Voelt goed

De lengte van de polo's is geweldig. Geen opkruipende rugstukken maar strakke pasvorm. Daarbij komt de prima behandeling van de order. Snelle levering.

Bedankt voor uw mooie beoordeling en veel plezier met uw poloshirts!

KLASSE

Geachte administratie, bij deze ben ik zeer tevreden met deze T-shurts zit goed goeie kwalitijd en zeer perfect ingepakt, binnenkort komt er een nieuwe bestelling.

Beste Ton, bedankt voor uw mooie beoordeling en uw 10! Wij zijn blij dat u zo tevreden bent met uw aankoop! Veel plezier ermee!

Prima.

Prima kwaliteit polo's, snelle levering. Geen klachten.

Beste Kees, Wij van Team Girav zijn heel blij met uw beoordeling en uw 10! Veel plezier met uw aankoop!

Perfecte maatvoering voor lange mensen.

Met de maattabellen is het eenvoudig de juiste kledingmaat te kiezen.

Beste Roel, Bedankt voor uw mooie beoordeling en uw 10! Fijn dat u uw maat snel en eenvoudig kon kiezen. Veel plezier met uw aankoop!

woow

deze zijn echt lang perfect

Beste Jeanet, Bedankt voor uw mooie beoordeling en veel plezier met uw aankoop!

Excellente pasvorm en kwaliteit, maar duur

Materiaalkeuze, pasvorm zijn prima. Ook bestellen en levering gingen snel en foutloos. Verkrijgbaarheid van mijn maat ook prima in orde. Maar de prijs per artikel overschrijdt mijn acceptabele maximumprijs met tientallen euro's. Het ontbreken van een alternatief zorgt dat ik toch bestel. Als elk Girav kledingstuk volledig CO2 neutraal en liefst lokaal zou zijn gefabriceerd en met een maximum aan social return, dan zou de hoge prijs wel acceptabeler worden.

Beste Frank, bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent over het bestelproces en de snelle levering. Helaas moesten ook wij onze prijzen verhogen. De reden hiervoor zijn een stijging van de kosten voor grondstoffen, transport, arbeid en energie. Gelukkig hebben wij vaak acties waarbij u veel kledingstukken voordeliger kunt inkopen. Bedankt voor uw begrip en een prettige dag gewenst!

Eindelijk passende kleding voor lange mannen

Snel geleverd en goede kwaliteit t shirts en sokken. Gelijk maar 3 polo's geboekt. Niet goedkoop wel een fijne kwaliteit en vooral goed passend.

Beste Remco, bedankt voor uw mooie beoordeling en uw 10! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe polo shirts!

Niet ontvangen, maar opgelost door Girav

PostNL zegt dat ze het door de brievenbus hebben gedaan, maar ik heb niks ontvangen. Dit is 3 dagen geleden. PostNl wil me niet helpen. Contact met Girav gehad en mijn geld terug terug gehad.

Beste Syl, bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Onze klantenservice zal contact met u opnemen.

Kleding is goed

De hoeveelheid eenmalig plastic verpakkingsmateriaal moet echt omlaag. Dit is zo zonde van de grondstoffen. Elk T-shirt apart verpakt in een plastic zak. Als je drie t-shirts in de aanbieding doet, verpak ze dan ook per drie. Dat scheelt al iets.

Beste Willem, Dank u voor uw feedback. We streven ernaar uw kledingstuk schoon en netjes te leveren. Ons verpakkingsmateriaal is gerecycled plastic, maar we werken nog steeds aan verdere verbeteringen om onze plastic footprint te verminderen. Dank voor uw zorg en begrip.

Fijne kwaliteit t-shirts en lekker lang.

Snel geleverd, goed verpakt, erg blij mee!

Beste Hannie, bedankt voor uw mooie beoordeling en uw 10! Veel plezier met uw aankoop!

Gewoon perfect

Beste Marco, bedankt voor uw mooie beoordeling en uw 10! Veel plezier met uw aankoop!

Voor deze ene keer dan…

Ik ben nu al 4 keer terug geweest voor een aankoop. Dus of ik tevreden ben hangt erg van de intelligentie af van de bedenker van dit hulpmiddel. De ene keer dus. Mochten jullie mij missen in de bestelling dan is ervoeren voor zorg, anders niet. Succes!

Beste Paul, bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn dat u al zo vaak bij ons heeft besteld. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

Geweldige pasvorm

Zit als gegoten

Beste Bennie, bedankt voor uw beoordeling en uw 10! 🚀

Snel geleverd en lekker lang zo dat je moet buigen geen blote rug krijgt

Beste Joske, bedankt voor uw beoordeling en veel plezier met uw aankoop!

Uitstekende pasvorm die ik niet gewend ben

Als lang slank persoon is het niet makkelijk om goed passende shirts te vinden. Deze shirts van girav zijn een uitkomst.

Beste Maarten, bedankt voor uw mooie beoordeling en uw 10! Fijn dat u tevreden bent met uw nieuwe shirts, veel plezier ervan!

Beoordeel ik Girav of mn Bestelling?

Want… ik koop al jaren bij Girav en dat is altijd prima. Snel verzonden, probleempjes snel opgelost. Maar als ik mijn laatste bestelling moet beoordelen dan komt die er minder goed vanaf. Ik heb Heavy Sidneys gekocht in het wit, nadat de zwarte goed bevielen. De witte voelen nauwelijks dikker. De zwarte is echt wel een wereld van verschil maar dit is hoe de gewone witten zijn of horen te zijn. Misschien zijn die nu ook dunner. Maar deze “heavy” is echt niet heavy. Dus voor Girav altijd een volle score en de Heavy Sidney een 5-6je

Beste Robbert, bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer dat uw laatste aankoop tegenviel. Wij hebben niets aan de pasvorm of aan het materiaal veranderd. Ik ga daarom uit van een incident. Uiteraard kunt u de T-shirts gratis retourneren. Na verwerking zullen wij het aankoopbedrag terugstorten. Bedankt voor uw begrip en een mooie dag gewenst!

Super sokken!

Deze enkelsokken zijn de beste! Zakken niet af!

Beste Esther, bedankt voor uw mooie beoordeling en uw 10! Veel plezier met uw aankoop!

Gewoon goed

Gewoon goed

Beste Eddy, Wij van team Girav zijn blij met uw 10! Veel plezier met uw aankoop!

Goede kwaliteit en service vandaag besteld morgen thuis wij zijn zeer tevreden

Beste G., bedankt voor uw beoordeling en uw 10! Fijn dat alles naar wens was. Veel plezier met uw aankoop!

Perfecte pasvorm

Goede pasvorm, snelle levering.

Beste Bennie, bedankt voor uw mooie beoordeling en uw 10! Veel plezier met uw aankoop!

Gewoon lekker

De bestelling was makkelijk gedaan. De levering snel. En nu dragen ze heerlijk. Gewoon lekker hoe makkelijk en goed het werkt bij Girav.

Beste Jan, bedankt voor uw mooie beoordeling en uw 10! Fijn dat u zo tevreden bent met uw aankoop. Veel plezier ermee!

Goede pasvorm

Zit meteen als gegoten, ook na wassen. Onbekend of de shirts in de droger mogen, dus dat niet uitgeprobeerd

Beste G., bedankt voor uw mooie beoordeling en uw 10! Laat uw T-shirt drogen aan de waslijn. Het gebruik van een droger is mogelijk, maar dit zal de levensduur van uw mooie T-shirt verminderen en sneller laten krimpen. Een fijne dag gewenst!

Girav steekt zijn nek uit voor de klanten

Jeetje, even ademhalen, geen gedoe, gewoon makkelijk bestellen, makkelijk retouren, goede spullen. Dat wil je toch?

Beste Pieter, bedankt voor uw mooie beoordeling en uw 10! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze kwaliteit en het probleemloze retourneren. Nog veel plezier met uw aankoop gewenst!

Geweldig goed

Op zoek naar polos. Ik ben lang, ervaring tot nu toe was altijd dat het op de rug te kort was. Echter bij Girav met de maattabel heb ik nu poloshirts die perfect passen. Plus daar bovenop een razendsnelle levering maakt het compleet.

Beste Niels, bedankt voor uw mooie beoordeling en uw 10! Wij wensen u nog veel en lang plezier van uw aankoop!

Goed kwaliteit

Shorts zijn van prima kwaliteit

Beste Willem, bedankt voor uw beoordeling en uw 10!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.