Laden reviews...
Laden reviews...
1.565 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Over het geheel genomen prijzen klanten de kwaliteit en pasvorm van de producten. De lange maten en nauwkeurige maatvoering komen vaak terug in de feedback. Levering wordt regelmatig als snel en betrouwbaar ervaren, met vriendelijke klantenservice. De algemene toon is positief, gericht op kwaliteit en pasvorm.
Goede kwaliteit meerdere lengtematen. Wel prijzig. Jammer dat hier geen fysieke winkel is. Nu stuur je items terug omdat het nét iets te strak uitvalt. Overal zeer tevreden met de mogelijkheden bij Girav.
Beveelt aan
23 June 2026
Corelly
Zevenhuizen
T-shirts zijn prima niks op aan te merken, maar de maatvoering is voor mij niet juist. Ik heb een maat S besteld maar de shirts vallen erg ruim, bijna slobberig. Daarbij komt dat de mouwtjes lag zijn. Ze komen bij al mij poloshirts onder de mouwtjes van de polo uit. Jammer
Beveelt niet aan
23 June 2026
Cor Toorn
Lienden
mooie kwaliteit goede pasvorm. snelle levering. Prima
Beveelt aan
23 June 2026
HENDRIK
Holten
Hoi Hendrik,
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit, pasvorm en snelle levering! Bedankt voor uw review.
Top service en fijne shirts!!
Beveelt aan
23 June 2026
Annet
Hoornaar
Hoi Annet,
Wat leuk om te horen! Bedankt voor uw fijne review. We zijn blij dat u zo tevreden bent over onze service en shirts.
Maat L/SLF zit na 1x wassen op 30 graden niet meer goed. Shirt is korter en strakker.
Beveelt niet aan
22 June 2026
David
Tilburg
Beste David,
Bedankt voor uw beoordeling.
Wat jammer om te horen dat u ervaart dat het shirt na één wasbeurt op 30 graden korter en strakker is geworden.
Onze klantenservice zal contact met u opnemen via e-mail, zodat we samen kunnen kijken naar de oorzaak en een passende oplossing kunnen vinden.
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Bij bukken flopt het shirt niet uit de broek en wijdte (xxl) zit mooi om het lichaam. Niet strak maar wel ruimte.
Beveelt aan
22 June 2026
Ria Klein Gunnewiek
Beltrum
Hoi Ria,
Bedankt voor uw fijne review! Wij horen graag dat het shirt zo goed zit, lekker lang en met de juiste pasvorm. Fijn dat u er zo blij mee bent!
Het hele plaatje klopt gewoon. Koop al bijna 10 jaar mijn polo’s hier. Echt mega kwaliteit, na 3-4 jaar blijven de polo’s gewoon nog netjes. Hier kan geen Hugo Boss of Hilfinger etc. tegen aan. Blijf zo doorgaan!
Beveelt aan
21 June 2026
Bleart
Emmen
Hoi Bleart,
Wat een geweldige review, dank u wel! Bijna 10 jaar polo's bij ons kopen en dan nog zo enthousiast, dat maakt ons echt trots. Fijn om te horen dat de kwaliteit u na al die jaren nog steeds niet teleurstelt. We gaan zo door!
Eerst wat terughoudend en toch maar gedaan. Bestelling in 1 x goed dat gebeurd maar zelden.
Beveelt aan
21 June 2026
kevin
Vlaardingen
Hoi Kevin,
Wat leuk om te lezen! Bedankt voor uw review. Fijn dat uw bestelling in één keer goed was. We zien u graag terug bij Girav!
Altijd al erg tevreden over de ondershirts en nu een ander model besteld dat ook weer niet teleurstelt.
Beveelt aan
21 June 2026
Ole
Nuland
Hoi Ole,
Wat fijn om te lezen dat u altijd tevreden bent over onze ondershirts en dat het nieuwe model ook in de smaak valt! Bedankt voor uw mooie review.
Zit gewoon lekker ook na het wassen
Beveelt aan
21 June 2026
Theo
Purmerend
Hoi Theo,
Wat fijn om te horen dat het zo lekker zit, ook na het wassen! Bedankt voor uw review.
Mooi product. Inderdaad lekker lang. Heel vlotte levering
Beveelt aan
19 June 2026
Maria
Breda
Hoi Maria,
Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u tevreden bent met het product en dat de levering vlot verliep.
Super kwaliteit, ga hier zeker meer bestellen. En ook supersnel geleverd.
Beveelt aan
19 June 2026
Gerard
Klundert
Hoi Gerard,
Wat leuk om te lezen! Bedankt voor uw mooie review. Wij zijn blij dat u zo tevreden bent over de kwaliteit en de snelle levering. We zien u graag terug bij Girav!
3 Shirts, simpel maar degelijke kwaliteit, mooie kleuren, lekker lange shirts wat heel fijn is bij mijn lengte van 1,95 meter.
Beveelt aan
18 June 2026
Guido
Berghem
Hoi Guido,
Wat leuk om te lezen! Bedankt voor uw mooie review. Wij zijn blij dat de kwaliteit en de kleuren u aanspreken, en dat de lengte van de shirts zo goed uitkomt voor uw 1,95 meter. Fijn dat u zo tevreden bent!
Ik ben tevreden met het product niet met alle onnodige reclame én verzoeken in recensies te schrijven!!!
Beveelt niet aan
18 June 2026
Loud
Geldermalsen
Beste Loud,
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wat fijn dat u tevreden bent met het product! Jammer dat u onze e-mails minder op prijs stelt. Natuurlijk begrijpen we dat, dus ik heb u direct afgemeld voor de nieuwsbrief en andere correspondentie.
Houd u er wel rekening mee dat u eenmalig een beoordelingsverzoek per e-mail blijft ontvangen als u een bestelling bij ons plaatst. Het is niet mogelijk om u daarvoor af te melden.
Heeft u nog vragen voor ons, neemt u dan contact met ons op via [email protected]. Onze klantenservice helpt u graag verder!
De bestemming is netjes en snel geleverd en pas perfect
Beveelt aan
18 June 2026
John
Apeldoorn
Hoi John,
Wat fijn om te horen dat uw bestelling netjes en snel is aangekomen en perfect past! Bedankt voor uw review.
Absoluut goed
Beveelt aan
18 June 2026
Hans
Veenendaal
Hoi Hans,
Wat leuk om te lezen! Dank u voor uw mooie review. Het doet ons goed te horen dat u zo tevreden bent.
Mooie en goede t shirts
Beveelt aan
18 June 2026
Rene Knufing
Lichtenvoorde
Hoi Rene,
Bedankt voor uw fijne review! Wij zijn blij te horen dat de levering vlot verliep en dat u tevreden bent over de t-shirts.
Goede kwaliteit shirts met prima pasvorm. Blijven goed in de was.
Beveelt aan
16 June 2026
José
Eindhoven
Hoi José,
Dank u voor uw review! Fijn om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit en pasvorm van de shirts, en dat ze goed in de was blijven.
Beetje aan de prijs
Beveelt aan
16 June 2026
Henk
Groningen
Hoi Henk,
Wat fijn dat het zo lekker zit en goed past! Bedankt voor uw review.
Altijd lastig om iets passends te vinden als je lange armen hebt en 1.90+ bent. Bij Girav waren het allemaal winners! Verzending is razendsnel.
Beveelt aan
16 June 2026
Max Kion
Haarlem
Hoi Max,
Wat leuk om te lezen! Wij weten als geen ander hoe lastig het kan zijn om kleding te vinden die goed past als u wat langer bent. Fijn dat alles een winner was!
Bedankt voor uw review.
Er was vergeten een cadeaubon in het pakje te doen. Na contact us het gelijk opgelost.
Beveelt aan
16 June 2026
D
BARENDRECHT
Hoi D,
Bedankt voor uw review en het delen van uw ervaring! Fijn om te horen dat alles snel is opgelost. We zien u graag terug bij Girav.
Wij ontvingen het pakket op 10 juni jl. in plaats van de bestelde maat M Long Fit ontvingen we maat XL. We hebben het pakket direct retour gezonden.t
Beveelt niet aan
16 June 2026
Nico
Leferink
Beste Nico,
Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat u een verkeerde maat heeft ontvangen. Uiteraard begrijpen wij dat dit erg teleurstellend is.
Onze klantenservice neemt via e-mail contact met u op om dit verder met u te bespreken en ervoor te zorgen dat er een passende oplossing komt.
Altijd waren m.n ondershirts tekort. Ben lang en smal van postuur, vind daar maar eens iets passends voor. Girav dus!
Beveelt aan
16 June 2026
M.D de Jong
Giessenburg
Hoi De Jong,
Dank u voor uw mooie review! Fijn om te horen dat onze ondershirts eindelijk de lengte bieden die u nodig heeft. Lang en slank postuur verdient passende kleding, en wij zijn blij dat wij daarin kunnen voorzien.
Super snelle bezorging en uitstekende kwaliteit
Beveelt aan
16 June 2026
W.G.A.
Den Haag
Hoi W.G.A.,
Wat leuk om te lezen! Bedankt voor uw fijne review. Het doet ons goed te horen dat u zo blij bent met de snelle bezorging en de kwaliteit.
Goede pasvorm, perfecte lange mouwen. Mis alleen een klein accentje op het overhemd.
Beveelt aan
15 June 2026
Bert
Wezep
Hoi Bert,
Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat de pasvorm goed is en de lange mouwen perfect zitten. Uw opmerking over het accentje nemen wij zeker mee.
Girav is een Nederlands kledingmerk dat staat voor hoogwaardige, comfortabele en tijdloze basics met een perfecte pasvorm.
Wij combineren kwaliteit en stijl met een sterke focus op klantbeleving en service. Met oog voor detail en duurzame keuzes bouwen we aan langdurige relaties met onze klanten.
Apollolaan 151
1077 AR Amsterdam
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops