Mooi kokertje voor de as van mijn man

geweldig

ondanks veel verdriet , kunnen we het nu een plekje geven met dit mooie beeld , en is ze voor ons gevoel echt bij ons , de setvice en bezorging was heel snel en netjes!

Prachtig!!

De urn voor Diego is nog mooier in het echt. Wij zijn heel tevreden!!! Ook aan de telefoon heel vriendelijk! Bedankt!!!

Goede begeleiding tijdens het bestelproces. Zowel telefonisch als via de mail goed bereikbaar. Urn met gravure besteld. Eerst een voorbeeld gekregen van de gravure. Urn geleverd binnen 2 weken terwijl op de website levertijd 6 weken stond. Urn is heel mooi, we zijn er heel blij mee.

Top product

Ik heb een hanger in de vorm van een duif besteld. Was van Super kwaliteit en heel erg blij mee.

Nogmaals super bedankt voor alles

Vlotte en snelle afhandeling

Gemakkelijke keuze online Bestelling vlot verlopen en de verzendtijd was zoals aangegeven Product in heel goede staat ontvangen Mooier in het echt als op de website Mijn overleden papa staat nu in een mooie urne thuis bij ons mama...

super tevreden

super de urn was er snel .deze urn paste bij mijn man

Urn besteld en kreeg eerst via de app of hij zo goed was en binnen 7 dagen bezorgd ! Super

Zeer prettige en vakkundig bedrijf

Zeer prettige webshop als er toch wat is wordt het snel.en goed opgelost prettige samenwerking

Ik raad Urnwebshop.nl oprecht aan, mijn ervaring is zeer positief. Het advies wat ik kreeg was zeer kundig en de persoon erg vriendelijk. Het pakket wordt goed verpakt verzonden en kwam in goede conditie aan. Als service zat er een extra led kaars bij. Inmiddels heb ik de lantaarn geplaatst en deze staat erg mooi. Hartelijk dank voor het mooie eindresultaat.

Snel en degelijk

Een zeer mooie urn gekocht. Bij navraag snel antwoord en vriendelijke mensen. Binnen 4 dagen de urn al ontvangen.

Een geweldig mooie urn voor onze lieve max

Super mooie urn (in het echt nog mooier als op de foto) voor onze lieve max. De urn lijkt sprekend op onze eigen shih tzu max. nog bedankt voor deze mooie urn een echt aandenken aan onze max.

Prettig en snel

Prachtige hangertjes ontvangen. Ook snel geleverd.

Na een ontzettend lelijke urn gekregen te hebben die we besteld hadden bij de dela heb ik een mega mooie urn besteld via urnenshop. Toen we hem zijn gaan halen was ik meteen verkocht ervan, hebben hem netjes gevuld en mooie tekst opgeplakt. Je hebt mij gelukkig gemaakt 1000x dank hiervoor! Gr brenda

Mooi steentje.

Een mooi gedenk steentje! Alleen jammer dat het afdichtdopje niet in de kleur van het steentje is, maar wit.

Telefonisch vragen goed en geduldig beantwoord.

Goede levering en prettige service.

Mooi sieraad

Dankjewel voor het mooie sieraad, Heb alleen nog 1 vraag is SM-1590Z is dit bewerkt zilver dat niet verkleurd na enige tijd ? Als ook de ketting?

Zeer tevreden.

Goede kwaliteit, Urn was goed verpakt en snel geleverd.

Na een verkeerde bestelling thuis gekregen te hebben telefonisch contact opgenomen. Ondanks dat urnwebshop op zaterdag niet telefonisch bereikbaar is ben ik toch direct terug gebeld. Ik mocht de verkeerde bestelling even bewaren tot mijn nieuwe bestelling bezorgd was. De nieuwe bestelling kwam alweer een paar dagen later met een retourformulier om de andere terug te sturen. Kortom een hele fijne begripvolle service

Vriendelijk aan de telefoon en snelle verzending.

Snelle levering keurig verpakt en bestelling goed te volgen

Top webshop

Na verschillende sites bezocht te hebben… welk niet naar mijn zin waren aangekomen bij urnwebshop. Uiteindelijk gevonden wat ik zocht en toch even recensies lezen over bestellingen. Dat zat dus ok. Bestelling geplaatst-na 1 dag bestelling bezorgd-product is precies zoals beschreven en voelt degelijk kwaliteit aan. Mijn viervoeter was net 2 dagen overleden toen de bestelling geplaatst werd. Crematie moest nog plaatsvinden en urnwebshop had alles heel snel geleverd. Verpakking van product was zeer goed en bestelde had geen enkele schade. Samengevat: goede keuze collecties - goede beschrijvingen - goede bezorgservice - product zéér goed aangekomen = TOP Ik beveel deze Urnwebshop écht aan!

Jaarkaars Cero Votivo

Ik heb al vele van deze kaarsen gekocht maar de laatste had blijkbaar de een of andere productiefout. Maar deze leverancier maakte er helemaal geen probleem van om deze defecte kaars te vervangen. Top! Een aanrader dus om met vertrouwen online te kopen.

Bedrijfsgegevens

[email protected]

Over Urnwebshop.nl

Onze Voordeelwebwinkels bieden U online (of fysiek in onze sfeervolle Gedenkwinkel in het centrum van het Noord-Brabantse Steenbergen) keus uit een unieke collectie handgemaakte urnen, asbeelden, assieraden, dierenurnen, graflantaarns en grafdecoratie. Tegen gereduceerde Internet-prijs krijgt u bij ons een origineel product. Begripvolle aandacht en assistentie. Persoonlijke service vanuit een goed hart. En een snelle, betrouwbare en veilige levering. Zoals dat hoort bij zulke emotioneel beladen artikelen. Da's voor u alweer één zorg minder... Urnwebshop.nl levert als essentiële winkel uiteraard ook uit in onzekere tijden van materiaalschaarste, oorlog en crisis. Het kan door de huidige omstandigheden alleen soms wat langer duren dan gepland. Houdt daar aub rekening mee! Urnwebshop.nl voldoet op alle punten aan de Geen Gedoe Garantie van de Consumentenbond. Mede door ruim 80.000 tevreden klanten (waardering: 9.3 en 9.7) zijn we de afgelopen 14 jaar diverse malen uitgeroepen tot Bedrijf van het Jaar.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.