Heel mooi

Ik mis alleen een klein zakje om de as in te doen.

Aanrader

Voor weinig geld toch nog iets bijzonders.

Uitmuntend

Erg blij mijn de snelle en goede service. Ik heb kruisjes besteld voor mijn kinderen na overlijden van hun vader slechts 54 jaar. Ze vonden het lastig om al direct de vingerafdruk erop te laten zetten, dit werd goed opgepakt en de mogelijkheid geboden dat dit later ook nog zou kunnen. Heel erg blij mee dat er goed werd mee gedacht, dank je speciaal aan Andrew.

Gewoon super met alles

Persoonlijk contact als heel fijn ervaren. Ze helpen ook goed mee met adviseren. Ze komen afspraken perfect na.

Er wordt met je meegedacht zeer vriendelijk geholpen en snelle levering.

Prima communicatie

Geeft goed advies en levert goede spullen en snel alleen de verzendkosten vind ik voor mijn bestelling aan de hoge kant en voor mij jammer dat ik het niet meer kan ophalen in Utrecht.

Zeer goed en veilig verpakt en gewoon echt wat op de site staat zeer goede kwaliteit ben er alvast blij mee!

Super netjes!

Mijn zoektocht naar een passende urn verliep gemakkelijk op de site. Je wordt heel makkelijk via tabblads geleid naar groepen urnen. Filters maken het nog makkelijker. Uiteindelijk kom je bij een urn die passend is en goed aan voelt. Aanvullende opties (bv aszak) worden getoond bij het bestelproces en ook personalisatie is mogelijk. Bestelprocedure is ook makkelijk en de communicatie over verzendingsproces is goed. Levering geschied heel secuur: goed verpakt en beschermd tegen beschadigingen. Ik had echt het gevoel dat mijn vader "goed zat". Helpt bij het verdriet en het gehele verwerkingsproces.

Slecht

Ik heb de urn besteld en contact gehad maar wordt elke keer gezegd dat ie gaat bellen maar moet elke keer zelf bellen. We hebben nog steeds niks. Ik wacht nog steeds op bericht schandalig is het. Je bent je kind verloren en wilt het afsluiten en dat kunnen we nog steeds niet.

Dank dat u de moeite heeft genomen een review te schrijven. Uw urntje was zoek in ons verhuisde magazijn. En wij hebben deze opnieuw moeten bestellen bij de Duitse importeur. De klantenservice heeft u dat keurig laten weten. Zodra het urntje aanwezig is in onze gedenkwwinkel, kunt u deze komen ophalen. Zoals afgesproken. Excuses voor de langere wachttijd. Wij begrijpen als geen ander wat dat voor emoties met zich meebrengt...

Goed verzorgd

Mooi artikel voor een prima prijs.

aanrader

prachtig zwaantje besteld met voldoende ruimte voor as van dierbare overledene. Was een beetje bang voor het vervoer met de post het is tenslotte van glas en kwetsbaar. Maar het zat zo goed verpakt dat dit geen enkel probleem is.

Een heel groot aanbod van hele mooie urnes.

Enkele jaren geleden is een groutouder overleden. Wij kochten via jullie site meerdere urnes voor de familie. helaas is vorige week de laatste grootouder in onze familie gestorven. Ik ben direct op jullie site gaan kijken. Ik ben heel blij dat ik een gelijkaardige urne op jullie site gevonden. Zo past alles mooi bij elkaar! Super makkelijk om te bestellen, snel aan huis geleverd en goed verpakt. Een pluspunt dat jullie met gerecycleerd materiaal werken. Jullie dragen dus ook een warm hart toe aan het milieu. Ik kan julllie site aan iedereen aanbevelen! De keuze die jullie aanbieden is echt enorm uitgebreid. Bedankt! David Cayet

top geregeld allemaal

duidelijke site en snelle levering

zeer goed

snelle aflevering

Mooie producten

Al eerder hier wat besteld. Mooie producten, snel en netjes geleverd. Ben er erg blij mee

Mooie urn

Mooie urn. Snelle levering. Precies wat ik er van verwacht had

Hele snelle verzending en de assieraad is erg mooi !!

Was snel met tracke en tracé Topservice bedankt

Netjes

Mooi op tijd Advies van u perfect

Fantastische

U heeft iets moois neergezet dank u wel daarvoor namens ben kersbergen Bianca quinty en Peter namens ons nog bedankt

De urn zelf is echt prachtig!!! Goed verpakt voor verzending. De verzending zelf viel wat tegen. In de mail stond dat het binnen 5 werkdagen bezorgd werd. Uiteindelijk dik 2 weken gewacht. Maar de urn was het wachten waard!!

Het is heel fijn wij hadden verkeerde gekeken toen hebben we contact opgenomen en daar deden ze iets mee dat was heel fijn en mooie kwaliteit

Zeer tevreden met mijn asketting.. prima service en redelijk snelle levering..

mooi verzorgde levering en goed op tijd bedankt

DIT IS MIJN TWEEDE BESTELLING DIE IK BIJ JULLIE GEPLAATST HEB EEN AANRADER VOOR IEDEREEN

Snel en goed te woord gestaan

Helaas op zoek moeten gaan naar een urn. Omdat ik nog wat vragen had, heb ik telefonisch contact opgenomen. Wat een vriendelijke service. Gewoon even de tijd nemen om alles rustig uit te leggen en de juiste adviezen te geven. Met de juiste informatie nu dan ook een urn besteld. Dank voor het meeleven.

Oudegracht 5 3511AB Utrecht

Over Urnwebshop.nl

Onze Voordeelwebwinkels bieden U online (of fysiek in onze sfeervolle Gedenkwinkel in het centrum van het Noord-Brabantse Steenbergen) keus uit een unieke collectie handgemaakte urnen, asbeelden, assieraden, dierenurnen, graflantaarns en grafdecoratie. Tegen gereduceerde Internet-prijs krijgt u bij ons een origineel product. Begripvolle aandacht en assistentie. Persoonlijke service vanuit een goed hart. En een snelle, betrouwbare en veilige levering. Zoals dat hoort bij zulke emotioneel beladen artikelen. Da's voor u alweer één zorg minder... Urnwebshop.nl levert als essentiële winkel uiteraard ook uit in onzekere tijden van pandemie, oorlog en crisis. Het kan door de huidige omstandigheden alleen soms wat langer duren dan gepland. Houdt daar aub rekening mee! Urnwebshop.nl voldoet op alle punten aan de Geen Gedoe Garantie van de Consumentenbond. Mede door ruim 80.000 tevreden klanten (waardering: 9.3 en 9.7) zijn we de afgelopen 14 jaar diverse malen uitgeroepen tot Bedrijf van het Jaar.