Goede kwaliteit

Shirt voldoet goed.

Snelle levering en prima product

Snelle levering en top kwaliteit

Echt fantastische shirts, zowel ondershirt, kleur of sport

Koop al jaren bij Girav. Alle shirts zijn top. Begonnen met shirts voor onder het overhemd, daarna de sportshirts (die ik overigens een maatje kleiner bestel) en vervolgens in de loop der jaren ook de effen (kleur) shirts. Alleen de polo’s vind ik zelf wat ruw qua stof. Die zouden nog net iets fijner mogen, maar dat zijn bekende puntjes op de i. Verder echt heel fijn, dat jullie lange shirts kunnen leveren en uitstekende kwaliteit. Ze gaan jaren mee (alhoewel ik om het jaar vaak nieuwe bestel omdat ik dat frisser vind). Ben zelf 1,98 en 92 kg (sportief gebouwd) en draag de maat L/LF en voor sport de M/LF.

Fijne t-shirts

Goede maat, lekker lang. Zit lekker.

Blij dat we bij jullie gekocht hebben!

Uiteindelijk toch overstag gegaan om bij jullie te kopen, gelukkig maar! De maatchecker ingevuld en de shirts zijn werkelijk perfect!! Er gaan zeker nog bestellingen plaatsvinden Bedankt voor de service

Beste Kim, bedankt voor uw beoordeling en uw 10! Wat fijn dat de shirts goed passen. Veel plezier met uw aankoop gewenst!

Goed snel mooie pasvorm

Een goed bedrijf snel geleverd en mooie producten

Beste Hans, bedankt voor uw mooie beoordeling. Goed om te horen dat u zo tevreden bent met ons. Fijn weekend gewenst!

Snelle levering goede omruil/geld terug afwikkeling als het een niet je maat is of wat je verwacht. Heel tevreden met de kwaliteit van alles

Beste Conrad, bedankt voor uw mooie beoordeling en uw 10!

Heerlijke broek Stretch Chino

Ik heb bij Girav een Messina Stretch Chino besteld en deze heeft een heerlijke pasvorm. De broek voldoet qua lengte en maat helemaal aan mijn verwachtingen. Mooie stof en goed te dragen zowel zakelijk als prive.

Beste Theodor, bedankt voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met uw nieuwe Messina stretch chino!

Helaas retour

Mooi overhemd lengte mouwen en voorkant prima echter rond de schouders wat krap. Om die reden retour en wachten op terugboeking zodat maat groter besteld kan worden. Dit is wel jammer overigens dat je niet kunt ruilen. Terugsturen geld terugkrijgen en dan bestellen is extra gedoe

Beste Patricia, bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer dat het overhemd retour gestuurd moest worden. Ruilen kan overigens wel maar daarvoor zou u ons moeten bellen of mailen de volgende keer. Ons telefoonnummer is 020 47 21 002 of stuur een mailtje naar [email protected].

Fijne materialen

Mooie bloes goeie pasvorm. Ben er zeer content mee.

Beste Wim, Wij van team Girav worden heel blij van uw mooie beoordeling en uw 10! Dank u wel !

Bestellen en twee dagen later genieten

Al jaren klant. Elk voorjaar weer een paar frisse t shirts. Kwaliteit is top blijft ook mooi in vorm. Altijd weer blij als ik ze weer nieuw in de kas heb liggen. Super snelle afhandeling top ga zo door Girav.

Beste Frans, Wat een mooie beoordeling! 🚀 Dat waarderen wij enorm. Wij wensen u veel en vooral lang plezier met uw bestelling! Fijn weekend gewenst!

De t-shirts voelen van hoge kwaliteit en uit eerdere ervaringen heb ik gemerkt dat de kwaliteit lang mee gaat. De pasvorm is perfect en comfortabel. Tot zover alleen maar positieve ervaringen met girav.

Beste Markos, bedankt voor uw mooie beoordeling en uw 10! Wij wensen u nog veel en lang plezier met uw aankoop!

Mindere kwaliteit dan verwacht

Had voor de prijs van shirts een betere kwaliteit verwacht

Beste Sietse, bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer dat u niet tevreden bent met uw aankoop. U mag uw bestelling binnen 100 dagen gratis retour sturen en dan zorgen wij voor de terugbetaling.

Soms wat langer dan verwacht

Wat betreft de pasvorm staat Girav ver boven de rest, alleen de lengte varieert nog wel eens.

Beste Stefan, Bedankt voor uw feedback. We streven naar de perfecte pasvorm en voeren strenge controles uit tijdens de productie. Soms kunnen er echter nog kleine variaties optreden. We blijven ons best doen om onze kwaliteit te verbeteren.

Prima prijs kwaliteit

Snelle verzending en prijs kwaliteit prima. Twee broek ik korte tijd gekocht, zeer tevreden

Beste Richard, bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u veel en lang plezier met uw aankoop!

Geweldige service goede kleding

Had aantal t-shirts die na 5 maanden te kort waren. Ze zijn allemaal vervangen. Super met dank aan Malou.

Beste Frans, bedankt voor uw beoordeling en uw 10! Fijn dat wij uw probleem naar wens konden oplossen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe shirts!

Prachtige kwaliteit en pasvorm

2e bestelling inmiddels geplaatst. Heel tevreden! Snelle levering, goed verpakt.

Beste Arjan, bedankt voor uw beoordeling en uw 10! Hier worden wij blij van 😊

Geweldig had ik veel eerder moeten kopen

Beste Rick, bedankt voor uw mooie beoordeling!

Kwaliteitsshirts voor een goede prijs

Al eerder gekocht en nu de oude t-shirts echt aan vervanging toe waren geen moment getwijfeld om nieuwe te bestellen. Was mijn niet direct duidelijk dat er een korting was als je er meteen meer kocht, maar gelukkig op tijd ontdekt.

Beste Maurice, bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe shirts!

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit T-shirts en de volgende dag al in huis.

Beste Sylvia, Bedankt voor de mooie beoordeling!

Hele fijne onderhemden en zeker lang genoeg mooie kwaliteit perfecte pasvorm mijn man is er blij mee.

Beste Mieke, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, daar worden wij blij van!

Stanford Fullzip vest en Arizona Pantalon besteld als huispak. Prachtige kwaliteit en perfecte pasvorm. Echt een aanrader!

Beste Connie, Wij van team Girav zijn blij met uw 10!

geweldig

Hele fijne t-shirts voor mannen die wat langer zijn. Ze blijven goed in model. Ik bestel ze altijd voor mijn man. 3e keer al. Hij draagt ze met grote tevredenheid.

Bedankt voor uw mooie review!

T-shirts die lang genoeg blijven en mooi.

Fijne t-shirts die kwaliteit hebben. Ze blijven netjes(?niet lubberen). Alleen bij de kleuren Dark grise, dark green en Navy blue lijken deze heel erg op elkaar. Vallen ook heel donker uit.

Beste Anniette, Fijn te horen dat u blij bent met de kwaliteit van onze T-shirts en bedankt voor uw beoordeling.

topper

Mijn t shirts zijn perfect.....hele fijne stof......lekker lang dus geen blote rug meer. Ben zeer tevreden

Beste Jacob, Wij van team Girav zijn heel blij met uw 10!