Laden reviews...
Laden reviews...
1.565 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Over het geheel genomen prijzen klanten de kwaliteit en pasvorm van de producten. De lange maten en nauwkeurige maatvoering komen vaak terug in de feedback. Levering wordt regelmatig als snel en betrouwbaar ervaren, met vriendelijke klantenservice. De algemene toon is positief, gericht op kwaliteit en pasvorm.
Het was even zoeken naar de goede maat, want jullie maten vallen echt anders als de reguliere maten van broeken. Maar nu we de goede maat hebben is het fantastisch!
Beveelt aan
9 June 2026
Marlous
Poeldijk
Hoi Marlous,
Dank u voor uw fijne review! Fijn dat u de juiste maat heeft gevonden. We horen graag dat het nu zo fantastisch zit!
Ik heb naar eer en geweten "mezelf de maat genomen", beetje op de gok, maar heb nu 3 T-shirts maatje minijurk . . Het is ook altijd wat ! Volgende bestelling toch maar niet de "bourgondische" variant kiezen.
Beveelt aan
8 June 2026
Gerard
Vlissingen
Hoi Gerard,
Dank u voor uw review, en voor het eerlijke verhaal! Zonder lintmeter is het inderdaad een gok. Met een lintmeter bij de hand helpen wij u graag de juiste maat te vinden voor uw volgende bestelling.
Als u wilt kunnen wij een omruiling voor u aanmaken en helpen met maatadvies.
Voor vragen kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Prima T'shirts blij mee. Eerder zat er een defect in de 1 van de bestelde shirts. Ik kwam hier echter op vakantie pas achter, maar dit is zeer goed opgelost en het betreffende shirt is kosteloos vervangen. Top service dus!
Beveelt aan
8 June 2026
Martin
Schagen
Beste Martin,
Bedankt voor uw beoordeling.
Wat vervelend dat één van de T-shirts direct een defect bleek te hebben. Dat is uiteraard niet de kwaliteit die u van ons mag verwachten.
Onze klantenservice neemt per e-mail contact met u op, zodat we dit samen kunnen oplossen.
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Erg tevreden altijd, gewoon goede kwaliteit en pasvorm
Beveelt aan
8 June 2026
Dvae
Spijkenisse
Hoi Dvae,
Bedankt voor uw fijne review! Wij zijn blij te horen dat u altijd tevreden bent met de kwaliteit en pasvorm.
Heb al jaren t shirts van Girav en merk geen verschil ze slijten niet en pasvorm blijft prima ook naar tig keer wassen. Hoorde van iemand ze slijten wel maar die gooide ze ook in de droger tja. Kreeg bij de bestelling de vraag door wie ik de levering graag wilde Post.nl of DHL ik vraag om Post.nl staat ook op de bon en krijg DHL beetje vreemd vond ik.
Beveelt aan
7 June 2026
Geert
Groningen
Hoi Geert,
Dank u voor uw review! Fijn om te horen dat u al jaren plezier heeft van onze t-shirts en dat de pasvorm ook na vele wassen goed blijft. Dat is precies waar wij naar streven.
Uw opmerking over de bezorgvoorkeur nemen wij mee als waardevolle feedback.
Enige plek waar ik nog mijn kleding haal, goede kwaliteit en maat is altijd goed.
Beveelt aan
7 June 2026
Joost
Heerhugowaard
Hoi Joost,
Wat fijn om te lezen! Bedankt voor uw mooie review. Fijn dat de kwaliteit en maatvoering altijd goed zitten. We zien u graag terug bij Girav!
Mooie t-shirts. Schappelijke prijs. Levering duurde wat lang en kwam niet, zoals aangegeven, met Postnl maar met DHL.
Beveelt aan
7 June 2026
Joop
Britsum
Hoi Joop,
Bedankt voor uw review! Fijn dat u tevreden bent over de shirts en de prijs. Uw feedback over de levering nemen we mee.
We zien u graag terug bij Girav!
Zo blij dat er nu ook gestreepte Girav zijn, als strepen fan sta ik te juichen. Wat mij betreft mogen er meer variaties bij komen, Bretonse strepen bijvoorbeeld.
Beveelt aan
7 June 2026
Marcel
Aalsmeer
Hoi Marcel,
Wat leuk om te lezen dat u zo enthousiast bent over de gestreepte T-shirts! Bedankt voor uw fijne review. Uw suggestie voor Bretonse strepen nemen we graag mee.
Super shirt maar duur
Beveelt aan
7 June 2026
Roy Schmidt
Alkmaar
Hoi Roy,
Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over het shirt. Wij streven naar topkwaliteit en hopen u nog eens te mogen verwelkomen.
Bestellen is eenvoudig en levering is prima en netjes in orde
Beveelt aan
7 June 2026
Henk
Den Haag
Hoi Henk,
Bedankt voor uw fijne review! Wij zijn blij te horen dat het bestellen eenvoudig was en de levering goed verlopen is.
Ik zou de shirts van jullie echt aanbevelingen ze zijn gewoon grandioos, ik heb shirts van 3 jaar geleden en ze zijn nog steeds kaars recht en slijten echt bijna niet
Beveelt aan
7 June 2026
jan
Goes
Hoi Jan,
Wat leuk om te lezen! Bedankt voor uw mooie review. Het is geweldig om te horen dat onze shirts na drie jaar nog steeds zo goed staan. Dat is precies waar wij voor staan!
Leuke kleur selectie.
Beveelt aan
7 June 2026
Supermoo
Eindhoven
Hoi Supermoo,
Wat fijn om te lezen! Bedankt voor uw review. Het is geweldig om te horen dat de kwaliteit en kleurenselectie in de smaak vallen.
Prima, uitstekend!
Beveelt aan
6 June 2026
Rita Lamers
Nieuw Heeten
Hoi Rita,
Wat fijn dat u tevreden bent met de shirts! Wij bedanken u hartelijk voor uw review.
Top shirts, top kwaliteit, snelle levering. Prijzig, maar meer dan waard!
Beveelt aan
6 June 2026
M
Haarlem
Hoi M,
Wat fijn om te lezen! Dank u voor uw review. Wij zijn blij dat de kwaliteit en snelle levering in de smaak vallen. Meer dan waard, inderdaad!
Telefonisch perfect te woord gestaan. Fijne duidelijke site en snel geleverd.
Beveelt aan
6 June 2026
Diny
Almelo
Hoi Diny,
Wat leuk om te lezen! Hartelijk dank voor uw mooie review. Het doet ons goed te horen dat u zo goed geholpen bent en dat alles snel en duidelijk was.
Was bij een verkeerd depot terecht gekomen en nieuwe opsturen lukte niet want voorraad was op. Excuses is aangeboden, maar was een vakantie bestelling en dat lukt nu niet meer.
Beveelt niet aan
5 June 2026
Ben
Borne
Beste Ben,
Bedankt voor het delen van uw ervaring. We begrijpen dat u helaas pech gehad heeft met uw bestelling, waarvoor nogmaals onze excuses. We vinden het heel jammer dat we u niet op tijd voor uw vakantie nog een bestelling hebben kunnen toesturen.
Op uw verzoek hebben we de terugbetaling direct voor u verwerkt. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst weer blij maken met Girav!
Kleding is van goed kwaliteit
Beveelt aan
5 June 2026
Thea Ooms
Amsterdam
Hoi Thea,
Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over de kwaliteit van onze kleding en onze klantenservice. Hartelijk bedankt voor uw review!
Zit perfect en lekker lang nog niet gewassen maar denk niet dat wassen iets uitmaakt.
Beveelt aan
5 June 2026
Jan
Waterland
Hoi Jan,
Dank u voor uw review! Fijn om te horen dat het zo lekker zit en dat u tevreden bent over de kwaliteit.
Mooie polos gekocht, maar pasvorm niet oké. Komt ook niet overeen met zelfde maat T-shirt. 3XL polo is veel kleiner dan 3XL T-shirt.
Beveelt aan
5 June 2026
Jacob
Rottevalle
Hoi Jacob,
Bedankt voor uw review! Fijn dat u het materiaal waardeert. Uw feedback over het verschil in maatvoering tussen de polo en het T-shirt is waardevol voor ons.
Goede kwaliteit,op tijd bezorgd.
Beveelt aan
5 June 2026
Ron
Dordrecht
Hoi Ron,
Bedankt voor uw fijne review! Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit en de bezorging. We zien u graag terug bij Girav!
Top
Beveelt aan
5 June 2026
Louis Vallentgoed
Bergen op Zoom
Hi Louis,
Wat fijn om te horen! Bedankt voor uw review.
Fijne lange shirts. Maatvoering klopt. Bestel deze voor een verstandelijke beperkte cliënt met PDS. Daardoor opgezette buik. Een gewoon t-shirt is dan al snel te kort.
Beveelt aan
4 June 2026
WA
Apeldoorn
Hoi,
Bedankt voor uw fijne review! Wat fijn om te horen dat de maatvoering klopt en dat de extra lengte precies biedt wat nodig is.
Eindelijk tshirts die niet naar boven kruipen. Ik zou ook nog tshirts met wat ruimere buikomvang op de markt brengen.
Beveelt aan
4 June 2026
Arjan
Overdinkel
Hoi Arjan,
Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat de t-shirts naar verwachting zijn en dat ze niet omhoog kruipen. Uw suggestie voor t-shirts met een ruimere buikomvang nemen wij graag mee.
Heb lange rug en kan nu de shirts in de broek houden.
Beveelt aan
4 June 2026
Eddy Bos
Assen
Hoi Eddy,
Bedankt voor uw fijne review! Wij zijn blij dat u zo tevreden bent en dat de shirts goed op hun plek blijven. Fijn dat u ons aanbeveelt!
Ik heb de jogger als verrassing voor mijn vriend gekocht, die liep er vanwege zijn lengte toch wel tegenaan dat veel broeken te kort waren. De stof is mooi, zacht en flexibel. Sluit erg mooi aan, wel slimfit.
Beveelt aan
4 June 2026
Nathalie
Den Haag
Hoi Nathalie,
Wat leuk om te lezen! Bedankt voor uw mooie review. Fijn dat de jogger zo goed past en dat de stof bevalt. We zijn blij dat uw vriend een broek heeft gevonden die goed zit.
Girav is een Nederlands kledingmerk dat staat voor hoogwaardige, comfortabele en tijdloze basics met een perfecte pasvorm.
Wij combineren kwaliteit en stijl met een sterke focus op klantbeleving en service. Met oog voor detail en duurzame keuzes bouwen we aan langdurige relaties met onze klanten.
Apollolaan 151
1077 AR Amsterdam
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops