Mooi shirt met goede pasvorm en kleur

Dit shirt gekocht omdat hij wat langer is. De kwaliteit op langere termijn moet ik nog ervaren maar lijkt goed.

Beste Vincent, Bedankt voor uw 10 en heel veel plezier van uw bestelling!

Perfecte pasvorm en materiaal

Zelf kopen dan weet je genoeg

Beste Jacques, Bedankt voor uw mooie review en veel plezier met de bestelling.

Levering binnen 1 dag en leuk en effectief verpakt.

Beste Jacques, Wij van Girav zijn blij met uw 10! Veel plezier met uw bestelling.

Goede kwaliteit en blijft perfect in vorm. Ik doe de hemden niet in de droger maar hang ze op een klerenhanger.

Beste Simone, Bedankt voor mooie review en veel plezier met uw order.

Precies goed

Zoals beschreven en snel geleverd

Beste Jan , Wij van Girav zijn blij met uw 10! Fijne dag gewenst en veel plezier met uw order.

Mouwen te kort

Levering etc prima, lengte voor lijf prima helaas mouwen echt te kort

Beste Maartje, Bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer dat de mouwen van de shirts te kort waren. Onze klantenservice helpt u graag bij het vinden van de juiste maat, (mouw)lengte en pasvorm van de artikelen. Mocht u vragen hebben kunt u altijd onze klantenservice benaderen. Wij staan graag voor u klaar! Ons telefoonnummer luidt 020 47 21 002 of stuur een mail naar [email protected] Een prettige dag gewenst!

Super kwaliteit

Beste Lily, Bedankt voor uw mooie beoordeling!

mooi shirts

voor de 1e keer besteld, blij mee. pasvorm is oké.

Beste Michel, Wij van Girav zijn blij met uw 10! Veel plezier met uw bestelling.

Mooie kwaliteit

Mooie pasvorm, mooie kwaliteit. Mijn zoon had altijd moeite om goede t-shirts te vinden en dat is dus nu eindelijk gelukt.

Beste Jolanda, Onwijs bedankt voor uw mooie beoordeling en uw 10! Veel plezier met de T-shirts.

Prachtige overhemden!

Mijn leuke man draagt de Livorno overhemden en staan prachtig! Hij krijgt heel vaak complimenten! Er zit een soort glans overheen en ze blijven ook mooi. Wat mij betreft mogen ze in meerdere kleuren gemaakt worden!

Beste Mireille, Wij van Girav zijn heel blij met uw 10! Veel plezier met de overhemden.

Prachtig

Ontzettend mooie polo’s Goede lekkere stof en uitstekende pasvorm. Snelle levering!

Beste Gert-Jan, Onwijs bedankt voor uw mooie beoordeling en uw 10! Veel plezier met uw nieuwe poloshirts!

Snelle service, fijne pasvorm en leuke aanbieding

Erg snel bestelling ontvangen, goede pasvorm en hele leuke aanbieding!

Beste Joost, Heel erg bedankt voor uw mooie review en veel plezier met uw order.

Perfecte vorm

Tee-shirts blijven goed in model na vele wasbeurten ! Prima pasvorm

Beste Maya, Onwijs bedankt voor uw mooie beoordeling en uw 10! Veel plezier met uw order.

Fantastisch qua draagcomfort en lengte.

De T-shirts zitten voortreffelijk, en mooi van lengte, absoluut top (geen te korte T-shirts meer!)

Beste Henk, Bedankt voor uw mooie beoordeling en uw 10! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling!

Snelle service, topproduct!

De mooiste polo’s in geweldige kleuren snel thuisbezorgd. Nooit meer een ander merk!

Top bedrijf, goede kwaliteit!

Door mijn lengte (1.95) had ik altijd problemen met shirts die net iets te kort zijn. Door Girav heb ik dit probleem niet meer. Laatst had ik polo’s gekocht bij Girav en ze zijn echt van topkwaliteit! Ik ben hier heel tevreden mee. Girav is echt een aanrader voor lange mensen!

Beste Niek, bedankt voor uw mooie beoordeling en uw 10! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze shirts. Daar doen we het voor!

1e klas shirts van een zeer goede kwaliteit die eindelijk een keer de juiste lengte heeft.

Beste Otto, bedankt voor uw mooie beoordeling en uw 10! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

Maar was niet goed heb geretourneerd en nieuwe besteld.

Beste Rien, bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer dat u uw bestelling moest retourneren. Mocht u vragen hebben kunt u altijd onze klantenservice benaderen. Wij staan graag voor u klaar! Ons telefoonnummer luidt 020 47 21 002 of stuur een mail naar [email protected] Een prettige dag gewenst!

supersnelle levering, prima produkt

Goede kwaliteit en pasvorm en heel snelle levering.

Wij van Team Girav zijn blij met uw 10!

Perfecte maatvoering

Dit is de vierde of vijfde keer dat ik bij Girav kleding bestel. De eerste keer waren de polo's naar mijn idee te lang. Daarna in de maatkiezer 1 cm van mijn lichaamslengte afgehaald. Ik bleek net op de grens te zitten. De keren erna heb ik 1 lengtemaat korter besteld en die zitten prima.

Bedankt voor uw beoordeling!

kwaliteit en comfort

mijn shirts zitten altijd heerlijk

Beste Adri, bedankt voor uw beoordeling en uw 10! Veel plezier met uw T-shirts!

Mooie kwaliteit en een leuke aanbieding, top!

Beste Marc, Bedankt voor de mooie beoordeling! Wij wensen u veel en lang plezier met uw aankoop!

Er waren problemen met de bezorger maar die zijn door Girav snel en goed opgelost

Na mijn melding over de niet bezorgde bestelling heeft Girav snel gereageerd. Uiteindelijk kreeg ik de bestelling 2 x geleverd. De tweede uiteraard geretourneeerd. Communicatie was goed en vriendelijk. En dus tevreden

Beste Dook, bedankt voor uw review. Wat jammer dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Onze klantenservice neemt contact met u op om het probleem op te lossen. Bedankt voor uw begrip.

Fijn ondergoed

Zit ook heel fijn

Beste Hans, Dank voor uw beoordeling en veel plezier met uw aankoop gewenst!

Voelt goed

De lengte van de polo's is geweldig. Geen opkruipende rugstukken maar strakke pasvorm. Daarbij komt de prima behandeling van de order. Snelle levering.

Bedankt voor uw mooie beoordeling en veel plezier met uw poloshirts!

Keizersgracht 424 1016GC Amsterdam