besteld. Hele goede en snelle service. Goed verpakt. Ik ben er heel erg blij mee. Ik kan iedereen aanraden om bij de urnwebshop te bestellen, in één woord Geweldig.

Heel vlug en goed ontvangen

Heel mooie urn

De urn is nog mooier dan wij gedacht hadden. Netjes verpakt. Echt een aanrader

Mooi product, ben er blij mee

Snelle service en heel netjes verpakt

Goede service en prachtig aandenken

Juist in deze moeilijke tijd, werd de verzending van het beeldje naar het juiste adres snel en zorgvuldig geregeld.

Produkt zoals verwacht, snel geleverd, goed verpakt.

Produkt online besteld, de extra's in de mail door gegeven. Een week later was de urn met afbeelding en naam van mijn hondje in huis. Boven verwachting zo mooi. De mailwisseling van bestellen tot leveren is correct. Produkt goed ingepakt. Ik ben er heel blij mee! Raad het iedereen aan hier te bestellen.

Heel attent en rekening houdend met wensen.

Toen het product dat ik bestelde niet onmiddellijk geleverd kon worden kreeg ik hier bericht van en werd een alternatief geboden. Ik wilde echter graag het bestelde en dit kwam dan ook binnen de afgesproken tijd. Heel erg mooi!

Mooie kwaliteit

Prachtige mini urn met rode rozen. Snelle levering, zware kwaliteit.

Mooi sierraad erg blij mee

Navraag gedaan wanneer het sierraad binnen zou komen. Netjes en vriendelijk uitleg dat het gemaakt moest worden in atelier. Daarna alles ontvangen erg blij mee.

Super snel geholpen

Een ontzettend mooi urntje gekocht voor onze overleden kat. Ik dacht dat er iets mis was gegaan met de levering. Wat achteraf niet zo was want het was netjes geleverd bij de buren. Alleen die hadden niets gemeld......beetje jammer... Maar 1 mailtje gestuurd werd gelijk contact opgenomen. Meneer was super aardig en snel. Meneer had gelijk contact met de pakketdienst opgenomen van hoe of wat. Toen ik er achter kwam dat het bij de buren stond gelijk laten weten want Meneer had wel alles super keurig gedaan. Ontzettend mooie collectie. Goede en super snelle service. En heel goed geholpen.

Ik had een rozenkwarts hart besteld maar kreeg een wit hart, ook mooi maar niet geheel wat ik voor ogen had. Gebeld met Andrew en het was geen probleem. Product 1om1 omgeruild en binnen paar dagen in prima staat het rozenkwarts hart. Erg tevreden. Ben vriendelijk geholpen. Tevens een fijne webshop om te zoeken

goede webwinkel

Mooie producten, goede en snelle klantenservice.

What you see is what you get

Ik bestelde een kattenurn met bedrukking en kreeg deze geleverd binnen een korte termijn. De urn was mooier dan op de verkoopsafbeelding

Uistekend

Als ik ooit weer een urn zou moeten bestellen in de toekomst dan is het zekers weer bij jullie mooie website en uitstekend levering ! Bedankt vriendelijk groetje Inge Van Munster

Zorgvuldig geleverd

Twee kleine ledkaarsjes in een hele grote doos met veel opvulplastic. Beetje overdreven. Verzendkosten zijn stevig.

Meer dan tevreden

Bij aankomst bleek het urntje mooier dan wij gedacht,zijnmeer dan tevreden.

Vriendelijk en behulpzaam

Helpen je echt netjes en zijn heel vriendelijk en behulpzaam. De urn is heel mooi en netjes

Bedrijfsgegevens

[email protected]

Over Urnwebshop.nl

Onze Voordeelwebwinkels bieden U online (of fysiek in onze sfeervolle Gedenkwinkel in het centrum van het Noord-Brabantse Steenbergen) keus uit een unieke collectie handgemaakte urnen, asbeelden, assieraden, dierenurnen, graflantaarns en grafdecoratie. Tegen gereduceerde Internet-prijs krijgt u bij ons een origineel product. Begripvolle aandacht en assistentie. Persoonlijke service vanuit een goed hart. En een snelle, betrouwbare en veilige levering. Zoals dat hoort bij zulke emotioneel beladen artikelen. Da's voor u alweer één zorg minder... Urnwebshop.nl levert als essentiële winkel uiteraard ook uit in onzekere tijden van materiaalschaarste, oorlog en crisis. Het kan door de huidige omstandigheden alleen soms wat langer duren dan gepland. Houdt daar aub rekening mee! Urnwebshop.nl voldoet op alle punten aan de Geen Gedoe Garantie van de Consumentenbond. Mede door ruim 80.000 tevreden klanten (waardering: 9.3 en 9.7) zijn we de afgelopen 14 jaar diverse malen uitgeroepen tot Bedrijf van het Jaar.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.