Urnwebshop doet wat ze beloven !!

Na een eerste bestelling van een mini urn wederom een bestelling gedaan maar nu voor een vingerafdruk sieraad. En ook nu weer perfect afgehandeld door Mike en Andrew. Ze zijn altijd bereikbaar voor vragen en reageren zeer snel, adequaat en correct. Kortom Urnwebshop is een TOP bedrijf en doen wat ze beloven. Waar kom je dat tegenwoordig nog tegen ? Ik beveel deze webshop aan bij eenieder die ondanks de meestal verdrietige situaties naar een luisterend oor en begrip verlangt.

Goede keuzemogelijkheden met goede prijs/kwaliteitverhouding. Afwikkeling snel en goed.

Wat mij betreft een prima product

Zoals ik al zei, een mooi en prima product, maar een en ander is wat klein, bijvoorbeeld de sluiting. Die krijg ik wat moeilijk open en dicht.

Mooie urne mooie afwerking maar hele trage service

Urne die ik liet graveren was heel heel lang in bestelling 3 weken wat toch lang is zeker als je al in verdriet zit. Dus het proces tussen de Gravering en levering zou toch een heel stuk vlotter mogen voor derest heel tevreden

Service gericht

Een kleine urn besteld, deze is na verzending echter nooit geleverd. Na telefonisch contact werd direct een nieuwe verzonden en binnen enkele dagen in huis. Zeer klantvriendelijk, prachtige kwaliteit product en service gericht. Top!

Ben zeer tevreden over mijn aankoop. Zeer snelle levering,en zeer goed verpakt. Dankjewel voor dit mooie aandenken

Netjes verpakt en zeer snel geleverd

Wat n geweldig idee om de verpakking zo te maken, was mooi en tevens troostend. Snelle levering en goed te volgen via track en trace.

heel mooi

super mooi afgewerkt en mooi materiaal echt een aanrader

Helemaal top

Heel mooi en goed verpakt. Bezorging was ook mooi op tijd. Helemaal top. Bedankt

Mooi product, mooie symboliek

De keepsake The Passage mini heeft een prachtige symbolische vorm, een fijne tussenmaat en er was keuze uit mooie kleuren. Ben blij met de gekozen dark sand. Het beeldje is niet goedkoop (165 euro, bij elke verkoper in Nederland), maar wel handgemaakt, bij een Bulgaars bedrijf. Leuk om te zien hoe ze daar werken. Het bedrag had ik er voor over. Hij was netjes ingepakt en werd binnen het aangegeven aantal dagen geleverd.

Goed geholpen en snelle service en goed bereikbaar

Ik ben zeer tevreden en zou het een ander aanbevelen.

Mooi kistje geleverd voor onze kat

Urnwebshop heeft een mooi kistje met fotolijstje kunnen leveren, erg blij met ons mooie aandenken. Vriendelijke snelle service.

Goede snelle service En top kwaliteit

Prima , mooi , goede verpakking

Keurige en correcte levering, intact door perfecte verpakking, goede prijs kwaliteit verhouding , prachtig exemplaar . Morgen laten wij onze lieve beagle Cooper inslapen en het geeft zoveel rust dat de urn al vroegtijdig in huis was Geen stress meer op praktische dingen Maar nu kunnen focussen op het afscheid. En Westende dat wij straks een prachtig gedenk plekje voor hem in huis kunnen creëren met deze mooie urn Bedankt

Mooi artikel en goede servies

Heb er 1 gekregen van mijn vriend bij t overlijden van mijn zoon Nu mijn vriend is overleden heb ik voor hem dezelfde besteld Keurig contact pakje netjes bezorgt Nu staan er 2 op de gedenkt plank Erg tevreden zo

Goede service en snelle levering. En een prachtige urn

De urn is prachtig. Op het moment van bestellen was er een Ideal storing. Even gebeld en prima op weg geholpen. Een paar dagen later de urn ontvangen. Goed verpakt. Ik ben super tevreden. Hier kan je gerust bestellen.

Boedha urn

Geweldig product, voldoet helemaal aan onze verwachtingen zeer mooi afgewerkt en straalt sereniteit uit heel goed verpakt tegen schade, en zeer snel geleverd

Snel geleverd, goede communicatie. Mooi product.

Heel behulpzaam

Fijne ervaring

Tevreden klant

Mijn bestelling is goed verpakt, en milieuvriendelijk verzonden en dat vond ik positief. Ook fijn contact ...dat alles vind ik heel belangrijk.

Nog niet ontvangen

Nog NIET ontvangen maar mail sturen met beoordeling??????? Dus SLECHTE beoordeling

Onze excuses. De urn bleek bij de Duitse maker uit voorraad en is speciaal voor u gemaakt. Dat duurt wat langer, hebben we laten weten. Het geautomatiseerde reviewverzoek houdt daar geen rekening mee. En kunnen wij helaas niet tegenhouden. Vandaar ook ons nadrukkelijke en vetgedrukte verzoek pas te reageren zodra u uw urn daadwerkelijk in huis heeft. De urn is inmiddels bij u bezorgd. Wij hopen oprechtdat u er een mooi aandenken aan heeft.

Was goed verpakt En is in goede staat aangekomen Ben zeer tevreden

Heel behulpzaam en vriendelijke verkoper.

Ik heb enorm lang gezocht voor de geschikte urnes tot ik jullie vond en heel snel de geschikte urnes vond die perfect pasten bij de persoonlijk heden van de 2 overledenen familie leden. Ik hoop althans niets meer te bestellen, maaaaaaaaaar je weet nooit.

Snelle levering en alles helemaal in orde

Binnen 4 dagen netjes afgeleverd door dpd en het pakketje was helemaal in orde

Snelle levering goed product Blij mee .

Over Urnwebshop.nl

Onze Voordeelwebwinkels bieden U online (of fysiek in onze sfeervolle Gedenkwinkel in het centrum van het Noord-Brabantse Steenbergen) keus uit een unieke collectie handgemaakte urnen, asbeelden, assieraden, dierenurnen, graflantaarns en grafdecoratie. Tegen gereduceerde Internet-prijs krijgt u bij ons een origineel product. Begripvolle aandacht en assistentie. Persoonlijke service vanuit een goed hart. En een snelle, betrouwbare en veilige levering. Zoals dat hoort bij zulke emotioneel beladen artikelen. Da's voor u alweer één zorg minder... Urnwebshop.nl levert als essentiële winkel uiteraard ook uit in onzekere tijden van materiaalschaarste, oorlog en crisis. Het kan door de huidige omstandigheden alleen soms wat langer duren dan gepland. Houdt daar aub rekening mee! Urnwebshop.nl voldoet op alle punten aan de Geen Gedoe Garantie van de Consumentenbond. Mede door ruim 80.000 tevreden klanten (waardering: 9.3 en 9.7) zijn we de afgelopen 14 jaar diverse malen uitgeroepen tot Bedrijf van het Jaar.