Het buffet werd keurig op tijd bezorgd. Het eten was heerlijk en ruim voldoende. Onze gasten hebben genoten en wij ook. Wij zullen Tukkers zeker aanbevelen. En het mooiste is dat je niet eens hoeft af te wassen.

Goed verzorgd

Een goed verzorgd koud en warm buffet maar vooral heel erg lekker Alles zag er goed uit en prima gedoseerd Wij hebben er volop van genoten Zeker aan te bevelen

zeer goed en lekker

we hebben al verschillende keren stampotbuffetten van jullie gehad en nu voor de eerste keer koud en warmbuffet met de biljartclub al onze leden waren vol lof over het buffet het is zeker aan ieder aan te bevelen zo hebben we binnenkort een familiedag en bestellen zeker dit buffet dikke pluim voor tukkers partyservice

Bijzonder goed!!!!!

Bedankt voor het heerlijke koud/warm buffet van afgelopen weekend. Keurig verzorgd, mooi op tijd, ruim voldoende en lekker warm. De gasten hebben genoten. Complimenten voor de kok. Succes en tot een volgende keert. Groet, Rina en Wibo

Overheerlijk buffet

Zaterdag een koud en warm buffet gehad voor 20 personen van Tukkers. Overheerlijk was het en veel verschillende producten. Iedereen vond het erg lekker en heel veel complimenten van de gasten gekregen. Tukkers bedankt hiervoor, als we weer iets te vieren hebben dan weten we jullie wel weer te vinden.

Onvoorstelbaar goed

Een buffet en dessert, net even anders en daarom misschien wel onvoorstelbaar goed. De beste beoordeling geven de gasten en die waren zeer lovend en te bijzonder om te denken dat ze ons daar een plezier mee moesten doen. Bovendien een erg flexibele opstelling en met name op speciale wensen zoals allergie en dieet goed ingericht.

Super lekker

In een woord Super

Erg smaakvol

Smaakte erg goed. Zag er ook smakelijk uit. Voldoende.

Met Kerst een buffet besteld. Op de afgesproken tijd geleverd en dit terwijl het ontzettend druk was (dag voor Kerst) Buffet was super lekker, gevarieerd, duidelijke beschrijving erbij hoe het op te warmen en een groot succes vwb smaak en diversiteit. Ook de kids vonden het heerlijk. Porties ruim voldoende. Voor herhaling vatbaar. Aanrader!

Zeer goed.

Zeer goeie ervaring,kwaliteit en hoeveel erg over te spreken.Prijs kwaliteit verhouding is top. We hebben genoten van jullie buffetje op 2de kerstdag.

Heerlijk eten

Het eten was heerlijk daar was niets op aan te merken. Alleen jammer dat wij het moesten ophalen.

Het kerstbuffet was top

We hadden het kerstbuffet besteld en het was echt fantastisch. Vooral de Iberico wangetjes waren iets bijzonders. Alle verschillende salades en koude gerechtjes waren ook erg lekker. Ik heb voor oud en nieuw ook weer een salade besteld.

Buffetje voor 1e kerstdag gehad. Werd 1dag van tevoren gebracht en je kon het allemaal opwarmen. Het was geweldig en was heerlijk

zeer goed en uitgebreid buffet

We hadden een buffet voor 4 personen besteld voor 2e kerstdag. Alles werd geleverd op 24 dec. Alles netjes verpakt. Een beschrijving erbij voor het gebruik / opwarmen. We hebben heerlijk gegeten, er was ruim voldoende. ook het opwarmen van de gerechten was een makkie. Ga zo door Tukkers Partyservice. We komen graag weer bij jullie terug.

uitmuntend

Het was boven verwachting, zag er allemaal perfect uit, we hebben genoten. Bezorging was uitstekend, goede uitleg en ook nog een handleiding erbij. Zal Tukkers partyservice zeer aanbevelen bij anderen.

Smaakvol en uitgebreid buffet

Veel keuzes in zowel warm en koud buffet! Erg smaakvol! Goed service! Duidelijk uitleg hoe buffet warm te maken en houden! Koud buffet in mooi/handige wegwerp opdekschalen geleverd!

Goed opgelost

Bedankt

Wij hebben een koud en warm buffet gehad. De sallades waren super heerlijk en het warme buffet was uit de kunst. Zeker voor herhaling vatbaar!

Heel goed, en mooi op tijd

Voor de eerste keer een buffet gehad Het was superlekker en meer dan genoeg Ook mijn gasten waren vol lof Bedankt

Heerlijk buffet!

Het was lang geleden dat wij een buffet hadden besteld maar het zag er goed uit en het smaakte heerlijk!

eten was echt super

mooi optijd en hadden voor 4 personen buffet. voldoende te eten .en lekker

Altijd goed!

Barbecue de luxe was echt top, iedereen heeft genoten!

Perfecte kwaliteit en service

Tweemaal achter elkaar gebruik gemaakt van Tukkers Partyservice. Beide keren perfecte kwaliteit van de producten! Prima verzorgd en gebracht en gehaald. Echt waar voor je geld!

Was goed verzorgd, voldoende en zeer lekker

Het eten kwam optijd en zag er verzorgd uit , alles werd netjes neer gezet het eten was goed we hebben ook geen klachten gehad er was voor iedereen voldoende . En het was erg lekker. TOP!

Zeer goed. Gevarieerd en uitstekend verzorgd.

Zeer gevarieerd en netjes verzorgd. Op tijd aanwezig. Ook glutenvrij goed verzorgd. Ook het ophalen van de lege bakken etc. op tijd opgehaald.