Het eten smaakte supergoed. Zeer zeker voor herhaling vatbaar!

Pluspunten

Vandaag een super buffet verzorgd Tukkers Catering!!! Het was geweldig!!

Pluspunten

Prettig informeel contact, goede afspraken gemaakt, alles nagekomen. Bovenal heerlijk gegeten..

Pluspunten

Een perfect verzorgd warm/koud buffet. Alle koude en warme schotels waren heerlijk en we vonden de zalm echt voortreffelijk!! Wij zijn zeer tevreden en weten jullie een volgende keer zeker weer te vinden.

Pluspunten

Wat warm moest zijn was warm, wat koud moest zijn was koud en alles even heerlijk van smaak.

Pluspunten

prijs kwaliteit prima, Het hapjesbuffet was heerlijk, het zag er goed verzorgd uit. Het is zeker aan te bevelen.

geen

Pluspunten

Wij hebben afgelopen zaterdag een kookworkshop gedaan met de familie,13 personen. Er waren ook kinderen bij in de leeftijd van 12 t/m 18 jaar. We werden in groepjes verdeeld en maakten met ons allen een 5!! gangen diner. Het was superleuk om te doen en ook erg lekker. we zaten ontzettend vol aan het eind van de avond en de kinderen vonden het ook erg leuk. Heel erg bedankt!

Pluspunten

We hebben samen een geweldige avond gehad. Lekker samen iets doen en geen vorming van groepjes doordat iedereen door elkaar met een gerecht bezig was. Een aanrader!!

Wellicht meer keuze in drank. Alleen wijn en bier is wat karig. Er waren ook dames die wel graag wat wilden drinken, maar eigenlijk nooit wijn drinken.

Pluspunten

Super leuke kookworkshop mogen beleven.

Ontvangst

Pluspunten

We hebben een geweldige avond gehad , waarbij gemoedelijkheid , gastvrijheid en heerlijk eten centraal stonden ! Nogmaals bedankt

Pluspunten

Geweldig buffet, 2 jaar geleden een Tapas buffet, nu een combinatie van Tapas en hapjes buffet, geweldig!!!!Veel positieve reakties.

Stokbrood mocht bestiets minder, en kruidenboter meer, maar nogmaals een geweldig lekker buffet.??

Pluspunten

Bij deze wil ik jullie even bedanken voor de perfecte BBQ van afgelopen vrijdag bij mijn collega in Tubbergen!Het was echt perfect verzorgd en het vlees, de salades etc waren heerlijk. Iedereen was ontzettend enthousiast en hebben heerlijk gegeten. Nogmaals bedankt !!

geen

Pluspunten

Beste Richard,Afgelopen vrijdag 25 april jl. heb ik mijn 50jarige(Sarah)-feest gevierd. Hierbij heb ik van jullie een tapasbuffet Ollanda laten bezorgen bij het Brookshuis in Bornerbroek. Alles zag er zeer mooi en verzorgd uit en bovenal smaakte het verrukkelijk en er was van alles voldoende aanwezig. Iedereen heeft het zich goed laten smaken en ik heb alleen maar complimenten ontvangen over dit bijzondere en heerlijke buffet . Voor verschillenden was dit tapasbuffet iets om in gedachten te houden voor een toekomstig feestje. Ik heb enthousiast je adres doorgegeven. Ontzettend bedankt voor de goede service en tot een volgend feest.Met vriendelijke groeten,Henri�tte Doeschot

Pluspunten

Beste Richard, Afgelopen vrijdag 25 april jl. heb ik mijn 50jarige(Sarah)-feest gevierd. Hierbij heb ik van jullie een tapasbuffet Ollanda laten bezorgen bij het Brookshuis in Bornerbroek. Alles zag er zeer mooi en verzorgd uit en bovenal smaakte het verrukkelijk en er was van alles voldoende aanwezig. Iedereen heeft het zich goed laten smaken en ik heb alleen maar complimenten ontvangen over dit bijzondere en heerlijke buffet . Voor verschillenden was dit tapasbuffet iets om in gedachten te houden voor een toekomstig feestje. Ik heb enthousiast je adres doorgegeven. Ontzettend bedankt voor de goede service en tot een volgend feest. Met vriendelijke groeten, Henri�tte Doeschot

Pluspunten

Erg klantvriendelijk en meedenkend over de gerichte vragen die ik stelde. Ook degenen die ik uitgenodigd had, vroegen naar de leverancier. Erg positieve ervaring dus.

Pluspunten

Het was allemaal goed geregeld, zeer gemoedelijk en erg gezellig

Pluspunten

Keurig op tijd met de Spies Onwies! Heerlijk gegeten. Orgineel, lekker en zoals altijd genoeg!

Pluspunten

Goede intake, op tijd bezorgd, goede service en bovenal heerlijk gegeten.

nvt.

Pluspunten

Wij hebben genoten van het buffet en er was terdege rekening gehougen met onze wensen.wij zullen u zeker aanbevelen. Hartelijke groet Fred en Boukje

Pluspunten

Ons buurtfeest is ��n maal uitgesteld i.v.m. het weer. Was geen probleem, hebben we zonder probleem kunnen verzetten. Top.

Ik kan zo gauw niets verzinnen.