Correct en snel

Vriendelijke ontvangst en goede uitleg.

Goede raad voor aanpak van mijn probleem.

Goede en gemoedelijke service

Snelle levering. Ook op online vragen wordt snel geantwoord. Misschien nog een tip: een sterkere kartonnen verpakking zou wel mogen. De doos was langs één plooikant gescheurd tijdens transport, waardoor de batterijen er bijna uit vielen bij levering.

goede prijs en zeer goede service

2 scootmobiel accu's gekocht voor een scherpe prijs helaas 1 accu beschadigd tijdens transport door transporteur netjes opgelost, goede service en goede communicatie

nette service

pakket kwijt geraakt bij GLS dit telefonisch besproken met shop4power en hebben meteen een nieuwe zending geregeld.

Snel en correct

Order meteen behandeld en verstuurd. Helaas voor Shop4Power is hun transporteur GLS niet zo snel. Die kregen het voor elkaar om pas 3 dagen later te leveren.

2x12v accu 12 amp

Website prettig om te zoeken, product precies op maat en voor een heel redelijke prijs. Snelle bezorging, super.

Baterij

Super goed geholpen geweest

Teleurstellend

Heb gebeld maar werd niet terug gebeld Heb een mailtje gestuurd daar is wel op gereageerd problemen alsnog opgelost

Prima jammer dat ze niet op zaterdag open zijn maar voor de rest netjes geleverd

goede service

verkeerde accus besteld en zonder pardon kon ik ze omruilen

top !!

alles is zeer vlot verlopen en werkt prima.

laten je gewoon zitten met 3 kids int weekend

donderdag dik optijd besteld zelfs nog achteraan gebeld ivm niet afgeven van pakket bij gls vrijdag nog keer gebeld zo van als vandaag de deur uit ga heb ik het toch nog zaterdag dan kunnen de kindjes toch nog genieten van hun quad pas me kinderen verteld dat ze vrijdags zouden komen nadat ik bericht had gehad het zaterdag ook zou binnenkomen het was gewoon laxheid en onprofessioneel 2 x gebeld zouden me 2 x terug bellen of contact opnemen hebben ze helemaal niet gedaan beetje jammer...

Zeer snelle bezorging

Goede prijs en een snelle bezorging

Lees ff

Nou overal waar ik wat koop Vragen ze er naar Nou is het niet de gewoonste zaak van de wereld dat je dat goed en netjes doet Zo werk ik zelf ook altijd Zal zeggen stop met lastig vallen van deze mailtjes

Beste heer Leon, Ik begrijp wat u bedoelt, iedereen stuurt tegenwoordig maar verzoeken voor een beoordeling en omdat we steeds meer on-line verkopen vliegen de verzoeken je om de oren. Een heleboel klanten van ons vinden het heel belangrijk om te zien hoe een leverancier beoordeeld wordt, dat helpt ze om een goed gevoel over een leverancier te krijgen, daarom sturen we deze verzoeken ook, en daarom lees ik ze ook altijd allemaal om zo te leren van onze klanten. Ik hoop dat u ondanks uw klacht toch tevreden bent over de batterijen. Ik heb begrepen dat die wel snel geleverd waren. Frans Shop4power

top service

perfect

Snel, voordelig en goed

Mooi assortiment, faire prijzen en snelle levering. Al eerder bij Shop4Power besteld, en steeds tevreden.

Ik shop al jaren bij Shop4Power voor mijn UPS batterijen. De zending wordt telkens met een goede vervoerder verzonden en komt goed en tijdig aan. De prijzen zijn ook zeer betaalbaar.

Misschien een idee pas een beoordeling te vragen na het leveren van de goederen

Tevens wordt er voorraad vermeld op de website van een ander bedrijf die niet eens klopt

Ja top, stuurde een mail met een accu die ik moest hebben. Kreeg meteen een linkje gestuurd. En heb ze besteld. Snelle levering en goed verpakt.

perfect

Snel en op tijd geleverd

Meedenken met de klant

Langere levertijd ingekort door actief meedenken in de oplossing.

Product werd snel geleverd.

Duisterendijk 5

8131 RA Wijhe