Super geholpen, snel geleverd

Goede kennis, prettig geholpen en geadviseerd. Snel geleverd.

Vriendelijke bezorgers met deskundig advies

Bestellen ging makkelijk en ik werd snel gebeld voor een bezorgafspraak. Ik werd goed en tijdig geïnformeerd over het exacte bezorgtijdstip en kreeg goede adviezen voor het planten en verzorgen van het boompje. Nu nog hopen dat het boompje het goed gaat doen.

Ruime keus goede service

Zie titel

Super geregeld!

vakkundig geplaatst, mocht nog even kijken hoe hij stond. Beetje naar links, beetje naar rechts, of toch nog een beetje draaien? Geen probleem mevrouw, we gaan pas weg als U tevreden bent! En zo is het dus echt gegaan. Leviena

Van begin tot bestelling aan huis prima.

Zie bovenstaande zin

Prima product, prima advies, perfecte bezorging.

Een adres om nog eens terug te keren voor een andere bijzondere boom in onze tuin.

Geweldig en indrukwekkend

Wat een uitzoek. Dit is een professioneel bedrijf waar service, advies en kwaliteit nog hoog in het vaandel staan. Wil je echt iets moois in je tuin, zoek dan niet verder maar breng een bezoek aan dit geweldige bedrijf.

Goed advies en snelle levering

Tijdens bezoek goed advies. Delegering verliep snel en vlekkeloos. Bij de levering van de bomen kregen we nog aanvullende informatie voor het planten van de bomen

Top boom voor een mooie prijs

Klantvriendelijk en een geweldige prijs kwaliteitsverhouding

Gisteren besteld en vandaag een prachtig exemplaar ontvangen. Deze boom maakt onze tuin compleet.

Organisatie die perfect werk levert met zeer deskundige medewerkers

Mooi bedrijf met diversiteit aan bomen, ruime keuze, goed advies, correcte afspraken.

Snelle duidelijke service

Prima service, alles volgens afspraak

Goede service en advies

Positief en professioneel

Prima bedrijf, prima service. Wij zijn zeer zeer tevreden !

3 zeer grote mediterrane bomen gekocht en laten planten door de Olijfboomspecialist. Gigantische operatie die vlekkeloos is verlopen. Van voor tot achter werden wij ontzorgd ! Bedankt Paul en medewerkers. TOP !

vriendelijk geholpen via de email. aflevering was ook ok. In eerste instantie wilde ze de boom niet binnen in ons bedrijfspand zetten, maar gezien het gelijkvloers straatniveau was hebben ze dit na overleg toch gedaan. Dat was erg fijn het ging om 5 meter extra lopen maar zonder steekwagen wel een hele klus geweest.

Niks mee. Zoals t hoort

Kwaliteit= Vakmanschap + Passie!

Zeer vriendelijk, klantgericht. Met oog voor jouw ideeen en wensen. Weten waar ze over praten. Met 1 woord: Prima bedrijf voor aanschaf van je exotische beplanting.

Alles prima verlopen. Afgesproken datum en tijd werd nageleefd. Goede kwaliteit boom.

Snelle levering en goede producten

Besteld en goede communicatie gehad over de levering. Mooie bomen.

Komt afspraken na, veel keuze, mooie bomen.

Helemaal super!!!

Heel goed geregeld

Top service !

Veel keuze uit geweldig mooie olijfbomen. Goede service en vriendelijk personeel

Goed verzorgt van info tot afgeleverd product

Dat wij goed zijn geïnformeerd en geholpen om onze wens te vervullen. Het bestelde product is na gelang ons verzoek ook netjes op ons gewenst moment afgeleverd

Mooie boom en hele fijne service en begeleiding

Een boom uitzoeken vond ik best een ding. Meer omdat ik iets in mijn hoofd had en had lastig vond de keuze te maken zonder bevestiging. Via de mail super geholpen, geen vraag was te veel. Boom besteld en de volgende dag tot in de tuin geleverd! Heel blij mee!