Fijne pasform

Door de extra lengte gebruik ik het t shirt als nachthemd. Bevalt uitstekend..

Zeer prettig zittende Berlijn boxershorts

De pasvorm is zeer goed en het materiaal zit/voelt heel erg prettig. De band knelt totaal niet. Pas 2x gewassen, maar de broek blijft goed zitten. De maat XXL past bij een gewicht van 123 kg en lengte van 185 cm goed. Niet te klein of te groot. Ik ben er blij mee.

Bedankt, Hans! Wat een mooie review!

Zeer fijne shirts, mooie stof en super pasvorm.

Bedankt voor uw 10!

Maatadvies klopt precies, snel verzonden en mooie shirts.

Bedankt voor uw leuke review Jesse!

Perfect shirt in alle opzichten

Na goed advies en een super service voor een snelle levering, de shirts ontvangen (Hanoi). Draagt zeer comfortabel in een warm/heet klimaat onder een hemd en pak. De service was zeer goed en meedenkend.

Wat leuk om te lezen, bedankt!

Zit goed maar erg warm

Hemd zit uitstekend, onzichtbaar maar voor mij te warm! Volgende keer maar eens een katoenen versie kopen!

Bedankt voor uw review Wim!

Goede prijs voor degelijke ondershirts

Een duopack Sao Paulo - Light in de kleur Kaki als "onzichtbaar" ondershirt besteld. Pasvorm is prima, lengte is fijn, kleur is ook goed. Ondanks de beschrijving dat dit een goede is wanneer je het snel warm hebt, moet ik zeggen dat ik het in deze shirts nog steeds aardig snel warm krijg in vergelijking met ondershirts van andere bekende merken. Maar, die zijn ook wel een stuk duurder. Voor deze prijs zijn dit prima ondershirts die comfortabel zitten en fijn in te stoppen zijn door de te kiezen lengte. Voor mij nog iets te warm op warme dagen, op de wat frissere dagen heb ik niks te klagen.

Bedankt voor uw review Menzo!

T-shirts zijn top!

Voor de 2de keer t-shirts voor mijn man besteld bij Girav. Hij draagt ze dagelijks en is er heel tevreden over. Ze zijn perfect van lengte en behouden hun vorm na vele keren wassen. Ook fijn dat ze verkrijgbaar zijn in zachte, natuurlijke kleuren voor de zomer en niet enkel in felle kleuren.

Zit als gegoten

Als je een lang bovenlichaam hebt dan heb je ook een lang shirt nodig en die vind ik al jaren bij Girav een tweede huid

Bedankt voor uw review en de 10! Blij om te horen dat u zo tevreden bent met Girav !

Altijd perfecte maten en kwaliteit

Mijn ervaring dat Girav een goed producten verkoopt en past perfect en krimp in de was zeer weinig en de stof gaat een poosje langer mee. Kortom Girav gaat zo door voor mij een dikke 5 sterren. Hoop nu eens mijn aankoopbedrag eens terug te kunnen winnen....

Wij van team Girav zijn erg blij met uw 10 Chris!

Hé hé eindelijk goede maat

Mijn man is 196 en 80 kliko veel T-shirt zijn te kort maar als ze lang genoeg zijn is het een parasut in de wind , met deze T-shirt gelukkig niet hij houd van plaatjes op zijn shirt niet veel keus maar zit wel wat leuke tussen en ik weet dat ze niet snel vaal worden of krimpen in de was.

Bedankt voor uw mooie woorden!

Eerste keer besteld

Mijn eerste t-shirts besteld bij Girav. Ik ben twee meter en als ik t-shirts bestel is het altijd spannend. Of niet lang genoeg of weer te breed als ik xl bestel. De L met L en xl long fit is een uitkomst. Mooie pasvorm en lang genoeg. Al met al dik tevreden. Bezorging was ook top. Een blije klant.

Wat mooi om te horen!

Prima lengte heel blij

Handige maattabel helemaal tevreden met mijn bestelling

Snel en kwaliteit

Yes een 10!

Uitstekend.

Zoals gewoonlijk weer helemaal goed, prima kwaliteit en zit als gegoten kwa maat.

Dat horen wij graag, leuk Paul!

Mooie kwaliteit shirts

Eindelijk shirts die fijn lang vallen, kwaliteit en pasvorm zijn erg mooi. Verzending was snel. Ga zeker meer bestellen.

Bedankt voor uw 10 Ank!

Top!!!

Helemaal top

Wij van team Girav zijn erg blij met uw 10!

Prima kwaliteit, pasvorm en levering

Bedankt voor uw 10 Alfred!

Fijn Foppe!

mooie polo

Mooie polo, goede mouwlengte, zit erg netjes

Mooi materialen pasvorm

Altijd fijne shorts

Mijn shirts zijn korter dan normaal ondanks de zelfde maatvoering

Kwaliteitsborging die past

Mooi assortiment kleding voor de langere man die ook nog eens voorzien is van een welvaartsbuikje.

Bedankt voor uw leuke review!

De shirts blijven mooi van kleur en vorm. Ik koop ze dan voor mijn werk in de zorg, heb 2 EMB cliënten met een lange rug en bij normale shirts is het geen kijk want altijd blote rug, en zelf zijn ze niet in staat om het goed te doen, maar bij deze shirts zijn het gewoon twee stoere mannen die er goed gekleed uit zien. De lengte is super!

Leuk om te lezen Anita!

geweldig