Prima olijfboom gekocht

We werden vriendelijk ontvangen en Leon, de verkoper, was zeer behulpzaam en nam alle tijd voor ons. We hebben een mooie boom gekocht, maar de enige reden dat we geen 5 sterren geven is dat ik het aanbod toch wat klein vond. We hebben een goede boom gevonden, maar het was niet zo dat we lang moesten twijfelen omdat we niet konden kiezen uit alle mogelijkheden. Als deze boom er niet was geweest hadden we niets gekocht. Boom werd thuisbezorgd en terplekke in de pot gezet. Ook hier, 2 bijzonder vriendelijke en goede mannen die snel en vakkundig de boom geplaatst hebben. Prima dus!

Uitzoeken levering helemaal top

We zijn super goed geholpen. De levering en t zetten super netjes. Ook de vragen via mail werden heel netjes beantwoird

Snelle levering en goede service

Snelle levering en goede service

Erg goede ervaring met Botanic Group

We hebben een zeer positieve ervaring met Botanic Group. De klantenservice was goed, ze waren goed bereikbaar en behulpzaam. Als resultaat hebben we nu een mooie meerstammige kurkeik in de tuin staan die snel geleverd is. De medewerker die de boom kwam brengen was erg behulpzaam en heeft ruim de tijd genomen om te zorgen dat alles goed verliep samen met onze tuinman.

Zeer klantvriendelijk en prachtige bomen

Meedenken op een prettige manier.

Heel mooi bedrijf met vriendelijk personeel.

Grote mooie zaak, professionele uitleg. Zeker de moeite om deze een bezoek te brengen.

Zeer nette en levering waarbij goed is gecommuniceerd over het bezorgmoment.

De geleverde boompjes zijn boven verwachting. Bij de levering waren wat opstakels: deze zijn samen met mij op een zeer nette en geduldige manier opgelost, chapeau!!

Top service!

Mooie olijfboom gekocht bij jullie, goede service en snel geleverd. Snel en professioneel geplaatst door de bezorgers.

Perfecte levering

Prima opvolging en levering

Van keuze tot levering mooi begeleid. Dit aan een scherpe prijs.

Prima service, mooie boom

De service op de zaak was prima en vriendelijk, bezorging fijn op tijd en de boom ziet er mooi uit.

Haal altijd de bomen hier.

Mooi aanbod

Mooi aanbod en duidelijke uitleg.

Goede kwaliteit en snelle levering

Wij hebben twee prachtige olijfbomen besteld, de bomen werden de volgende dag al bezorgd en zijn zoals op de foto schitterend.

mooie bomen, fijne mensen, goede service

---

Mooie bomen, vriendelijk bedrijf!

Vriendelijk geholpen, geplaatst door vrolijke en vriendelijke lui en erg tevreden over de bomen en service!

Wederom een prima service en levering

Wederom een prima service en levering.

goede service

snelle en goede service. Klantvriendelijk en een goede uitleg hoe met de planten moet worden omgegaan en hoe ze moeten worden onderhouden..

Vakkundig geholpen.

Heesters zien er prima uit!

Enkele weken geleden hebben wij bij de kweker 3 Steeneiken in struikvorm besteld en gevraagd of zij deze ook konden afleveren en planten. Vorige week was het zover en de steeneiken waren in no time geplant en voorzien van mediterrane grond. Tevens zijn er nog tips gegeven hoe om te gaan met de jaarlijkse voeding en het snoeien. Top! Nu maar hopen dat ze goed aanslaan en door blijven groeien. De start is in ieder geval goed geweest.

zeer goed

Goed geregeld en goed communicatie

Mooie bomen en klantvriendelijk.

Goede service en vakkundigheid.

Heel klantvriendelijk!

Wij zijn heel goed geholpen. Je kunt merken dat bij Olijfboomspecialist de mensen met plezier werken.

We zijn goed geholpen door vriendelijk personeel. Ook het bezorgen ging goed en snel. Vriendelijke chauffeur die hart voor zijn vak heeft

Toen we eenmaal geholpen werden ging alles perfect.

Duurde erg lang (ongeveer 15 minuten) voordat iemand ons kwam helpen.