Geweldige service

Ontzettend blij met de producten van Girav. Ze gaan jarenlang mee. Nooit gedoe over een bestelling, gewoon goed geregeld.

Beste Jurrian, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn te horen dat u zo tevreden met met ons. Prettige dag gewenst!

Super kwaliteit

Mijn man vind de hemden van Girav perfect. Ze zijn goed op lengte en dragen comfortabel. Tijdens het bukken blijft het hemd goed in de broek zitten.

Beste Astrid, bedankt voor de mooie beoordeling en uw 10! Veel plezier gewenst met uw aankoop!

Perfecte pasvorm en een sublieme kwaliteit!

Geweldig, nooit meer iets anders!

Beste Erik, wij van Team Girav zijn blij met uw 10!

beste shirts tot nu toe!

Draag de basic t-shirts nagenoeg dagelijks, nu voor het eerst 2 shirts weggegooid vanwege slijtage (2018 aangeschaft)

Bedankt voor uw review, en super dat de shirts zo lang meegingen!

Prima pasvorm en kwaliteit, Top

Mooie en blijvende pasvorm, ook na veel keer wassen.

Wij van Team Girav zijn blij met uw 10!

Comfortabele ondershirts die lang meegaan

Shirts blijven perfect zitten ook na vele keren dragen en wassen

Heel goed om te horen: veel plezier van uw shirts!

Top in alles

Snelle levering van lange perfect zittende kwaliteits shirts.

Wij van Team Girav zijn heel blij met uw 10!

Fijne trui, goede kwaliteit

Hele mooie trui. De pasvorm is perfect, alleen zouden de mouwen voor de M/XLF 1,5 tot 2 cm langer mogen zijn.

Bedankt voor uw beoordeling!

Altijd maximale kwaliteit

Tot nu toe altijd tevreden met de kleding van Girav.

Heel goed om te horen, veel plezier van uw shirts!

Niet meer voor mij

Heerlijke shirts maar niet meer te betalen

Bedankt voor uw beoordeling en jammer dat u het zo ervaart. Wij hebben vaak acties, en u kunt altijd gebruik maken van de 10% korting bij aanschaf van een 6-pack of als u de single packs wilt bestellen, dan is er de actie 3 voor 50!

Heel goeie communicatie en service

Producten waren heel snel geleverd. Ik heb er 1 teruggestuurd, maar ook dat ging heel eenvoudig en ik ontving ook nog een mailtje dat ze het in goede orde ontvangen hadden.

Wij zijn blij met uw 10!

Prachtig product, uitstekende klantenservice

Elk product is elke keer van goede kwaliteit en pasvorm. De ene keer dat er iets net niet helemaal goed ging, was de service perfect en heel snel. Ik kom hier altijd terug.

Wij horen graag dat u de service van Girav ook als perfect ervaart!

Snelle en fijne levering

Bedankt en heel veel plezier van de shirts!

Top kwaliteit

Shirt Palermo mooie stof, perfecte pasvorm, strijkvrij.

Wij van Team Girav zijn heel blij met uw 10!

Super polo

Mijn man is super tevreden over de polo. Onder een trui staat deze polo met overhemdkraag heel netjes, maar ook met een trui met een hogere kraag valt deze polo er mooi onder. Het kleed een casual outfit een beetje af. Was dus een super cadeau!

Beste Valérie, bedankt voor uw mooie beoordeling en uw 10! Fijn om te horen dat uw man zo blij is met zijn cadeau. Veel plezier ermee!

Mooi en perfect qua maten

Hele mooie trui waarvan verhoudingen kloppen

Beste Angelique, bedankt voor uw mooie beoordeling en uw 10! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en hele fijne feestdagen!

Fijne shirts

Ik had ze al een paar keer eerder besteld, dus eigenlijk geen verrassing dat het fijne T-shirts zijn.

Beste Frits, bedankt voor uw mooie beoordeling en veel plezier met uw aankoop!

Mooie trui

Helaas te wijdt. Wel lang genoeg

Beste Josien, bedankt voor uw beoordeling. U mag onze artikelen thuis op uw gemak passen. Mocht u niet tevreden zijn met uw aankoop dan kunt u uw bestelling gratis retour sturen. Na verwerking van uw retourzending zullen wij het aankoopbedrag crediteren. Mocht u hulp nodig hebben om de juiste maat te vinden, dan kan onze klantenservice u hierbij helpen. Ons telefoonnummer luidt 020 47 21 002 of een mailtje naar [email protected] Wij helpen u graag verder!

Super shirts & vesten!

In het begin twijfelachtig geweest, maar na de eerste 3 shirts kwamen er al snel 9! Daarna een probleem met vesten gehad, hier 1 besteld en al snel volgden er meer! Alle kleding gaat lang mee, en kleur blijft goed bestaan.

Bedankt voor uw beoordeling en uw 10! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met uw aankoop! Veel plezier ermee!

Fantastisch!!!!

Top bedrijf met kwaliteit!

Beste Jos, Wij van Team Girav zijn heel blij met uw 10!

Na 2 jaar intensief dragen nog steeds mooi

Ik heb een stuk of 15 girav shirts en draag ze bijna elke dag. De shirts blijven echt mooi. Ik ben begonnen met blauw en zwart maar heb nu ook andere kleuren in mijn assortiment omdat ze in bijna elke kleur te krijgen zijn. Ik geloof 35 kleuren.

Beste Arvid, bedankt voor uw mooie beoordeling en uw 10! Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent met uw T-shirts!

Ik geloof niet dat er betere t-shirts zijn !!!

Mooi extra lang, goede kraag en zeker in de maar xxxl groot genoeg voor grote kerels

Beste René, bedankt voor uw mooie beoordeling en uw 10! Hier worden wij blij van! 😊 Veel plezier met uw bestelling!

Snelle levering, goede kwaliteit en mooi verpakt.

Fijne lange shirts van goede kwaliteit.

Beste Marco, bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

Erg Smal overhemd, onduidelijke tabellen

Erg Smal overhemd, onduidelijke tabellen

Beste Theo, Dank voor uw feedback. Excuses als onze maattabellen niet duidelijk zijn. U kunt ons altijd bellen met vragen over uw maat. Onze klantenservice staat u graag te woord. Ons telefoonnummer luidt 020-47 21 002. Wij horen graag van u! Ter info: Mocht een artikel niet goed zitten, kunt u deze altijd gratis retourneren. Na ontvangst zullen wij het aankoopbedrag crediteren voor u. Een fijne dag gewenst!

Beste aankoop van mijn shirts sinds jaren

Heerlijk product Fijne pasvorm en geen koude rug meer. Die extra lengte is perfect

Beste Antoine, Bedankt voor je positieve feedback en uw 10! Veel plezier met uw aankoop!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.