Perfect, snelle levering en goede kwaliteit.

Ik vond het fijn om te zien dat de verpakkingsdoos van Girav precies paste bij de bestelling. Geen oversized extra doos eromheen. Zeer eco-bewust. Ik vind dat nog van grotere waarde dan de supersnelle levering. Compliment. Op de vraag van "aanbevelen" antwoord ik altijd "nee". Iedereen maakt toch zijn eigen keuzes op basis van eigen overwegingen en ervaringen.

Most satisfactory!q

From finding the right pieces to completing the order was a breeze to say the least. Next day the goodies where delivered....sliding into my tees was nothing less than the cherry on the pie. Wonderful materials and FINALLY more than long enough. Very happy customer here!

Shirts veel groter dan mijn normale maat

Mijn maat is altijd M, dit is de eerste keer dat een shirt gewoon een maat groter uitvalt. Zit voor geen meter

Mooie t-shirts met een goed model

Snel geleverd.Gelukkig nog heel de postbode had het door de brievenbus gepropt.De buitenste zak was beschadigd de binnenste niet.Maar daar kunnen jullie niets aan doen. Mooie t-shirts.

Snelle levering! Mijn zoon is lang en het bestelde overhemd zit hem als gegoten! De prijs is volgens mijn beoordeling ietwat aan de hoge kant.

Het zit echt top bedankt

Gewoon perfect gegoten en draagt ook lekker.

Vlotte afhandeling en hoe product

Fijn dat er een tool is die helpt de juiste maat te kiezen

Beste Rob, bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat onze maatkiezer de juiste maat voor u kon vinden. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling!

Een heel goed verlopen opdracht

Alles volgens afspraak ben zeer tevreden

Beste Wim, bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent met ons. Veel plezier met uw bestelling!

Wat een snelle service

Zeer tevreden en snelle levering

Wij van Team Girav worden heel blij van uw 10!

Weinig aan toe te voegen. Goed product, snel geleverd. Zou feitelijk normaal moeten zijn voor een webshop maar Girav maakt het waar.

Beste Bart, bedankt voor uw mooie beoordeling en uw 10! Hier worden wij blij van!

Prima kleding, en dito service

Er ging wat mis met mijn kortingscode, maar helpdesk heeft dit snel en goed opgelost. Alsnog kleding besteld, heerlijk al het eens niet te kort is. Prima kwaliteit en mooi design. Ik ben tevreden

Beste Martijn, bedankt voor uw mooie beoordeling en uw 10! Fijn dat onze klantenservice u meteen kon helpen met de kortingscode. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en een fijne dag!

Past perfect, snelle levering

Snel geleverd en past perfect

Wij van Team Girav worden heel blij van uw 10!

Ik wilde een T-shirt, geen jurk

Ik dacht Girav eens te proberen voor een paar T-shirts. Ze adverteren met verschillende lengtes, dus ik dacht dat ze er wel een zouden hebben die mij zou passen. Omdat ik 178 cm ben, moet dat niet moeilijk zijn. Helaas is de kortste lengte van Girav lang genoeg om als jurk te dragen. De kwaliteit lijkt geweldig, dus ik vond het jammer om ze terug te sturen, maar helaas.

Beste Martin, bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer dat de T-shirts te lang zijn voor u. U mag de zending uiteraard gratis retour sturen. Na ontvangst en verwerking zullen wij het aankoopbedrag crediteren. Een fijne dag gewenst!

Netjes

Nette en snelle levering!

Beste Jolanda, bedankt voor uw beoordeling!

Ik had een probleempje met vroege slijtage maar ze hebben dit super afgehandeld !

Beste Emiel, bedankt voor uw beoordeling en uw 10! Fijn dat onze klantenservice het probleem goed kon oplossen voor u. Een fijne dag gewenst!

Kwalitatief goede en mooie shirts.

Perfecte pasvorm en met name de lengte. Mijn eerste bestelling bij Girav, maar zeker niet de laatste.

Beste Henry, bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Veel plezier met uw aankoop!

Snelle levering en dankzij de tabel voor het navullen van maat en gewicht een perfecte pasvorm

Snelle levering, handig tabel voor maat bevoer, perfecte pasvorm daardoor

Heerlijk lange t-shirts!

T-shirts van hoge kwaliteit. Lekker lang. Redelijke prijs en snel geleverd.

Beste Harry, bedankt voor uw beoordeling en uw 10! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

Tol product

Een mooi product Snelle levering En een goede prijs kwaliteit verhouding

Wij van Team Girav worden heel blij van uw 10!

Mooie shirts van goede kwaliteit

Wij van Team Girav worden heel blij van uw 10!

Goede kwalieit T-shirts met snelle levering.

Drie shirts besteld in de maat die werd aangeraden en direct na levering drie andere kleuren besteld. Perfecte pasvorm en goede kwaliteit.

Beste Jacob, bedankt voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met uw bestelling! Veel plezier ermee en een prettige dag gewenst!

Mooi product

Gord passend en een fijne stof.

Beste Jan, bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u veel en lang plezier met uw aankoop!

Snelle levering van deze mooie kleding, als er iets retour moet wordt dat ook supersnel geregeld, echt top!

Beste Ron, bedankt voor uw mooie beoordeling en uw 10! Daar worden wij blij van! 😊

1 uur aan meteen gaten erin

Ik heb t shirt nog geen uur aan en r zitten al gaten in.. en niet 1 maar gewoon 4.. snap r niks van.. heb Jogging broek aan zonder veters of ringetjes waar veters uitkomen..

Beste Eli, bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer te horen dat u een defect shirt heeft ontvangen, excuses voor het ongemak. Onze klantenservice zal contact met u opnemen. Bedankt voor uw begrip!

Bedrijfsgegevens

Keizersgracht 424

1016GC Amsterdam

020-4721002

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.