Filters

10

Goede service en lekker eten

Goede service en lekker eten

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk eten, alles tot in de puntjes verzorgd, waardoor wij zorgeloos konden genieten

Het eten was heerlijk, ruim voldoende en viel erg in de smaak, ook bij onze gasten. De kok zorgde ervoor dat alles soepel verliep, waardoor wij nergens naar om hoefden te kijken en volop konden genieten van ons 25-jarig huwelijksfeest.

  • Aanbevelen? Ja
10

Dik voor mekaar!

Voor ons tuinfeestje hebben we de megaspies besteld. En de reacties waren heel positief. Leuk idee voor een feestje in de tuin. Heerlijk vlees en veel verschillende verse salades. Goede service, zowel bij bestelling als levering. Helemaal top!

  • Aanbevelen? Ja
9

Kwaliteits voor een goede prijs

Wekelijks hangt er een goed gevulde tas met vers fruit aan de deur. Het fruit is van goede kwaliteit en is zeker langere tijd houdbaar. Een fijne meerwaarde is dat je van de standaard keuzes af kunt wijken en een aanvulling naar wens kan doen in je bestelling.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk

De levering was goed. Het eten werd netjes en mooi op tafel geserveerd en het was allemaal heerlijk en het zag er mooi heerlijk en verzorgt uit

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

We hebben veel complimenten gehad over het warm en koud buffet! Het zag er goed verzorgd en heerlijk uit! Het smaakte allemaal heerlijk! Iedereen was enthousiast over het eten! Top gedaan, dank je wel!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Al mijn gasten hadden nog nooit zoveel van de barbecue gegeten en ook van de salades hartelijk dank Tukkers kan het iedereen aanraden

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima. Goed verzorgd.

Alles goed en correct afgehandeld en bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk en voor herhaling vatbaar!

We hebben voor onze familiereünie genoten van een heerlijk warm en koud buffet, netjes bij ons thuis afgeleverd. Er was voor elk wat wils en de kwaliteit van het eten was heel goed. Ook was er gezorgd voor borden, bestek etc. En dat alles voor een alleszins redelijke prijs. Het is vast niet de laatste keer geweest dat wij van de diensten van Tukkers gebruik hebben gemaakt!

  • Aanbevelen? Ja
10

We hebben een heerlijk warm en koud buffet gehad

We waren met 19 personen en iedereen heeft er van genoten

  • Aanbevelen? Ja
9

Keurig verzorgd en een heerlijk warm/koud buffet

Alles was keurig en netjes verzorgd. Alle gerechten waren heerlijk, iedereen heeft er erg van genoten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en netjes verzorgd

Hebben super lekker gegeten van het buffet. Alles netjes voor ons neergezet en uitgelegd wat het was. Als we weer een buffet nodig hebben komennwe zeker terug bij jullie

  • Aanbevelen? Ja
10

Het was erg lekker

Het was erg royaal en goed. De salades sprongen er qua smaak verrassend bovenuit. De gasten waren zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Het buffet was erg lekker. Complimenten.

Gasten hebben heerlijk gegeten. Er was voldoende aan eten aanwezig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk en gevarieerd!

We hebben een heerlijk en gevarieerd warm en koud buffet gehad met een geweldig grand dessert van Tukkers Culinair. Met ruim 50 personen was het meer dan voldoende en iedereen was super enthousiast over de kwaliteit. Aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfect

Was heel goed Gasten waren zeer tevreden en ons Gezin heeft heerlijk gegeten...

  • Aanbevelen? Ja
10

Eten was goed verzorgd. Heerlijk.

Wat ik al zei, op de afgesproken tijd gebracht. Het eten was lekker. Ook volgens onze gasten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super tevreden!

Sinds een paar weken hebben wij van Tukkers vers fruit die aan huis wordt bezorgd. Super goede service en erg lekker fruit. Een aanrader voor iedereen!! Wij zijn blij en koop alleen nog fruit hier

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk Buffet

Lekker en uitgebreid buffet. Alles perfect voor elkaar en ruim voldoende.

  • Aanbevelen? Ja
10

Wat een prachtig en smaakvol buffet

Het is altijd fijn als je gasten vol bewondering van en lof voor jouw feesttafel is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een over heerlijk buffet

Zoals andere keren weer genoten van heerlijk eten, nu gekozen voor warm/koud buffet. Paar gerechten wilden we anders, geen probleem, werd geregeld, kortom weer super genoten van het heerlijke eten. Echt aan te bevelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Lekker eten voor een goede prijs

Voor mijn 50-jarige verjaardag hier het buffet van laten komen. Prijs was goed, bezorging was op tijd. Iedereen vond het heerlijk. We hadden meerdere salades, schnitzel, spare-ribs, kip saté, diverse sausjes, aardappels, broodjes met ook verschillende sausjes, enz. Op het laatste moment (2 dagen voor het feest) heb ik nog doorgegeven van vegetarisch en dit was geen probleem.

  • Aanbevelen? Ja
10

altijd ontzettend goed

Wij bestellen regelmatig buffetten. Altijd goed, altijd op temperatuur, heerlijk eten, lekker zelfgebakken brood met sausjes. Kort gezegd: absolute aanrader

  • Aanbevelen? Ja
10

Voor de derde keer weer een super buffet geleverd.

Door Richard en zijn mensen weer een top buffet!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend eten en goed verzorgd

Op Tukkers kun je vertrouwen, zowel qua eten als gemaakte afspraken. Toppie.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Dorpsstraat 96

7468 ZG Enter

0547-383492

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.