zeer deskundig, behulpzaam en goed

goed advies m.b.t. type boom gezien locatie dicht bij zee en goed advies m.t.t keuze uit de bestaande voorraad gezien de bijzondere plaatsing...op een patio van Museum Beelden aan Zee in Scheveningen omringd door wisselende sculpturen.

Volop keus, deskundig advies, prima service!

Prima.

Gewoon goed

Alles conform afspraak snel en goed geleverd

Perfecte service, accurate opvolging, bezorgers die kennis hebben

Prima geholpen, veel keuze aan bomen.

We hebben een ruime uitleg gehad over een olijfboom die we wilden aanschaffen. Genoeg keus in verschillende maten/soorten bomen. Boom werd netjes ingepakt voor vervoer.

Fantastisch mooie olijfboom en een goede service!

Wat een plaatje in de voortuin. Al heel veel leuke complimenten uit de buurt ontvangen. Ik ben er ontzettend blij mee!

netjes, super snel en prachtig geplaatst

Prachtige olijfbomen geplaatst in de voortuin! Erg goede ervaring met planning, levering en plaatsing.

Goede voorlichting mbt verplaatsen, verpotten en bemesting

Prima bedrijf. Goede ontvangst. Goede voorlichting.

Service gericht

Ik woon op de verdieping. Medewerker stelde voor om de olijfboom, grond en pot apart aan te voeren en de boom op het dakterras in de pot te zetten. Zo geschiedde.

Goed advies en mooi afgewerkt!

We kregen een uitgebreide uitleg over de bomen en konden rustig uitkiezen. De plaatsing is mooi gedaan. Wij zijn tevreden!

Snelle en correcte service.

Zeer snelle levering. De geleverde boom was echter een kleinere versie dan wat we besteld hadden. Maar na contact met de klantendienst is het prijsverschil terugbetaald. Correcte service dus.

Professionele aanpak

Ik ben heel tevreden over de ganse bestellingsprocedure en levering. Een tof team dat steeds open staat om vragen te beantwoorden en advies te geven.

Zeer goed met begeleidende informatie voor onderhoud

top kortom!

Uitstekende service, snel en correct

Top ervaring: knappe en duidelijk website, snelle en correcte opvolging van bestelling en nazorg.

Prettige samenwerking

Goede informatie Snel mailverkeer Deskundig personeel Prettig zaken doen

Alles en meer hebben we gekregen ! Tipservice

De planten doen het schitterend ! Ik kan het ieder aanbevelen

Kundig advies, snelle bezorging en goede afhandeling

Prima kwaliteit boom en aflevering zoals afgesproken!

Prima kwaliteit boom en aflevering zoals afgesproken

Mooie boom, goede service

- Erg mooie boom! - Bezorging helaas alleen tot de voordeur - Snelle reactie op e-mails (echter antwoord niet altijd compleet) - Snelle levering (echter, ik had mijn boom op een woensdag om 12.59 besteld, hij werd niet de volgende dag al afgeleverd zoals wordt beweerd op de website ' voor 13u besteld, volgende werkdag in huis') - Olijfboom in plantenbak kant-en-klaar is relatief duur, ik heb daarom alle onderdelen (kwalitatief hoogwaardige bak, substraat, korrels etc) zelf ergens anders gekocht, scheelde erg in de prijs - Goede service dat er bij de boom worden onderhoudstips geleverd

Bedankt voor de uitgebreide review Mischa! Hierbij een aantal opmerkingen over je genoemde punten: - Fijn om te horen dat je tevreden bent over je boom! :-) - Om snel te kunnen leveren maken wij gebruik van een transporteur, en wordt er geleverd op een pallet. Hierdoor kan er inderdaad niet verder geleverd worden dan dat ze met de palletwagen kunnen komen. Dit staat ook duidelijk in onze bestelprocedure vermeldt. Je kunt ook kiezen door 'Plaatsing door de specialist', in dit geval kun je tegen meerprijs de boom door ons laten plaatsen op locatie. Normaal gesproken kunnen wij altijd de volgende werkdag leveren wanneer er voor 1 uur smiddags is besteld. Dit is alleen niet het geval als er in een enkel geval iets mis gaat bij onze transporteur m.b.t. de planning, of er gebruik moet worden gemaakt van stadsdistributie (er dus geen grote vrachtwagen kan komen.). In dit geval wordt dit met je gecommuniceerd. - We hebben hier gelijk even gekeken naar de emailconversatie, maar naar onze mening hebben we je vragen volledig beantwoordt :-) - Houdt er rekening mee dat onze gebruikte substraat en hydrokorrels aan de hoogste eisen voldoen m.b.t. tot afwatering, vochtbuffer en voeding. Het substraat wordt speciaal voor ons gemengd op basis van de eisen die wij eraan stellen. Er zijn inderdaad ook goedkopere varianten verkrijgbaar bij tuincentra en online aanbieders. Echter, dit is niet hetzelfde product met dezelfde hoogwaardige eigenschappen. Vooral als het gaat om verslemping op de lange duur. Ditzelfde geld voor plantenbakken, hier worden ook vele verschillende kwaliteiten aangeboden op het internet. Wij hebben als insteek enkel de beste kwaliteit te leveren. Hetzelfde geldt uiteraard voor onze bomen. - Houdt onze link in de gaten met de onderhoudsinstructies! Er komen namelijk nieuwe filmpjes aan m.b.t. het onderhoud van de boom. We verwachten dat deze rond november online staan.

zoals het hoort!!

goede uitleg over de verzorging en snel geholpen.

Ruime keus en super service

Vak mensen! Ze weten waar ze het over hebben en wij zijn zeer tevreden over onze aankopen.

Boom net als op de folder

Buiten mijn prachtige aanwinst, vind ik ook de begeleiding heel goed, wat en hoe met een olijfboom. Ook de levering verliep als gepland, ik heb geen enkel negatief punt.

Goed advies

Prima advies ook na aankoop via mail en telefoon over planten van onze prachtige kurkeik

Behulpzaam, veel keus!

Erg prettig ervaring. Zijn onwijs blij met de olijfboom. Goed ontvangen en de nodige informatie ontvangen over de verzorging van de boom. Enige minpuntje was communicatie omtrent de levering. Deze moesten we verzetten ivm werk, wat meteen werd geregeld voor ons. Boom werd echter niet afgeleverd op de verzette datum. Dit hebben we gemeld en toen is die alsnog de dag erop bezorgd.

Uitstekende kwaliteit en service

Alles zeer vlot verlopen vanaf het bestellen tot het leveren in België Vriendelijke en bekwame medewerkers Vooral dat je alles kant en klaar kan kopen dwz boom reeds in pot , is een pluspunt. Zeker bij de grotere formaten. Een echte aanrader.