Ze komen hun afspraken na, goede service, kortom een fijn bedrijf !

Mooie bomen, goeie hulp

Wordt fijn meegedacht

Kennis, kunde en service

Bedrijf ziet er netjes en verzorgd uit.

Klantvriendelijk

Wij kwamen bij de olijfboomspecialist en kregen de mogelijkheid om in alle rust rond te kijken. Steeds was eer iemand die vroeg of hij kon helpen. Kortom zeer klantviendelijk. Boom is bezorgd en ook toen in onze ogen mensen die wisten waar ze het over hadden. Top en wij zijn blij met onze prachtige olijf

zeer tevreden goede communicatie als je een bestelling hebt gedaan

Ik ben zeer tevreden over het leveren van 4 olijfbomen. er werd tijdig geantwoord op mijn vragen en de levering is goed verlopen en werd nog gebeld waar ze neergezet mochten worden. een dikke 10 voor jullie

Goed advies van ervaren mensen .

Erg hulpvaardig. Ook bij het ophalen werd er vlot en goed geacteerd

perfect geadviseerd en perfect geplaatst

e zijn erg fijn te woord gestaan in Overloon goede prijs afgesproken en daarna perfect de olijfboom geplaatst in onze tuin. Erg aardige en kundige mensen geven perfect advies

Super mooie boom

Blij met de olijfboom

Geweldig mooie en gezonde olijfboom!!!

Ik kan enkel maar de Olijfboomspecialist aanbevelen. Geweldig contact, snelle levering en kwaliteit van de geleverde producten. Simpelweg top.

Top dat je een eigen olijfboom kan uitzoeken en deze snel bezorgd en geplaatst wordt door jullie.

Aanrader om je olijfboom op locatie uit te gaan zoeken. We werden vriendelijk geholpen. Ook bij het plaatsen van de olijfboom. Wij zijn erg tevreden!

Goed ontvangen en vriendelijk te woord gestaan. Uitstekende uitleg en uitgebreide keuze. Planning en levering in overleg. Plaatsing zeer zorgvuldig door mensen met een passie voor hun vak!

Deskundig advies en zeer uitgebreid assortiment

We werden vriendelijk geholpen en de bomen werden op het afgesproken moment geleverd.

Goed behandeling en voorlichting

Behulpzaam bij vezorging

Goed en perfect geholpen! Dikke 10!

Ze hebben niet alles online staan maar als je daar komt kijk je je ogen uit! Prachtige bomen!

Heerlijk

Een paar redelijk grote bomen besteld en laten bezorgen en laten planten. Geweldige service, niets is teveel. Uitleg tijdens het planten over het snoeien en eventueel bijwerken. Heerlijk als je niet hoeft te tillen en graven.

Fantastisch, behulpzaam en ontzettend vriendelijk.

Onze olijfboom werd bezorgd en geplaatst door twee fantastische heren. Zeer vriendelijk en behulpzaam en wij kregen het gevoel dat zij echt de tijd voor ons namen. Ook hielden zij ontzettend rekening met de persoonlijke wensen bij het plaatsen van onze boom. Tijdens het leveren en plaatsen van de boom gingen de mannen zorgvuldig en planmatig aan het werk. Daarnaast hielden zij ontzettend goed de omgeving in de gaten en gingen met zorg en respect om met de tuin en omgeving. Tijdens het plaatsen legden zij ook het proces en hun handelen rustig en duidelijk uit en werd je als klant heel fijn meegenomen in dit proces. Ook kregen wij hele goede tips en adviezen over de boom. Na het plaatsen namen de heren nog goed de tijd voor alle vragen die wij hadden.

Superboom!

Zeer mooie grote olijfboom gekocht. Boom die geleverd is ziet er exact zo uit als op de foto op de site. Erg blij met de boom en de service!

Prima en correct

Prima en correct

Nadat wij in Overloon zijn wezen kijken hebben wij de afspraak gemaakt dat de gekozen boom een maand later geplaatst zou worden. Uiteindelijk liep het allemaal even anders en moest de boom toch veel sneller komen (dit ivm aanleg nieuwe tuin). De Olijfboomspecialist heeft er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat de boom op tijd geplaatst zou worden. De mannen die de boom kwamen plaatsen hebben het ook hartstikke goed gedaan en luisterde goed naar onze behoefte. Wij zijn meer dan tevreden!

Goed advies, perfecte communicatie en prachtige olijfboom!

Fijn om goed advies te krijgen. Je krijgt echt wat je bestelt. Ik heb de boom laten planten. Hebben de 2 heren nauwkeurig en met veel zorg gedaan.

Goede service!

Goed advies bij het kopen van onze olijfboom. Ook het ‘installeren’ verliep vlekkeloos.

Heel mooie bomen geleverd

2 prachtige olijven van ca. 70 jaar oud en een driestam palm thuis bezorgd in mooie polyester bakken op wieltjes. Een plaatje op ons terras.

Goede advies en top service

De samenstelling van de grond in onze tuin was een uitdaging om onze mooi magnolia te plaatsen. Samen met de Olijfboomspecilist op zoek gegaan naar een oplossing. Ze dachten goed mee en kwamen uiteindelijk met de oplossing. Nu kunnen we genieten van een prachtige boom in onze tuin.

klantvriendelijk en deskundig

Vriendelijk en deskundig geholpen, zonder te 'pushen'. Aflevering en plaatsing bomen conform afspraak inclusief adviezen over de verdere behandeling.

Prima service.

Alles correct en volgens afspraak geleverd.

De Oude Molen 10

5825 KA Overloon