Alles netjes

Goede en duidelijke site, netjes verpakt, snel geleverd en mooi producten.

Snel geleverd en netjes

Niets ontvangen

Mooie site met veel keuzes

Bestelling gedaan,Netjes op tijd afgeleverd in een prima staat.Nog een mailtje gestuurd hoe lang het duurde.Keurig snel een reactie ontangen. Track and trace.Ook erg makkelijk. After pay dus ook nog kunnen bekijken of het beviel. Ik ben zeer tevreden over jullie webshop. Mvg B van Houts

Een prachtige urn gemaakt door Geert Kunen in de vorm van een hart met vlindertje en waxinelichtje. Dit hart geeft ons heel veel troost bij het verwerken van on verdriet😢

Ik had een hond met vleugels besteld op een verhoging met tekst. Maar er werd er een gestuurd zonder tekst. Na telefonische contact hadden ze er nog 1. Na 3 werkdagen werd de juiste gestuurd. Met een retour sticker erbij en kon ik de andere zonder tekst terug sturen. Prima opgelost. Bedankt . Mijn lieve hondenmeisje haar as zit er nu in en heeft nu een mooie plek.

Dat als ik iets bestel het mooi en netjes is verpakt

Mooi en netjes verpakt

Erg goed

Op de website vindt je artikelen die je nergens anders vindt. Zelf is onze keuze op een gedenkaltaar / urn gevallen. Het bestelproces verliep snel en simpel. En na slechts enkele dagen kwam het pakket al binnen. Hierbij zat ook een mooi gedicht en nog een duidelijke uitleg over het product. We zijn dus erg tevreden en blij dat we een mooi gedenkproduct hebben.

zeer tevreden

mijn bestelling van de as bedeltjes voor mijn hondjes zijn keurig bij mij thuis bezorgt ben er erg blij mee nog 5 bedeltjes te gaan dan zijn ze compleet kom zeker bij jullie terug hier voor nog mijn hartelijke dank

Snel. Adequaat, denkt mee zelfs na 8 maanden

Makkelijk en eenvoudig te bestellen. Veel keuze. Snelle en correcte levering

Mooi assierraad kunnen vinden.

Snelle levering en een mooi aandenken

Geweldig mooi

De service waar je in een moeilijke tijd op hoopt

Prachtige artikelen en prijs-kwaliteit is perfect. De klantenservice is perfect en proffesioneel. In een moeilijke tijd heb je zeker extra behoefte aan geduld, vriendelijkheid en een ontspannen contact en dat is er vollop!

Respectvol en snelle goede service

Enkele malen mail met vragen waarop direct antwoord, mijn bestellingen erg netjes verpakt, ziet dat het met zorg is gebeurd !

Een bijzondere urn voor een bijzondere vrouw

Ik wilde geen standaard urn voor mijn moeder. Ik was op zoek naar een bijzondere urn voor een bijzondere vrouw. Gelukkig heb ik die hier gevonden.

Heel tevreden met mijn aankoop , echt prachtige urn van kwaliteit , heel goed ingepakt en bezorgd .

Na excuses en prachtige bos bloemen de mooie urn ontvangen.

Op 29 juli had ik de urn besteld en door omstandigheden was de order vergeten. Vandaag heb ik alsnog de urn ontvangen en gisteren een prachtige bos bloemen als excuses. De urn is nu gevuld met de as van mijn kater Frizzle met wie ik een heel bijzonder band had voor ruim 19 jaar. Vanaf 5 weken oud tot enkele weken geleden hebben we lief en leed gedeeld en dankzij hem heb ik moeilijke tijden overwonnen. Het was mijn maatje en zal hem missen. Voor hem is het boek geslotenm voor mij blijft het een gemis.

Helemaal naar onze smaak

We zijn zeer tevreden over onze eerste bestelling bij de urnwebshop.

Alles tip top in orde !

Heel tevreden

Snelle levering en goed verpakt,dik tevreden

Deels tevreden

De levering was heel snel en dat was top!, helaas zat er een kleine oneffenheid op een letter van de tekst op de urn (fabrieksfoutje). Dit was dus niet goed gecontroleerd voor verzending. We hadden geen tijd meer om de urn terug te sturen en hebben het zelf “hersteld”.

heel tevreden

We hebben een mooie rvs lantaarn besteld voor het graf van onze ouders, welke absoluut aan onze verwachting voldoet. Goede kwaliteit en keurig verpakt.

Goede prijs / kwaliteit

Ik ben erg tevreden. Snel geleverd. Goed verpakt. Hele mooie urnen.

Erg goed

Nette prijsen en goed verpakt

Over Urnwebshop.nl

Onze online gedenkwinkel biedt keus uit een unieke collectie handgemaakte urnen, asbeelden, assieraden, dierenurnen, graflantaarns en grafdecoratie. Tegen gereduceerde Internet-prijs krijgt u bij ons een origineel product. Begripvolle aandacht en assistentie. Persoonlijke service vanuit een goed hart. En een snelle, betrouwbare en veilige levering. Zoals dat hoort bij zulke emotioneel beladen artikelen. Da's voor u alweer één zorg minder... Urnwebshop.nl voldoet op alle punten aan de Geen Gedoe Garantie van de Consumentenbond. Mede door meer dan 24.000 tevreden klanten (waardering: 9.3 en 9.6) zijn we de afgelopen 10 jaar diverse malen uitgeroepen tot Bedrijf van het Jaar.