Correcte en snelle levering

Correcte en snelle levering

Geleverd zoals werd beloofd

Zowel de inhoud, als de verpakking en de levertermijnen waren pico bello.

Makkelijk zoeken

Goede service.

Bestelling liep soepel. bestelde artikel gaan we op voorraad nemen.

Zeer snelle levering.

Erg goed bevallen.

Goede voorlichting:

We hadden een lader nodig voor een zware lithiumaccu. Voor ons een totaal nieuwe materie. Dankzij goede voorlichting zijn we er toch uitgekomen

Prima webshop!!

Snelle levering en goede accu!

Ik heb nog niets gehoord of gezien

Door een misverstand mijnen tweege bleef de bestelling uit . Maar bleek dat het al een tijd op mij lag te wachten . Bedankt alles in orde

stipte levering en correct op jullie kunnen wij rekenen proficiat

alles prima mvg

Absoluut geweldig

Snel service..Snel levering..Ik zal altijd jullie gebruiken

snelle levering top service

De levering na de betaling was super snel de service na mijn beoordeling kwam ook snel opgang ivm een te lage score die ik had mee gegeven

Goed en slecht

Bereidheid tot service is groot, echter de afwerking duurt extreem lang. Beantwoorden van mails niet tot nauwelijks. Bereikbaarheid matig. Uiteindelijk is de accu gecontroleerd en de nieuwe oplader opgestuurd en werkt naar tevredenheid.

Alles prima

Super bedrijf

Duidelijk en makkelijk zoeken

Gewenst product snel gevonden. Netjes op de hoogte gehouden vd voortgang. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Ziet er goed uit.

Snel en naar wens.

Te lange levertijd

De accu's zijn prima ik had ze snel nodig maar na een paar keer zelf mailen kreeg ik ze pas na 7 dagen je wordt slecht op de hoogte gehouden van wanneer ze geleverd worden, je krijg alleen een mail dat de bestelling en betaling ontvangen is daarna hoor je niets meer, jullie moeten hier echt wat beter jullie best voor doen ik kreeg het gevoel dat ik bij een face site had besteld.

Beste Shelley, Vervelend dat de levering inderdaad langer duurde. Qua communicatie had het wellicht beter gekund. Door een wat lage bezetting de afgelopen twee weken hadden we wat vertraging in de communicatie. U had 6 nov. einde dag besteld, op 9 nov. in de ochtend hebben we u verteld dat de bestelling op de 10de binnen was. Dat had inderdaad uiterlijk op de 7de moeten zijn, sorry daarvoor. Dat u de accu's pas na 7 dagen kreeg is niet juist, u had ze met 4 dagen in huis. Ik wens u veel plezier met de accu's. Frans Shop4power

TOP

Heb batterijen besteld voor mijn scootmobiel die binnen 2 dagen in huis waren. Na de gedane bestelling had ik nog een vraag die, tot mijn verrassing, uitgebreid en professioneel werd beantwoord in een mail. Werd daar erg blij van.

Bezorging slecht nog niets ontvangen

Wel netjes betaald maar nog steeds niets ontvangen.

Supersnelle levering, prima product

Exact het juiste product geleverd gekregen, de omschrijving in de webshop is nauwkeurig. De levering was supersnel en zonder problemen!

Totaal verkeerde leverancier erop gezet, pakket al meer dan een week onderweg waar anderen Max 2 dag

Schandalig dat dit nog kan… pakket nog steeds niet geleverd…. Gls is het niet waard om nog mee samen te werken!!! Deze score slaat dus voorlopig enkel op de levering want de batterij hebben we nog niet…

Snelle levering en de beste prijs

Volgende bestelling plaats ik terug bij Shop4Power

Ik ben redelijk tevreden.

Bezorging ging goed en snel. Ik miste wel een handleiding in Nederlands. Groet.

Bestellen ging vlot

Levering ging vlot en een correct produkt. Voor mij dus een aanrader

Snelle levering van 2 accu's tegen een prima prijs!

Duidelijke typevermelding op de website en snelle levering van de 2 loodzware accu's.

Snel geleverd.

Prima accu