goede service

urne besteld voor mijn overleden hond, fijn aangekomen alles goed verpakt !!! ook niet te lang moeten wachten en de bezorger ook een vriendelijke mijnheer, kortom geen klachten een aanrader !!!!!

Goed geregeld

Ziet er mooi uit. Keurig verpakt en bezorgd.

Binnen de beloofde tijd. Heel goed verpakt

Tevreden. 1 minpunt, de bezorger. Ik had een duidelijk papier gehangen omdat ik niet thuis was. Gelukkig heeft mijn buur de bezorger zien toekomen

Groot aanbod en makkelijk online bestellen

Groot aanbod en makkelijk online bestellen

TOP !!!!!!! Heel tevreden

Heel tevreden . Snelle service mooie kwaliteit

Super mooi aandenken

Met heel veel verdriet. Een mooie mini urne gevonden. Dat echt past bij de overleden persoon. Zo blij met dit aandenken.

Urn

Ik heb een urn bestelt Zag op het plaatje dat ik die graag wilde zoals op de foto is hij heel erg mooi buitengewoon mooi Ik heb met veel pijn de doos open gedaan en zag de hondenurn en de tranen zitten in mijn ogen wat mooi Bedankt voor deze mooie urn Zet die met veel liefde op mijn kast en met een kaarje erbij Jullie zijn top

Mooie urn

Ik was lang op zoek naar een mooie zwarte urn met een goud accentje,toen eindelijk deze gevonden,snelle levering,je wordt goed op te hoogte gehouden door mail

De klantvriendelijkheid verdient een 10

Hoe vaak ik ook belde met een vraag, mij werd alles helemaal uitgelegd. En ik ben zeer tevreden met de urn en strooikoker. Bedankt voor alles.

Goede service. En snel afhandeling.

Goede en snelle service. De urn was heel goed verpakt zonder dat het kapot ging.

Goede opvolging, prachtige urne

Mijn bestelling werd erg snel afgehandeld. Helaas liep het een beetje fout bij DPD, maar dat werd door jullie goed en persoonlijk opgevolgd, waarvoor dank. De urnen zelf zijn echt heel mooi.

Hele mooie urn geleverd, er is met veel zorg en liefde aandacht besteed aan het maken van de urn. Ook de levering is keurig verzorgd. Erg blij mee. Complimenten voor deze winkel, maar ook voor de kunstenares

ZEER SNELLE LEVERING

Zondag besteld zou 5 dagen duren na 2 dagen al geleverd

Ruime keuze in de shop. Goed advies, komen afspraak na. Snelle en correcte levering. Supermooie product. Zeer aan te bevelen.

Dat wat ik heb ontvangen was precies dat wat ik verwachtte.

Prima geholpen, snelle levering, keurig verpakt. Vriendelijk, zeer aardig contact. Het is een prachtig kunstwerkje, niet meteen te herkennen als een gedachtenis urn. Mijn jongste kleinkind zei: "oma, het is wat ieder erin ziet, eigenlijk voor ieder wat anders, dus voor ons allemaal bedoeld." En dat is precies de omschrijving. We zijn er heel blij mee.

levering was snel en product kwalitatief goed

Heldere website met precies de producten waar ik naar op zoek was

Netjes geholpen bij betaling en verzending

Nette afhandeling bij betaling en versturen.

Ik heb de urn in goede staat ontvangen hij is werkelijk prachtig ik had nog nooit een urn van een tekkel echt een aanrader voor iedereen die van tekkels houdt

goed geholpen

fijn geholpen vriendelijke mensen tel. goed bereikbaar denk mee

Geweldige service, mooie producten

Mijn hanger is heel mooi. Ben ik heel erg blij mee. De levering was snel en correct. En de service is heel goed. Ik kreeg heel snel antwoord op mijn vraag. Mijn complimenten hiervoor.

Bijna volgens verwachting

Het product ziek er goed uit en de tijd gaat leren hoe lang het mee gaat. Waar ik teleurgesteld in ben is de grote verpakking voor twee kleine kaarsjes en hoezo speciale koerier, gewoon PTT post dus de verzendkosten zijn, in dit geval gewoon teveel. Dit had voor de helft gekund met kleinere verpakking. Ik voel me daarin besodemieterd. Jammer, eerder altijd heel tevreden geweest over jullie.

mooi product, snel geleverd

prima bedrijf en je wordt netjes te woord gestaan

Ik zou er een beschrijving bij doen,heb een sierraad bolle traan.heb gebeld hoe de as erin moest.

Over Urnwebshop.nl

Onze online gedenkwinkel biedt keus uit een unieke collectie handgemaakte urnen, asbeelden, assieraden, dierenurnen, graflantaarns en grafdecoratie. Tegen gereduceerde Internet-prijs krijgt u bij ons een origineel product. Begripvolle aandacht en assistentie. Persoonlijke service vanuit een goed hart. En een snelle, betrouwbare en veilige levering. Zoals dat hoort bij zulke emotioneel beladen artikelen. Da's voor u alweer één zorg minder... Urnwebshop.nl levert als essentiële winkel uiteraard ook uit in onzekere tijden van corona en crisis. Het kan door de huidige absurde omstandigheden alleen langer duren dan gepland. Houdt daar aub rekening mee! Urnwebshop.nl voldoet op alle punten aan de Geen Gedoe Garantie van de Consumentenbond. Mede door ruim 40.000 tevreden klanten (waardering: 9.3 en 9.7) zijn we de afgelopen 12 jaar diverse malen uitgeroepen tot Bedrijf van het Jaar.