Was snel met tracke en tracé Topservice bedankt

Netjes

Mooi op tijd Advies van u perfect

Fantastische

U heeft iets moois neergezet dank u wel daarvoor namens ben kersbergen Bianca quinty en Peter namens ons nog bedankt

De urn zelf is echt prachtig!!! Goed verpakt voor verzending. De verzending zelf viel wat tegen. In de mail stond dat het binnen 5 werkdagen bezorgd werd. Uiteindelijk dik 2 weken gewacht. Maar de urn was het wachten waard!!

Het is heel fijn wij hadden verkeerde gekeken toen hebben we contact opgenomen en daar deden ze iets mee dat was heel fijn en mooie kwaliteit

Zeer tevreden met mijn asketting.. prima service en redelijk snelle levering..

mooi verzorgde levering en goed op tijd bedankt

DIT IS MIJN TWEEDE BESTELLING DIE IK BIJ JULLIE GEPLAATST HEB EEN AANRADER VOOR IEDEREEN

Snel en goed te woord gestaan

Helaas op zoek moeten gaan naar een urn. Omdat ik nog wat vragen had, heb ik telefonisch contact opgenomen. Wat een vriendelijke service. Gewoon even de tijd nemen om alles rustig uit te leggen en de juiste adviezen te geven. Met de juiste informatie nu dan ook een urn besteld. Dank voor het meeleven.

Goede en snelle levering

Prachtige urn

De urn is snel geleverd in een goede gerecyclede doos. Wij zijn heel blij met deze prachtige urn voor ons konijntje. Hierdoor hebben wij een mooie herinnering, ook voor ons 4 jarig dochtertje die hem elke ochtend een kus en een knuffel geeft.

Prachtige urn ontvangen. Vlotte levering in goed verpakte doos. De urn zat in een mooie doos met speciale vakken voor de voet en de deksel. De binnenkant bekleed met een zijden stof. Erg mooi! Een mooie betaalbare urn.

De eerste was stuk en kreeg gelijk een andere toe gestuurd en die is goed aan gekomen top

Mijn vlinder was stuk de eerste keer kreeg gelijk een anderen toe gestuurd en met succes hij is goed aangekomen

zeer goede en snelle service

zeer tevreden over deze webshop. Leveren goed en snel. Ook het telefonische contact was goed (vriendelijk en meedenkend). De artikelen zijn goed ingepakt tijdens het versturen en zijn ook echt heel mooi. Dus kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben en zeker deze webshop in gedachten houd indien ik nog eens iets nodig heb.

Prima product

Via een kennis op jullie site terecht gekomen. Hier een urn besteld voor mijn Kylie. Een poes die al ruim 19 jaar mijn maatje was. De urn werd sneller geleverd dan gedacht. Het zal niet lang duren voor ik deze terug krijg gevolg met de as. Afgelopen vrijdag heb ik haar helaas in laten slapen.

De mooie strooikokers werden vlot geleverd.

De mooie strooikokers werden vlot geleverd.

Prima en snelle service

Ik bestelde 3 urnen met daarop de namen van de katten. De naam wilde ik 2 keer in zwart en 1 keer in zilver. Ik werd gebeld of ik even kon kijken naar de foto's want zij waren van mening dat de zilveren tekst slecht leesbaar was en dat het mogelijk mooier zou zijn als dat ook zwart gemaakt zou worden. De tekstkleur is daarna inderdaad aangepast. Heel prettig dat ze zelf dus kijken of het 'mooi' genoeg is.

Ik ben erg tevreden over urn, snel en correct geleverd

Snelle levering, keurig verzorgd, mooie urn, super tevreden!

Mooie, uitgebreide webshop met vriendelijke service

Bij een vragen over de urn en de verzending hele snelle en vriendelijke reactie. Ook ontzettend snelle bezorging! De urn die we wilden bestellen hadden we ergens anders in het echt zien staan, maar was hier goedkoper. Daarom voor deze webshop gekozen. De (kinder) urn in het echt nóg veel mooier dan op de foto’s van de website. Mogelijk een idee dus om betere productfoto’s online te zetten.

Veel keuze mooi artikel mooie website.

Dank voor de goede en snelle levering zeer tevreden.

Goede en snelle service

De bestelling ging zeer vlotjes alsook de betaling en werd goed op de hoogte gehouden van de levering

Positief zeer goed

Goed bedrijf goede kwaliteit en goede service

Goed verzorgd, goed ingepakt voor breuk en schade te voorkomen

Dat ze ook aan milieu denken door recycling van karton en een goede vulling is maakt mij niet uit. Staat allemaal netjes beschreven.

Super super tevreden

Ik had de urn na 3 dagen al binnen ik vond hem nog mooier dan ik had gedacht. Netjes verpakt het netjes.

is goed verpakt en correct geleverd

als goed

Kreeg het item goed verpakt aangeleverd

Over Urnwebshop.nl

Onze Voordeelwebwinkels bieden U online (of fysiek in onze sfeervolle Gedenkwinkel in het centrum van het Noord-Brabantse Steenbergen) keus uit een unieke collectie handgemaakte urnen, asbeelden, assieraden, dierenurnen, graflantaarns en grafdecoratie. Tegen gereduceerde Internet-prijs krijgt u bij ons een origineel product. Begripvolle aandacht en assistentie. Persoonlijke service vanuit een goed hart. En een snelle, betrouwbare en veilige levering. Zoals dat hoort bij zulke emotioneel beladen artikelen. Da's voor u alweer één zorg minder... Urnwebshop.nl levert als essentiële winkel uiteraard ook uit in onzekere tijden van materiaalschaarste, oorlog en crisis. Het kan door de huidige omstandigheden alleen soms wat langer duren dan gepland. Houdt daar aub rekening mee! Urnwebshop.nl voldoet op alle punten aan de Geen Gedoe Garantie van de Consumentenbond. Mede door ruim 80.000 tevreden klanten (waardering: 9.3 en 9.7) zijn we de afgelopen 14 jaar diverse malen uitgeroepen tot Bedrijf van het Jaar.