Laden reviews...
Laden reviews...
198 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten spreken herhaaldelijk over de hoge kwaliteit en de zorgvuldige afhandeling. De service wordt als professioneel en empathisch ervaren. Leveringen verlopen meestal snel en netjes, met duidelijke communicatie gedurende het proces.
Webshop was prettig en goed bereikbaar, DPD heeft steken laten vallen bij het niet afleveren van het pakket. De Urnwebshop heeft een tweede ashanger op hun kosten opgestuurd, deze is wel goed aangekomen. TOP hoe dit is afgehandeld, een voorbeeld voor andere webshops. Alsnog onze hartelijke dank.
Beveelt aan
28 June 2026
J.H.
Hoogland
Echt een aanrader!
Beveelt aan
26 June 2026
Ronald van der Velde
Sliedrecht
Omdat op mijn moeder haar rouwbrief en urn vlinders staan ben ik op dat thema verdergegaan. Hier bij Urnwebshop heb ik een prachtige mini urn en askraal gevonden in de vorm van een vlinder. Ik ben er zeer tevreden mee. Enige minpuntje, op de askraal heb ik 3 weken moeten wachten.
Beveelt aan
25 June 2026
Melissa
Deurne, Antwerpen
Super goede en mooie ervaringen opgedaan bij dit bedrijf. Mooie producten en snelle levering maar meer bijzonder is de persoonlijke aandacht van de eigenaren van dit bedrijf naar de klant toe. Dit straalt super professionaliteit, betrouwbaarheid en zeer klantvriendelijkheid uit. Wat fijn om bij jullie te kopen. Proficiat. Ton Fracassi
Beveelt aan
22 June 2026
A.G.
Naaldwijk
Beste Ton,
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met onze webwinkel. Tot uw dienst!
Wij doen altijd ons uiterste best om u als nabestaande aan een passend aandenken te helpen, om uw dierbare te herdenken. Altijd denkend vanuit het belang van de klant. Dat is echt onze passie.
Bijzonder mooi
Beveelt aan
21 June 2026
Jan-Willem
Maasmechelen
Na de betaling kreeg ik geen melding dat de betaling binnen was en de bestelling dus in gang gezet was. Daar het op tijd binnen moest zijn gaf dat onzekerheid. Ik heb 3 hangers met ketting gekocht. Mooie hangers maar ik had graag geweten dat ze zo dik waren. En ik had graag geweten dat er alleen as in een heel klein gaatje kan. Ik dacht namelijk in heel het hartje. We willen van 2 mensen as erin. Daar is het te klein voor. De ketting is lang. Jammer dat er geen meerdere keuzes van lengte zijn. Hangers waren op tijd binnenn. Op mijn mail werd snel gereageerd. Hangers zijn verder wel mooi.
Beveelt aan
20 June 2026
MME
Egmond aan drn Hoef
Dank voor uw uitgebreide review.
Het spijt ons dat u in onzekerheid hebt gezeten. Dat mag absoluut niet na het bestellen van zoiets emotioneels als assieraden.
Een en ander moet echt in uw Spambox terecht zijn gekomen.
We hebben u namelijk keurig een bevestiging van uw bestelling gestuurd.
En daarna een factuur, die u daarna per bank betaald heeft.
Na uw betaling bent u vervolgens per e-mail door ons op de hoogte gehouden dat uw bestelling in behandeling was en binnen 5 werkdagen geleverd zou worden.
En u heeft een mailtje gekregen met uw Track & Tace-nummer.
Waarna u ons nog een mailtje heeft gestuurd wanneer er uiteindelijk bezorgd zou worden, waarop wij u direct geantwoord hebben (zoals u aangeeft).
Daarna heeft u nog een bevestiging van ons ontvangen dat uw bestelling daadwerkelijk bij u is aangekomen.
Ashangers waardoor een slangencollier loopt (dat altijd 45 of 50 cm is), kunnen helaas niet dunner. Het slangencollier moet immers wel door het hangoog passen.
Daarnaast is een gedenksieraad hol van binnen om as of haar te kunnen herbergen.
In uw geval kan de as in het hartje. Dat is echter maar 1 cm hoog en breed. Achter het schroefje is plaats voor een symbolische hoeveelheid as.
Ook die opening kan niet groter, gezien de beschikbare ruimte.
Als u de as wat kleiner maakt met de achterkant van een theelepeltje en een tandenstoker gebruikt om het aan te drukken en naar de zijkant van de vulopening te bewegen, zou u ook de as kwijt kunnen van eventueel 2 personen.
Maar het is eigenlijk geen duo ashanger, die zijn groter en hebben twee gescheiden askamers. En doorgaans van zilver in plaats van edelstaal.
De as erin doen is inderdaad enigszins een priegelwerkje.
Er staat een duidelijke instructievideo op onze website (https://www.youtube.com/watch?v=VFarRS3_7Bs).
Wij kunnen de crematie-as er ook kostenloos voor u indoen, indien gewenst... wij helpen u graag in onze gedenkwinkel.
Maakt u hiervoor dan wel even een telefonische afspraak, zodat wij tijdens het vullen niet gestoord worden door telefoontjes en andere klanten.
Wij hopen oprecht dat u er een mooi aandenken aan heeft.
Gewoon goed
Beveelt aan
15 June 2026
P.Speelman
Nieuwegein
DHL had er een puinhoop van gemaakt. Jullie hebben het geweldig, zorgvuldig, respectvol en heel netjes opgelost. De urn is een prachtexemplaar. De service en de snelheid heb ik niets op aanbrengen merken. Ik kan deze leverancier iedereen aanbevelen.
Beveelt aan
10 June 2026
RFLM
Nijmegen
Ben benieuwd hoe lang deze ( te duur voor wat ik krijg voor € 79 ..) waterdicht blijft wat t is niet 100 % afgesloten) en of het deurtje lang heel blijft, slecht en eenvoudig ding. Het "gratis" lampje is scheef want de korte pootjes zijn niet aan alle kanten even lang... Ik kan geen foto maken rechtstreeks aangezien het groter is dan 5 MB. Ik stuur de foto wel via email!
Beveelt niet aan
7 June 2026
Anja
Berghem
Beste Anja,
U bestelt een van onze meest duurzame rvs lantaarns, enkele duizenden van verkocht in Nederland.
Zelden of nooit een klacht over gehad in 18 jaar.
Te duur? Loop maar eens een uitvaartwinkel binnen en vraag om een rvs graflantaarn uit 316-staal. Bent u minimaal 450 tot wel 900 euro of meer kwijt.
Wij leveren het redelijk alternatief. Inderdaad van rvs-plaatstaal, niet een massief ding van 3 kilo. Voor slechts € 79.
Dit is de omschrijving op onze website:
Moderne, strak vormgegeven graflantaarn.
Met echt glimmend zilverlaagje, via ionisatiebad op het rvs aangebracht.
Zeer duurzaam.
Deurtje met gezandstraald helderglas en structuurglas rondom.
Direct van de producent, eigen import.
Vijf jaar garantie.
Dit product is gemaakt uit het allerbeste plaatstaal dat er is: 316-RVS.
Licht van gewicht, maar van superkwaliteit.
Roest gegarandeerd niet!
Er zitten inderdaad luchtgaten aan de boven- en onderzijde. Dit om een kaarsje te kunnen branden, anders is vrij snel de zuurstof op en de kaars uit. Om dit veilig zonder schade te kunnen doen, zit er aan de bovenzijde van het deksel een extra warmte-geleidingsplaatje.
Het gratis meegeleverde lampje brandt op 2 alkaline AA-batterijen maar liefst 88 dagen! En doet het echt jaren.
Tip: Mocht u ontevreden blijven over uw bestelling, vraag ons dan om een retourformulier. Dan krijgt u na ontvangst van de lantaarn direct uw geld terug.
Snelle levering mooie verpakking en super blij met het urne juweel ik heb op heel korte tijd achter elkaar 2dierbare mopsenkindjes moeten afgeven 1tje van 11 & 1tje van 13 jaar bij jullie vond ik het ideale juweeltje om ze terug samen in harmonie terug bij me te hebben. Zij zijn mijn Jing & Jang xx
Beveelt aan
4 June 2026
Kathy
Borgloon
Geen tijdige bezorging terwijl ik dit bij de bestelling heb doorgegeven. Ik wilde juist snelheid omdat ik naar het buitenland moest met de sieraden. De kwaliteit van de sieraden lijken goed, maar ik heb er niks aan bij een late levering.
Beveelt niet aan
31 May 2026
N
Eindhoven
U bestelt op zondag 3 assieraden met een aangegeven levertijd van 7 werkdagen.
U merkt op dat u ze uiterlijk woensdag in huis wilt hebben.
Wij hebben uw bestelling maandagochtend verwerkt.
En de Vlaamse distributeur gevraagd uw bestelling met spoed aan u op te sturen.
Bij hoge uitzondering heeft hij dat dinsdag gedaan, per spoedkoerier.
Op onze kosten.
De assieraden zijn donderdag door u ontvangen.
Hoezo late levering?
Als u niks aan de assieraden heeft, stuur ze dan aub retour.
Krijgt u direct uw geld terug.
Wij zijn ontzettend tevreden over onze ervaring bij het bestellen van de urn voor onze hond. Het contact verliep perfect: we werden vriendelijk geholpen en er werd echt met ons meegedacht over wat mooi en passend zou zijn om te laten graveren. Daarnaast werd alles zeer netjes en zorgvuldig verpakt en bezorgd, waardoor de kans op beschadiging minimaal was. Je merkt dat er veel zorg en aandacht in alles wordt gestoken. Voor ons was dit een uitstekende ervaring in een emotionele periode. Bedankt voor de mooie service.
Beveelt aan
29 May 2026
Nick
Dessel
Ik heb hier een mooie urn gekocht voor mijn dierbare hond. Zij verdiende na bijna 15 jaar bij mijn geweest te zijn een mooie plek om haar as in te bewaren. Zelf wist ik niet zo goed hoe groot de urn moest zijn, maar door duidelijke product omschrijving en voornamelijk hoeveel gram er in kwijt kon heb ik de juiste maat gevonden. Ze paste helemaal in de urn en staat nu op een mooi plekje. Wel misschien iets waar ik tegen aan liep en niet zo best 1,2,3 een oplossing voor had was hoe ga ik het as er in doen? ( je wil niks morse omdat het je dierbare is, en nog verdriet doe )
Beveelt aan
25 May 2026
I.Y.
Lage zwaluwe
Ik heb het als heel positief ervaren heel goed gesprek gehad met Andrew had mij drie afbeeldingen gestuurd en daar keuze uit gemaakt. Wij zijn super blij met de fantastische urn voor onze Rottweiler Roxy. Ze verdiende een mooie urn en deze heeft ze nu. Dank zij de hulp van jullie super bedankt voor alles en indien nodig zal ik dit iedereen aanbevelen. Mvg carla janson .vreewijk 33 lisse.
Beveelt aan
25 May 2026
Carla
Lisse
Snelle levering en urn ziet eruit zoals we in gedachte hadden.
Beveelt aan
20 May 2026
Stefanie
Wijchen
Blij mee
Beveelt aan
19 May 2026
M
Zuidlaren
Op tijd verzonden , maar DPD nam nog een paar dagen extra, bezorgen standaard ook niet op zaterdag. De sluiting van de ketting is érg klein, té klein, doet een beroep op je geduld.... erg lastig om te doen. Overweeg om hier een oplossing voor te zoeken. Mijn uitgekozen bedel is werkelijk prachtig. Heel tevreden mee.
Beveelt aan
18 May 2026
Karin
Enschede
Zeer tevreden
Beveelt aan
17 May 2026
J.E.
Wa
Onze Voordeelwebwinkels bieden U online (of fysiek in onze sfeervolle Gedenkwinkel in het centrum van het Noord-Brabantse Steenbergen) keus uit een unieke collectie handgemaakte urnen, asbeelden, assieraden, dierenurnen, graflantaarns en grafdecoratie.
Tegen gereduceerde Internet-prijs (met Laagste Prijs Garantie!) krijgt u bij ons een origineel product. Begripvolle aandacht en assistentie. Persoonlijke service vanuit een goed hart. En een snelle, betrouwbare en veilige levering. Zoals dat hoort bij zulke emotioneel beladen artikelen.
Da's voor u alweer één zorg minder...
Urnwebshop.nl levert als essentiële winkel uiteraard ook uit in onzekere tijden van materiaalschaarste, oorlog en crisis. Het kan door de huidige omstandigheden alleen soms iets langer duren dan gepland.
Houdt daar aub rekening mee!
Urnwebshop.nl voldoet op alle punten aan de Geen Gedoe Garantie van de Consumentenbond. Als enige in onze branche!
Mede door ruim 150.000 tevreden klanten (waardering: 9.3 en 9.7) zijn we de afgelopen 15 jaar diverse malen uitgeroepen tot Bedrijf van het Jaar.
Blauwstraat 63
4651GB Steenbergen (NB)
Branch
IT, Technologie
Specializations
Webdesign, E-commerce
Webshops