Top shirts en snelle bezorging

Shirt zijn zo fijn, net even langer zodat ze niet uit broek glippen! En ze blijven na veel wassen nog heel mooi. En vandaag besteld is morgen in huis! Wat wil een mens nog meer.

Beste Perry, Wij van team Girav zijn trots op uw 10! Bedankt.

top T-shirts zeer goede kwaliteit, factuur sturen mag nog beter

als je een bestelling plaatst krijg je niet automatisch een factuur in de mail daar moet je dan zelf een mail voor sturen of bellen. De T-shirts zijn van top kwaliteit en zitten goed, voor de 3e keer besteld gaat zeer lang mee onder met zware belasting

Bedankt voor je beoordeling: het is inderdaad niet leuk dat je met ons contact moet opnemen om een factuur op te vragen. In de nabije toekomst zullen wij er voor zorgen dat je de factuur automatisch bij een bestelling krijgt. Veel plezier van je shirts!

Uitstekend !

De door mij bestelde v-hals trui heeft een prima pasvorm en de lengte is top. Met mijn lengte van 2.03 cm is dat heel fijn ook de kwaliteit is fantastisch.

Beste Ronald, Bedankt voor uw mooie review en veel plezier met uw trui.

Fijn

Beste Aart, Bedankt voor uw prachtige beoordeling!

Past perfect en lekker lang

Al eerder hemden van Girav gebruikt altijd tevreden geweest maar eens een keer ander merk geprobeerd ( je weet wel goedkoper en meer) maar snel weer naar Girav terug gekeerd

Beste Henk, Goed te horen dat u een fan bent van Girav en bedankt voor uw mooie beoordeling!

Veel keus, snel bezorgd

Al eerder T-shirts besteld bij Girav, goede kwailteit. Deze x n paar Henley shirts, ook goed en snel geleverd! Wordt een mens blij van.

Beste Hans, Bedankt voor uw prachtige beoordeling. Veel plezier met de Henley shirts!

Fijn bedrijf mooie producten

De laatste order was een herhaal order, na een aantal jaar opnieuw de zelfde shirts gekocht. Ze zitten goed, hebben een goede pasvorm en zijn van een uitstekende kwaliteit. Al mij T-shirts en Longsleeves zijn van Girav, mijn favoriete merk.

Beste Rene, Wat fijn te horen dat u fan bent van Girav, daar worden wij blij van!

Prima kwaliteit, maat is perfect

Gezocht naar kwalitatieve goede shirts die me lekker zitten en vooral niet te kort zijn.

Beste Adri, Bedankt voor uw mooie beoordeling!

Mooi overhemd

Ik kende Girav al van de fijne t-shirts. Ook de overhemden zijn top! Mooie pasvorm en strijkvrije materialen. Heel blij mee!

Beste Sjoerd, Fijn te horen dat je blij bent met onze artikelen. Veel plezier ermee!

Nog steeds geen Tshirt ontvangen!!!

Na een week gewacht te hebben, maar niets ontvangen heeft Girav opnieuw een shirt verzonden, goede service!

Beste J .A, bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen, excuses voor het ongemak. Onze klantenservice neemt direct contact met u op via de mail. Bedankt voor uw begrip en tot zo!

Goede kwaliteit shirts met perfecte pasvorm

Ik bestel deze shirts al jaren, zag dat de laatste bestelling wel erg lang geleden was. Dus weer eens wat shirts besteld voor mijn man. Die vind ze erg fijn zitten. Lengte heeft hij de extra long fit. Die blijven wel normaal zitten zonder omhoog te kruipen. Hij is 193 cm. En kwaliteit is echt dat ze jarenlang meegaan. Geweldige shirts dus!

Beste Ellen, Wij van team Girav zijn trots op uw 10!

Snelle levering, mooi product

Mooie kwaliteit linnen shirt met perfecte pasvorm.

Bedankt voor uw mooie beoordeling en veel plezier met uw linnen shirt!

Perfecte chino

Snelle levering. Goede prijs/kwaliteit Past fantastisch en draagt heerijk. Ga er zeker nog meer bestellen.

Wat fijn te horen dat u blij bent met uw chino. En bedankt voor de prachtig beoordeling!

Fijne producten

Snelle levering, maar wat veel belangrijker is, super fijne kwaliteit van alle shirts. Ik ben al jaren klant, en nog steeds heel blij met Girav.

Beste Sjak, Wat fijn te horen dat u fan bent van Girav, daar worden wij blij van! Bedankt voor uw mooie beoordeling.

Kwaliteit weefsel varieert sterk per kleur

Niet alle t-shirts zijn even stevig. Met name de lichte kleuren voelen niet stevig aan.

Zeer positief.

Pakket keurig verpakt en T shirts perfecte kwaliteit. Snelle bezorging.

Beste Henk, Bedankt voor uw prachtige beoordeling. Veel plezier met de T-shirts.

Prima kwaliteit

Snelle levering en extra lange shirt bevallen uitstekend

Beste Seline, Bedankt voor uw 10! Daar worden wij blij van.

Mooie kwaliteit, matige pasvorm

Ik heb een poloshirt gekocht in de slimfit uitvoering. De stof is van een mooie kwaliteit en lekker zacht. In vergelijking met de bekende merkpolo's is de pasvorm matig en veel minder getailleerd dan je bij een slimfit mag verwachten

Zit als gegoten, goede service.

Ik heb al diverse polo’s en truien van Girav en heb nu het linnen hemd Bologna besteld. Alles zit als gegoten en de kwaliteit is top, ook na meerdere malen wassen. Snel verzonden en goed verpakt.

Beste Louis, Bedankt voor uw mooie beoordeling en fijn te horen dat u blij bent met onze artikelen.

Polo besteld …. 1 dag later geleverd Dat was al super. Maar de kwaliteit die viel echt op, veel beter dan de ‘dure’ merken. Gelijk nog een paar besteld in de andere kleuren. Goede pasvorm, mooi materiaal en een prima prijs!

Wij van Team Girav zijn heel blij met uw 10!

Witte T-shirts long gekocht. De mouwen zijn gelukkig lang genoeg aan de okselkant. Tegenwoordig heb je van die verschrikkelijke schuin weggesneden mouwen onder de oksel. Dat zit echt slecht en schuurt enorm want boorden. Deze t-shirts hebben dat veel minder. Eigenlijk mogen ze nog langer zijn, ofwel terug naar de normale manier van t-shirt-mo\uwtjes!

Bedankt voor uw review en veel plezier van de shirts!

Fantastisch, service 10/10

Had een probleem met mijn overhemden 10 maanden na aankoop. Twee nieuwe shirts gekregen kostenloos!

Bedankt voor uw 10!

De tshirts van Girav zijn en blijven mooi en eel fijn dat je ze in lengtes kan bestellen. Ook nog snelle levering. Super

Goed om te horen dat u blij bent, veel plezier van de shirst!

Prima kwaliteit en comfortabel.

Goed assortiment van prima producten die comfortabel zitten en goed van kwaliteit zijn.

Bedankt voor uw 10!

Goede kwaliteit met ruime keuze

Door de verschillende lengtematen is het altijd mogelijk de goede maat te bestellen. Stof is van goede kwaliteit. Snelle levering en op tijd volgens afspraak.

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, daar worden wij blij van!