Snel en goed geregeld

2 accu's besteld voor mijn scootmobiel. De eerst volgende dag geleverd. Helaas krijg je alleen geen tijdvak of track and trace zodat je weet hoelaat het product ongeveer geleverd word.

Goed en snel

Heb een accu’tje besteld, deze was de volgende dag al binnen! Erg fijn zo snel

TOP, Goeie service snelle levering

Artikel niet gevonden in de shop dus gebeld en inderdaad stond dit artikel er nog niet bij waarna ik binnen 10 minuten een bestel link had, daarna meteen besteld en warempel de dag er op om 10:00 uur stond de pakket dienst al voor de deur met het artikel. dus top geregeld

Gemakkelijk

Gemakkelijke, vlotte bestelling. Artikel werd geleverd volgen de overeenkomst Artikel is in orde

ik ben tevreden door de vlotte, persoonlijke afhandeling.

Nadat mijn eerste bestelling niet kon geleverd worden, werd onmiddellijk een alternatief aangeboden dat voldeed.

Super....

Super goed, goeie uitleg gekregen. Het was top.....alles verzorgd.

Product snel geleverd

Levering comform belofte

ik heb de baterijen nog steeds niet ontvangen

ik heb de goederen nog steeds niet ontvangen!!!!!!!!!!!!

alles volgens verwachting

overzichtelijke pagina om keuzes te maken en vlotte nette afhandeling van de bestelling

Prima webshop

Prima ondersteuning en eerlijk advies. Doen wat ze beloven.

Goede services

Top materiaal

Ik werd geweldig geholpen kwam gelijk in orde

Teleurgesteld

U meldt geen leveringsdatum op uw site. Ik vond deze toch niet en pas na betaling blijkt de levering 6 weken te duren. Ik heb dus nog op een andere site hetzelfde besteld omdat ik niet zolang kan wachten.

Gewoon doen wat ze beloven

Goede hulp bij de techniek

Ik heb een acculader nodig met wat specifieke aansluitingen en ben zelf absoluut niet technisch. In een uitgebreide mailwisseling hebben jullie mij goed uit kunnen leggen wat ik nodig heb en hoe dat te bereiken. Knap dat de techneut ook Jip&Janneke taal spreekt. Nu binnenkort ervaren of het allemaal gelukt is en ik weer stroom kan opwekken in mijn Tiny House. Ik ben zeer blij met jullie steun omdat de verkoper van de door mij aangeschafte zonne energie het laat afweten.

Namiddag besteld, s'anderendaags geleverd volgens plan

Snel , zorgvuldig

Snel geleverd en direct te gebruiken

Op zoek naar accu's voor in accupack opvouwbare scootmobiel. Gevonden op deze website voor een concurende prijs. Snel geleverd en direct te gebruiken. Door transportbedrijf mbt levering keurig op de hoogte gehouden. Top. Een tevreden klant dus.

Snelle levering. Communicatie omtrent levering kon beter.

Vlotte bezorging na bestelling. Geheel volgens afspraak

Na bestelling een vlotte verzending! Geheel volgens afspraak, dus prima!

Van het begin tot het eind uitstekend. Website kan eenvoudiger de funkties blokkeren snel!

Van bestelling tot de voordeur snel geregeld. Alle stappen in het proces worden vermeld en weergegeven.

Zeer goed, ben super geholpen. Het ging even fout, maar werd vriendelijk behandeld en alles is goed gekomen. Vriendelijke groet, Franci Ernst

Product precies zoals het moet zijn

Goede kwaliteit en prijs verhouding

Gewoon goed

Net als eerdere bestelling goed geholpen, en mooie prijs.