Snelle service en goede kwaliteit

Ik doe al jarenlang zaken met Shop4Power voor de vervanging van mijn UPS battery pack en heb alleen maar positieve ervaringen.

Goed geholpen

Mijn vraag snel beantwoord, goeie service.

We hebben een snelle en goede levering mogen ontvangen

Voor de huur boten en sloepen op Havendienst.nl op heel Loosdrecht kopen we bij Shop4Power

Boot accus, noodstroom voor de server of een startaccu. We bestellen regelmatig bij Shop4Power, zo ook voor onze verhuurvloot op Havendienst.nl wanneer er weer eens een accu moet worden vervangen. Niet alleen boot en sloep accu's, zelfs voor de UPS waar de server van havendienst.nl op draait kopen we op tijd een nieuw accupakket bij Shop4Power. Van standaard tot vrij curieuze en aparte accu's hebben ze er en altijd netjes op tijd geleverd! Zo weet je ook wanneer je een electrische sloep bij ons vaart dat die blijft varen, mede dankzij de accu's van Shop4Power. En ook dat onze server het blijft doen bij stroomuitval ;) Varen maar!

Prima service en snel

Mooie duidelijke site

Kan nu weer km rijden fantastisch.

Ik ben er heel tevreden ermee . Kan nu rijden zonder zorgen .

Prima prijs voor het artikel, snel geleverd!

Prima communicatie, aanrader!

Ik heb wel betaald maar geen accu ontvangen

Helaas nog geen accu ontvangen

Goeie accu’s, Snel geleverd

Goeie accu’s snel geleverd Het enige wat van mij anders mag is wat meer info over de levering, of ik heb wat mails gemist?

Altijd kan beter

Bezorging binnen 1,5 week...Anders goed!

Duidelijk bestel proces en punctueel geleverd. Helemaal nix op aan te merken. Voor mij een adres om te onthouden.

Wisselennd

De bestelde oplader is snel geleverd maar de accu’s die tegelijk besteld zijn zijn op dit moment niet leverbaar. Had hier graag over geïnformeerd worden ipv dat ik daar zelf achteraan moest om dat te weten te komen.

Oke en vakantie week heb ik begrepen.

Heb precies een week geleden een accu besteld . 2x een Dame aan de telefoon gehad. Maar verder nog niets vernomen. Hoop hem gauw in huis te hebben. Dank U en met vriendelijke groeten. Fred Menken 06 288 39 188.

Zeer toegankelijk via Chat, snelle levering, goed product

Zeer tevreden over contact via chat, efficiënte afwikkeling m.b.t. levering. Goed en veilig verpakt

positief

De accu die ik besteld heb werd vlot geleverd

Top firma!! Mensen aan de tel. Met ervaring en vakkennis

Prima firma!!! Mensen met ervaring en vakkennis!!!

Kei goed

Goede service en uitleg en dan ook nog de helft goedkoper, en een uitstekende bezorging. ik ben zeer tevreden echt een aanbeveling.

Een reactie met Power!

Ik was op zoek naar een acculader voor mijn scootmobiel. Na een kort informatief gesprek had ik binnen 5 minuten een link met de juiste lader. Vervolgens heb ik deze besteld en de dag daarop ontvangen.

Alles in orde

Prijs was ok en levering geleverd zoals gemeld.

Zie onder!

Precies wat ik nodig had voor ‘n scootmobiel. Keurig bezorgd en ‘n toffe prijs!

Snel gedaan

Vorige accu werkte 2 jaar en 5 maanden

Super snelle levering. Binnen 2 dagen in huis. Werkt weer prima.

Duidelijk,snel Top

goede en snelle levering

juiste producten gevonden voor een snelle levering.