Heel flexibele en fijne partner

Shop4Power is een betrouwbare en flexibele partner voor electronica voor Planet switches en Salicru UPS in het bijzonder. Verder is het erg prettig werken.

snel, correct en goedkoop

top!

Goed produkt en snelle levering.

Batterijlader besteld bij Shop4power, werd snel geleverd en voldoet perfect om mijn LiFePO4 batterij veilig op te laden.

Defecte oplader,zonder moeilijk te doen,nieuwe toegestuurd! Bedankt voor het vertrouwen

Heb de lader nooit ontvangen

De lader moest geleverd worden in een zorg tehuis bij mijn bejaarde vader Eugeen Welch. De lader is hier nergens te bespeuren. Kan u aan post NL vragen bij wie juist de lader werd geleverd? Met dank, Kevin Welch

all OK

Alles perfect ontzettend bedankt!

1 artikel gekregen ipv 2

Heb gemaild, nog geen reactie terug.

Snelle levering. Toppie

Mijn bestelling werd lekker snel geleverd. Bedankt hiervoor en wellicht tot een volgende keer.

Goed produkt goede afhandeling

Goed geregeld allemaal

snelle service

Goed product voor een schappelijke prijs

Correcte en snelle levering

Correcte en snelle levering

Geleverd zoals werd beloofd

Zowel de inhoud, als de verpakking en de levertermijnen waren pico bello.

Makkelijk zoeken

Goede service.

Bestelling liep soepel. bestelde artikel gaan we op voorraad nemen.

Zeer snelle levering.

Erg goed bevallen.

Goede voorlichting:

We hadden een lader nodig voor een zware lithiumaccu. Voor ons een totaal nieuwe materie. Dankzij goede voorlichting zijn we er toch uitgekomen

Prima webshop!!

Snelle levering en goede accu!

Ik heb nog niets gehoord of gezien

Door een misverstand mijnen tweege bleef de bestelling uit . Maar bleek dat het al een tijd op mij lag te wachten . Bedankt alles in orde

stipte levering en correct op jullie kunnen wij rekenen proficiat

alles prima mvg

Absoluut geweldig

Snel service..Snel levering..Ik zal altijd jullie gebruiken

snelle levering top service

De levering na de betaling was super snel de service na mijn beoordeling kwam ook snel opgang ivm een te lage score die ik had mee gegeven

Goed en slecht

Bereidheid tot service is groot, echter de afwerking duurt extreem lang. Beantwoorden van mails niet tot nauwelijks. Bereikbaarheid matig. Uiteindelijk is de accu gecontroleerd en de nieuwe oplader opgestuurd en werkt naar tevredenheid.

Alles prima

Super bedrijf

Duidelijk en makkelijk zoeken

Gewenst product snel gevonden. Netjes op de hoogte gehouden vd voortgang. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Ziet er goed uit.

Snel en naar wens.