Goede kwaliteit shirts met perfecte pasvorm

Ik bestel deze shirts al jaren, zag dat de laatste bestelling wel erg lang geleden was. Dus weer eens wat shirts besteld voor mijn man. Die vind ze erg fijn zitten. Lengte heeft hij de extra long fit. Die blijven wel normaal zitten zonder omhoog te kruipen. Hij is 193 cm. En kwaliteit is echt dat ze jarenlang meegaan. Geweldige shirts dus!

Perfecte chino

Snelle levering. Goede prijs/kwaliteit Past fantastisch en draagt heerijk. Ga er zeker nog meer bestellen.

Fijne producten

Snelle levering, maar wat veel belangrijker is, super fijne kwaliteit van alle shirts. Ik ben al jaren klant, en nog steeds heel blij met Girav.

Kwaliteit weefsel varieert sterk per kleur

Niet alle t-shirts zijn even stevig. Met name de lichte kleuren voelen niet stevig aan.

Zeer positief.

Pakket keurig verpakt en T shirts perfecte kwaliteit. Snelle bezorging.

Prima kwaliteit

Snelle levering en extra lange shirt bevallen uitstekend

Mooie kwaliteit, matige pasvorm

Ik heb een poloshirt gekocht in de slimfit uitvoering. De stof is van een mooie kwaliteit en lekker zacht. In vergelijking met de bekende merkpolo's is de pasvorm matig en veel minder getailleerd dan je bij een slimfit mag verwachten

Zit als gegoten, goede service.

Ik heb al diverse polo’s en truien van Girav en heb nu het linnen hemd Bologna besteld. Alles zit als gegoten en de kwaliteit is top, ook na meerdere malen wassen. Snel verzonden en goed verpakt.

Polo besteld …. 1 dag later geleverd Dat was al super. Maar de kwaliteit die viel echt op, veel beter dan de ‘dure’ merken. Gelijk nog een paar besteld in de andere kleuren. Goede pasvorm, mooi materiaal en een prima prijs!

Wij van Team Girav zijn heel blij met uw 10!

Witte T-shirts long gekocht. De mouwen zijn gelukkig lang genoeg aan de okselkant. Tegenwoordig heb je van die verschrikkelijke schuin weggesneden mouwen onder de oksel. Dat zit echt slecht en schuurt enorm want boorden. Deze t-shirts hebben dat veel minder. Eigenlijk mogen ze nog langer zijn, ofwel terug naar de normale manier van t-shirt-mo\uwtjes!

Bedankt voor uw review en veel plezier van de shirts!

Fantastisch, service 10/10

Had een probleem met mijn overhemden 10 maanden na aankoop. Twee nieuwe shirts gekregen kostenloos!

Bedankt voor uw 10!

De tshirts van Girav zijn en blijven mooi en eel fijn dat je ze in lengtes kan bestellen. Ook nog snelle levering. Super

Goed om te horen dat u blij bent, veel plezier van de shirst!

Prima kwaliteit en comfortabel.

Goed assortiment van prima producten die comfortabel zitten en goed van kwaliteit zijn.

Bedankt voor uw 10!

Goede kwaliteit met ruime keuze

Door de verschillende lengtematen is het altijd mogelijk de goede maat te bestellen. Stof is van goede kwaliteit. Snelle levering en op tijd volgens afspraak.

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, daar worden wij blij van!

Alles goed gegaan

Bedankt voor uw beoordeling en veel plezier van uw shirts!

zeer goed

voor het eerste keer shirts besteld bij Girav zeer tevreden over de shirts mooie kwaliteit, snelle levering, en goed verpakt geleverd.

Hartelijk dank voor uw beoordeling en veel plezier met de shirts gewenst!

Snelle levering en goede kwaliteit

Jammer dat een van de twee polo shirts beschadigd was. Wat doen jullie aan productcontrole voorafgaand aan verzenden?

Beste Harry, Bedankt voor uw review en bestelling. Wat vervelend dat er beschadigingen zaten op uw polo's. Wij van Girav staan voor kwaliteit van onze producten. Ik heb u een mail gestuurd betreffende het omruilen van de artikelen. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Mooie shirts, maar de lengte is geweldig voor iemand van 195 m

Beste Peter, Bedankt voor uw mooie review. Veel plezier van uw shirts!

Het past altijd goed

Prettig om winkel on line te hebben waar het altijd past.

Wij van Girav zijn blij met uw 10! Fijne dag gewenst.

Goede kwaliteit en mooie shirts

Shirts gaan lang mee en blijven goed in de was. Klantvriendelijkheid is ook prima. Bestelling was verkeerd bezorgd, dus kregen we gelijk een nieuwe toegezonden. Ook deze was er de volgende dag al.

Beste Kees, Bedankt voor uw prachtige review. Veel plezier met uw bestelling.

Niets ontvangen. Post.Nl maakt er weer een zootje van.

Bij Girav besteld. Levering aangekomdigd door Post.nl op woensdag. Daarna verschoven naar donderdag, een dag waarop ik niet thuis ben. Vervolgens heb ik verzocht om zending naar een afgifte punt van Post.nl. Het punt wat ik verzocht werd door Post.Nl voor vrijdag bevestigd. Toen ik mij zaterdag hier meldde om het pakket op te halen bleek de Bruna winkel al jaren geen post nl afhaal punt te zijn. Vandaag (maandag) kondigde Post Nl weer aan dat zij vandaag het paklet op dit punt gaan afleveren. Clowns..

Beste Bart, Wat vervelend dat PostNL uw bestelling niet juist bezorgd heeft en dat er problemen zijn ontstaan bij PostNL (punt). Jammer genoeg hebben wij de bezorging bij PostNL niet in de hand maar we kunnen u natuurlijk altijd bijstaan zodra u contact met ons opneemt en (mogelijk) uw pakket traceren. Mocht u vragen hebben kunt u altijd onze klantenservice benaderen. Wij staan graag voor u klaar en willen u helpen waar kan. Ons telefoonnummer luidt 020 47 21 002 of stuur een mail naar [email protected] Een prettige dag gewenst!

Goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit

Beste Mirjam, Bedankt voor uw bestelling en mooie review.

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede kwaliteit en snelle levering

Beste Cor, Bedankt voor uw prachtige review. Fijne dag gewenst!

eindelijk een goed t-shirt

uitstekende kwaliteit en goede maat. Ben er erg blij mee, geen gezoek in winkels meer.

Beste Jonneke, Bedankt voor uw mooie review. Wij van Girav zijn hier heel blij mee. Fijne dag gewenst!

Kwaliteit hemden

Bij 198cm en een mager postuur past de maat small in lengte tot 200cm perfect. Heel blij mee.

Beste Wim, Bedankt voor uw bestelling en prachtige review. Veel plezier met uw items.