Snel en degelijk

Een zeer mooie urn gekocht. Bij navraag snel antwoord en vriendelijke mensen. Binnen 4 dagen de urn al ontvangen.

Een geweldig mooie urn voor onze lieve max

Super mooie urn (in het echt nog mooier als op de foto) voor onze lieve max. De urn lijkt sprekend op onze eigen shih tzu max. nog bedankt voor deze mooie urn een echt aandenken aan onze max.

Prettig en snel

Prachtige hangertjes ontvangen. Ook snel geleverd.

Na een ontzettend lelijke urn gekregen te hebben die we besteld hadden bij de dela heb ik een mega mooie urn besteld via urnenshop. Toen we hem zijn gaan halen was ik meteen verkocht ervan, hebben hem netjes gevuld en mooie tekst opgeplakt. Je hebt mij gelukkig gemaakt 1000x dank hiervoor! Gr brenda

Mooi steentje.

Een mooi gedenk steentje! Alleen jammer dat het afdichtdopje niet in de kleur van het steentje is, maar wit.

Telefonisch vragen goed en geduldig beantwoord.

Goede levering en prettige service.

Mooi sieraad

Dankjewel voor het mooie sieraad, Heb alleen nog 1 vraag is SM-1590Z is dit bewerkt zilver dat niet verkleurd na enige tijd ? Als ook de ketting?

Zeer tevreden.

Goede kwaliteit, Urn was goed verpakt en snel geleverd.

Na een verkeerde bestelling thuis gekregen te hebben telefonisch contact opgenomen. Ondanks dat urnwebshop op zaterdag niet telefonisch bereikbaar is ben ik toch direct terug gebeld. Ik mocht de verkeerde bestelling even bewaren tot mijn nieuwe bestelling bezorgd was. De nieuwe bestelling kwam alweer een paar dagen later met een retourformulier om de andere terug te sturen. Kortom een hele fijne begripvolle service

Vriendelijk aan de telefoon en snelle verzending.

Snelle levering keurig verpakt en bestelling goed te volgen

Top webshop

Na verschillende sites bezocht te hebben… welk niet naar mijn zin waren aangekomen bij urnwebshop. Uiteindelijk gevonden wat ik zocht en toch even recensies lezen over bestellingen. Dat zat dus ok. Bestelling geplaatst-na 1 dag bestelling bezorgd-product is precies zoals beschreven en voelt degelijk kwaliteit aan. Mijn viervoeter was net 2 dagen overleden toen de bestelling geplaatst werd. Crematie moest nog plaatsvinden en urnwebshop had alles heel snel geleverd. Verpakking van product was zeer goed en bestelde had geen enkele schade. Samengevat: goede keuze collecties - goede beschrijvingen - goede bezorgservice - product zéér goed aangekomen = TOP Ik beveel deze Urnwebshop écht aan!

Jaarkaars Cero Votivo

Ik heb al vele van deze kaarsen gekocht maar de laatste had blijkbaar de een of andere productiefout. Maar deze leverancier maakte er helemaal geen probleem van om deze defecte kaars te vervangen. Top! Een aanrader dus om met vertrouwen online te kopen.

Goede artikelen, goede service en alles komt keurig verpakt

Heb nu al meerdere keren wat besteld en ben heel tevreden. Veel keuze en goede artikelen.

Prachtige urn

Ik was op zoek naar een specifieke urn voor mijn hond die net was overleden. Het moest passen bij de urn die ik al had. Gelukkig kon ik een mooi hart vinden uit dezelfde lijn. Helaas kon ik deze niet in de winkel bekijken (niet op voorraad) dus op goed geluk maar gewoon besteld. Ook nog even contact gehad met de verkoper die snel reageerde en mee dacht. Wel zo fijn als je vol in emoties dit soort dingen moet regelen. De levering vanuit Duitsland liet even op zich wachten maar de dag net voor de crematie was de urn binnen. Zeer netjes verpakt en echt zo mooi!

Top service!

Mooie urne, helemaal zoals verwacht.

Prima produkt

Ben zeer tevreden met de kaarsen

Goede prijs en snelle levering. Goed ingepakt.

geweldig

Ziet er prachtig uit is wat we wilden

Urn erg mooi gemaakt, ook de armband. Snelle verzending. Betrouwbare en vriendelijke communicatie. Goed verpakt, onbeschadigd aangekomen. Ik zou hier zo weer een urn bestellen.

Niet goed

Besteld op 2 januari bijna drie weken verder en nog niks, terwijl er op website staat binnen 5 a 7 dagen levertijd. En heb er zelf achter aangebeld of het nog wel kwam. En dan is het er nog niet.

Pardon? Niet goed? U bestelt notabene twee exclusieve LoveUrns assieraden die speciaal voor u gemaakt moeten worden. Dat duurt inderdaad iets langer. Staat ook keurig op de website. Ze worden eerdaags aan u opgestuurd, direct vanaf het atelier.

Bezorging slecht

De Urn heeft 5 sterren verdiend. Maar de bezorging geen 1. Zonder dat ik bericht heb ontvangen , stond bij thuiskomst de doos met de Urn voor mijn deur. Je bent al zo verdrietig, en dan gebeurt je zo iets , verschrikkelijk is dat. M.vg Antje Miltenburg Ik zeg nee om die reden.

Dank voor uw beoordeling. Fijn dat de urn naar wens is. Wij hopen dat u er een waardig aandenken aan heeft. En wat vreselijk en respectloos dat de DPD-koerier uw kostbare urn gewoon voor uw deur heeft gezet. Wij verzenden uw kostbare gedenkartikel niet voor niets aangetekend en verzekerd. Mocht er iets mee gebeuren, dan leveren wij direct een nieuw exemplaar. Wel vervelend dat u ons daarop afrekent. Wij kunnen helaas niets doen aan een blunderende koerier. Wij hebben er melding van gemaakt bij de verzender, de Duitse firma Pludra, de maker van uw urn, die u de urn ook vanuit Duitsland heeft toegestuurd. Wij betalen maar liefst € 24 voor deze service. Wij mogen dan dus minstens verwachten dat dat met Duitse nauwkeurigheid gebeurt...

Heel mooi

Ik mis alleen een klein zakje om de as in te doen.

Aanrader

Voor weinig geld toch nog iets bijzonders.

Over Urnwebshop.nl

Onze Voordeelwebwinkels bieden U online (of fysiek in onze sfeervolle Gedenkwinkel in het centrum van het Noord-Brabantse Steenbergen) keus uit een unieke collectie handgemaakte urnen, asbeelden, assieraden, dierenurnen, graflantaarns en grafdecoratie. Tegen gereduceerde Internet-prijs krijgt u bij ons een origineel product. Begripvolle aandacht en assistentie. Persoonlijke service vanuit een goed hart. En een snelle, betrouwbare en veilige levering. Zoals dat hoort bij zulke emotioneel beladen artikelen. Da's voor u alweer één zorg minder... Urnwebshop.nl levert als essentiële winkel uiteraard ook uit in onzekere tijden van pandemie, oorlog en crisis. Het kan door de huidige omstandigheden alleen soms wat langer duren dan gepland. Houdt daar aub rekening mee! Urnwebshop.nl voldoet op alle punten aan de Geen Gedoe Garantie van de Consumentenbond. Mede door ruim 80.000 tevreden klanten (waardering: 9.3 en 9.7) zijn we de afgelopen 14 jaar diverse malen uitgeroepen tot Bedrijf van het Jaar.