Pluspunten

Vanmorgen via het contactformulier een vraag gested. Binnen een kwartier het antwoord ontvangen! Bestelling geplaatst en net zo snel een bevestiging dat het vandaag wordt verzonden. Top! Nu hopen dat PostNL ook zo snel is :)

Ga zo door!

Pluspunten

betrouwbare leverancier met marktconforme prijzen

Pluspunten

Vlotte levering, scherpe prijzen.

Assortiment mag wel wat groter. Beperkt zich nu hoofdzakelijk op Fibaro.

Pluspunten

Ik heb een aantal onderdelen van Fibaro bestel. Ee van de onderdelen was een deur/raam sensor van de kleur beige. Deze laatste had een vertraging van 2 tot drie dagen. Ondanks alles heb ik de bestelling na 1 dag toch ontvangen, compleet en op kleur. 100 punten!!

Pluspunten

Snelle levering, prima prijs, goed/beschermend verpakt. Niets te klagen. Keep it up!

Pluspunten

-makkelijk vindbaar op internet -overzichtelijke website -zelfde dag nog verzonden (beloofd en ook echt nagekomen) -goede en duidelijke updates van status

Voor een bedrijf als dit kunnen de prijzen nog iets scherper.

Pluspunten

Zeer snelle levering, netjes verpakt.

Misschien voor kleine zendingen envelop met bubbeltjes plastic on verzendkosten te drukken.

Pluspunten

Prima service Perfecte leveringstermijn Zeer goed ingepakt

Pluspunten

Goede site, Snelle service, Scherpe prijzen

Pluspunten

Goed en snel advies met daarna dieto levering. Ik koop hier in het vervolg en het is ook nog eens een stuk goedkoper. Bedankt!

Pluspunten

Snelle levering en afhandeling, ook als er eens dingen stuk gaan ;-) TOP

Kennis van producten kan beter, wist niet hoe ik mijn HC2 kon vervangen met behoud van mijn configuratie.

Pluspunten

Snelle levering, prijs is redelijk

prijs kan altijd beter

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Correcte levering

Bestel bevestiging sturen met eventueel leverdatum. Ik begon namelijk te twijfelen of jullie wel zouden leveren. Ik kreeg namelijk geen informatie. Het was zelfs zo erg dat ik op internet ben gaan speuren naar wanpraktijken.

Pluspunten

Nadat ik een product besteld had werd het in prijs verlaagd. Inhousecontrol.nl betaalde mij ongevraagd het verschil terug. Prima service!

Pluspunten

Uitstekende aftersales (na defecte unit)

Het Verlaat 123 7325 HD Apeldoorn

Over Inhousecontrol.nl

InHouseControl is gespecialiseerd in huis-automatisering. Wij leveren met name apparatuur gebaseerd op het draadloze Z-Wave protocol.