Goeie snelle service

Fijne shop met betaalbare goederen. Accu's voor inklapbare scootmobiel gekocht en loopt weer als een treintje.

Super geregeld

Perfecte medewerking. Snelle levering Mee denkend.

Uitstekende service en producten

Al enkele jaren voor ziet Shop4Power ons van producten die voor ons niet standaard zijn. Door goed overleg en het mee denken vanuit Shop4Power worden wij iedere keer weer voor zien van de juiste informatie en producten. Ook voor technische ondersteuning als er onverhoopt toch een probleem ontstaat zijn wij altijd goed geholpen. Door het totaal pakket zullen we nu en in de toekomst zeker gebruik blijven maken de producten van Shop4Power.

Communicatie is prima, levertijd is ruimschoots 2a3 maal de toegezegde tijd.

Communicatie is prima, levertijd is ruimschoots 2a3 maal de toegezegde tijd.

alles zoals het moet

duidelijke uitleg gekregen bij bestelling, levering op tijd , produkt in orde

Snelle levering en snel antwoord op vragen

Na 5 minuten kreeg ik reeds een fatsoenlijk antwoord op mijn vraag, dat schept vertrouwen. Bestelling was snel geleverd

Geweldig geholpen.

Ik ben telefonisch geweldig geholpen bij het maken van mijn keuzes, daarna bestelling geplaatst en de andere dag had ik de produkten al in huis, precies zoals mij verteld was. Ik kan het zeker iedereen aanbevelen. Keep up the good work. Proficiat!!!

Heel snel

Keurig verpakt

In een woord positief

Goed en duidelijk geholpen

Perfect product geleverd.

Goed gedaan?

Snel en voordelig

Tweede bestelling in een drietal jaren. Goed en dekundig contact, snelle levering na betaling. Kortom helemaal blij!

goed en snel en kwaliteit product en goedkoop

Super service van heel vriendelijke mensen.

Ik beñ geweldig geholpen en goed ingelicht wat voor mij het beste artikel was, eerst kocht ik voor mijn scootmobiel een duur accupakket maar deze mensen zijn verder gaan zoeken en kwamen met een beter accupaķket ruim 20 % betere actiradius goedkoper en langere levensduur, ik kreeg het prijsverschìl de volgende dag terug gestort op mijn rekening, zonder dat ik daarom gevraagd had, conclusie ; echt goed geholpen en super eerlijke mensen

Op tijd geleverd, prima accu's

Fijne accu's

Slecht

Product uitgezocht op de website. Echter bij ontvangsten een compleet ander product ontvangen dan op het plaatje op de website. Als je er over mailt krijg je simpelweg het antwoord dat ik verkeerd heb besteld. De benaming op het geleverde product klopt met de site echter het is heel wat anders dan op het plaatje te zien is. Ik kan het onderdeel terug sturen op mijn eigen kosten. Ik vind dit echt een aanfluiting qua klantvriendelijkheid. Als op hun site de verkeerde afbeeldingen staan is het dus het probleem van de consument. Daarbij wordt mijn mail ook nog eens beantwoord met de verkeerde naam.

Snelle levering en goed advies

Keurig nette afhandeling van mijn bestelling en snel geleverd toppie

goede service snelle levering

Prettig contact bij vragen, snelle en goede levering.

order netjes en snel verwerkt!

Helder chatgesprek met juiste informatie. accu's snel en op tijd geleverd en bezorgd.

Super tevreden

Pakket is op de afgesproken datum en tijd bezorgd , dank je hiervoor

Uitstekende service: snel en volgens afspraak

De benodigde accu werd binnen 24 geleverd volgens afspraak. Top!

Gewoon top

Goeie kwaliteit

gewoon goede service

goede prijs snelle levering

Levering goed, Nazorg slecht

De levering van nieuwe bestellingen gaat goed, maar de nazorg als er garantie om de hoek komt kijken is slecht. Hebben wat opgestuurd half november en al diverse keren om een status er van gevraagd, maar krijg geen reactie op de mail. Diverse malen om gevraagd.

Goede website

Simpel en snel geleverd