Meer dan Prima

Ze zijn onze mooie granaatappel boom netjes wezen brengen en afgeleverd in de tuin. Alles conform afspraak, de boom had blijkbaar wat transport stress gehad en begon blad te verliezen. Na contact met de olijfboomspecialist, wist men ons te overtuigen dat het goed zou komen en nu een paar weken later, staat de boom er fier bij. Ben er heel blij mee.

Enorm klantvriendelijk

Heel klantvriendelijk en service gericht. Top bedrijf !!!!

Mooie kwaliteit olijfbomen en prima service.

Goede begeleiding bij het uitzoeken van de boom. Snelle levering. Prima service en tips bij het plaatsen.

Zeer goede service en een zeer mooie olijfboom

Vriendelijk en bekwaam personeel

zeer positief

Goede ontvangst en uitleg ter plaatse. Snelle levering.

Buitengewoon goed

Vriendelijke, vrijblijvende verkoop. Vakkundige levering.

Mooie gezonde boom

Mooie gezonde boom op tijd geleverd

Vriendelijk en professioneel

Wij wonen in de buurt en hebben op ons gemak een mooie olijfboom uitgezocht. Hierbij kregen we ontzettend goed advies en uitleg. Bezorging ging zoals beloofd en ook daar kregen we nog de nodige informatie over het planten van de boom. Echt een aanrader als je op zoek bent naar een mooie boom voor in de tuin!

duidelijke goede instructie en zeer prettig geholpen bij de keuze van onze olijfboom

Goede ervaring tot op heden. Echter stond de chauffeur er alleen voor en was het erg zwaar. Mijn vrouw moest noodgedwongen meehelpen.

van bestelling tot plaatsing alles keurig verlopen

Nette ondersteuning bij uitzoeken en ifo over vijgenboom. Bezorging en plaatsing door bedrijf geregeld. Alles naar tevredenheid

Professioneel, snelle reactie, kwaliteit

Voor een collega heb ik via Olijfboomspecialist een vijgenboom besteld. In overleg met contactpersoon Giel een mooie combinatie besteld met boom, pot, voeding en levering. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Snelle reacties via de mail. Eén punt minder omdat de boom in eerste instantie niet op de juiste locatie was afgeleverd. Dit is overigens uiteindelijk wel goed gekomen.

Heel veel keuze uit kwalitatief hele mooie bomen. Goede informatie over onze wens en boomkeuze. Bezorging keurig en op tijd volgens de ruim van te voren geplande afspraak. Kortom alles perfect geregeld

Ontzettend veel keuze en veel deskundigheid

We werden goed ontvangen toen we een boom kwamen uitzoeken. Zelfs achterop een karretje hele romdleiding langs alle bomen gehad. Deskundig advies ontvangen en boom is daarna snel geleverd. Ook bij levering weer kundig advies ontvangen. We zijn heel tevreden en raden deze leverancier zeer zeker aan!

Top kwaliteit bomen

Nette levering, goede prijs kwaliteit.

Enorme keuze aan diverse soorten sierbomen.

Kundig, behulpzaam en vriendelijk personeel.

Goed advies gekregen en netjes gepoot binnen 3 weken

Correct geholpen,goed advies en perfect thuis bezorgd.

Correct geholpen, goed advies en Keurig afgeleverd!

Geweldig bedrijf, prima prijs kwaliteits verhouding

Fijn geholpen, veel info, prima levering en volgens afspraak!

Fijn en professioneel personeel, goed service ervaren!

Goede ervaring !!!

Zeer positieve ervaring met de Olijfboomspecialist.

Van bestelling ter plaatse in Overloon tot levering in België, was alles uitstekend georganiseerd door de olijfboomspecialist. Ik ben zeer tevreden over deze firma en kan het aan iedereen aanbevelen. -

Correcte afhandeling van de gemaakte afspraken

Zeer goede begeleiding en geduld bij de vragen en opmaak van de offerte . Levering feilloos op tijd en correct

Prettig bedrijf

We werden snel en vakkundig geholpen. De levering van de bomen is ook prettig verlopen

Nvt

Zeer goede service. Geweldig personeel

Geweldige service en adviezen

Goede/geweldige service. Men weet waar ze over praten,onderhoud en verzorging. Zou voor mediterraanse bomen never nooit meer naar een tuincentrum gaan , Olijfbomen.nl the place to be....

Super!!!

Heel erg goede en vriendelijke uitleg. We zijn erg blij met onze boom!

De Oude Molen 10

5825 KA Overloon