Pluspunten

In een woord geweldig!! Alles was heerlijk van smaak en lekker mals ga zo door zou ik zeggen!

Pluspunten

Heeft het feestje een extra dimensie gegeven

Pluspunten

Zeer positieve ervaring met Tukkers koud/warm buffet. Op het laatst nog zoutloos buffetje besteld en nog gekregen ook! Helemaal naar tevredenheid. Bedankt voor het medeslagen van de avond.

Pluspunten

Perfecte service, heerlijk gegeten, genoeg voor het aantal personen dat wij hebben besteld.

Ik kan geen punten bedenken.

Pluspunten

Alles was prima geregeld en onze gasten vonden het heerlijk!

Geen

Pluspunten

Veel verschillende hapjes. Zat altijd wat bij wat je lekker vindt. Ga zo door!

Pluspunten

Erg goed! De gasten en wij waren zeer tevreden. We hebben samen heerlijk gegeten.

geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Voldoende vlees en overige gerechten. een leuke manier van BBQ-en. Goede klantenservice Prijs/kwaiteit is prima!

We hadden op 20 april een koude wind.We vingen de wind pal op de BBQ. Helaas kregen we het vlees niet goed warm, ook niet in de pan. Kwamen er te laat achter, vlees hing te hoog aan het spit, na lager hangen lukte het nog niet.Er zaten niet al te veel kolen in de bak. De BBQ had volgens mij op een andere plek moeten staan. Aandachtspunt voor jullie bij het opstellen bij een volgende klant.( Mijn vorige ervaring was namelijk prima bij rustig zomerweer) Ondanks dit echt genoten . We doen het zeker nog een keer!

Pluspunten

Alles zag er keurig verzorgd uit en de smaak was fantastisch. Complimenten.

Pluspunten

Alles word gedaan / geleverd zoals afgesproken De kwaliteit is net als de kwantiteit erg goed Al met al zeer aan te bevelen

Indien de borden en het bestek meegeleverd worden, vind ik het prettiger als het om gewoon bestek en borden gaat en niet om de plastic uitvoering

Pluspunten

Was fantastisch voor herhaling vatbaar.

Vond het vervelend om de boel smerig af televeren,heb het dus zelf allemaal schoon gemaakt, maar dat vond ik een kl�re werk dat doe ik dus niet weer. In het vervolg lever ik het vuil weer in[ als U het niet erg vind.] Maar verder niks dan lof. Met vriendelijke groet, mw J Lucas Huisken

Pluspunten

Eten van goede kwaliteit en mooi gepresenteerd.

Laatste buffet was vrij weinig voor 30 personen.

Pluspunten

Keurige presentatie Lekker eten

Pluspunten

Eten was lekker en goed

Te vroeg aanwezig. Dit i.v.m. andere activiteiten

Pluspunten

Ik vind het moeilijk om een objectief waardeoordeel te geven. Dat komt omdat ik persoonlijk van zo nabij met een catering niet te maken heb gehad. Maar mijn ervaring in het geheel, zal ik Tukkers partyservice zeker aanbevelen. Het Tappas-en Dessertbuffet zag er bijzonder feestelijk en verrukkelijk uit. Als ook de gasten zeggen dat het buffet er zo verzorgd en mooi uitziet, het eten en het dessert heerlijk smaakt, en mij vragen waar de catering vandaan komt, dan is dat een Pluim voor jullie bedrijf! Het was z��r geslaagd. Hartelijk bedankt voor de succesvolle afsluiting van mijn verjaardag.

Ik miste een kaartje van Tukkers Partyservice om aan de gasten mee te geven. Maar mond tot mond reclame brengt jullie ook verder, zo is mijn ervaring. Hartelijke groeten Gerrie Albers

Bij grote beselling geen � 5.00 bezorgkosten

Pluspunten

Goed geregeld en erg lekker!

Pluspunten

Goed gedaan...tot de volgende keer.

Bespreken we nog :-)

Pluspunten

het is zo lekker en voldoende dat wij, een gezin met grote vleeseters, voldoende hebben.

de knoflooksaus mag wel iets meer worden, maar ja de een eet het wel en de ander eet het niet

Pluspunten

Het was supergoed!! Iedereen was vol lof!!

Dorpsstraat 96 7468 ZG Enter