Ruim aanbod waaronder polo's in diverse kleuren. Voorraad is prima en redelijk snelle levering. Top kwaliteit.
Hoi Gerrit Jan, Hartelijk dank voor uw fijne review! Fijn om te horen dat u tevreden bent over de pasvorm, kwaliteit en het brede aanbod van onze polo's. We zorgen graag voor een goede voorraad en vlotte levering, dus het is mooi om te horen dat dit naar wens is.
Goed gestructureerd en geregeld. Dit was de tweede keer bij jullie geshopt en kom zeker nog een keer shoppen.
Hoi Peter, Bedankt voor uw fijne review! Het is geweldig om te horen dat u ook uw tweede bezoek bij ons als prettig heeft ervaren. We zien u graag terug!
Goed
Hoi Joop, Dank u voor uw review! We zijn blij te horen dat u een goede ervaring heeft gehad.
Wat een teleurstelling! De oranje polo die een keer is gewaasen op 30 graden is ineens erg dof geworden qua kleur en een maat kleiner. Meteen gebeld en foto gestuurd. Kreeg direct bericht dat ze meteen een nieuwe sturen, met de vraag of ik in de gaten wil houden of de tweede wel goed blijft, girav herkent zich niet in de klacht dus willen ze op de hoogte gehouden worden.. Dat is TOPSERVICE! De polo wordt vandaag al geleverd.
Beste Dariusz, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wat vervelend om te horen dat de polo na het wassen niet meer aan uw verwachtingen voldoet. Wij herkennen ons normaal gesproken niet in deze klacht, omdat onze producten uitvoerig worden getest op pasvorm, kleurbehoud en kwaliteit. Desondanks nemen wij uw melding uiteraard serieus en willen wij dit graag samen met u bekijken en passend oplossen. Wij nemen daarom persoonlijk contact met u op via e-mail om dit verder met u door te nemen. Wij hopen u alsnog een positieve ervaring met GIRAV te kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Team GIRAV
Originele beoordeling
Wat een teleurstelling! De oranje polo die een keer is gewaasen op 30 graden is ineens erg dof geworden qua kleur en een maar kleiner geworden. Gekrompen en lelijk van kleur dus. Ben benieuwd wat ik overhoud als de chino uit de was komt... Geen Girav meer voor mij. Mijn Ralph Lauren en Boss polos blijven qua maat en kleur in elk geval hetzelfde....
Beste Dariusz, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wat vervelend om te horen dat de polo na het wassen niet meer aan uw verwachtingen voldoet. Wij herkennen ons normaal gesproken niet in deze klacht, omdat onze producten uitvoerig worden getest op pasvorm, kleurbehoud en kwaliteit. Desondanks nemen wij uw melding uiteraard serieus en willen wij dit graag samen met u bekijken en passend oplossen. Wij nemen daarom persoonlijk contact met u op via e-mail om dit verder met u door te nemen. Wij hopen u alsnog een positieve ervaring met GIRAV te kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Team GIRAV
zie boven
Hoi Hermanus, Dank u voor uw fijne review! Fijn om te horen dat de levering snel was en dat u tevreden bent met de kwaliteit.
zit als gegoten
Hoi A, Wat fijn dat het zo goed zit! Bedankt voor uw review.
Het was even zoeken naar de goede maat, want jullie maten vallen echt anders als de reguliere maten van broeken. Maar nu we de goede maat hebben is het fantastisch!
Hoi Marlous, Dank u voor uw fijne review! Fijn dat u de juiste maat heeft gevonden. We horen graag dat het nu zo fantastisch zit!
Ik heb naar eer en geweten "mezelf de maat genomen", beetje op de gok, maar heb nu 3 T-shirts maatje minijurk . . Het is ook altijd wat ! Volgende bestelling toch maar niet de "bourgondische" variant kiezen.
Hoi Gerard, Dank u voor uw review, en voor het eerlijke verhaal! Zonder lintmeter is het inderdaad een gok. Met een lintmeter bij de hand helpen wij u graag de juiste maat te vinden voor uw volgende bestelling. Als u wilt kunnen wij een omruiling voor u aanmaken en helpen met maatadvies. Voor vragen kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Prima T'shirts blij mee. Eerder zat er een defect in de 1 van de bestelde shirts. Ik kwam hier echter op vakantie pas achter, maar dit is zeer goed opgelost en het betreffende shirt is kosteloos vervangen. Top service dus!
Beste Martin, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat één van de T-shirts direct een defect bleek te hebben. Dat is uiteraard niet de kwaliteit die u van ons mag verwachten. Onze klantenservice neemt per e-mail contact met u op, zodat we dit samen kunnen oplossen.
Originele beoordeling
3 t'shirts besteld en meegenomen op vakantie. De eerste die ik openmaakte aldaar was stuk. Bovenkant van het schouderblad was niet gestikt dus een heel gat er in. De 2e is prima en de 3e nog niet opengemaakt. Vooralsnog teleurstellend.
Beste Martin, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat één van de T-shirts direct een defect bleek te hebben. Dat is uiteraard niet de kwaliteit die u van ons mag verwachten. Onze klantenservice neemt per e-mail contact met u op, zodat we dit samen kunnen oplossen.
Erg tevreden altijd, gewoon goede kwaliteit en pasvorm
Hoi Dvae, Bedankt voor uw fijne review! Wij zijn blij te horen dat u altijd tevreden bent met de kwaliteit en pasvorm.
Heb al jaren t shirts van Girav en merk geen verschil ze slijten niet en pasvorm blijft prima ook naar tig keer wassen. Hoorde van iemand ze slijten wel maar die gooide ze ook in de droger tja. Kreeg bij de bestelling de vraag door wie ik de levering graag wilde Post.nl of DHL ik vraag om Post.nl staat ook op de bon en krijg DHL beetje vreemd vond ik.
Hoi Geert, Dank u voor uw review! Fijn om te horen dat u al jaren plezier heeft van onze t-shirts en dat de pasvorm ook na vele wassen goed blijft. Dat is precies waar wij naar streven. Uw opmerking over de bezorgvoorkeur nemen wij mee als waardevolle feedback.
Enige plek waar ik nog mijn kleding haal, goede kwaliteit en maat is altijd goed.
Hoi Joost, Wat fijn om te lezen! Bedankt voor uw mooie review. Fijn dat de kwaliteit en maatvoering altijd goed zitten. We zien u graag terug bij Girav!
Mooie t-shirts. Schappelijke prijs. Levering duurde wat lang en kwam niet, zoals aangegeven, met Postnl maar met DHL.
Hoi Joop, Bedankt voor uw review! Fijn dat u tevreden bent over de shirts en de prijs. Uw feedback over de levering nemen we mee. We zien u graag terug bij Girav!
Zo blij dat er nu ook gestreepte Girav zijn, als strepen fan sta ik te juichen. Wat mij betreft mogen er meer variaties bij komen, Bretonse strepen bijvoorbeeld.
Hoi Marcel, Wat leuk om te lezen dat u zo enthousiast bent over de gestreepte T-shirts! Bedankt voor uw fijne review. Uw suggestie voor Bretonse strepen nemen we graag mee.
Super shirt maar duur
Hoi Roy, Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over het shirt. Wij streven naar topkwaliteit en hopen u nog eens te mogen verwelkomen.
Bestellen is eenvoudig en levering is prima en netjes in orde
Hoi Henk, Bedankt voor uw fijne review! Wij zijn blij te horen dat het bestellen eenvoudig was en de levering goed verlopen is.
Ik zou de shirts van jullie echt aanbevelingen ze zijn gewoon grandioos, ik heb shirts van 3 jaar geleden en ze zijn nog steeds kaars recht en slijten echt bijna niet
Hoi Jan, Wat leuk om te lezen! Bedankt voor uw mooie review. Het is geweldig om te horen dat onze shirts na drie jaar nog steeds zo goed staan. Dat is precies waar wij voor staan!
Leuke kleur selectie.
Hoi Supermoo, Wat fijn om te lezen! Bedankt voor uw review. Het is geweldig om te horen dat de kwaliteit en kleurenselectie in de smaak vallen.
Prima, uitstekend!
Hoi Rita, Wat fijn dat u tevreden bent met de shirts! Wij bedanken u hartelijk voor uw review.
Top shirts, top kwaliteit, snelle levering. Prijzig, maar meer dan waard!
Hoi M, Wat fijn om te lezen! Dank u voor uw review. Wij zijn blij dat de kwaliteit en snelle levering in de smaak vallen. Meer dan waard, inderdaad!
Telefonisch perfect te woord gestaan. Fijne duidelijke site en snel geleverd.
Hoi Diny, Wat leuk om te lezen! Hartelijk dank voor uw mooie review. Het doet ons goed te horen dat u zo goed geholpen bent en dat alles snel en duidelijk was.
Was bij een verkeerd depot terecht gekomen en nieuwe opsturen lukte niet want voorraad was op. Excuses is aangeboden, maar was een vakantie bestelling en dat lukt nu niet meer.
Beste Ben, Bedankt voor het delen van uw ervaring. We begrijpen dat u helaas pech gehad heeft met uw bestelling, waarvoor nogmaals onze excuses. We vinden het heel jammer dat we u niet op tijd voor uw vakantie nog een bestelling hebben kunnen toesturen. Op uw verzoek hebben we de terugbetaling direct voor u verwerkt. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst weer blij maken met Girav!
Kleding is van goed kwaliteit
Hoi Thea, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over de kwaliteit van onze kleding en onze klantenservice. Hartelijk bedankt voor uw review!
Zit perfect en lekker lang nog niet gewassen maar denk niet dat wassen iets uitmaakt.
Hoi Jan, Dank u voor uw review! Fijn om te horen dat het zo lekker zit en dat u tevreden bent over de kwaliteit.
Mooie polos gekocht, maar pasvorm niet oké. Komt ook niet overeen met zelfde maat T-shirt. 3XL polo is veel kleiner dan 3XL T-shirt.
Hoi Jacob, Bedankt voor uw review! Fijn dat u het materiaal waardeert. Uw feedback over het verschil in maatvoering tussen de polo en het T-shirt is waardevol voor ons.
Apollolaan 151
1077 AR Amsterdam
Girav is een Nederlands kledingmerk dat staat voor hoogwaardige, comfortabele en tijdloze basics met een perfecte pasvorm. Wij combineren kwaliteit en stijl met een sterke focus op klantbeleving en service. Met oog voor detail en duurzame keuzes bouwen we aan langdurige relaties met onze klanten.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.