Laden reviews...
Laden reviews...
197 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten spreken herhaaldelijk over de hoge kwaliteit en de zorgvuldige afhandeling. De service wordt als professioneel en empathisch ervaren. Leveringen verlopen meestal snel en netjes, met duidelijke communicatie gedurende het proces.
Mooi product snelle reactie per mail vriendelijke mensen
Beveelt aan
18 March 2026
Inky
Twello
Tussentijds heb ik telefonsich een prettige, duidelijke communicatie gehad over de bestelde urn. Vervolgens hebben wij de urn op afspraak in de winkel opgehaald en tevens laten vullen. Dit alles gebeurde op een zeer vriendelijke, respectvolle wijze. Wij waren onder de indruk van de combinatie urn/winkel. Het rondkijken in de winkel terwijl de urn gevuld werd leidt af van de trieste omstandigheden. Wij hebben dit als verrassend en bijzonder ervaren en zijn zeer tevreden!
Beveelt aan
17 March 2026
Nicolle
Wemeldinge
Eenvoudig bestelproces, netjes geleverd binnen de aangegeven levertijd.
Beveelt aan
16 March 2026
I.
Spijkenisse
Ik begrijp dat het met de handgemaakt wordt en dat het er anders uit zou kunnen zien dan op de foto. Helaas was het niet helemaal wat ik verwacht had voor het geld. Voor mij is daardoor de prijs kwaliteit niet in verhouding. Hij toont slordig (ik had voor mijn huisdier iets beters in gedachten dat verdiende ze)
Beveelt niet aan
12 March 2026
M
De meern
Goede kwaliteit en netjes geleverd.
Beveelt aan
11 March 2026
M.C.A.H.
Dongen
Erg klantvriendelijk
Beveelt aan
10 March 2026
J.j.a.
Etten-Leur
Aanvankelijk niet geleverd, na mailcontact uiteindelijk zonder problemen alsnog ontvangen.
Beveelt aan
2 March 2026
Ac
Nederland
Waarom heeft u ons niet even gebeld hierover?
Wij zijn altijd telefonisch bereikbaar.
Ik denk namelijk dat er bij de post iets mis gegaan is.
Deze askokertjes hebben wij altijd ruimschoots op voorraad.
Die van u is de dag na uw bestelling verzonden in een envelop.
U had deze al lang in huis moeten hebben.
Ik zal u vandaag een nieuwe koker opsturen per post.
Wij horen graag nog even van u als u deze ontvangen heeft.
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Goed verpakt rn verzorgd alleen jammer dat het moeilijk te vullen door zo 'n klein gaatje
Beveelt niet aan
27 February 2026
J
Zoetermeer
Mijn bestelling was geplaatst en werd al snel gebeld om het even door te nemen. Vervolgens een foto gekregen van de gravering die erop zou komen en ik kon zelf meedenken over het lettertype en de plek waar die kwam. Mooi product geleverd. Erg dankbaar.
Beveelt aan
20 February 2026
Verena
Leidschendam
Mooie urne ontvangen en past in de huissfeer..
Beveelt aan
20 February 2026
Sabine
Zedelgem
Bij ontvangst zag ik dat het niet gecraqueleerd was terwijl op de website stond dat het wel gecraqueleerd is. Ik heb nog een kleine versie besteld en hopelijk is deze ook niet gecraqueleerd want die komen langs elkaar staan. Die kleine versie moet ik nog ontvangen volgende week
Beveelt aan
19 February 2026
Marc
Peer
We zijn u zeer fankbaar boor de mooie urnen en zeer snel kunnen komen halen
Beveelt aan
19 February 2026
Ld
Den haag
Afspraken korrekt na gekomen en zeker betreft de Urn
Beveelt aan
19 February 2026
M
Koog aan de Zaan
Zeer tevreden, enorm mooi aandenken
Beveelt aan
17 February 2026
Brigitte
Schelle
Zeer goede service, bestelling is snel geleverd. Goed verpakt en precies zoals besteld. Zeer tevreden
Beveelt aan
15 February 2026
Anita
Nijmegen
Zorgvuldig in gepakt en geheel naar wens
Beveelt aan
14 February 2026
Carla
Assendelft
ik heb gebeld ben keurig te woord gestaan had kennis van zaken over mijn vragen.. het is keurig vrij snel gelevrerd
Beveelt aan
13 February 2026
petra
Middenmeer
Voor ons stil geboren “ Sterrenkind” drie urntjes en een asdrager gekocht, zeer mooi, zeer snel en mooi geleverd
Beveelt aan
12 February 2026
Dirk
Den Haag
webshop die mijn verwachtingen waar maakt. en zijn afspraken na komt.
Beveelt aan
11 February 2026
Ernst
Vleuten
Ruime keuze, mooie producten van goede kwaliteit. Goed verpakt verzonden.
Beveelt aan
11 February 2026
Annet
Sint Willebrord
Alles heel goed geregeld , netjes te woord gestaan . Goed snel en keurig bezorgd
Beveelt aan
11 February 2026
Ursula
Amsterdam
Vandaag mocht ik mijn bestelling ontvangen. Wat een mooie urne is het. Kwaliteitsvol, prachtige afwerking en makkelijk zelf gebruiksklaar te maken. Ik ben er zo blij mee. Er brandt al een kaarsje in. Dit helpt me ontzettend bij het afscheid. Heel erg bedankt
Beveelt aan
9 February 2026
Saskia
Pellenberg
Onze Voordeelwebwinkels bieden U online (of fysiek in onze sfeervolle Gedenkwinkel in het centrum van het Noord-Brabantse Steenbergen) keus uit een unieke collectie handgemaakte urnen, asbeelden, assieraden, dierenurnen, graflantaarns en grafdecoratie.
Tegen gereduceerde Internet-prijs (met Laagste Prijs Garantie!) krijgt u bij ons een origineel product. Begripvolle aandacht en assistentie. Persoonlijke service vanuit een goed hart. En een snelle, betrouwbare en veilige levering. Zoals dat hoort bij zulke emotioneel beladen artikelen.
Da's voor u alweer één zorg minder...
Urnwebshop.nl levert als essentiële winkel uiteraard ook uit in onzekere tijden van materiaalschaarste, oorlog en crisis. Het kan door de huidige omstandigheden alleen soms iets langer duren dan gepland.
Houdt daar aub rekening mee!
Urnwebshop.nl voldoet op alle punten aan de Geen Gedoe Garantie van de Consumentenbond. Als enige in onze branche!
Mede door ruim 150.000 tevreden klanten (waardering: 9.3 en 9.7) zijn we de afgelopen 15 jaar diverse malen uitgeroepen tot Bedrijf van het Jaar.
Blauwstraat 63
4651GB Steenbergen (NB)
Branch
IT, Technologie
Specializations
Webdesign, E-commerce
Webshops