Topservice!

De ritssluiting van het door mij bestelde vest was defect, nog voordat ik het vest terug had gestuurd had ik de nieuwe al in huis!

Wij van Team Girav zijn heel blij met uw 10: goed om te horen dat u blij bent met de service van Girav!

Fantastich

shirts passen alsof het voor mij op maat is gemaakt, ik heb een vreemde maat, lang en breed. De shirts krimpen niet na de eerste wasbeurt!!!!

Beste Theuns, bedankt voor uw mooie beoordeling en de 10! Fijn dat de T-shirts zo goed passen, veel plezier ermee!

UK customers need to check the import and tax duties for worldwide shipping imposed by the UK govern

If you are from the UK make sure you check the current shipping details to avoid excessive import and tax duties for worldwide shipping. These were imposed by the UK Government. Check them before you confirm your order to avoid paying more than you might normally expect. Girav were very helpful sorting out an issue for me.

Dear Richard, Many thanks for your review. Sorry to hear that it wasn't clear that import and clearance will be added for customers outside of the EU. We do mention this on our website: https://www.girav.com/customer-service/shipmentcosts Fine that we could solve this issue for you. Lots of fun with your purchase!

super materiaal

heerlijk t shirt onder je overhemd, neemt het zweet op en blijft door de extra lengte goed in je broek zitten ook voor de wat dikkere mannen.

Bedankt voor uw leuke review Pedro! Veel plezier van uw overhemd

Net passend voor lange en brede man.

Wanneer je boven de 2 meter bent en fors gebouwd dan zijn zelfs de grootste en langste shirts van sommige modellen maar net passend. Shirts zijn netjes en het is prettig dat je uit veel kleuren mag kiezen. Prijs is hoog in vergelijk met andere aanbieders in dezelfde kwaliteit, keuzemogelijkheid daarentegen is ruimer.

Bedankt voor uw beoordeling en veel plezier van de shirts!

Goede pasvorm voor lange rug

Snel geleverd en goede kwaliteit. Koop graag shirts bij Giraf. Geen twijfel.

Wij van Team Girav zijn heel blij met uw 10!

Zo blij met de kwaliteit en de LF maat

Eerst in dubio gestaan om te bestellen want ik wist niet of LF zou “werken” maar het werkt echt. Inmiddels liggen er al 6 in de kast en die gaan vannacht mee op vakantie naar Italië. Contact met de klantenservice is erg servicegericht en klantvriendelijk. Bedankt Jacquelien ..))

Wat ontzettend fijn om te horen dat u zo blij bent met Girav, dank voor uw mooie beoordeling, zijn wij blij mee!

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering p, producten van goede kwaliteit. Helaas had ik de verkeerde maat besteld en moesten de producten retour. De retour afhandeling is ook prima verlopen. Binnen enkele dagen werd mijn geld teruggestort. Uiteindelijk heb ik de de juiste maat besteld en geleverd gekregen. Producten passen nu perfect. Ik ben zeer tevreden.

Bedankt voor uw review, daar worden wij blij van. Veel plezier van uw shirts!

Kwalitatief hoogwaardig

Ik koop nergens anders meer. Kleding is stijlvol, kwalitatief van hoog niveau en de service is meer dan uitstekend en vriendelijk bovendien. Prijzen zijn aan de hogere kant, maar daar krijg je wel een perfect passend shirt, polo en/of overhemd voor terug. :-D Wel jammer dat Girav (nog?) geen casual overhemden met korte mouwen verkoopt.

Wij zijn heel blij met uw beoordeling, bedankt voor uw 10!

Vreemd

6 shirts in 1 maat besteld (zelfde als reeds eerder gekochte shirts). Slechts 1 shirts past goed. De rest is duidelijker kleiner. Gaat er iets mis in de productie?

Gewoon weer top!

Producten zijn gewoon goed voor wat je betaalt, altijd snel geleverd en netjes verzorgd!

Wij van Team Girav zijn heel blij met uw 10!

Snelle levering van prima shirts

Goede kwaliteit, mooie pasvorm, snellen en correcte levering. Zoals het hoort. Top!

Bedankt voor uw 10 Jeroen!

Super quality

Alles ging volgens afspraak goede kwaliteit prijs verhouding en x-extra length is extra length. Super. Ga vooral zo door ook met scherpe aanbiedingen. Blij met de kwaliteit van de shirts. Gerard M

Dank voor uw mooie beoordeling, goed om te horen dat u blij bent!

Super aardige medewerker en erg toeschietelijk

Ik heb contact gehad met Jacqueline, ik werd gewoon blij van haar. Super vriendelijk en toeschietelijk en niet onbelangrijk heel snel contact. Ik geef jullie alle eer….bedankt. Gr Harmtienus Vrieling

Bedankt voor uw review, daar worden wij blij van. Veel plezier van uw shirts!

Goede kwaliteit en fijne pasvorm

Ik heb een Marbella Polo besteld en ben erg blij met de goede kwaliteit. De polo is stevig en heeft een fijne pasvorm. Heel tevreden!

Bedankt voor uw beoordeling en veel plezier ervan!

Diepte V hals New York is veranderd

Begin dit jaar New York gekocht. Eindelijk een perfect V hals qua diepte gevonden dus vorige week weer een set gekocht echter is de V hals nu veel dieper. Voor mij nu te diep. Jammer!

Bedankt voor uw review! Wat jammer dat het shirt niet valt zoals verwacht. Echter is er niets veranderd aan de maatvoering. :(

Topper

Eerste bestelling maar wat een verschil. 6 cm langer en dubbel draagcomfort.... Zeker niet de laatste keer.

Bedankt voor uw beoordeling en veel plezier van uw shirts!

Fijne pasform

Door de extra lengte gebruik ik het t shirt als nachthemd. Bevalt uitstekend..

Wij van team Girav zijn erg blij met uw 10!

Zeer prettig zittende Berlijn boxershorts

De pasvorm is zeer goed en het materiaal zit/voelt heel erg prettig. De band knelt totaal niet. Pas 2x gewassen, maar de broek blijft goed zitten. De maat XXL past bij een gewicht van 123 kg en lengte van 185 cm goed. Niet te klein of te groot. Ik ben er blij mee.

Bedankt, Hans! Wat een mooie review!

Zeer fijne shirts, mooie stof en super pasvorm.

Bedankt voor uw 10!

Perfect shirt in alle opzichten

Na goed advies en een super service voor een snelle levering, de shirts ontvangen (Hanoi). Draagt zeer comfortabel in een warm/heet klimaat onder een hemd en pak. De service was zeer goed en meedenkend.

Wat leuk om te lezen, bedankt!

Zit goed maar erg warm

Hemd zit uitstekend, onzichtbaar maar voor mij te warm! Volgende keer maar eens een katoenen versie kopen!

Bedankt voor uw review Wim!

Goede prijs voor degelijke ondershirts

Een duopack Sao Paulo - Light in de kleur Kaki als "onzichtbaar" ondershirt besteld. Pasvorm is prima, lengte is fijn, kleur is ook goed. Ondanks de beschrijving dat dit een goede is wanneer je het snel warm hebt, moet ik zeggen dat ik het in deze shirts nog steeds aardig snel warm krijg in vergelijking met ondershirts van andere bekende merken. Maar, die zijn ook wel een stuk duurder. Voor deze prijs zijn dit prima ondershirts die comfortabel zitten en fijn in te stoppen zijn door de te kiezen lengte. Voor mij nog iets te warm op warme dagen, op de wat frissere dagen heb ik niks te klagen.

Bedankt voor uw review Menzo!

T-shirts zijn top!

Voor de 2de keer t-shirts voor mijn man besteld bij Girav. Hij draagt ze dagelijks en is er heel tevreden over. Ze zijn perfect van lengte en behouden hun vorm na vele keren wassen. Ook fijn dat ze verkrijgbaar zijn in zachte, natuurlijke kleuren voor de zomer en niet enkel in felle kleuren.

Wij van team Girav zijn erg blij met uw 10!

Zit als gegoten

Als je een lang bovenlichaam hebt dan heb je ook een lang shirt nodig en die vind ik al jaren bij Girav een tweede huid

Bedankt voor uw review en de 10! Blij om te horen dat u zo tevreden bent met Girav !