Laden reviews...
Laden reviews...
1.563 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Over het geheel genomen prijzen klanten de kwaliteit en pasvorm van de producten. De lange maten en nauwkeurige maatvoering komen vaak terug in de feedback. Levering wordt regelmatig als snel en betrouwbaar ervaren, met vriendelijke klantenservice. De algemene toon is positief, gericht op kwaliteit en pasvorm.
Ik heb 2 blouses met korte mouwen en ze zijn top! Super kwaliteit en goede prijs ook!!
Beveelt aan
10 June 2026
Sander Schoneveld
NOORDWIJK ZH
Hoi Sander,
Wat leuk om te lezen! Bedankt voor uw fijne review. We horen graag dat u zo blij bent met de blouses en dat de kwaliteit en prijs naar wens zijn.
Ik heb ze voor mijn man met een buikie gekocht.In xxxl.Ik dacht dan is de lengte EN de breedte goed.De lengte is ook goed en hij past het ook wel maar het zit niet wat ruimer wat ik had verwacht met xxxl.
Beveelt aan
10 June 2026
meta
lelystad
Beste Meta,
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wat jammer dat de maat die u gekozen heeft, net niet perfect zat! We helpen u graag verder met een eventuele omruiling of retour en maatadvies. Onze klantenservice neemt via e-mail contact met u op om dit te bespreken.
Goede kwaliteit. Mooie lange ‘t shirt s .
Beveelt aan
9 June 2026
Leon
Oudenbosch
Hoi Leon,
Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! Bedankt voor uw review. Het doet ons goed te horen dat u blij bent met de kwaliteit en de lengte van onze shirts.
Ruim aanbod waaronder polo's in diverse kleuren. Voorraad is prima en redelijk snelle levering. Top kwaliteit.
Beveelt aan
9 June 2026
Gerrit Jan
Rotterdam
Hoi Gerrit Jan,
Hartelijk dank voor uw fijne review! Fijn om te horen dat u tevreden bent over de pasvorm, kwaliteit en het brede aanbod van onze polo's. We zorgen graag voor een goede voorraad en vlotte levering, dus het is mooi om te horen dat dit naar wens is.
Goed gestructureerd en geregeld. Dit was de tweede keer bij jullie geshopt en kom zeker nog een keer shoppen.
Beveelt aan
9 June 2026
Peter
Zwolle
Hoi Peter,
Bedankt voor uw fijne review! Het is geweldig om te horen dat u ook uw tweede bezoek bij ons als prettig heeft ervaren. We zien u graag terug!
Goed
Beveelt aan
9 June 2026
Joop
Eersel
Hoi Joop,
Dank u voor uw review! We zijn blij te horen dat u een goede ervaring heeft gehad.
Wat een teleurstelling! De oranje polo die een keer is gewaasen op 30 graden is ineens erg dof geworden qua kleur en een maat kleiner. Meteen gebeld en foto gestuurd. Kreeg direct bericht dat ze meteen een nieuwe sturen, met de vraag of ik in de gaten wil houden of de tweede wel goed blijft, girav herkent zich niet in de klacht dus willen ze op de hoogte gehouden worden.. Dat is TOPSERVICE! De polo wordt vandaag al geleverd.
Beveelt aan
9 June 2026
Dariusz Ostrowski
Helmond
Beste Dariusz,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Wat vervelend om te horen dat de polo na het wassen niet meer aan uw verwachtingen voldoet.
Wij herkennen ons normaal gesproken niet in deze klacht, omdat onze producten uitvoerig worden getest op pasvorm, kleurbehoud en kwaliteit.
Desondanks nemen wij uw melding uiteraard serieus en willen wij dit graag samen met u bekijken en passend oplossen. Wij nemen daarom persoonlijk contact met u op via e-mail om dit verder met u door te nemen.
Wij hopen u alsnog een positieve ervaring met GIRAV te kunnen bieden.
Met vriendelijke groet,
Team GIRAV
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
zie boven
Beveelt aan
9 June 2026
Hermanus ``Buijs
Deventer
Hoi Hermanus,
Dank u voor uw fijne review! Fijn om te horen dat de levering snel was en dat u tevreden bent met de kwaliteit.
zit als gegoten
Beveelt aan
9 June 2026
A
Soest
Hoi A,
Wat fijn dat het zo goed zit! Bedankt voor uw review.
Het was even zoeken naar de goede maat, want jullie maten vallen echt anders als de reguliere maten van broeken. Maar nu we de goede maat hebben is het fantastisch!
Beveelt aan
9 June 2026
Marlous
Poeldijk
Hoi Marlous,
Dank u voor uw fijne review! Fijn dat u de juiste maat heeft gevonden. We horen graag dat het nu zo fantastisch zit!
Ik heb naar eer en geweten "mezelf de maat genomen", beetje op de gok, maar heb nu 3 T-shirts maatje minijurk . . Het is ook altijd wat ! Volgende bestelling toch maar niet de "bourgondische" variant kiezen.
Beveelt aan
8 June 2026
Gerard
Vlissingen
Hoi Gerard,
Dank u voor uw review, en voor het eerlijke verhaal! Zonder lintmeter is het inderdaad een gok. Met een lintmeter bij de hand helpen wij u graag de juiste maat te vinden voor uw volgende bestelling.
Als u wilt kunnen wij een omruiling voor u aanmaken en helpen met maatadvies.
Voor vragen kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Prima T'shirts blij mee. Eerder zat er een defect in de 1 van de bestelde shirts. Ik kwam hier echter op vakantie pas achter, maar dit is zeer goed opgelost en het betreffende shirt is kosteloos vervangen. Top service dus!
Beveelt aan
8 June 2026
Martin
Schagen
Beste Martin,
Bedankt voor uw beoordeling.
Wat vervelend dat één van de T-shirts direct een defect bleek te hebben. Dat is uiteraard niet de kwaliteit die u van ons mag verwachten.
Onze klantenservice neemt per e-mail contact met u op, zodat we dit samen kunnen oplossen.
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Erg tevreden altijd, gewoon goede kwaliteit en pasvorm
Beveelt aan
8 June 2026
Dvae
Spijkenisse
Hoi Dvae,
Bedankt voor uw fijne review! Wij zijn blij te horen dat u altijd tevreden bent met de kwaliteit en pasvorm.
Heb al jaren t shirts van Girav en merk geen verschil ze slijten niet en pasvorm blijft prima ook naar tig keer wassen. Hoorde van iemand ze slijten wel maar die gooide ze ook in de droger tja. Kreeg bij de bestelling de vraag door wie ik de levering graag wilde Post.nl of DHL ik vraag om Post.nl staat ook op de bon en krijg DHL beetje vreemd vond ik.
Beveelt aan
7 June 2026
Geert
Groningen
Hoi Geert,
Dank u voor uw review! Fijn om te horen dat u al jaren plezier heeft van onze t-shirts en dat de pasvorm ook na vele wassen goed blijft. Dat is precies waar wij naar streven.
Uw opmerking over de bezorgvoorkeur nemen wij mee als waardevolle feedback.
Enige plek waar ik nog mijn kleding haal, goede kwaliteit en maat is altijd goed.
Beveelt aan
7 June 2026
Joost
Heerhugowaard
Hoi Joost,
Wat fijn om te lezen! Bedankt voor uw mooie review. Fijn dat de kwaliteit en maatvoering altijd goed zitten. We zien u graag terug bij Girav!
Mooie t-shirts. Schappelijke prijs. Levering duurde wat lang en kwam niet, zoals aangegeven, met Postnl maar met DHL.
Beveelt aan
7 June 2026
Joop
Britsum
Hoi Joop,
Bedankt voor uw review! Fijn dat u tevreden bent over de shirts en de prijs. Uw feedback over de levering nemen we mee.
We zien u graag terug bij Girav!
Zo blij dat er nu ook gestreepte Girav zijn, als strepen fan sta ik te juichen. Wat mij betreft mogen er meer variaties bij komen, Bretonse strepen bijvoorbeeld.
Beveelt aan
7 June 2026
Marcel
Aalsmeer
Hoi Marcel,
Wat leuk om te lezen dat u zo enthousiast bent over de gestreepte T-shirts! Bedankt voor uw fijne review. Uw suggestie voor Bretonse strepen nemen we graag mee.
Super shirt maar duur
Beveelt aan
7 June 2026
Roy Schmidt
Alkmaar
Hoi Roy,
Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over het shirt. Wij streven naar topkwaliteit en hopen u nog eens te mogen verwelkomen.
Bestellen is eenvoudig en levering is prima en netjes in orde
Beveelt aan
7 June 2026
Henk
Den Haag
Hoi Henk,
Bedankt voor uw fijne review! Wij zijn blij te horen dat het bestellen eenvoudig was en de levering goed verlopen is.
Ik zou de shirts van jullie echt aanbevelingen ze zijn gewoon grandioos, ik heb shirts van 3 jaar geleden en ze zijn nog steeds kaars recht en slijten echt bijna niet
Beveelt aan
7 June 2026
jan
Goes
Hoi Jan,
Wat leuk om te lezen! Bedankt voor uw mooie review. Het is geweldig om te horen dat onze shirts na drie jaar nog steeds zo goed staan. Dat is precies waar wij voor staan!
Leuke kleur selectie.
Beveelt aan
7 June 2026
Supermoo
Eindhoven
Hoi Supermoo,
Wat fijn om te lezen! Bedankt voor uw review. Het is geweldig om te horen dat de kwaliteit en kleurenselectie in de smaak vallen.
Prima, uitstekend!
Beveelt aan
6 June 2026
Rita Lamers
Nieuw Heeten
Hoi Rita,
Wat fijn dat u tevreden bent met de shirts! Wij bedanken u hartelijk voor uw review.
Top shirts, top kwaliteit, snelle levering. Prijzig, maar meer dan waard!
Beveelt aan
6 June 2026
M
Haarlem
Hoi M,
Wat fijn om te lezen! Dank u voor uw review. Wij zijn blij dat de kwaliteit en snelle levering in de smaak vallen. Meer dan waard, inderdaad!
Telefonisch perfect te woord gestaan. Fijne duidelijke site en snel geleverd.
Beveelt aan
6 June 2026
Diny
Almelo
Hoi Diny,
Wat leuk om te lezen! Hartelijk dank voor uw mooie review. Het doet ons goed te horen dat u zo goed geholpen bent en dat alles snel en duidelijk was.
Was bij een verkeerd depot terecht gekomen en nieuwe opsturen lukte niet want voorraad was op. Excuses is aangeboden, maar was een vakantie bestelling en dat lukt nu niet meer.
Beveelt niet aan
5 June 2026
Ben
Borne
Beste Ben,
Bedankt voor het delen van uw ervaring. We begrijpen dat u helaas pech gehad heeft met uw bestelling, waarvoor nogmaals onze excuses. We vinden het heel jammer dat we u niet op tijd voor uw vakantie nog een bestelling hebben kunnen toesturen.
Op uw verzoek hebben we de terugbetaling direct voor u verwerkt. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst weer blij maken met Girav!
Girav is een Nederlands kledingmerk dat staat voor hoogwaardige, comfortabele en tijdloze basics met een perfecte pasvorm.
Wij combineren kwaliteit en stijl met een sterke focus op klantbeleving en service. Met oog voor detail en duurzame keuzes bouwen we aan langdurige relaties met onze klanten.
Apollolaan 151
1077 AR Amsterdam
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops