Super om als lange man eindelijk fijne kleding te kunnen kopen.

De shirts, truien en broeken van Girav hebben voor lange mensen een fijne pasvorm die je in reguliere winkels nu eenmaal niet vindt. Als iemand van 2.01m heb ik nog niet eens de allerlangste beschikbare modellen nodig, dus ook mensen die nóg langer zijn kunnen er prima terecht. Daar komt bij dat de kwaliteit ook nog eens prima en de levertijd supersnel is. Kortom, zeer tevreden!

Beste M., Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Wij zijn blij dat u de juiste maat kon vinden bij ons en wensen je nog veel plezier met uw aankoop!

prima T shirt

Prima volgens maattabel

Beste Peter, bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent over uw aankoop. Veel plezier ermee!

Perfecte lange t-shirts

Inmiddels voor 3de keer New York 2 pak t-shirts met v hals besteld. De eerste zijn na jaren wat dun geworden dus nu kan ik er weer mee vooruit. Pasform comfort en kwaliteit is uitstekend.

Beste Ed, bedankt voor uw mooie beoordeling en uw 10! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze New York T-shirts! Veel plezier gewenst!

Perfecte pasvorm voor de lange man!

Naast de snelle levering. Ook een perfect pasvorm. Niet alleen de truien perfect op maat naar aanleiding van de berekening. Onlangs ook nog een joggingbroek besteld en die was ook direct goed. Eindelijk kleding die past ipv altijd te kort! Blij met Girav!!

Beste Marcel, bedankt voor uw mooie beoordeling en uw 10! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze kleding! Veel plezier ermee!

Prima shirts

Beste Jasper, bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer dat de pasvorm niet goed lijkt te zijn. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om dit probleem op te lossen. Bedankt voor uw begrip.

Ronde hals gaat lubberen

Zoek al lange tijd naar hempjes/T-shirt met ronde hals die netjes strak om de hals blijft zitten. Helaas nog niet gevonden. Ook de Girav exemplaren lubberen snel en blijven niet strak. Jammer, ga maar weer verder zoeken

Beste Paul, bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer dat u het juiste T-shirt (nog) niet heeft gevonden. Ik zal uw wens uiteraard doorgeven aan onze afdeling inkoop. U kunt ons altijd een foto van uw "perfecte shirt" sturen. Graag naar [email protected] Wellicht kunnen wij u in de toekomst verblijden met het prefecte shirt.

perfect

Zitten goed gaan lang mee.

Beste Pieter, bedankt voor uw beoordeling en uw 10! Fijn om te horen dat u tevreden bent met ons.

Past goed Perfecte site

Beste Richard, bedankt voor uw beoordeling en uw 10!

Mooie hemden

Pasvorm en lengte van de hemden is prima. Blij mee! Lengte 173 en kortste uitvoering was lang genoeg.

Beste Nick, bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn dat de pasvorm en lengte goed zijn. Veel plezier ermee!

Snel en goed!

Snel en goed en dat voor een redelijke prijs.

Beste Kees, bedankt voor uw mooie beoordeling en uw 10! Veel plezier gewenst met uw aankoop!

goede kwaliteit, snel geleverd.

De 2 jaar geleden de eerste keer besteld en nu pas het eerste gat door slijtage (vaak gedragen/gewassen ook) dus ben zeer tevreden. Kleurt ook goed mee met van die wasmachinepakketjes (wel een lichtelijk bijpassende kleur kiezen wegens de polyester stiksels)

Beste J., bedankt voor uw mooie beoordeling en uw 10! Veel en vooral lang plezier met uw nieuwe bestelling!

Witte shirts hebben een blauwe gloed

De shirts lijken me van prima kwaliteit, en de maataanbeveling klopte helemaal. Maar helaas zit er een blauwe gloed over de witte shirts, en heb ze daarom weer teruggestuurd.

Beste Vincent, bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer dat er een blauwe gloed op uw witte shirts zat, excuses voor het ongemak. Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en verwerkt, zullen wij het aankoopbedrag crediteren. Bedankt voor uw begrip.

pasvorm super draagplezier

Zeer blij

Beste Wil, bedankt voor uw mooie review en uw 10! Fijn om te lezen dat u tevreden bent met uw aankoop!

Zeer blij mee mooie lange hemden passen goed.

Beste Hendrik, bedankt voor uw mooie beoordeling en uw 10! Veel plezier met uw hemden!

Altijd goed...

Ik heb meerdere keren bij Grave besteld en ben zeer tevreden. Snelle verzending, shirts zijn van goede kwaliteit en gaan lang mee. En ze zijn perfect wat pasvorm en lengte betreft.

Beste Martijn, Bedankt voor uw mooie beoordeling en uw 10! Fijn dat u zo tevreden bent met ons. Hier worden wij blij van. 😊

niks ontvangen

tot 2 keer toe de bezorging uitgesteld, nu nog niks gehoord over een nieuw bezig moment.

Beste Ruud, bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer dat het bezorgmoment tot twee keer is uitgesteld. Ik zie dat uw bestelling op dit moment klaar ligt bij een PostNL punt. Wij zullen voor de zekerheid contact met u opnemen via de mail. Tot zo!

Goed en kwalitatief prima

Keuze voorlichting voor de maten goed/uitstekend. Snelle levering en kwaliteit van de gebruikte materialen prima/uitstekend. Verder niks op aan te merken. Blijf zo doorgaan.

Beste M.A., Bedankt voor het delen van je positieve feedback! Fijn dat u zo tevreden bent met ons. Nog veel plezier met uw aankoop!

Dit was precies wat ik nodig had,

Ben erg tevreden met mijn aankoop, Graag had ik de afgebeelde BLAUWE tshort ook gehad, Waarom kan ik die niet bestellen?? Gr Gerard

Beste Gerardus, bedankt voor uw mooie beoordeling en uw 10! Als u vragen heeft over onze voorraad kunt u het beste even bellen met 020-47 21 002 of een mailtje sturen naar onze klantenservice [email protected]. Wij helpen u graag verder!

Fantastisch!

Product makkelijk te vinden, snelle levering, goede kwaliteit!

Beste Chantal, bedankt voor uw mooie beoordeling en uw 10! Blij mee. 😊

Alles prima geregeld

Alles volgens afspraak geleverd.

Beste Jos, bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat uw bestelling op tijd werd geleverd. Veel plezier ermee!

topkwaliteit en snel geleverd

erg blij ,mooie stof mooi model goed geprijsd en vooral iets langer!

Beste Eric, bedankt voor uw mooie beoordeling en uw 10! Veel plezier met uw aankoop!

Nooit meer m'n neefje en nichtje optillen zonder een blote buik!

Iedere Giraffe kent het. Prima broekmaat maar ook de mogelijkheid om iedereen 'die je rug op wil', mee te dragen. Onwaarschijnlijk onhandig bij het vinden van t-shirts. Telkens als ik (2 meter 07) bukte voor een product uit de supermarkt of met de kinderen van m'n broer stoeide had ik een ontblootte buik of rug. Niet alleen slecht voor m'n eigen spieren door kou maar ook nog eens erg vervelend voor de toeschouwers. Nu ben ik eindelijk verlost! Als dit een Tell-Sell-reclame zou zijn, denk dan de zwart/wit beelden van spelende kinderen en goedkope producten uit de onderste schappen erbij. Met een rood kruis door het beeld: dit nooit meer! Inmiddels meerdere keren gedragen, gewassen, geknuffeld en de liefde verklaard. Vanaf nu ben ik een trotse Giraffe!

Beste Gershwin, bedankt voor uw mooie beoordeling en uw 10! Fantastisch om te horen dat GIRAV je heeft verlost van dit ongemak en onze T-shirts lang genoeg zijn. Nog veel plezier ermee en graag tot ziens!

Maat kwam helaas niet overeen

De geadviseerde maat paste mij met mijn Bourgondische bouw helaas niet. Gelukkig is mijn vader iets minder breed in de schouders en past het hem wel. Mijn vader is er zeer tevreden mee

Beste Kevin, bedankt voor uw mooie review! Jammer dat de geadviseerde maat niet paste. U kunt ons altijd bellen of mailen. Wij helpen u graag met het vinden van de juiste maat. Ons telefoonnummer is 020-47 21 002 of stuur een mail naar [email protected] Wij horen graag van u!

Mooie kwaliteit maar stuur de 3 polo’s terug omdat ik de verkeerde stof heb besteld. Vandaag weer 3 andere besteld met de goede stof

Beste Paul, bedankt voor uw beoordeling en uw 10! Jammer dat u de verkeerde polo's heeft besteld. Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en verwerkt, zullen wij het aankoopbedrag crediteren. Alvast veel plezier met uw nieuwe bestelling!

zit perfect

Zit fijn op de huid, onzichtbaar onder overhemd en zelfs onder t-shirts!

Beste F., bedankt voor uw mooie beoordeling en uw 10! Veel plezier met uw aankoop!