Misleidend

Ik heb op de site besteld superaanbieding 2 plus 1 gratis ik heb deze aangeklikt krijg ik er vervolgens maar 1 toegestuurd niet echt fraai vind ik

Geweldige shirts

prima t hirts en kwaliteit

prima t hirts en kwaliteit

super kwaliteit

Einde lange onderhemdjes ben echt super blij hier mee, ik zal binnenkort nog wat meer bestellen.

goede kwaliteit

Lengtemaat was te lang. Nu iets korter besteld, ben benieuwd

Fijne, zachte kwaliteit en goed van maat

Ik heb een lange rug en heb maat L gekozen met als lengtemaat van het t-shirt 79 cm. Is misschien iets te lang maar beter dit dan (weer) aan de korte kant. Mooi shirt, heerlijk zacht, mooi boordje.

mooi en goede pasvorm

nu nog afwachten hoe goed de kwaliteit is na langer gebruik

opgelucht

eindelijk een t shirt die past bij mijn lengte. Geen blote buiken/ruggen meer

Zit lekker en lekker lang

Helaas heb ik me wel ingeschreven voor de nieuwsbrief, maar ben vergeten de code voor gratis sokken in te vullen bij mijn volgende bestelling. Las de mail daarover pas nadat ik de bestelling had geplaatst.

Eindelijk een t shirt dat goed zit.

Geweldig t shirt.

Shirts zien er goed uit en lekker lang

De bestelling en de communicatie met Girav was een drama.

Geweldige shirts, prima lengte

Lekker lange shirts, prima kwaliteit

Helemaal goed!

Mooie t- shirts, vlot geleverd.

Ik ben nu aan het testen.Tot nu toe Prima

Top kwaliteit en snelle verzending!

Mooie kwaliteit shirts; makkelijk bestelproces en netjes verpakt.

Super quality, great fit

Erg blij met mijn t-shirts en thermo top. Ze zitten perfect en zijn lang genoeg. Ik ben 2.04m en andere shirts zijn of the kort, of veel te wijd. Ik zal in de toekomst al mijn shirts bij Girav halen!

Mooie kwaliteit, goede maten, snelle levering

Zie bovenstaande, mijn man is erg blij met de kleding!!!

Top T shirts !!

T-shirts besteld, pasvorm goed!

Shirts passen perfect.

Bestelling en levering gingen perfect. Shirts zijn goed, en passen goed. Kosten voor een standaard shirt vind ik persoonlijk aan de hoge kant. Al met al maakt de goed pasvorm dit weer goed.

Heerlijke shirts.

Mijn shirts zitten als gegoten, wat een zaligheid. Wil nooit meer iets anders.

Wisselend.

Heb t-shirts met V hals besteld. Melbourne en New York. Melbourne shirts waren voor mij goed en de New York waren te diep uitgesneden en die heb ik teruggestuurd.

Goed prijs kwaliteit verhouding

Nog geen ervaring.

T-shirt ziet er goed uit, mooi gesloten aan de hals, goed van lengte, voelt goed. Voor de rest even afwachten.

perfecte pasvorm zoals geadverteerd

maat S met Regular Long Fit past perfect bij mijn lichaamsbouw. 1.83m lang en 74 kilo, slank/gespierd postuur.

Snel geleverd en top kwaliteit

Na lang aarzelen toch shirts besteld. Had het al veel eerder moeten doen. Wat een mooie shirts. Eens zien hoe ze eruit zien na het wassen maar daar heb ik goed vertrouwen in :-) Zitten in ieder geval heerlijk.