Goede kwaliteit en snelle levering

Wij hebben twee prachtige olijfbomen besteld, de bomen werden de volgende dag al bezorgd en zijn zoals op de foto schitterend.

mooie bomen, fijne mensen, goede service

---

Mooie bomen, vriendelijk bedrijf!

Vriendelijk geholpen, geplaatst door vrolijke en vriendelijke lui en erg tevreden over de bomen en service!

Wederom een prima service en levering

Wederom een prima service en levering.

goede service

snelle en goede service. Klantvriendelijk en een goede uitleg hoe met de planten moet worden omgegaan en hoe ze moeten worden onderhouden..

Vakkundig geholpen.

Heesters zien er prima uit!

Enkele weken geleden hebben wij bij de kweker 3 Steeneiken in struikvorm besteld en gevraagd of zij deze ook konden afleveren en planten. Vorige week was het zover en de steeneiken waren in no time geplant en voorzien van mediterrane grond. Tevens zijn er nog tips gegeven hoe om te gaan met de jaarlijkse voeding en het snoeien. Top! Nu maar hopen dat ze goed aanslaan en door blijven groeien. De start is in ieder geval goed geweest.

zeer goed

Goed geregeld en goed communicatie

Mooie bomen en klantvriendelijk.

Goede service en vakkundigheid.

Heel klantvriendelijk!

Wij zijn heel goed geholpen. Je kunt merken dat bij Olijfboomspecialist de mensen met plezier werken.

We zijn goed geholpen door vriendelijk personeel. Ook het bezorgen ging goed en snel. Vriendelijke chauffeur die hart voor zijn vak heeft

Toen we eenmaal geholpen werden ging alles perfect.

Duurde erg lang (ongeveer 15 minuten) voordat iemand ons kwam helpen.

Mooie boom voor een goede prijs. En goed geleverd.

Perfecte afspraken levering en kwaliteit.

Mailverkeer als kennismaking verliep voortreffend. Goede raad gekregen en gevolgd door ons. Bestelling vooraf zonder voorschot kunnen doen. Levering volgens afspraak in het voorjaar en zeer goed materiaal. Zeker een + 10 waard ! Nog eens goede raad en duidelijke richtlijnen bij levering voor het planten. Intussen zijn alle boompjes 7x magnolia goliath op stam 2 meter bezig met dapper te zijn en grote boompjes te worden. Prachtig....

Goed, veel keus en gedegen advies

Vakkundig advies en goede service, werken conform afspraak

Professioneel advies, snelle bezorging, goede uitleg

Goed advies bij het uitzoeken van beide bomen, netjes afgehandeld, snelle en goede reactie op e-mail, nette bezorging, goed geregeld en prima uitleg.

Ervaren hulpvaardige medewerkers

Werd meteen na uitkiezen van een voor ons perfecte olijfboom volledig op de hoogte gesteld van de verzorging en behandeling van de boom. Daarnaast werd een service aangeboden inzake ziektebestrijding en snoeien van de boom.

Goede service!!

Vriendelijke jongen heeft mijn palm netjes de tuin in gereden. Goede uitleg over de verzorging! Prachtige palm ik ben zeer tevreden!

Fantastisch assortiment, waren onder de indruk van de verscheidenheid aan prachtige planten/ bomen

Groot assortiment. Diversiteit aan moderne bomen

Mooie plant. Prima service.

Alles volgens afspraak ! Prima service !

Mooie bomen en goede service

Via internet dit bedrijf gevonden. Wij stondeb versteld van de grote keuze van mooie bomen in alle vormen en maten. Prijstechnisch ook prima. Wij zijn goed en klantvriendelijk geholpen. Hebben een gedegen informatie gekregen en kunnen altijd terugvallen op hun kennis. Mochten wij vragen hebben. Ook na aankoop blijven deze mensen beschikbaar voor hulp en is er de mogelijkheid dat ze langskomen om de boom te snoeien en te verzorgen.

Een snelle correcte levering van top producten

Ze hebben mij in week een na een telefoontje netjes ontvangen. Ik had twee bomen van vier meter hoog nodig voor een beurs. Kort maar krachtig de juiste keuze kunnen maken door professioneel advies. Twee prachtige Steen Eiken voor een acceptabele prijs. Bij het ophalen een nette oplossing voor beide bomen te transporteren. Zeer tevreden.

kundig, vriendelijk, accuraat

kundig, vriendelijk, accuraat

Veel keuze, uitstekend advies en een snelle levering

Er is is veel keuze aan bomen. Wij kregen goed advies over welke bomen er geschikt zijn naast een zwembad. Daarnaast krijg je een omschrijving met filmpjes hoe je de bomen moet planten en alle toebehoren worden meegeleverd. Al met al een zeer vakkundig bedrijf snelle levering en telefonisch goed bereikbaar voor alle vragen. Wij komen zeker nog een keer terug!

Top service ook op terras!

Daar ik door een slopende ziekte niet veel kracht meer heb. Was ik hemels blij dat alles door de bezorger keurig werd geregeld. Naar terras brengen, uitleg tips e.d. Kortom top service!