Mijn shirts pasten niet goed

Ik heb de maattabel aangehouden en mezelf laten adviseren door de site maar de shirts vind ik niet goed passen. Te lang en van de longsleeve zijn de mouwen heel wijd?

Alles naar tevredenheid

Perfecte levering

Levering volgens afspraak. Op basis van maattabel besteld, maar broek zat te wijd van boven en te strak om de benen en vooral bij de kuiten veel te smal. Helaas, retour.

S'avonds 23 uur besteld, volgende dag geleverd. Artikel geheel volgens verwachting

geweldig, echt heel erg blij

geweldige kwaliteit, prima prijs en snel geleverd

Mooie shirts, goede kwaliteit blijft mooi na tig keer gewassen te hebben.

Iets te weinig kleurvariatie in V hals

Prima shirts alleen nu het wassen even afwachten, minpunt is dat ik niet geïnformeerd ben over de leveringsdatum. En dat dus mijn bestelling was bezorgd bij het Primera Post NL afhaalpunt zonder dat ik dat wist. Bij toeval meegekregen omdat ik iets anders afhaalde.

Snelle levering en prima kwaliteit maar twee punten op je schouders is niet fraai

De kwaliteit van de shirts zijn prima voor deze prijsrange echter bij dragen zie ik heel duidelijk dat er twee opvallende punten op de bovenkant van mijn schouders staan bij ontspannen armen (naar beneden hangend).. deze hoeken waar de genaaide stof bij elkaar komt worden nog meer zichtbaar bij een geringe beweging van de armen naar boven. Eerste keer besteld bij Girav om een kans te geven en te proberen maar ik houd ben geneigd toch naar mijn andere merken terug te keren voor mijn volgende bestelling.

Beste Rodney, Bedankt voor uw beoordeling. Voor maatadvies of vragen over pasvormen kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. We staan altijd voor u klaar!

Goede pasvorm en kwaliteit

Giraf T shirt’s zitten altijd goed en gaan lang mee , wel eens andere t-shirts geprobeerd maar girav zijn toch een betere prijs kwaliteit verhouding

Beste Loek, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Veel plezier van de T-shirts!

Prachtig overhemd, mocht net iets langer

Goede webshop, snelle levering. Prachtig overhemd, mooie stof, zit heerlijk. Ik heb de extra lange mouw besteld, de mouwlengte is goed, maar het pand zou voor mijn lengte (192 cm) net een 5 cm langer mogen. Nu ga ik toch op zoek naar een ander model voor de volgende keer.

Beste Kees, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben betreffende pasvormen en fits dan staan wij bij de klantenservice altijd voor u klaar.

Prettige ervaring en perfecte kwaliteit.

Vlotte levering o.a. voorzien van retour informatie.

Beste J.J., Bedankt voor de mooie beoordeling!

Top !

Uitstekende kwaliteit, pasvorm , redelijke prijs, gemakkelijke bestelling en snelle levering.

Beste Peter, Hartelijk bedankt voor de 10 en de complimenten!

Gewoon goed

Gewoon goed geregeld

Beste Bart, Bedankt voor uw beoordeling!

Goede artikelen

Beste Jan, Bedankt voor de mooie beoordeling!

Mijn man was er blij mee

Mijn man is lang en heeft een buik(je) alles werd te kort. Nu de extra lange shirt en polo gekocht (niet de slim fit) en zitten perfect. Ik ga nog 3 shirts met v hals bestellen.

Beste C, Bedankt voor de hele mooie beoordeling. We wensen uw man heel veel plezier met dragen!

Helaas is maat S/LF te wijd

Mouwlengte LF van het Bologna overhemd is perfect, echter de kleinste maat S is regular fit en voor mij helaas flink te wijd. Daarom retour gestuurd. Een slim fit variant of maat XS zou gewenst zijn.

Beste Kalle, Bedankt voor uw beoordeling. Voor maatadvies kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. We staan altijd voor u klaar!

Perfect en klantvriendelijk

Ik had bij Girav een paar producten besteld, mooie kwaliteit en stevig katoen. een t shirt had bij mij een scheurtje, na een telefoontje met de klantenservice kreeg ik een nieuwe.

Beste Tom, Bedankt voor de mooie beoordeling. Onze klantenservice staat altijd voor u klaar!

Eindelijk! Shirts van zeer goede kwaliteit en in de juiste lengtemaat. En, wat niet onbelangrijk is: ze nog zeer betaalbaar ook.

Beste Teun, Bedankt voor de mooie 10! Hier zijn we heel blij mee!

Super t’shirts en polo’s

Extra lang, is geweldig, want mijn man heeft een lange rug.

Beste G, Bedankt voor uw mooie beoordeling. We wensen uw man heel veel plezier met dragen!

Mooie kwaliteit kleding!

Snel verzonden, makkelijk te retourneren, super goede kwaliteit. Enige wat wij missen is dat er ook shirts met een leuk printje of streepjes zijn ipv alleen maar effen.

Beste Liza, Bedankt voor de mooie 10! Daar zijn we heel blij mee. We gaan uw wensen over de bedrukte T-shirts noteren!

Super fijne lange shirts

Super fijne lange shirts en blijven lang in model.

Beste Christel, Bedankt voor de mooie beoordeling. Heel veel plezier met uw shirts!

Goede pasvorm.

Prima. Zit goed, prima pasvorm.

Beste Wilbert, Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier met uw aankoop!

Lage kwaliteit shirts

Zelfs als je 'Heavy' t shirts besteld krijg je van die slappe dunne stretch t shirts zonder stevige vorm, erg jammer. Mijne gaan direct de prullenbak in.

Beste Tom, Bedankt voor uw bericht. Wat jammer dat u deze ervaring heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen via e-mail.

Gewonnen

Netjes geholpen en geleverd, ben heel tevreden.

Wat fijn dat u tevreden bent met ons en bedankt voor uw mooie beoordeling.

Vriendelijke klantenservice, snelle levering

Uitermate positieve ervaring.

Bedankt voor uw mooie cijfer!

Keizersgracht 424

1016GC Amsterdam